Одна рука не тямить, що робить інша
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Сьогодні мені зателефонував співробітник банку і сказав, що я маю сплатити платіж по кредиту до завтрашнього дня. Хоча перед цим я вже розмовляла з іншим співробітником і він сказав, що банк погодив за моїм договором кредитні канікули. Ми з ним домовились, що я маю надіслати смс із кодом, що я і зробила. Але, як сказав другий співробітник, він не бачить ніяких канікул і я повина оплатити борг. Зараз я не маю змоги сплачувати, сижу вдома. Чому один співробітник надає послугу, інший її відміняє, пояснивши, що перший співробітник помилився? Мене вже тіпає від цих розмов!
Відповідь банку
14 травня 2020, 9:37
Доброго дня, svetvno4i. Вкажіть, будь ласка, Ваш мобільний номер телефону в особистому повідомленні, перевіримо.
відправити особисте повідомлення банку
Полезный комментарий
Sense Bank
14 травня 2020, 12:11
Svetvno4i, СМС-відповідь необхідно відправляти з зареєтрованого у банку номеру телефону. Через те, що ви відправляли його з іншого номеру, канікули не були оформлені. Проговорили ситуацію у телефоній розмові. Повторно відправили вам СМС з кодом.
Написати коментар
Курс валют в Сенс Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.4 |
| USD | 41.85 | 42.35 |
| Всі курси банку | ||