Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Seregina123456 29 грудня 2020, 6:45
26 декабря в 12 часов дня совершила перевод по СБП! На данный момент уже 29 декабря — денег до сох пор получатель не получил, у меня деньги списаны!
Сначала альфа банк говорил, что необходимо подтверждение операции от банка получателя дс, но позвонив в банк получатель мне со смехом сказали, что никаких подтверждений переводов через систему СБП нет и никогда не было! Затем уже третий день говорят о том, что тех проблема и до конца дня она решится! Жалобы не оформляют! Деньги не возвращают!!!
Мало того, что сотрудники некомпетентны, да ещё и воруют деньги!!! Верните мой перевод!!!
Мінфін
Відповідь адміністратора
30 грудня 2020, 11:24
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 30.12.2020).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Korol76 28 грудня 2020, 17:11
Відділення за адресою: Львів, вул. Наукова, 30-А
Неодноразово звертаюся на відділення Альфа-банку вул. Наукова 30, по своїх фінансових питання.
Порівняно з іншими відділеннями завжди директор Мирослава Павлишин оперативно вирішує мої питання.
Напротязі року, я здійснював платежі на купівлю квартири, директор завжди погоджував індивідуальні курси валют. Індивідуальний підхід це саме те, що зараз потрібно! Всім своїм знайомим рекомендую Альфу!
Сенс Банк
Відповідь банку
29 грудня 2020, 11:14
Korol76, дякуємо, що поділилися враженнями. Ми передамо інформацію співробітникам відділенням.
Yulja 28 грудня 2020, 15:42
Я являюсь постійним клієнтом з першого місяця відкриття відділення. До недавна всі питання вдавалось вирішувати і погоджувати. Але цього разу потрібно було закрити долар. депозит. Сума була попередно замовлена і озвучена!!! При отриманні в касі мені заявили, що у них найменша купюра 50!!! дол. І я повинна або докупити 30 дол. або 20 дол. мені видають грн. Чому я не можу отримати суму в валюті, на яку я розраховую. ?!!! чому в касі немає необхідного номіналу? Чому маю щось обмінювати? Що це за відношення? При нинішніх % я забрала з депозиту в валюті меншу суму, ніж поклала. Це просто кидалово!!! Нажаль, у мене ще є рах.в цьому банку, але враховуючи ситуацію, що склалась, я закрию їх найближчим часом.
Сенс Банк
Відповідь банку
29 грудня 2020, 11:00
Yulja, надійшліть, будь ласка, в особисті повідомлення дату вашого візиту, адресу відділення та контактний номер телефону. Перевіримо інформацію.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MachOleg29 28 грудня 2020, 8:31
Напередодні Нового року замовив собі в Інтернет-магазині(наголошую на слову Магазині) новий смартфон, спосіб доставки обрав Нова пошта. Коли телефон прийшов, я завантажив велику суму для його купівлі на картку Альфа-банку з пільговим періодом Red. Хотів зробити нею покупку, цю суму перевести у пільговий період у 62 дні, та й кешбеків надіявся назбирати, але це не була моя основна мета. Міг вибрати картку будь-якого іншого банку чи розрахуватися готівкою, але з вищенаведених причин довірив свої гроші альфа-банку.
І ось, настав той щасливий день, 25 грудня 2020року, я у відділенні Нової пошти купив довгоочікуваний телефон, розрахувавшись карткою Ред. Але не довго тривала моя радість, і вже сьогодні, 28 грудня я дізнався, що банк собі вирішив, що це не покупка, а грошова операція і стянув з мене велику комісію, сума покупки не пішла у пільговий період, а про неначислений кешбек я взагалі мовчу…
Звернувшись на гарячу лінію, мені пояснили, що термінал нової пошти промитий на перекази при розрахунку і мені треба звертатися до них, але це нісенітниця, бо на відділенні я сплачував двічі в тому самому терміналі — раз за товар, а потім за доставку. То що виходить, що промитий під перекази термінал за кілька секунд інтервалу між розрахунками перепрошився на під покупки?
Також мені повідомили співробітники альфа банку, що чують від багатьох клієнтів про подібні випадки, що на відділенні нової пошти люди, розраховуючись карткою в терміналі, немов, роблять перекази і потім сплачують великі комісії. Але якщо банк про це знає, то чому не інформує про цей факт своїх клієнтів? Це ж порушення наших прав і мене особисто як клієнта вже більше 4 років ображає.
