Моментальна розстрочка про кредитній картці
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- 0
- Игорь Емец
- 27 серпня 2016, 9:01
- #
Я сам думал, откуда настолько выгодное предложение? Так вот, очень многие, взявшие рассрочку ее не получат по тем или иным причинам и будут тянуть весьма невыгодный кредит или возвращать товар
Так виходить, що це лохотрон. Вчора нарешті мені надійшла ця злощасна смс з кодом. Відправив її у відповідь, але у розстрочці мені було відмовлено. Обгрунтували тим, що в мене буцімто була прострочена заборгованість на суму 20 грн. 73 коп. Я її відразу погасив, а сьогодні кажуть, що послуга по даній транзакції вже недоступна. І відразу нарахували відсотки та комісію майже на 280 грн. Потрібно закривати цю картку Альфа Банку. Відчуваю себе зараз так, ніби мене обманули, м'яко кажучи.
- +
- 0
- Игорь Емец
- 7 вересня 2016, 11:10
- #
Чому м'яко кажучи? Так і є.Нагадує гру в напєрстки.Ви просто не вгадали під яким кулька
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.8 | 44.45 |
USD | 41.45 | 41.9 |
Всі курси банку |
Маю позитивний досвід співпраці з Альфа-Банком. Але, на жаль, стикнувся з ситуацією в якій так виходить. що мене обманули.
1.08 отримав листа з пропозицією скористатися послугою Моментальна розстрочка про кредитній картці (№ карти… 3637). 10.09 скористався цією пропозицією в магазині Епіцентр. Спеціально додатково добирав товар, щоб вийти на суму, яка б дозволила розбити платежі на 6 місяців.
Згідно умов даної акції мені миттєво мав надійти смс з кодом, який потрібно було відправити у відповідь. На жаль, ні миттєво, ні наступного дня, ні через тиждень, ні через 10 днів жодної смс так і не отримав.
В процесі спілкування з працівниками кол-центру вдалос вияснити, що смс мені було відправлено на вже неіснуючий номер телефону. Це при тому, що заяву на зміну фінанасового номеру я писав у відділенні банку ще 2 роки тому, а сама картка, якою здійснювався розрахунок емітована лиш минулого року.
Працівники кол-центр стверджують, що повторно надіслати смс на коректний номер телфону не має можливості. Дуже прикро, але у зв'язку з такою ситуацією мені доветься повернути товар в магазин і в подальшому, скоріш за все відмовитися від послуг Альфа-Банку.
Буде дуже вдячний, якщо в вашому банку є працівники для яких справді важливо домогти лояльному клієнту вирішити проблему, яка виникла не з його вини, а не займатися відфутболюванням.