×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.1 | 44 |
USD | 41.3 | 41.75 |
Всі курси банку |
Не пришли деньги!
Сначала альфа банк говорил, что необходимо подтверждение операции от банка получателя дс, но позвонив в банк получатель мне со смехом сказали, что никаких подтверждений переводов через систему СБП нет и никогда не было! Затем уже третий день говорят о том, что тех проблема и до конца дня она решится! Жалобы не оформляют! Деньги не возвращают!!!
Мало того, что сотрудники некомпетентны, да ещё и воруют деньги!!! Верните мой перевод!!!
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (2)
Команда Львівське№ 5
Порівняно з іншими відділеннями завжди директор Мирослава Павлишин оперативно вирішує мої питання.
Напротязі року, я здійснював платежі на купівлю квартири, директор завжди погоджував індивідуальні курси валют. Індивідуальний підхід це саме те, що зараз потрібно! Всім своїм знайомим рекомендую Альфу!
Коментарі (1)
Повага до клієнта дорівнює нулю
Написати коментар
Ще один обман
І ось, настав той щасливий день, 25 грудня 2020року, я у відділенні Нової пошти купив довгоочікуваний телефон, розрахувавшись карткою Ред. Але не довго тривала моя радість, і вже сьогодні, 28 грудня я дізнався, що банк собі вирішив, що це не покупка, а грошова операція і стянув з мене велику комісію, сума покупки не пішла у пільговий період, а про неначислений кешбек я взагалі мовчу…
Звернувшись на гарячу лінію, мені пояснили, що термінал нової пошти промитий на перекази при розрахунку і мені треба звертатися до них, але це нісенітниця, бо на відділенні я сплачував двічі в тому самому терміналі — раз за товар, а потім за доставку. То що виходить, що промитий під перекази термінал за кілька секунд інтервалу між розрахунками перепрошився на під покупки?
Також мені повідомили співробітники альфа банку, що чують від багатьох клієнтів про подібні випадки, що на відділенні нової пошти люди, розраховуючись карткою в терміналі, немов, роблять перекази і потім сплачують великі комісії. Але якщо банк про це знає, то чому не інформує про цей факт своїх клієнтів? Це ж порушення наших прав і мене особисто як клієнта вже більше 4 років ображає.
Тому я не рекомендую людям картку Red від альфа банку, там дуже багато підводних каменів, а банк щоразу намагається витягти у своїх клієнтів останнє. Також будьте обережні при розрахунку карткою від цього банку на Новій пошті. Для інших банків розрахунки там — це завжди покупка, знаю, бо часто купую там, а для альфа банку — як лотерея!
Это известно года 3 уже, а вы только унали.
Коментарі (7)
Не рекомендую этот ужасный и мозговыносящий банк!
— для организации более оперативной, беспрепятственной работы с клиентами;
— для сокращения времени ожидания своей очереди клиентом;
— для распределения нагрузки на сотрудников в отделении.
Виртуального помощника стараемся сделать понимающей, но у нее не всегда получается понять всё. Обычно, чтобы она правильно среагировала на вопрос достаточно 3 — 4 слова. Например, ПИН-код по карте, сделать перевод и т.д.
Пришлите, пожалуйста, в личных сообщениях ваш контактный номер телефона. Проверим информацию по вопросу.
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Произвольное изменение даты платежа
Информация об особенностях внесения платежа указана в ДБО:
3.4.19. Якщо дата сплати ОМП чи Обов’язкових щомісячних платежів (у випадку їх наявності Обов’язкових рівних платежів) чи Несанкціонованої кредитної заборгованості (у разі її наявності) за Договором припадає не на банківський день, то платежі (списання коштів) за Угодою та/або Договором здійснюються у попередній банківський день. Якщо дата сплати ОМП чи Обов’язкового щомісячного платежу (у випадку їх наявності Обов’язкового рівного платежу) чи Несанкціонованої кредитної заборгованості (у разі її наявності) припадає на день, якого не має в календарному місяці, то сплата такого платежу здійснюється Клієнтом в останній робочий день місяця. В розумінні Договору робочим днем Банку є будь-який день коли Банк відкритий для здійснення операцій.
Документ находится на сайте банка по ссылке: https://alfabank.ua/storage/files/publichnoe-predlozhenie-na-oformlenie-dbo-fl-z-151220.pdf
Коментарі (1)
Ужас просто ужас
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (2)
Брехливый банк
Вывод: Альфа банк — это сборище брехунов.
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (2)
Отвратительный сервис
Коментарі (1)
Коли реструктуризація раптово стає кредитом під заставу майна
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Розсилають спам і можливо відкривають рахунки без згоди
Не банк, а бомж-пияка, який «портить» під'їзд, говорить що тут не живе, і обіцяє більше так не робити, але кожного місяца знову приходить. Наскількі я розумію з інтернету, навіть у себе дома (у Росії) банк так не робить.