Тому я не рекомендую людям картку Red від альфа банку, там дуже багато підводних каменів, а банк щоразу намагається витягти у своїх клієнтів останнє. Також будьте обережні при розрахунку карткою від цього банку на Новій пошті. Для інших банків розрахунки там — це завжди покупка, знаю, бо часто купую там, а для альфа банку — як лотерея!
Полезный комментарий
Zhmunya 28 грудня 2020, 9:15
Оплачивать надо на сайте продавца товар, тогда будет покупка и кешбэк с льготным периодом, а на Новой почте только Р2Р — оплата наличными, а за доставку покупка.
Это известно года 3 уже, а вы только унали.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
81237117 28 грудня 2020, 2:17
Альфабанк вместе с Пумбом действительно друг друга стоят как два самых недоделанных и выносящих мозг банка! Работая в подрядной организации получал зарплату на карточку Альфабанка. У нас в городе всего 2 отделения этого банка и пришлось ехать в цент города, так как в нашем районе его нет. Первый раз когда приехал оформлять карточку не успел зайти в банк и мне сотрудники начали выносить мозги! Короче у них чтобы попасть на прием к оператору нужно ввести цифры на терминале чтобы получить талон, затем нужно подождать когда на циферблате появятся цифры совпадающие с номером талона, потому как это и есть номер оператора! Бред, бред и еще раз бред! Дальше когда начали оформлять карточку вынос мозгов продолжился! Перед тем как пришла первая зарплата оказалось у меня карточка неактивна! Я сразу звонить в контакт центр, там говорит робот и к оператору не дозвонишься! Потом когда дозвонился до оператора меня загрузили всякой ерундой и долгое время не получалось активировать карту! Короче я уже не помню с какой попытки наверно просто чудом еле активировал карточку потратив при этом много времени и нерв! Это просто ужас, а ни банк, поэтому не рекомендую, а тем кто привязан к этому банку получая зарплату можно только посочувствовать!
Сенс Банк
Відповідь банку
28 грудня 2020, 13:23
81237117, система управления клиентскими потоками необходима:

— для организации более оперативной, беспрепятственной работы с клиентами;
— для сокращения времени ожидания своей очереди клиентом;
— для распределения нагрузки на сотрудников в отделении.

Виртуального помощника стараемся сделать понимающей, но у нее не всегда получается понять всё. Обычно, чтобы она правильно среагировала на вопрос достаточно 3 — 4 слова. Например, ПИН-код по карте, сделать перевод и т.д.

Пришлите, пожалуйста, в личных сообщениях ваш контактный номер телефона. Проверим информацию по вопросу.
Мінфін
Відповідь адміністратора
3 січня 2021, 18:28
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 03.01.2021).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Smartlor109 25 грудня 2020, 15:08
Доброе время суток! Вот уже скоро Новый Год и Альфа-банк продолжает удивлять! Захожу в мобильное приложение, а там «приятный «подарок — изменилась дата внесения платежа по кредитной карте!!! Разве такое возможно??? Оказывается можно все! Уважаемый Альфа-банк, объясните пожалуйста, почему вы произвольно меняете дату платежа??? У меня расчетная дата 11 число каждого месяца. Когда 11.12 сформировался платеж эта дата была 08.01.2021 г. А вчера я случайно заметила, что дата изменилась и стала 06.01.2021.Почему не 09.01 или 11.01??? А каждый день просрочки стоит денег и вы это прекрасно знаете. И еще хочу сказать, что не нужно вводить в заблуждение клиента, когда идет формирование платежа в определенную дату, а в это время в моб. приложении клиент видит надпись:«Карта заблокирована, платеж просрочен», хотя на самом деле все в порядке. Ведь можно просто написать «формирование платежа».да нет же, нужно обязательно проверить стрессоустойчивость клиента! Когда уже «Клиентоориентированость» станет для вас реальностью, а не просто лозунгом?? Наверно должно случиться чудо! Я вам это желаю! Жду ответ на свой вопрос.
Сенс Банк
Відповідь банку
28 грудня 2020, 9:48
Smartlor109, т.к. 08.01.2021 объявили выходным, платежная дата была перенесена на ближайший рабочий банковский день — 06.01.2021.

