Цирк
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Вперше у житті для поповнення пластикової карти через банкомат я витратила дві години і певні кошти за проїзд туди-сюди-і_ще_туди-назад. На сайті вказаний перелік банкоматів, що приймають готівку. Приїхала до першого такого, найближчого, на пр-ті Бажана у Києві. На ньому було приліплено аркуш з повідомленням про те, що цей банкомат тимчасово не приймає готівку, і була вказана адреса знову ж таки найближчого банкомату, який приймає готівку — вул Княжий Затон. Окей, що робити, їду туди. На Княжому Затоні банкомат вперто повертав мої купюри, карту і видава чек з повідомленням про невдалу транзакцію. Я дзвонила з відділення до служби підтримки, там сказали, що нема з"єднання з сервером і просили спробувати поповнити карту через 10 хвилин. Ні через 10, ні через 15 хвилин ситуація не змінилася. Знову довгі, томні чекання на ліннії відповіді оператору контакт-центру. Отже, врешті-решт мені порадили спробувати поповнити карту в іншому банкоматі, що має функцію приймання готівки. Через 40 хвилин моєї нервової метушні я вирушила до третього банкомату. Уявляєте? До третього! На пр-т Возз"єднання. О, чудо, що хоча би за цією адресою я змогла нарешті здійснити цю, здавалося б, звичайну транзакцію. Всі мої поїздки і намагання поповнити картку через банкомат забрали дві години мого життя. Дві години! Люди добрі, як такий ідіотизм взагалі можливий? Альфа-Банк, будь ласка, визначіться, які банкомати приймають готівку, а які — ні! Невже так важко актуалізувати інформацю на сайті? Вам лінь приділити цьому кілька хвилин, а ваші клієнти через це втрачають нереально багато часу у житті. І ще на банкоматі так мило написано, мовляв, «ми робимо все, щоб ви почували себе особливими». Дякую, вже почуваю. Це просто знущання. Щоб ви все життя так жили.
Написати коментар
Коментарі - 3
- +
- 0
- AlfaBank2001
- 15 липня 2013, 11:35
- #
Noraku, добрый день! Извините за причинённые неудобства, мы делаем все возможное для предотвращения таких ситуаций.
Добрый вечер, я Вас очень прекрасно понимаю, т.к. впервые столкнулась с этим сама. Все это делается специально, чтобы клиент вовремя не успел оплатить. Я поняла, что это цель банка от начала и до конца. Плюс армия некомпетентных сотрудников, которые двух слов связать не могут. Люди-роботы, которых обучают специально на тренингах. Они все считают, что вокруг одни дураки. Я сейчас постараюсь узнать как можно выложить на сайте скан копии выписок (которые не соответствуют СМС сообщениям), в которых с первых дней начисляетя штраф на незаконных основаниях и записи телефонных разговоров сотрудников Альфа-Банка (у меня их 50 шт.) Это будет очень всем интересно!!!
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.7 | 44.25 |
USD | 41.75 | 42.2 |
Всі курси банку |