×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.1 | 44 |
USD | 41.3 | 41.75 |
Всі курси банку |
Альфа-банк БРЕХУН
Коментарі (2)
Повільне неякісне обслуговування
Написати коментар
Недобанк
Коментарі (1)
Выгодно!
Написати коментар
закриття рахунку
Коментарі (1)
Есть проблема! Аннулировали бонусы. Предоставил все что просили ответа нет.
На сьогоднішній день Банк не може задовольнити ваш запит. Програма винагороди — це додатковий бонус до основних послуг банку.
Вас виключили з Програми Винагород згідно п.3.15. Правил., але Ви можете і далі активно користуватися картою та іншими послугами банку.
Зауважимо, що відповідно до п. 3.7. Правил програми лояльності Бонуси не нараховуються за вчинення операцій, пов’язаних з комерційною діяльністю.
Коментарі (4)
есть проблемы
И теперь кому-то шлют смски сначала об активации карты, потом о смене фин. номера, и человек возможно паникует, что его грабят кибермошенники:)
Сменить финансовый номер можно в банкомате, но для этого должна быть активирована карта, а активировать её можно только с действующего финансового номера — классика.
В онлайн чате этого не умеют, бесплатной горячей линии для физлиц у них нету.
Звонишь на киевский номер, указанный на сайте — там автоответчик, который на оператора не переключает (по крайней мере мне не удалось допроситься).
Пришлось писать в чат снова, дали другой номер 3344 — стоимость звонка 2 грн, зато если дважды вежливо попросить, то переключает на живого человека, таких живых людей для решения (не окончательного пока, т.к. смс о смене номера ещё не пришла) потребовалось 2-е, если не считать ещё 2-х операторов онлайн-чата.
Теперь о плюсах:
* можно заказать карту с доставкой курьером (доставка в течение 7 дней, с момента заказа, если не ошибаюсь).
* можно стать клиентом банка без установки приложения на мобильный (в отличие от моно и спортбанка)
* курьер напомнил, что после активации карты стоит отказаться от предварительно подключенного смс-банкинга и кажется какой-то страховки.
Коментарі (2)
Sense приложение с багами
Сотрудники связались с вами по телефону и подали заявку на оформление, карта в процессе выпуска.
Написати коментар
Хорошо
Написати коментар
Искусственно задерживают сроки зачисления на кредитку чтобы на мне заработать проценты
В октябре вы так же проводили р2р операцию пополнения, ее сумма поступила на счет на 3 рабочий день.
Сроки проведения межбанковских платежей указаны в ЗУ «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні »: 8.4. Міжбанківський переказ виконується в строк до трьох операційних днів.
ДБО: п. 3.4.8.3.… При цьому у випадку якщо станом на 17.00 за київським часом останнього операційного дня Платіжного періоду Клієнт не забезпечить наявність на своєму Рахунку суму грошових коштів… проценти за користування Відновлювальною кредитною лінією нараховуються згідно стандартних Тарифів банку та списуються за рахунок встановленої Клієнту Відновлювальною кредитної лінії.
3.4.18. В разі безготівкового перерахування Клієнтом грошових коштів з інших кредитних установ чи відділень поштового зв`язку фінансові ризики, пов`язані з можливою затримкою в надходженні таких коштів на Рахунок не з вини Банку, несе Клієнт. Підписанням Договору Клієнт усвідомлює та погоджується з тим, що Банк не має можливості контролювати або регулювати швидкість надходження грошових коштів з інших організацій або впливати на розміри комісій, що стягуються такими організаціями за перерахування грошових коштів.
Коментарі (5)
Скарга
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
не хочу разговаривать с роботом!!!!
Написати коментар
Вимагають кошти
Відповідно до п. 15 ст.14 Закону України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» військовослужбовцям з початку і до закінчення особливого періоду, а резервістам та військовозобов'язаним — з моменту призову під час мобілізації і до закінчення особливого періоду штрафні санкції, пеня за невиконання зобов'язань перед підприємствами, установами і організаціями усіх форм власності, у тому числі банками, та фізичними особами, а також проценти за користування кредитом не нараховуються.
Зауважимо, що Законом не передбачено можливість несплати інших нарахувань та суми кредиту. Сума використаного кредитного ліміту підлягає до сплати.
Коментарі (2)
Благодарность
Написати коментар
Заблокируйте карту 5355 2802 0125 6292 ФИО КОРНИЕНКО ОЛЬГА ЛЕОНИДОВНА
Коментарі (1)
воруют гроші
Касир Анісенкова С.О. зняла двічі з картки гроші в національній вілюті ( при цьому спочатку малу суму, а другий раз значно більшу), та видала мені потрібну суму. Але через день я, помітив, що з картки пропало 551 грн. При зверненні до колцентру банка 30.11.2020 оператор відповів, що це комісія за обслуговування на касі більш ніж 2 рази. Скаргу прийняли, але відповіли, що гроші мені не повернуть, бо касір не повинна знати скільки раз я знімаю гроші і результати перевірки мені повідомлять не будуть. Отже за рахунок дій оператора з мене взяли комісію (мабуть собі на премію?), яку мені повертати не збираються. Отже будьте уважні в банку працюють шахраї.