Информация об особенностях внесения платежа указана в ДБО:

3.4.19. Якщо дата сплати ОМП чи Обов’язкових щомісячних платежів (у випадку їх наявності Обов’язкових рівних платежів) чи Несанкціонованої кредитної заборгованості (у разі її наявності) за Договором припадає не на банківський день, то платежі (списання коштів) за Угодою та/або Договором здійснюються у попередній банківський день. Якщо дата сплати ОМП чи Обов’язкового щомісячного платежу (у випадку їх наявності Обов’язкового рівного платежу) чи Несанкціонованої кредитної заборгованості (у разі її наявності) припадає на день, якого не має в календарному місяці, то сплата такого платежу здійснюється Клієнтом в останній робочий день місяця. В розумінні Договору робочим днем Банку є будь-який день коли Банк відкритий для здійснення операцій.

Документ находится на сайте банка по ссылке: https://alfabank.ua/storage/files/publichnoe-predlozhenie-na-oformlenie-dbo-fl-z-151220.pdf
Полезный комментарий
Zhmunya 26 грудня 2020, 7:13
Откройте календарь и увидите, что 11.01.21 это выходной день, а по правилам Альфа-Банка если расчётная дата преподает на выходной или праздничный день, то она переносится на первый рабочий день перед этой датой 06.01.21
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vitalina858585 24 грудня 2020, 16:58
Нема слів я навіть незнаю як охарактеризувати цей банк, в місті Дрогобич це повна біда честно проще за це время сікі потратила щоб забрати свої гроші краще я більше заробила, три тижня ходила до банку, вони заблокували мені кошти не могла зняти, закрити рахунок, не змогли їїїїїїїфїпояснити, в чому річ потраченно багато часу, кожнього дня якась нова причина, фу нема слів таке відношення, особливо фахівець Марія Ряполова вона не розуміе що роботи
Сенс Банк
Відповідь банку
28 грудня 2020, 8:57
Vitalina858585, надійшлть, будь ласка, в особистих повідомленнях деталі ситуації та ваш контактний номер телефону.
Мінфін
Відповідь адміністратора
3 січня 2021, 18:29
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 03.01.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vcladchik 23 грудня 2020, 22:23
Открыл для личных нужд пакет Black. В кол центре банка обещали выпуск и доставку карты в течение 7 дней, но как обычно, соврали. Через две недели со мной связалась доставщица, сказала, что не могла мне дозвониться(хотя ни одного пропущенного звонка у меня не было). Приехал я сам в службу доставки и получил «пластик». На следующий день я попробовал сделать оплату в интернет-магазине, но не смог, потому-что не приходит пароль от банка. Тогда я решил позвонить в службу поддержки и выяснил, что поддержка клиентов-физ.лиц 24/7 — это брехня. На номере 3035 мне ответили, что занимаются только кредитными картами. На номере 044 494 01 01 круглосуточно отвечает только робот Алла, обещающая, что сотрудники банка перезвонят мне в ближайшее время. То есть поддержка клиентов — физ. лиц 24/7 — это тоже брехня. Зашел в чат в приложении Альфа банка на смартфоне и попытался там задать вопрос, но в чате робот ответил, что у них ажиотаж и работники банка свяжутся со мной в ближайшее время(то есть в техподдержке банка в нерабочее время и в выходные никто не работает).
Вывод: Альфа банк — это сборище брехунов.
Сенс Банк
Відповідь банку
24 грудня 2020, 11:09
Vcladchik, пришлите, пожалуйста, в личных сообщениях номер договора или ваш контактный номер телефона. Проверим информацию.
Мінфін
Відповідь адміністратора
3 січня 2021, 18:30
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 03.01.2021).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
elenanilska 23 грудня 2020, 21:26
Ужасный банк — в отеделнии сидят раздраженные сотрудники, очереди, пришла открыть депозит — простояла 40 минут, еле приняли, в итоге сказали — деньги у меня не примут, т.к. касса видите ли на обеде — либо еще ждите полчаса, либо приходите в другой день. Второй раз пришла — тоже не смогла пополнить депозит — т.к. касса видите ли закрывается на час раньше отделения! Ну что за сервис — не могу положить деньги на счет! Крайне недовольна, буду отказываться от вас и не хочу иметь с вами никакого дела. Ни одного отделения, которое бы работало в субботу, как мне работающему человеку получить услугу в банке, если у вас один кассир и тот на обеде и кассу закрываете раньше, чем все отделение?!