Написати коментар
Мошенники
Имею всю переписку, доказывающую обман
Написати коментар
как вернуть свои деньги?
На данный момент вопросом занимаются сотрудники Региональной безопасности. Ожидайте, пожалуйста, решение.
Написати коментар
Проблеми із кредитним лімітом
Кредитну картку повністю закрили та погасили кредитний ліміт в липні місяці. Працівник гарячої лінії повідомив що все ок, картку ми вам закрили. І ось проходить 4 місяці нам телефонують із досудового відділу і повідомляють про те, що по рахунку існує заборгованість на круглу суму і так як клієнт не оплачує борг ми передаємо справу до суду. За цей період не прийшло і одної смс про якийсь борг, ні одного дзвінка чи повідомлення. Чому спеціалісти гарячої лінії не повідомляють, що якщо картка закрита вам всеодно нараховується комісія за її обслуговування, та безглузді страхові платежі про які до речі ні слова не було сказано при відкритті картки ( і ця комісія на хвилинку знімається із кредитних коштів, які вже повернені). І виходить, що комісія знімалася 4 місяці, відповідно від цієї комісії сума за користування кредитними коштами. От ми звернулися у відділення, щоб закинути кошти і закрити рахунок, і о чудо нам повідомляють що рахунок закривається через гарячу лінію?!?!!! Що за брєд!!? Чому тоді працівником не було закрито рахунок коли ми звернулися? Як ваші працівники виконують свої посадові обов'язки? Щей + комісія за те що поповнюємо рахунок, і комісія 13 відсотків на хвилинку!!!.. Ні в одному банку я ще не бачили такої клієнтоорієнтованості та «відмінного» професіоналізму як тут. Дякуємо Альфа банку за чудовий подарунок під ялинку!
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Жлобство Альфа банка
Следующие, когда перезванивают мне, то это обычный мобильный номер такого же оператора как и у меня.Почему я звонить буду на стационарный номер за дорого, а мне 0.Зделай перезвон как в привате.
Также вы можете позвонить на короткий номер 3344, стоимость за весь звонок — 2 грн.
Написати коментар
приписали чужий кредит
перевірив за посиланням з повідомлення по номеру кредиту — кредит виданий на якусь Тк***а Ельміра Рафеткизи.
я не є клієнтом банку з 2018 року. підтримка в фейсбуці спочатку вимагала авторизуватись через додаток, хоча я їм кинув всі скріншоти, номер мобільного та свій іпн до цього і попередив що не є клієнтом банку.
сказали шо зафіксували заявку але ніякого номера не дали.
не розумію як можна було при видачі кредиту не перевірити номер мобільного телефону по коду з смс.
Перевірив дані в УБКІ — там хоч того кредиту немає
Коментарі (1)
Банкомат не выдал деньги
Написати коментар
Обман і нарахування зайвої комісії
Після довготривалого процесу розблокування рахунку прийшов у відділення для закриття рахунку, однак менеджер сказав, що це процедура довга і потрібно рахунок залишити відкритим, оскільки при відсутності руху коштів нічого сплачувати не буде потрібно, а рахунок в майбутньому може ще знадобиться.
Сьогодні 17 грудня вирішив перевірити стан рахунка, зайшов в систему Ок-Альфа і побачив, що банк справно знімає комісію за відсутність руху коштів. Сума невелика, але развод на гроші має місце.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (2)
Благодарю специалиста за прекрасное обслуживание
Написати коментар
Прошу помощи от беспредела
Суть проблемы. Мне прислали бракованную карту (пакет Платинум), которая не читалась терминалом. Я пришла в отделение для перевыпуска. Мне сообщили, что могут поменять пакет на White. Я согласилась, после чего мне заблокировали карту Платинум. Новые карты шли почти месяц (доллар и гривна). Ок. Пришла, я их активировала 20 ноября. Менеджер сказал, что по условиям пакета мне достаточно иметь эквивалент 50 000 в банке (условие выполнено), чтобы не платить за месячное обслуживание.
04.12.2020 с меня сняли 100 грн за обслуживание (как за Платинум пакет). Я написала в чат 15.12.2020. Сказали, что ответ будет в течение 24 часов, когда вопрос рассмотрит внутреннее подразделение. Жду до сих пор. На мои сообщения больше не реагируют.
Была в отделении. Девочки – умницы, выслушали. Но, вернуть мне неправильно удержанную сумму – не в их компетенции. К сотрудникам отделения претензий нет, приятно работать. Если бы не это, давно бы попрощалась с банком.
Прошу руководство разобраться с бездействием работников внутреннего подразделения и теми, кто не принимает жалобу в чате. И, естественно, вернуть неправомерно удержанные деньги.
Коментарі (4)