Некваліфікована консультація та незаконне зняття комісії банком
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Я 21.05.18 звернулася до Альфа Банку, відділення №13, пр. Перемоги 20, з наміром зняти певну суму коштів. На вході мене зупинив діжітал менеджер Валерій, попросив мою карту Комфорт і сказав, що я можу зняти з банкомата без комісії. Я йому 5 хвилин доводила, що при знятті з цієї карти більше 5 000 в місяць в мене буде комісія, а він поглядав на карту та в комп'ютер і мене запевняв, що зняття в банкоматі з цієї карти без комісії на будь яку суму. Я попросила поставити мене в чергу до спеціаліста, мені було відмовлено і заявлено, щоб я знімала через банкомат, бо це без комісії. Я довірилася співробітнику банку і зняла 10 000 грн. При наборі даних в банкоматі висвітлилася стрічка: «При цій операції банк може зняти комісію» і навпроти не було зазначено ніякої суми комісії. Я звернулася до менеджера і він мені сказав: « Раз не пише комісію, значить її не має». Ці слова мене надихнули продовжити зняття коштів через банкомат. Якби я побачила, хоч якийсь натяк на комісію, я б одразу скасувала цю операцію! Коли я отримала виписку, навпроти строки КОМІСІЯ нічого не зазначалося. Я звернулася до менеджера і він мене і запевнив: «Якщо нічого не пишеться, значить нічого не має». Виходячи з цього позитивного досвіду, я вирішила зняти ще і cитуація з попередженням банкомата про можливу комісію з відсутністю її конкретної суми та випискою КОМІСІЯ «0» повторилася. Наступного дня я дізналася, що банк зняв з мене 478 грн. комісії на порожньому місці за зняття моїх власних коштів! Я 23.05.2018 р. приїхала у відділення № 13 і зустрілася з менеджером, який одразу впізнав мене і почав вибачатися за ситуацію. Я йому відповіла, що ваші вибачення я приймаю, але мені потрібні втрачені гроші, які я втратила через ваше погане консультування. Я написала дві скарги до банку з проханням повернути кошти, які з мене зняли через некваліфіковану консультацію. Банк мені двічі відповів, що консультування відбулося згідно з діючими процесами в банку!!! Які в банка процеси, якщо вони нахабно дурять та вв
Відповідь банку
5 липня 2018, 9:55
88821177, добрий ранок. Уточніть, будь ласка, в особистому повідомленні ваш ІПН. Розберемося.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Курс валют в Сенс Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.25 | 49.9 |
| USD | 41.9 | 42.45 |
| Всі курси банку | ||