Моментальна розстрочка про кредитній картці
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.35 | 49.95 |
| USD | 41.9 | 42.3 |
| Всі курси банку | ||
Маю позитивний досвід співпраці з Альфа-Банком. Але, на жаль, стикнувся з ситуацією в якій так виходить. що мене обманули.
1.08 отримав листа з пропозицією скористатися послугою Моментальна розстрочка про кредитній картці (№ карти… 3637). 10.09 скористався цією пропозицією в магазині Епіцентр. Спеціально додатково добирав товар, щоб вийти на суму, яка б дозволила розбити платежі на 6 місяців.
Згідно умов даної акції мені миттєво мав надійти смс з кодом, який потрібно було відправити у відповідь. На жаль, ні миттєво, ні наступного дня, ні через тиждень, ні через 10 днів жодної смс так і не отримав.
В процесі спілкування з працівниками кол-центру вдалос вияснити, що смс мені було відправлено на вже неіснуючий номер телефону. Це при тому, що заяву на зміну фінанасового номеру я писав у відділенні банку ще 2 роки тому, а сама картка, якою здійснювався розрахунок емітована лиш минулого року.
Працівники кол-центр стверджують, що повторно надіслати смс на коректний номер телфону не має можливості. Дуже прикро, але у зв'язку з такою ситуацією мені доветься повернути товар в магазин і в подальшому, скоріш за все відмовитися від послуг Альфа-Банку.
Буде дуже вдячний, якщо в вашому банку є працівники для яких справді важливо домогти лояльному клієнту вирішити проблему, яка виникла не з його вини, а не займатися відфутболюванням.