Мінфін - Курси валют України

Встановити

Некваліфікована консультація та незаконне зняття комісії банком

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
88821177 4 липня 2018, 22:30
Відділення за адресою: Київ, пр-т Берестейський, 20
Я 21.05.18 звернулася до Альфа Банку, відділення №13, пр. Перемоги 20, з наміром зняти певну суму коштів. На вході мене зупинив діжітал менеджер Валерій, попросив мою карту Комфорт і сказав, що я можу зняти з банкомата без комісії. Я йому 5 хвилин доводила, що при знятті з цієї карти більше 5 000 в місяць в мене буде комісія, а він поглядав на карту та в комп'ютер і мене запевняв, що зняття в банкоматі з цієї карти без комісії на будь яку суму. Я попросила поставити мене в чергу до спеціаліста, мені було відмовлено і заявлено, щоб я знімала через банкомат, бо це без комісії. Я довірилася співробітнику банку і зняла 10 000 грн. При наборі даних в банкоматі висвітлилася стрічка: «При цій операції банк може зняти комісію» і навпроти не було зазначено ніякої суми комісії. Я звернулася до менеджера і він мені сказав: « Раз не пише комісію, значить її не має». Ці слова мене надихнули продовжити зняття коштів через банкомат. Якби я побачила, хоч якийсь натяк на комісію, я б одразу скасувала цю операцію! Коли я отримала виписку, навпроти строки КОМІСІЯ нічого не зазначалося. Я звернулася до менеджера і він мене і запевнив: «Якщо нічого не пишеться, значить нічого не має». Виходячи з цього позитивного досвіду, я вирішила зняти ще і cитуація з попередженням банкомата про можливу комісію з відсутністю її конкретної суми та випискою КОМІСІЯ «0» повторилася. Наступного дня я дізналася, що банк зняв з мене 478 грн. комісії на порожньому місці за зняття моїх власних коштів! Я 23.05.2018 р. приїхала у відділення № 13 і зустрілася з менеджером, який одразу впізнав мене і почав вибачатися за ситуацію. Я йому відповіла, що ваші вибачення я приймаю, але мені потрібні втрачені гроші, які я втратила через ваше погане консультування. Я написала дві скарги до банку з проханням повернути кошти, які з мене зняли через некваліфіковану консультацію. Банк мені двічі відповів, що консультування відбулося згідно з діючими процесами в банку!!! Які в банка процеси, якщо вони нахабно дурять та вв
Сенс Банк
Відповідь банку
5 липня 2018, 9:55
88821177, добрий ранок. Уточніть, будь ласка, в особистому повідомленні ваш ІПН. Розберемося.

Коментарі - 7

+
+21
88821177
88821177
4 липня 2018, 22:32
#
Які в банка процеси, якщо вони нахабно дурять та вводять в оману клієнтів? Прошу Мінфін розібратися на основі яких процесів банк надає некваліфіковані поради клієнтам та здирає з них комісії? Менеджер визнав свою провину персонально і вибачився, але банк не відшкодував мої втрати. Банк наймає дешевих студентів, які нічого не знають, консультують неправильно, а з вас знімають шалені комісійні — ось який бізнес в Альфа банка. Гроші банк добровільно не повертає! Народ, як тільки ви входите до цього банку включайте диктофон та записуйте кожне слово, щоб потім в суді доводити, які шахраї нас консультують! Не вірте одному спеціалісту, а перевіряйте інформацію в декількох людей. Банк нахабно наживається на навмисному неправильному консультуванні клієнтів, бо чесними методами вже заробити не може. Взагалі, раджу бігти якомога далі та не заходити туди…
+
+6
Qwerty1999
Qwerty1999
4 липня 2018, 23:10
#
«Прошу Мінфін розібратися»

Вы уж поверьте — Минфин обязательно разберётся… и на днях опубликует очередную рекламу Альфа-банка.

