Хамське відношення до клієнтів
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 45.1 | 45.8 |
USD | 41.3 | 41.95 |
Всі курси банку |
Сьогодні ходила у відділення для того, щоб погасити кредит, при чому раніше терміну, та поведінка персоналу доволі таки обурлива. Їхня зневага та зверхні тони у розмові з клієнтами лише відсторонюють. Оособливо жіночка, яка працює на касі (шкода, що не знаю Вашого прізвища), можливо я й не виглядаю на свій вік, та й лише попросила у вас поміняти 30 грн, адже банкноти по 5 грн банкомат не приймає,, та й незалежно від років та статку ви повинні бути ввічливими з клієнтами. Завдяки нам, у вас є зарплата, тому відностеся до людей, не як до тварин.
PS Можливо я не докладно розкрила проблему, та суть у тексті, на мою думку зрозуміла. Тому порада керівникам банку — краще підбирайте працівників, або навчайте їх етикету та роботі з клієнтами