Варіанти вирішення питання відправили вам в особистих повідомленнях. Зі співробітником Контакт-Центру проведемо роботу.
Коментарі (1)
Поганий веб-сервіс
На жаль, кількість шахраїв з кожним днем зростає і банк змушений вживати заходів для збереження коштів клієнтів. У разі виявлення операцій з ризиковою ознакою, СБ банку може заблокувати карту до моменту звернення клієнта. У даній ситуації проявили, можливо на ваш погляд, зайву пильність. Але хотіли, як краще.
Всі списання і нарахування по картці здійснюються згідно тарифів та ДБО.
Коментарі (1)
Некомпетентність при обслуговуванні
PS за логікою оператора Банку мені нині нарахували комісії 115 грн. за готівкову операцію, здійснену 2 листопада, у сумі 20грн., а коли в жовтні я зробив готівкову операцію на 4000грн, а комісія, знята у листопаді, складала 95грн…
Тобто після перевипуску картки зміна тарифа відбувається після найближчої розрахункової дати.
Далі, згідно п. 3.4.7.1. Дія Пільгового періоду не розповсюджується на суму ...(д) переказу з Рахунку на будь-який інший Рахунок в тому числі рахунок, що відкритий Клієнту в будь-якому іншому банку України (послуга «Переказ з карти на карту»).
У п. 3.4.13. вказана черговість повернення заборгованості. Готівкові операції погашаються в останню чергу. Якщо ви не бажаєте сплачувати відсотки за ці операції, вам необхідно повністю погасити заборгованість по картці.
Вказані вами комісії списані коректно.
Написати коментар
Пропали бонусы за покупки.
Приходит сообщение от Альфа банка, мол, купите в интернет магазине товар на черную пятницу 27-29 ноября и получите кешбек бонусами 10% но не более 1000грн. Ну, думаю, пришло время поменять телефон. Так как такой суммы на карте небыло, то пришлось поехать в отделение и закинул 20000 грн.
29 числа согласно акции совершаю покупку, оплачиваю онлайн картой. Приходит сообщение — оплата успешная и через некоторое время зачисляются бонусы.
Пока менял аппарат — настройки/программы и пр. моменты прошла неделя. Добрался до приложения Альфа банка SENSE SUPERAPP и каково было мое удивление, что бонусы списались автоматически! 0 на остатке! Пусто!
Попытался в телефонном режиме узнать — сотрудник поведал мне, что банк списал бонусы и причину не объясняет. Просто списал и все! В приложении 27ноября бонус начислен а 30ноября списан. Ни старший менеджер ни директор, в общем, с ее слов, ни кто мне не назовет причину этого безобразия. Банк списал автоматом бонусы ссылаясь на пункт правил. Какой пункт не уточнила.
Вечером в тот же день решил в чате приложения SENSE SUPERAPP узнать что же я нарушил, что банк «втихаря» списал деньги. ПОлучилось узнать немного больше. Оказывается 29 ноября банк транзакцию увидел как отказ а 30 числа успешная. Что за ерунда?! В чеке магазина дата стоит 29 число! Сообщение от банка о успешном списании аналогично 29 числа пришла. Да и товар я мог забрать уже вечером 29 числа!
Интересная акция от Альфа банка получилась.
Купил бы в другом месте через другой банк и получил бы кешбек 5 %, но нет, повелся на «акцию» от Альфы в первый и последний раз. Видимо, банк сильно не хотел чтобы я забрал эти бонусы — 800 с чем-то там гривен.
Добавил в переписке фото чека с датой покупки, фото сообщения с датой о списании средств Альфы со счета на карте, но… уже почти сутки ни сообщения в ответ больше от банка :(
Вот такой вот, увы, банк. Двойка!
P.S. и да, добавлю, приложение вылетает раз через три (на 5 андроиде) :(
Аннулирование проводилось на оснований Правил программы лояльности:
8.1.3. відсутні операції в мобільному додатку «Alfa-Mobile Ukraine» та/ або «Sense Superapp» (Сервісні операції не враховуються) впродовж останніх 365 днів з моменту підключення до Програми та у відповідності до п.8.4., та/ або
8.1.4. відсутні покупки (у т.ч. при здійсненні токенізованих операцій) по всім Карткам Учасника впродовж останніх 183 днів у відповідності до п.8.4.
Коментарі (2)
!!!!!
Коментарі (1)