Незрозуміла ситуація з наданням кредитних канікул
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
4 травня 2020 р. мала телефонну розмову зі співробітником банку, про необхідність оформити кредитні канікули. Моє прохання задовільнили, свою згоду надавала підтвердженням на смс від банку. Потім через кожні три-чотири дні мені телефонували з банку, та казали про заборгованість, яку необхіно погасити. Відповідала що в мене оформлені кредитні канікули, вони цю інформацію перевіряли та підтверджували, що дійсно це так і вибачалися за турботу. Сьогодні — 23 травня 2020 р. через майже два тижні мені знову телефонує співробітник банку та каже про заборгованість і про те що мені відмовлено в наданні кредитних канікул!!! Як це розуміти!!! На гарячій лінії допомогти не можуть, телефонуйте в понеділок, будемо розбиратися. Я розраховую на те що маю відстрочку в платежах, кліент банку вже не один рік і не було ніяких проблем. Чому банк не йде на поступки своїм клієнтам??? Як це ви маєте канікули, а через дві неділі вибачте платіть. Якби я мала змогу, то навіть не зверталася б з таким проханням.
Відповідь банку
25 травня 2020, 19:40
Доброго вечора, Yuliia1984. Детально перевірили інформацію. На жаль, дійсно, інформація операторами щодо оформлення пільгових канікул надавалась не коректно. Приносимо вибачення за дану ситуацію. Умови компенсації в особистому повідомленні. Сьогодні оформлена нова заявка на оформлення пільгових канікул — очікуйте, будь ласка, розгляду.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі - 2
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 25 травня 2020, 9:04
- #
Доброго дня, Yuliia1984. Взято в роботу.
- +
- 0
- Yuliia1984
- 26 травня 2020, 11:31
- #
Доброго дня! Чекаю на рішення баннку, сподіваюсь що воно буде позитивне, та на те що мене повідомлять.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.05 | 41.85 |
EUR | 42.1 | 0 |
Всі курси банку |