Мінфін - Курси валют України

Встановити

Не задоволена роботою банківськими працівниками

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Lena96 28 листопада 2018, 18:51
20.11.18 була у відділенні Альфа банку де хотіла оплатити суму на кредитну картку, я підійшла до каси банку і попросила перерахувати мені суму та рахунок картки, касир банку відправив мене до терміналу самобслуовування і сказала, що мені там допоможуть, коли я підійшла до терміналу мені ніхто так і не допоміг, а каса тим часом закрилась, я не знаючи як користуватися терміналом вставила картку і тут термінал завис і картку мені не віддав, як виявилось, що картки туди не потрібно були вставляти, коли він перезагрузився він віддав мені картку назад і до мене підійшли і сказали, що пробуйте ще раз тільки не вставляйте картку, я пробую ще раз, ввела номер рахунку і тут термінал просить внести кошти, але не по одній купюрі, а всю сумму відразу, я була здивована як так, що потрібно дать всю суму відразу,і тут термінал забирає всю суму, повертає мені 500 грн. і ЗНОВУ зависає, він не перевів кошти на той рахунок який я вказала, я звертаюсь до банку в тому, що мені робити і тут просто геніальна відповідь, а він часто зависає пару клієнтів прийме нормально, а на наступних висне, якщо працівники банку знали про таку проблему, навіщо вони відправляли мене на той термінал. У відділенні банку сказали, що кошти повернуться через 5 днів, що всебдуде добре, але ніякі кошти так і не повернулись, я приїхала через 5 днів на відділення і тут мені заявляють, що кошти будуть повернуті через 30 днів, як так, в мене ж буде нарахована пеня, хоча так як працівники банку розповіли, що пеня не буде нарахована, але ви краще заплатіть наперед, щоб проблем не було, то чому у мене ніхто не запитав чи є в мене кошти платить ще раз, чому така безвідповідальність???
Інкасатори зробили інкасацію терміналу, при перерахунку хіба не видно, що кошти зайві у терміналі чому я маю чекать на свої кошти і думать повернуться вони чи ні????
Сенс Банк
Відповідь банку
29 листопада 2018, 10:34
Lena96, доброго дня. Банкомат дуже простий у використанні, потрібно слідувати підсказкам. Поповнити карту можна як з її використання, так і без неї. Іноді техніка ламається, на жаль. І я приношу вибачення за незручності. Максимальний термін розгляду таких звернень може бути до 45 днів, проте банк робить все можливе, щоб найшвидше вирішити питання. Банкомат приймає одразу всю суму, це значно економить час на виконання операції. Уточніть, будь ласка, в особистому повідомленні ваш ІПН, суму та час поповнення. Також потрібно перевірити консультацію в КЦ, для цього уточніть дату та час дзвінку і з якого номеру телефонували.
Мінфін
Відповідь адміністратора
3 грудня 2018, 21:27
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 03.12.2018).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.

Коментарі - 3

+
0
Lena96
Lena96
29 листопада 2018, 11:43
#
Я знаю і вірю, що таке може буть, що техніка ламається, але термінал у банку ламається уже не перший раз і працівники банку про це знають і знали, що кошти не повернуться через 5 днів на рахунок, чому не попередили відразу, що кошти будуть повернуті через 21-45 днів, що мені тепер робить, заборгованість по кредиту потрібно сплатить вчасно, а тепер не відомо чи взагалі до кінця року кошти будуть повернуті чи ні?
Чому так виходить, що банк після інкасації баче, що кошти зайві у терміналі чому на даний момент так важко повернути свої власні кошти назад????
+
0
Sense Bank
Ответ банка
Sense Bank
29 листопада 2018, 13:03
#
Lena96, консультацію співробітників ще треба перевірити. Вкажіть, коли дзвонили в КЦ, і з якого номеру. Звідки у вас інформація, що інкасація вже була?
+
0
Lena96
Lena96
29 листопада 2018, 14:18
#
Я думаю, що за 10 днів,інкасатори уже робили інкасацію термінала самообслуговування
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.25 44
USD 40.4 40.95
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.25 44
USD 40.4 40.95
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝 / Не задоволена роботою банківськими працівниками