Співробітник розмовляв по-хамськи
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- 0
- VladimirGold
- 12 січня 2018, 8:43
- #
«Єдиний вихід — записувати телефонні розмови».
Вывод неправильный. Платить нужно вовремя по кредиту и выполнять взятые на себя обязательства.
Вывод неправильный. Платить нужно вовремя по кредиту и выполнять взятые на себя обязательства.
- +
- +15
- Toxa David
- 12 січня 2018, 10:26
- #
Платить нужно вовремя по кредиту и выполнять взятые на себя обязательства. А также предупредить сотрудника банка о проведении записи разговора на диктофон, попросить сотрудника еще раз представится ФИО и назвать кого он представляет (банк, колекторскую фирму, из какого отдела), произнести дату и время записи. Данная запись может использоваться для передачи в банк или в суд. Поверьте многих сотрудников это отрезвляет, многие не хотят хамить под запись (либо разговаривают вежливо либо бросают трубку). Иначе ничего не докажите, или скорее всего получите отписку что сотрудники банка работают по утвержденным (вежливым) шаблонам.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.85 | 44.45 |
USD | 41.4 | 41.85 |
Всі курси банку |
Я маю поповнити картку, зателефонувати за номером 0 800 500 286 і продиктувати їм номер квитанції. Зв'язалася з оператором, спитала про номер. Виявилося, що це колекторська служба банку. За номер, з якого дзвонили, він сказав, що в них купа купезна операторів, номери корпоративні й постійно змінюються, тому він не може сказати про цей номер нічого. Тобто якщо наступного разу мене покриють матом (перепрошую), я не зможу довести, що це хамське поводження саме банку до клієнта. Єдиний вихід — записувати телефонні розмови.