Мінфін - Курси валют України

Встановити

Футбол , некомпетентність, необов'язковість

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
DraUde 26 березня 2020, 9:07
В середу минулу 18.03.2020, виникла потреба зняти невелику кількість $
Проконсультувався в службі підтримки банку.
Все зробив як народили. В четвер пішов у відділення і обламався.
Спочатку розказував працівникам відділення що євро ( а які я хочу конвертувати долари) мають видаватися, на сайті повідомлення відповідне є, і чат консультація з службою підтримки по цьому і інших питаннях зафіксована.
Потім довший час був посередником між спеціалістами служби підтримки і співробітниками відділення. Питання не вирішилося. У відділенні визнавали лише одну схему: я здаю долар за гривню, за гривні купую євро. Про конвертації в мобільному додатку, про продукт Fast Card слухати не хотіли. Четвер результат нульовий.
П'ятниця, після чергової консультації з спеціалістом служби підтримки надів пов'язку, рукавиці і в банк забрати 150€ з рахунку. І що? Знову відмова, знову спорчений телефон, знову я клієнт є посередником між співробітниками відділення і спецвалістами банку( так вони представляються в чаті)
Закінчилися дебати спеціалістів з співробітниками (нагадую що я був зв'язковим) оформленням запиту:
✓ 1-31106577034 (20.03.2020) терміном розгляду один робочий день і повідомленням клієнта до 25.03.2020
Ясен пень що ніхто не кивався.
Нині 26.03.2030 ( тиждень + 1 день капітелі) зв'язався стосовно запиту, відповідь: Співробітник Вам зателефонує протягом дня. На даний момент запит в роботі ще, протягом дня буде оброблений.
А останнє повідомлення в чаті з аргументами, підкріпленням ст.1066 ЦКУ та порівнянні з подібною ситуацією в Приватбанку де за 15 хв вирішилося все і без платних дзвінків в підтримку для фізичних осіб просто зникло, в чаті зникло.
Сенс Банк
Відповідь банку
26 березня 2020, 11:04
DraUde, доброго дня. Для вирішення питання, з вами зв'яжеться співробітник віділення.

Коментарі - 3

+
0
Sense Bank
Ответ банка
Sense Bank
26 березня 2020, 9:39
#
В работе.
+
0
DraUde
DraUde
26 березня 2020, 9:42
#
Не надсилайте мені нові запити на заявку ,у .котрих я маю заповнити обов'язкові поля прізвище ім'я по батькові день народження і так далі і тому подібне. Заявка уже створена у відгуку я її вказав. До відділення банку я приходив з паспортом ідентифікаційним кодом В Служби підтримки я звертався з мобільного додатку після ідентифікації а також в телеграм. Номер заявки можу повторити 1-31106577034
+
0
Sense Bank
Ответ банка
Sense Bank
26 березня 2020, 9:54
#
Ми вам нічого не надсилаємо. Даних, що ви дали банку достатньо:)
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.9 46.4
USD 41.3 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.9 46.4
USD 41.3 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝 / Футбол , некомпетентність, необов\'язковість