Повний треш
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Обслуговування клієнта — повний треш! Закінчується дія картки — нову надсилають рекомендованим листом на бувшу адресу реєстрації (за 80 км від Києва!!!) хоча акцентувала увагу й надавала адресу для листування в Києві. Картку блокують вже 19 січня. Телефоную — кажуть, що заблокували НА МОЄ ПРОХАННЯ!!! Ідентифікацію не можу пройти, бо називаю відділення, якого на сьогодні вже немає у їх переліку, а вимагають назвати відділення до якого вони мене прикріпили… Йду до найближчого відділення з паспортом кодом… й… у відділенні НЕ ЗНАЮТЬ ЯК розблокувати… Хочу зняти свої кошти — банкомат відмовляє, а каса… у найближчі дві години працювати не буде. Пишу на сайті, на сторінці ФБ — картка активна — допомогти не можуть. Телефоную знову (через добу) Знову питання — кодове називаю суму поповнення називаю — а адреса на яку вони картку відправили (!!!!!) в них не ідентифікується. Й це все по платному номеру телефона — другий день поспіль по 50 грн. їм вимушена платити. 10 років мала картки Альфа — тепер розумію, що треба тікати якнайдальше. Навіть Ощад такого не виробляє з клієнтами.
Відповідь банку
22 січня 2020, 16:55
Доброго дня, VAP1981. Нам дуже шкода, що відбулась така ситуація. На жаль, дані були вказані некоректно, тому ідентифікацію в Контакт-Центрі Ви не змогли пройти. Після відвідування відділення, карта розблокована, дані відкориговані. Сподіваємось на розуміння та подальшу співпрацю.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі - 1
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 22 січня 2020, 10:29
- #
Доброго дня, VAP1981. Ваш запит взято до роботи, очікуйте, будь ласка, вирішення.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 45.9 | 46.65 |
USD | 41.05 | 41.6 |
Всі курси банку |