Мінфін - Курси валют України

Встановити

Негативний досвід погашення кредиту за краткою банку (питання вирішено 29.04.20)

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Лилия Демченко 27 квітня 2020, 12:40
Відділення за адресою: Київ, пр-т Берестейський, 20
Не люблю брати кредити, але життя складається так, що ти інколи користуєшся такими послугами. Раніше брала в кредит речі по договору кредитування і ось у 2019 році, оформила кредитну карту Альфа банку. Працівники банку переконували, що це спрощує процедуру кредитування, не потрібно оформлювати договори…. А просто взяти і сплатити кредитною картою і все «золотий ключик» у вашій кишені.
На жаль, не все так просто.
На початку року мені потрібно було терміново знайти гроші (частину, якої не вистачало на операцію рідної людини). І я вирішила скористатись послугами Альфа банку (кредитною карткою).
Встановила на свій телефон додаток банку, провела операцію ідентифікації/реєстрації карти. Оплатила операцію кредитною картою. Перевірила в додатку яка сума була списана. Мені прийшла пропозиція (СМС) як я маю робити виплати по кредиту (24 місяці). Я хотіла погасити його раніше, щоб було без комісії банку. Тому мені запропонували в тому ж СМС змінити строки. На три місяці не дали, мінімум 6 місяців. Через два дні прийшло підтвердження, що вони дають кредит на півроку з вказаною сумою поповнення — щомісяця.
Я хотіла закрити кредит в короткий термін, щоб вийшло без комісії. Так як у мене була більша половина потрібної мені суми. Я не до кінця розуміла як правильно користуватись кредитною карткою, тому під’їхала в одне із відділень банку, для того, щоб внести кошти, які в мене були на погашення суми кредиту і отримати консультацію у працівника банку. Після довгого очікування в електронній черзі, попросила працівника банку покроково мені пояснити, як я повинна погашати кредит. Працівник провела мене до терміналу поповнення та здійснила процедуру поповнення сказавши, що на цьому все, і, що я можу це робити через додаток з будь-якої карти. В додатку відобразилося поповнення (доступна сума стала більша на суму поповнення). Наступні два місяці я через додаток переказала з іншої карти залишок суми і була щаслива, що мені все вдалось. Але на цьому все тільки почалося. Наступного місяці я зайшла в додаток і побачила що в мене мінус на кредитній картці. Подумала: «Можливо, все таки банк взяв якусь комісію.», бо я не дотрималася строків поповнення за послуги. Сума була невелика і я її перерахувала знов, але яке було моє здивування, коли наступного місяця в мене знов з’явився мінус. Заюзав додаток я не змогла знайти чіткого пояснення того, що відбувається (крім того, що мені пропонували поповнити карту). Тоді я увійшла в особистий кабінет банку і була в шоці. Моя кредитна сума повністю закрита, але за мною вісить богр — трохи менший, ніж той, що я брала на операцію. В кабінеті теж не відображено, що кошти які я вносила десь є. При спробі подзвонити в банк, мені відповідав робот Алла і на прохання з’єндати мене з працівником банку для отримання консультації, вона тараторила одні і ті самі фрази. Через годину моїх наполегливих дзвінків мене з’єднали з працівником банку. І тільки тоді вона пояснила, що потрібно натиснути додаткову функцію дострокового погашення. Ось так мої кошти повисіли в банку 4 місяці, а я платила комісію банку і мінімальну суму кредиту, яку вони з мене, якимось чином, таки знімали. Не зрозуміло, чому тоді всі кошти не могли зарахувати вчасно, а мені довелося платити комісію, на яку я не розраховувала, бажаючи вчасно погасити борг по кредиту. Якби я одразу це не помітила, то мені потрібно було б платити невідомо скільки часу, бо кредит в особистому кабінеті був не на 6 місяців, а — на 24 місяці. На цей час в мене доступна сума повна, а я винна останню суму комісії. Як тільки я проведу останню суму комісії, треба чекати 2 дні, тоді вже закрию кредитну карту цього банку. Дуже незручна схема погашення або некомпетентні працівники, які не змогли якісно пояснити як правильно користуватись карткою, та і робот Алла дуже бісить. Можливо, моя сумна історія кредитування стане в нагоді комусь, адже мені це коштувало грошей і витраченого здоров’я, бо мені добряче попсували нерви. Тому, незважаючи на перспективи та статус банку — будьте уважними!
Сенс Банк
Відповідь банку
27 квітня 2020, 13:01
Доброго дня, Лилия Демченко. Вкажіть, будь ласка, Ваш ІПН в особистому повідомленні, допоможемо.
Полезный комментарий
Лилия Демченко 29 квітня 2020, 10:25
Коли писала свій відгук, розраховувала тільки на те, що, можливо, комусь допоможе мій досвід і не більше. За багато років я вже наслухалась неприємних історій та начиталась негативних відгуків. В голові склався стереотип про те, що неможливо боротися з гігантними фінансовими установами, тому у мене навіть думки не було, що банк якось відреагує на мою розповідь. Були лише думки, що прокоментують щось недоречне і зроблять з тебе недотепу.
В моєму випадку сталося не так. Працівники Альфа-банку оперативно зреагували, провели розслідування і повернули мені кошти. При тому, що я не доклала до цього ніяких зусиль.
Хочу подякувати за те, що зламали мій стереотип про порядність фінансових установ. Це доводить, що в нашому світі все ж таки є справедливість і повага, як кажуть - «Это дорогого стоит». Оремо дякую і співробітниці, яка мені у вихідний день, пізно ввечері, професійно надала детальну інструкцію «операції по кредиту».
На цій оптимістичній ноті хочу побажати всім міцного здоров’я та віри у краще. Давайте бачити навколо не тільки негатив, а й позитив, і, якщо хтось для Вас зробив щось хороше, про це теж потрібно говорити.

Коментарі - 1

+
0
Лилия Демченко
Лилия Демченко
29 квітня 2020, 10:25
#
Корисний коментар
Коли писала свій відгук, розраховувала тільки на те, що, можливо, комусь допоможе мій досвід і не більше. За багато років я вже наслухалась неприємних історій та начиталась негативних відгуків. В голові склався стереотип про те, що неможливо боротися з гігантними фінансовими установами, тому у мене навіть думки не було, що банк якось відреагує на мою розповідь. Були лише думки, що прокоментують щось недоречне і зроблять з тебе недотепу.
В моєму випадку сталося не так. Працівники Альфа-банку оперативно зреагували, провели розслідування і повернули мені кошти. При тому, що я не доклала до цього ніяких зусиль.
Хочу подякувати за те, що зламали мій стереотип про порядність фінансових установ. Це доводить, що в нашому світі все ж таки є справедливість і повага, як кажуть - «Это дорогого стоит». Оремо дякую і співробітниці, яка мені у вихідний день, пізно ввечері, професійно надала детальну інструкцію «операції по кредиту».
На цій оптимістичній ноті хочу побажати всім міцного здоров’я та віри у краще. Давайте бачити навколо не тільки негатив, а й позитив, і, якщо хтось для Вас зробив щось хороше, про це теж потрібно говорити.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
USD 41.05 41.85
EUR 42.1 0
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
USD 41.05 41.85
EUR 42.1 0
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк / Відгуки про Сенс Банк 📝 / Негативний досвід погашення кредиту за краткою банку (питання вирішено 29.04.20)