Возникает резонный вопрос — неужели в Альфа-банке мёдом намазано, что вы без него жить не можете.
Ведь есть ещё 80 украинских банков на выбор.
+
+6
88821177
88821177
5 липня 2018, 12:13
#
Ви праві, але де гарантія, що в інших буде краще? Після цього інциденту я буду відходити від А.Б. Тільки час та нерви витрачаю, щоб добитися мінімальної «правди»… Дякую за підтримку.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
5 липня 2018, 12:35
#
Всё же очень просто.
Можете самостоятельно ознакомиться с тарифами других банков, где нет ограничений на снятие в банкоматах по количеству и по сумме, как в Альфе.
Аналогично и по обязательному и платному смс-информированию — не все укрбанки грешат этим.

Можете даже письменно жаловаться на имя ППБ Альфа-банка.
А в ответ вам будут писать благодарственные письма о том, что они счастливы видеть вас своим клиентом и что они провели огромную работу: банкоматы поставлены в угол, программное обеспечение наказано внеплановым обновлением, сотрудники, допустившие такие консультации, подвергнуты дополнительному премированию и всё в таком духе.
Могу однозначно вас заверить — никто излишне удержанных сумм комиссий вам не вернёт.

Единственная надежда на украинский суд — самый гуманный суд в мире.
Кстати, гуманный он в основном к банкирам, а не клиентам банков.
+
0
88821177
88821177
6 липня 2018, 21:27
#
Люди, не йдіть до Альфа банку! Вони вас навмисно вводять в оману, навмисно дурять, розводять на порожньому місці і здирають якісь комісіі, які встановили на ваші ж гроші. Чому це в Альфа банка є комісія на зняття моїх власних коштів більше 5000 грн в місяць через банкомат? Хтось може пояснити, якими законами ця комісія виправдовується? Дякую!
+
0
88821177
88821177
6 липня 2018, 21:41
#
Ось продовження фільму жахів у відповіді з Альфа банка: 88821177, доброго дня. Згідно з коментарями відділення — діджитал менеджер не консультує по тарифам карти. Тим паче ви знали, що у вас є ліміт на безкоштовне зняття, який ви вже використали. Підстав для компенсації немає.
+
+15
88821177
88821177
6 липня 2018, 21:51
#
88821177
Кому: AlfaBank
Відповідно до вашого регламенту діжітал менеджер його сам і порушив, бо консультував мене три рази: щодо відсотків по карті Комфорт, напису в банкоматі про можливість нарахування відсотків і Комісії «0» на виписці, не маючи на це права і відповідної кваліфікації!
На моє прохання поставити мене в чергу до спеціаліста, мені було незаконно відмовлено і направлено до банкомата. Менеджер перевищив свої повноваження! Перед цим я йому сказала, що з мене знімуть відсотки за перевищення ліміту зняття, а він, не маючи права мене консультувати, взяв мою карту, крутив її в руках і дивився на комп'ютер, запевняючи мене що з цієї карти ніякої комісії не буде, тобто вводив в оману. Банк відмовив мені у консультації спеціаліста і діжітал менеджер свідомо, порушуючи регламент банку, не поставив мене в чергу і консультував мене навмисно неграмотно, знаючи, що він не правий і нав'язував мені заздалегідь невигідну операцію, про що я йому неодноразово говорила, але він наполягав на своєму чим і завдав мені матеріальної шкоди. Якби ваш менеджер не переконував мене у відсутності відсотків, я б сама ніколи не зняла ані першу, ані другу суму, бо я знала про ці умови, але довірилася співробітнику банка як людині, яка повинна відповідати за правильність консультації на 100 відсотків, або не консультувати і передати мене до спеціаліста, який розуміється на цьому. Прошу компенсувати всі витрати.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.1 45.8
USD 41.3 41.95
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.1 45.8
USD 41.3 41.95
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝 / Некваліфікована консультація та незаконне зняття комісії банком