Мінфін - Курси валют України

Встановити

Про подвійні стандарти та найжахливішу службу підтримки((

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Goodday2020 20 січня 2020, 21:53
Мав гіркий досвід спілкування з спеціалістами (операторами) в чаті.
При кожному зверненні спеціалісти потребують ідентифікації тебе як клієнта ( в мобільному додатку, де ти вже зайшов під паролем), тобто фінансові операції по карті ти проведеш, а дізнатись інформації по карті — ні!
Оператори дають різну інформацію, на вимогу клієнта відключити ту чи іншу послугу дають її «переваги» в кращих традиціях, напевно, 90-х років і поки ти 10 разів не повториш одне й те саме, то тебе не почують. Але це ще не все…
Звертаючись вже по телефону на «гарячу лінію» зафіксувати скаргу і розказуючи чому саме, то тебе просто серед розмови вибивають і навіть не намагаються повторно зв'язатися!!! Альо, альо, Альфа, я ще чекаю????????
Думаючи знайти останнє джерело здорового глузду пишеш їм на офіційному акаунті у Фейсбуці, але результат той самий. Тебе чомусь просять пройти складну процедуру ідентифікації, хоч могли тільки спитати ПІБ та номер тел. (для фіксації скарги на співробітників в попередніх каналах зв'язку).
Підсумовуючи вищенаписане: з таким відношенням до клієнта який ще жодної операції по карті не провів до добра це не приведе...((
Сенс Банк
Відповідь банку
22 січня 2020, 15:30
Goodday, доброго дня. Нам дуже шкода, що склалася така ситуація( Всі ваші коментарі з приводу консультування співробітниками гарячої лінії та чату взяли до уваги та здійснимо необхідні дії. Страховки по картковому рахунку відключені. Надіємося на розуміння та подальшу співпрацю.

Коментарі - 2

+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
20 січня 2020, 22:40
#
Возможно поможет…

https://minfin.com.ua/blogs/qwerty1999/123734/
+
0
Sense Bank
Ответ банка
Sense Bank
22 січня 2020, 9:00
#
Доброго дня. В роботі.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.9 46.65
USD 41.05 41.6
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.9 46.65
USD 41.05 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝 / Про подвійні стандарти та найжахливішу службу підтримки((