Змініть свою політику стосовно грошових переказів.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.2 | 49.95 |
| USD | 41.65 | 42.3 |
| Всі курси банку | ||
Перший банк в котрому така недолуга політика по грошових переказах з інших банків на карти альфа банку.
І виникає логічне питання.Чому банк альфа надсилає смс про те, що надійшли кошти, знято борг та є доступний баланс., а по факту не встигає обробити дану операцію???????? Всі банки навпаки ну принаймні стараються пришвидшити або повністю інформувати про хід операцій.І лише альфа банк застряг в 90 роках.Працівники кол центру допомогти не змогли і винести єдину правильну причину теж…
В цьому я вбачаю порушення законодавства України, постанов НБУ, ЦКУ, Закону про захист прав споживачів та ще купи норм.
І чому я за свої ж кошти повинен отримувати незручності.Нагадую що якщо банк невстигає обробити операцію то мене як клієнта повинен повідомити повністю.А ще чому блокувати всі кошти якщо вже при надходженні банк зарезервавав свою комісію(9.45грн)і є доступний баланс 990.55 грн????
Я б радив змінити таку ситуацію і ретельніше набирати працівників кол центру.А ще працювати швидше і йти в ногу з часом.
Бо обробляти таку просту операцію зі зняттям комісії 9.45 грн 5 днів це позор та приниження клієнтів.