Мінфін - Курси валют України

Встановити

Неймовірно жахливе відношення до клієнтів

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
robombs 27 лютого 2018, 15:38
Відділення за адресою: Київ, пр-т Голосіївський, 58-А
19.07.2017 взяли кредит в даному банку. По телефону, коли вмовляли на даний кредит було сказано, що оплачувати % будемо після того, як знімете кошти.
В результаті, через місяць почали дзвонити і казати, що ми заборгували платіж (хоча гроші з карти не знімали).
Після довгих обговорень по телефону та у відділенні нарешті вияснили всю правду.
Одразу зняли всю суму і повернули на рахунок.
При цьому залишилися винні суму по страховці — 5 760 грн.

при цьому виникає наступна проблема:
Після 6 місяців оплати кредиту, 27.02.18 при зверненні до банку для дострокового погашення робот на гарячій лінії та менеджер у відділенні озвучили одну і ту ж саму суму — майже 6 000 грн.
Після довгих розмов мені сказали, що для розрахунку саме в цей день треба дати запрос у якийсь спеціальний відділ.
Після цього запросу мені повідомили, що мій платіж буде складати 5 500 грн.!!!

Тобто, 6 місяців я плачу просто так — за що????
Мені ніхто не може пояснити, не може надати адекватних пояснень.
У відділенні відправляють на гарячу лінію. На гарячій лініїї відповідає робот.

Також на відділенні мені рекомендують глянути мій графік платежів і там подивитися суми для виплати.
Про те, що основна частина боргу оплачена була через місяць і відсотки мають бути перераховані на залишок боргу нічого відповісти не можуть і пояснити куди ж щомісяця списувались мої платежі також не можуть.

Що з це за банк, що менеджери не можуть надати адекватну консультацію і пояснити клієнтам куди «пропадають» їх кошти.
І де шукати ті «містичні» відділи, в яких нараховують заборгованість та можуть надати виписки по кредиту?????

Нікому нерекомендую мати хоч якісь справи з даним банком!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
27 лютого 2018, 16:06
robombs, доброго дня! Для корректної відповіді, прошу вказати номер Вашого договору та ідентифікаційний код в особистому повідомленні.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.1 45.8
USD 41.3 41.95
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.1 45.8
USD 41.3 41.95
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝 / Неймовірно жахливе відношення до клієнтів