Доступ до власних заощаджень заблокований (Проблема залишається актуальною)
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
З 01.09.2018 не маю можливості скористатися власними коштами на так званому «дохідному сейфі». Пропала можливість переводу на карту як у мобільному додатку, так і через веб інтерфейс. Залишив три заявки (дві усні, та одну письмову у відділенні), це результату не принесло.
Відповідь банку
4 вересня 2018, 17:56
Tsym, добрий вечір. Прошу вибачення за незручності. Ваша заявка ще в роботі. Відпишу вам, як тільки буде результат. Очікуйте, будь ласка.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі - 1
Після 3х діб блокування особистих заощаджень, можливість переводу була включена. Далі ще були проблеми із зняттям готівки. У касі повідомили, що з картами мого типу проблема (карта класу платинум). Знімав кошти через менеджера.
Висновки для себе зробив, банк ненадійний.
Висновки для себе зробив, банк ненадійний.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.65 | 44.2 |
USD | 41.7 | 42.15 |
Всі курси банку |