Мінфін - Курси валют України

Встановити

хамське ставлення до клієнтів начальника Святошинського відділення, м. Київ

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Василий В 2 липня 2018, 8:22
Відділення за адресою: Київ, пр-т Берестейський, 106/2
Скарга на ставлення до клієнтів у Святошинському відділенні, м. Київ
27.06.2018 р. я, клієнт Альфа-банку, поповнив свій картковий рахунок та здійснював перекази в системі My Alfa-Bank на інші рахунки. Для цього я сів за вільний стіл та працював на своєму ноутбуці. Стіл — той, що обладнаний для клієнтів, з комп'ютером з доступом до My Alfa-Bank. Працював на власному ноутбуці, бо не пам'ятаю пароль доступу (він збережений на ноутбуці). Крім того, вважаю, що так безпечніше (не переконаний, що на комп'ютері, яким пропонується скористатися у відділенні, встановлено актуальні антивірусні бази). Для доступу до системи My Alfa-Bank використовував Wi-Fi мережу Альфа-банку, що пропонується для клієнтів Банку у відділенні. Працював загалом не більше години. Доволі довго, бо довелося певний час чекати на зарахування коштів на рахунок.
ВАЖЛИВО! Я нікому не заважав, бо відвідувачів у той час було мало і зовсім ні в кого не було бажання сісти за цей стіл, щоб працювати з комп'ютером.
ФАБУЛА. До мене підійшов чоловік, який представився начальником відділення. НЕтолерантно, НЕввічливо він почав висувати мені претензії, що я «орендую місце, яке призначене для інших клієнтів», довго працюю тощо. Тон спілкування був НЕ ввічливим. ЖОДНИХ ознак клієнтоорієнтованості я НЕ побачив. Спілкування навело на думку, що я чимось дуже завинив перед банком. Склалося враження, що через мене хтось не змів провести якісь операції тощо. Хоча ще раз наголошую, що відвідувачів було мало, ніхто не виявляв бажання працювати за тим столом.
ОКРЕМО зауважу, що претензії «начальника» відділення тим більше не можуть вважатися справедливими, бо:
1) Банк САМ передбачив місце для самостійної роботи клієнтів;
2) Банк САМ впровадив у відділенні безктоштовний Wi-Fi!!! ДЛЯ КОГО??? Якщо ним дозволяється користуватися ЛИШЕ СТОЯЧИ, з мобільних пристроїв, і не можна відкривати ноутбук у відділенні, то таке оголошення треба написати при вході!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
3 липня 2018, 10:25
Василий В, доброго дня. Уточніть, будь ласка, в особистому повідомленні ваш ІПН. Інформацію перевіримо.
Мінфін
Відповідь адміністратора
3 липня 2018, 17:31
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 03.07.2018).
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка

Коментарі - 3

+
+31
Qwerty1999
Qwerty1999
2 липня 2018, 9:38
#
Альфа-банк во всём пытается копировать Приватбанк, в части организационных и технических вопросов, но иногда добавляет и свои, персональные «изюминки», такие как хамство и неуважительное отношение к клиентам.

+
0
Станислав Косовцов
Станислав Косовцов
2 липня 2018, 18:26
#
А вам не кажется, что это не «изюминки» данного банка? :) Такое встречается везде, и от банка или еще какого-то юрлица — это абсолютно не зависит. Тут проблема в конкретных людях. Вы же сами недавно писали, что это люди, которые живут вместе с нами — в наших населенных пункта. И я тут был с вами полностью согласен… А теперь «изюминками» банка называете… Мда… Непонятно… Или это вы писали для своего любимого привата? В привате проблема в людях, а в других банках, значит, в самих банках. Эх…
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
2 липня 2018, 19:24
#
Мой комментарий, о людях живущих вместе с нами был о небольшом городке с названием Ирпень.

В крупных мегаполисах, таких как Киев — всё несколько иначе.

Дело в том, что в начальники отделений некоторых банков
очень часто берут не самых толковых специалистов а пробивных хамов.
И это конкретно касается именно Альфа-банка.
Аналогичная ситуация и по банку Форвард, но там пробивных и хамовитых набирают в отдел взыскания задолженности — представляете, всё подразделение одни хамы.
На улице вроде с виду нормальный человек, но как только начинает звонить клиенту банка — вся нормальность сразу куда-то исчезает.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.1 45.8
USD 41.3 41.95
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.1 45.8
USD 41.3 41.95
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝 / хамське ставлення до клієнтів начальника Святошинського відділення, м. Київ