Уникайте операцій с банкоматами Альфа-Банка. Пограбують.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Увага хочу застерегти громадян від будь яких стосунків з АльфаБанком. Дуже ненадійний банк. Я являюсь клієнтом ПриватБанку з 2007 року, (Золота карта універсальна), у ньому ж отримую пенсію. Раніше доводилось знімати кошти у банкоматах других банків по картці ПриватБанка як в рідному місті, так і в других містах. Ніде, ніколи не виникало ніяких проблем. У серпні 2018р, я хотів зняти готівку, 200 грн., у банкоматі АльфаБанку №7880036 по пр… Соборному 88, (полінувався перетнути перехрестя, щоб зняти готівку у банкоматі ПриватБанку). Здійснивши стандартні процедури з карткою, замість грошей, через якийсь час, отримав повідомлення на дисплеї банкомата, що час обробки даних перевищено, операція не здійснена. Забравши картку, я з дружиною пішов від банкомата, щоб зняти кошти в другому банкоматі. Відійшовши на декілька кроків, я отримав повідомлення в додатку Приват24 на телефон, що кошти (200 грн.) з моєї картки списані, тобто шо я їх отримав в банкоматі. Я повернувся до банкомата, думав може я не дочекався грошей, але грошей не було. Я подзвонив на гарячу лінію ПриватБанку і повідомив про ситуацію. Оператор сказав, що мою заявку прийнято і буде розглянуто протягом декількох днів.Поки я стояв у роздумах біля банкомата, підійшли дві жінки з дитиною. Я з’ясувалося жінка з дитиною хотіла зняти 1000 грн. але отримала так як і я. Друга жінка виявилась співробітником банку, яку викликала потерпіла. На мою скаргу, вона порадила прийти другого дня у банк з паспортом і інд. кодом і написати заяву на повернення коштів. Також вона сказала, що не варто хвилюватись, тому, що працює відео спостереження і все зафіксовано. Це трапилось у вечорі напередодні вихідних. Після вихідних я прийшов до банку з документами. Мені повідомили, що так як я являюсь клієнтом другого банку, то моя заява буде розглянута протягом семи днів, а кошти можливо будуть повернуті на протязі 45-120 днів. Виходить, щоб пограбувати мене (інакше не назвеш те що трапилось), банку вистачило приблизно хвилину, а повернення втраченого я повинен чекати до чотирьох місяців. Всі мої спроби зв’язатись телефоном з головним офісом розбились об байдужих роботів-автовідповідачів. Щоправда одного разу мені пощастило і жива оператор відповіла на дзвінок, але почувши, що мова іде про кредитку, пообіцяла переключити на другого спеціаліста, після цього в моєму телефоні трохи пограла музичка і лінія була роз’єднана. Написав листа на електронну адресу і отримав відповідь, що отримав роз’яснення телефоном, але зі мною ніхто не спілкувався. Зараз початок жовтня, чекаю. Не думав писати, ала знайома поскаржилась, потрапила в аналогічну ситуацію з цим банком, ще й кошти допомоги на дитину не видав банкомат. До речі коли я приходив до банку написати заяву, ще одна жінка писала заяву на повернення коштів не виданих банкоматом. Але я зрозумів, що клієнтам АльфаБанку простіше вирішувати такі питання ніж клієнтам інших банків. Будьте уважні, не потрапляйте у халепу.
Відповідь банку
4 жовтня 2018, 12:39
atas, доброго дня. Я приношу вибачення за ситуацію та незручності. Банкомат — це техніка, яка іноді ламається, на жаль. Оскільки ви знімали кошти з карти іншого банку, то питання вирішується через банк-емітент карти. Статус вирішення питання уточнюйте в ПриватБанку.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі - 5
- +
- 0
- Виолета Руденко
- 4 жовтня 2018, 1:21
- #
Мошенники этот Альфабанк из РФии, подключают какое-то ТОВ «ЕАПБ» для запугивания граждан Украины
- +
- 0
- Станислав Косовцов
- 4 жовтня 2018, 19:02
- #
Да это обычные коллекторы! Причем родные — украинские. :) Не парьтесь вы так сильно за них. Ничего особенного в них нет.
- +
- 0
- Станислав Косовцов
- 4 жовтня 2018, 19:06
- #
Аtas, вам правильно дал совет аноним женского пола, пишущий от имени альфы. Прислушайтесь. Это тот редкий случай, когда подобные анонимы что-то толковое пишут. Вам повезло! :)
Дякую за відповідь, але поясніть, де знаходяться кошти, які не видав мені ваш банкомат, у вашому банку, чи у банку емітента картки, і чому я змушений чекати так довго їх повернення? Віджати їх у мене вистачило приблизно хвилини.
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 10 жовтня 2018, 10:25
- #
Atas, доброго дня. Після того, як клієнт оформить претензію в банку-емітенту карти (в вашому випадку Приват), емітент в той же день забирає кошти з рахунку банку, банкомат якого не видав вам кошти (в даному випадку Альфа). Згідно з правилами МПС подібні звернення клієнтів розглядаються 30-45 календарних днів. Уточнюйте деталі в Приваті.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 45.9 | 46.65 |
USD | 41.05 | 41.6 |
Всі курси банку |