не рекомендую взагалі!!!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.25 | 49.75 |
| USD | 41.95 | 42.4 |
| Всі курси банку | ||
2) Про платні поповнення свого рахунку з такими процентами в терміналі і в каси свого ж банку то взагалі нонсенс. будьте готові платити через каси +50 грн і через термінал +15 грн
3) оператори з гарячої лінії не в повній мірі врлодіють інформацією. і як правило не кажуть іі повністю клієнту-лоху
1) Не треба гадати, потрібно просто сказати Аллі, що вас цікавить, наприклад, «Нарахування по кредитній карті» і т.д., і вона переключить вас на оператора. Заблокована карта не означає, що вона закрита, тим паче закритий рахунок. Клієнти самостійно повинні слідкувати за станом рахунку, банк ініціює закриття у випадку відсутності руху коштів за останні 3 роки.
В смс про зміну тарифу вказано:
— з якої дати будуть діяти нові тарифи
— по якій карті будуть зміни (4 останні цифри карти)
— запропонована безкоштовна альтернатива — Push
Якщо виникають питання, то їх завжди можна дізнатись в службі підтримки банку.
2) Так, ці канали платні, проте ми не обмежуємо клієнтів в виборі, і завжди пропонуємо наш інтернет-сервіс або мобільний додаток — це зручніше, швидше і безкоштовно.
3) Щоб перевірити коректність консультації, прошу уточнить номер телефону, з якого телефонували та приблизний час дзвінку.