Жахливий банк
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.3 | 49.95 |
| USD | 42.05 | 42.55 |
| Всі курси банку | ||
Як на мене це жахливий банк, не все правда Но є нюанси.
В першу чергу це гаряча лінія, яка стала платною, дочекатись зв‘язку з оператором переслухавши всі пункти в кінці так і не отримати повну інформацію.
Онлайн чат, на справді дуже зручно ( було з самого початку як його ввели), на даний час писати туди немає ніякого сенсу, таке відчуття, що спілкуєшся сама з собою. Ніякого оператора не підключають, а якщо і підключать то через пару годин, або на наступний день. Як на мене банк почав деградувати.
Також, хочу підмітити, що оператори які дзвонять і нагадують, що потрібно погасити кредит завчасно БО ПЕРЕДАДУТЬ СПРАВУ КОЛЛЕКТОРАМ, і вся розмова іде на повишеному тоні ( розмовляли як з г****м, вибачте за такі слова), після тонною як я сказала, що мене звільнили з роботи у зв’язку з карантином і немає змоги платити я почула відповідь, що я ПОВИННА сплатити, і що я ПОВИННА у когось позичити ці кошти до 16:00 год тому шо вона передасть все коллекторам.
Як на мене, не коректно так розмовляти з клієнтами банку.