Футбол , некомпетентність, необов'язковість
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 26 березня 2020, 9:39
- #
В работе.
Не надсилайте мені нові запити на заявку ,у .котрих я маю заповнити обов'язкові поля прізвище ім'я по батькові день народження і так далі і тому подібне. Заявка уже створена у відгуку я її вказав.
До відділення банку я приходив з паспортом ідентифікаційним кодом
В Служби підтримки я звертався з мобільного додатку після ідентифікації а також в телеграм. Номер заявки можу повторити 1-31106577034
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 26 березня 2020, 9:54
- #
Ми вам нічого не надсилаємо. Даних, що ви дали банку достатньо:)
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.7 | 44.3 |
USD | 41.8 | 42.25 |
Всі курси банку |
Проконсультувався в службі підтримки банку.
Все зробив як народили. В четвер пішов у відділення і обламався.
Спочатку розказував працівникам відділення що євро ( а які я хочу конвертувати долари) мають видаватися, на сайті повідомлення відповідне є, і чат консультація з службою підтримки по цьому і інших питаннях зафіксована.
Потім довший час був посередником між спеціалістами служби підтримки і співробітниками відділення. Питання не вирішилося. У відділенні визнавали лише одну схему: я здаю долар за гривню, за гривні купую євро. Про конвертації в мобільному додатку, про продукт Fast Card слухати не хотіли. Четвер результат нульовий.
П'ятниця, після чергової консультації з спеціалістом служби підтримки надів пов'язку, рукавиці і в банк забрати 150€ з рахунку. І що? Знову відмова, знову спорчений телефон, знову я клієнт є посередником між співробітниками відділення і спецвалістами банку( так вони представляються в чаті)
Закінчилися дебати спеціалістів з співробітниками (нагадую що я був зв'язковим) оформленням запиту:
✓ 1-31106577034 (20.03.2020) терміном розгляду один робочий день і повідомленням клієнта до 25.03.2020
Ясен пень що ніхто не кивався.
Нині 26.03.2030 ( тиждень + 1 день капітелі) зв'язався стосовно запиту, відповідь: Співробітник Вам зателефонує протягом дня. На даний момент запит в роботі ще, протягом дня буде оброблений.
А останнє повідомлення в чаті з аргументами, підкріпленням ст.1066 ЦКУ та порівнянні з подібною ситуацією в Приватбанку де за 15 хв вирішилося все і без платних дзвінків в підтримку для фізичних осіб просто зникло, в чаті зникло.