Альфа банк не інформує клієнтів чесно про умови сплати за кредитами
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 17
https://alfabank.ua/upload/Public_Agreement_Complex.pdf — розписано інформацію щодо зарахування коштів. https://alfabank.ua/pogashenie — все про погашення. «Незнание закона не освобождает от ответственности»
- +
- 0
-
- Ferrari Александровск
- 13 жовтня 2017, 9:51
- #
Переводы могут идти до трех банковских дней. Это говорят уже все менеджеры. Если оплатили день в день, да еще не в банковское время, то только со следующего банковского дня будет идти отсчет дней. Я уже не говорю о пятницах. Люди считают, что до понедельника платеж пройдет, а скорее может и не дойти, два дня выходных же. По Приват -банку платежи быстрее идут.
- +
- 0
-
- Ferrari Александровск
- 13 жовтня 2017, 9:52
- #
Во избежания перебоев, лучше оплачивать начинать за пять дней. Если получается, конечно.
- +
- 0
-
- ValentinaK
- 13 жовтня 2017, 23:18
- #
Смысл кредитки вообще теряется. Ибо если за пять дней платить, то реально максимум 25 (30-5) дней она работает как кредитка, поскольку при более длительном пользовании спишут 60 грн за обслуживание.
- +
- 0
-
- Ferrari Александровск
- 13 жовтня 2017, 18:05
- #
Смайл!!! Это смотря, что гасить и какой кредит карточный своего банка или расчетный по счету. От этого и сроки. Если, если… В этом все и дело, что люди после работы платят обычно, не В банковское время. А бы ляпнуть что нибудь.
Я кредиты не признаю и деньги не занимаю,
Я кредиты не признаю и деньги не занимаю,
- +
- +10
-
- Ferrari Александровск
- 13 жовтня 2017, 18:08
- #
На счет рекламы- зачем люди идут в российские банки??? За % по депо. Пусть кушают, что купили. Я живу на Украине и рекламирую украинский продукт, Если что. Я бы и Ощад рекламировала, но там хромает онлайн,
При переказі коштів з однієї моєї карти на іншу карту в системі mуalfabank зображається лише інформація: номер та назва карти, з якої я роблю переказ коштів, але не вказується назва карти, на яку я ці кошти перераховую, навіть після введення її довгого номера. Система навіть не підтягує назву карти після введення її номеру! Я випадково ввела номер іншої моєї карти і гроші перерахувалися не туди, куди я планувала, через що я понесла великі грошові втрати, бо банк зняв з мене 4 відсотки комісії з моїх же грошей і при цьому не надав мені жодної послуги! Якби ваша система по номеру карти могла б видавати назву карти або, якби ваша система надавала б клієнту вибір з усіх його карток, то клієнти б не помилялися і могли одразу перевірити чи правильно вони роблять переказ. Через те, що не можна запам'ятати багатозначний номер однієї з багатьох карток, а назва її не підтягується, я зазнавала збитків. Банк заробляє кошти на системі, яка є «анти клієнтською», яка не допомагає клієнтам орієнтуватися у віртуальному просторі, а навпаки, робить клієнтів немічними. Система навіть не вказує та не дає вибору з назви карток та їх номерів на новій сторінці при операції переказу, як це є в багатьох інших українських та іноземних банках… Ви не маєте морального права знімати 4 відсотки з клієнта через те, що самі є не досконалими та не надаєте нормального сервісу.
- +
- 0
-
- Ferrari Александровск
- 13 жовтня 2017, 20:09
- #
88821177 — Это, конечно, бардак. Здесь только наличкой вносить.
- +
- 0
-
- ValentinaK
- 13 жовтня 2017, 23:21
- #
Во-первых, не удобно.
Во-вторых, комиссия 15 грн.
Во-вторых, комиссия 15 грн.
- +
- 0
-
- Ferrari Александровск
- 14 жовтня 2017, 12:28
- #
Если вносить в терминал кредитного банка?? Вроде, как 5 грн списывается. Хотя в каждом банке своя комиссия может быть. Не думаю, что 15 грн за транзикцию погашения кредита.
А в кассе удобно? Меньше 15?
Досадно одно и во всех банках, что при недорозумении и случайной ошибке (не на тот счет или заглючил терминал) — банки не разбираются и начисляют людям %, что и приводит людей к долговой яме.
А в кассе удобно? Меньше 15?
Досадно одно и во всех банках, что при недорозумении и случайной ошибке (не на тот счет или заглючил терминал) — банки не разбираются и начисляют людям %, что и приводит людей к долговой яме.
- +
- 0
-
- ValentinaK
- 15 жовтня 2017, 13:20
- #
Альфа уже давно берет 15 грн за пополнение кредитки в своем банкомате, если сумма пополнения 5 тыс и менее.
В кассе тоже раньше было 15, потом увеличили (точно не помню, ибо так не пополняла, но слышала возмущения клиентов по этому поводу, вроде 50 грн)
В кассе тоже раньше было 15, потом увеличили (точно не помню, ибо так не пополняла, но слышала возмущения клиентов по этому поводу, вроде 50 грн)
- +
- 0
-
- Ferrari Александровск
- 16 жовтня 2017, 2:59
- #
Абалдеть на пополнении можно разориться Нужно менять банк, значит
- +
- 0
-
- ValentinaK
- 13 жовтня 2017, 23:20
- #
К сожалению, Альфа не знает о праве клиента на информацию.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 45.1 | 45.8 |
USD | 41.3 | 41.95 |
Всі курси банку |
1. Спеціалісти з колл-центру часто дають неправильну інформацію і цим самим вводять клієнтів в оману. Коли клієнт робить так, як скаже спеціаліст, то банк знімає штраф з клієнта і потім довести майже неможливо, що співробітники банка неправильно консультують. Банк покриває своїх співробітників (тільки банківські робітники прослуховують записи розмов) і не повертає нечесно зняті кошти клієнту. Єдине, що залишається клієнту: жалітися на соц. мережах та йти до суду. Шукаю адвоката, який спеціалізується у банківській діяльності.
2. В договорі обслуговування не розписано в деталях, як покривати борг через персональну сторінку на сайті, а саме: не зазначено суттєвої різниці в переказі коштів по номеру карти та по номеру карткового рахунку. Мої два персональних менеджери погоджуются з моїми заявами, що Банк навмисно замовчує цю важливу деталь і клієнти, на перших порах, можуть її не знати і за невчасно погашений борг можуть сплачувати шалені відсотки. Банк не інформує щодо термінів надходження коштів на рахунок залежно від покриття боргу по номеру карти або по номеру карткового рахунку! Також Альфа банк не надає відео уроків та не навчає клієнтів як правильно покривати борг і які терміни зарахування при цьому. (Далеко не всі клієнти банка мають вищу фінансову освіту!) Так, я не знала цієї різниці і мої кошти зарахувалися на 1 день пізніше, через що я втратила величезну суму грошей… Банк заробляє гроші шляхом замовчування важливої інформації та на обдурюванні клієнтів! 3. До того ж сайт банку часто працює з перебоями і часто інформація не обновляється. Так, я не могла бачити точної інфо на день сплати боргу по кредитній карті і навіть спеціаліст не бачив цієї інформації. Я зробила так, як мені порадив спеціаліст і все одно банк зняв з мене суму за касово- розрахункове обслуговування…