Сенс Банк
Відповідь банку
24 грудня 2020, 11:04
elenanilska, пришлите, пожалуйста, в личных сообщениях дату, время визита, адрес отделения, в которое вы приходили и ваш контактный номер телефона. Проверим информацию.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
julk 23 грудня 2020, 0:38
Нещодавно з'явилась можливість вирішувати проблеми зі своєю реструктуризацією, на яку у мене було 2 договори з тілом до 13 тисяч. По одній на момент втрати можливості виконкувати зобов'язання залишалось оплатити 2,5 тисячі, на іншому решта боргу. Нещодавно прийшла відновлювати доступ до особистого кабінету на відділення після того, як побачила виписку з кредитної історії. Спочатку нараховували по 600-700 гривень, в останні місяці на 2,5 к залишку додали по 5 в місяць, гарно рік закривають хлопці. Але суть навіть не у цьому. Інший кредитний договір в кредитній історії просто не відображається, але дуже гарно є в особистому кабінеті з новою назвою «договір під заставу майна». Я заставила майно під трохи більше ніж 10 к гривень? Та ні, я ще при своєму глузді. На мої логічні питання про походження цієї клінічної картини і чому її приховуть в кредитній історії ніхто не міг дати відповіді ні на відділенні, ні в підтримці. Одним словом, готую з адвокатом вимогу про надання самих договорів, деталізації по ним і всього що буде потрібно для суду. Без суду вирішити нічого і так не вийде, там немає з ким вирішувати і розмовляти, та і не буду я платити їхні фатастичні 19 тисяч з 2,5. Також звернусь до уповноваженого з прав людини з приводу незаконного збору та обробки персональних даних. Нікому не ражду мати справу із цим банком. Все пізнається саме по таким ситуаціям. З 2 банками я вже отримала хороше списання і без проблем закрила свої кредити. З цим доведеться тягатись в суд і зводити тонни макулатури на скарги у всі можливі контролюючі органи та звертатись у суди. Ніхто толковий зі мною не розмовляв, одразу переводили на своїх колекторів у яких одна звивина на весь відділ і знання теми на 0.
Сенс Банк
Відповідь банку
23 грудня 2020, 10:51
julk, надійшліть, будь ласка, в особистих повідомленнях номер договору, перевіримо інформацію.
Мінфін
Відповідь адміністратора
3 січня 2021, 18:31
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 03.01.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
oleks20 22 грудня 2020, 21:04
Ніколи не мав ні рахунка, ні картки в Альфа банку, але кожного місяця отримаю смс пропозиції. Співробітники бачать рахунок у Unicredit закритий _роки_ тому (хоча можливо Альфа перевипустив картку самостійно на старий паспорт), та кожного разу пропонують знову відключити спам (на місяц), але це тимчасово. Кол-центр говорить, що якщо я ніколи не відкривав рахунок, то нічого не маю отримувати, але «передають заявку».
Не банк, а бомж-пияка, який «портить» під'їзд, говорить що тут не живе, і обіцяє більше так не робити, але кожного місяца знову приходить. Наскількі я розумію з інтернету, навіть у себе дома (у Росії) банк так не робить.
Сенс Банк
Відповідь банку
23 грудня 2020, 10:47
oleks20, надійшліть, будь ласка, в особистих повідомленнях ваш номер телефону, перевіримо інформацію.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vika2002 22 грудня 2020, 19:07
Добрый вечер, клиент вашего банка берет предоплату и исчезает. Написала жалобу в свой банк, завтра пишу в полицию. Пишу вам чтобы вы понимали кто являешься вашими клиентами. Не терплю обман и мошенничество- приймите меры! Карта Кравцова Анастасия Ивановна 5355 5712 8460 6365 взяла предоплату а товар не выслала.
Имею всю переписку, доказывающую обман
Сенс Банк
Відповідь банку
23 грудня 2020, 10:07
Vika2002, пришлите, пожалуйста, в личных сообщениях дату и время операции, а так же сумму зачисления. Проверим.
Проблема вирішена
marc 21 грудня 2020, 20:31
27.11.2020. снимал деньги с банкомата, после того как я набрал сумму и нажал «выдать без чека» банкомат написал «операция завешена» и выдал карту ( не гудел, деньги не отсчитывал). Я решил что на карте установлен лимит (до этого за один раз такую сумму не снимал), или банкомат не исправен и ушел, сев в машину получил смс списание с моей карточки. Я сразу побежал к банкомату, денег естественно там не было, возможно после меня туда подходили люди, тогда я пошел в отделение там девушка успокоила меня, сказала что возможно это сбой в работе банкомата и в течение 2х рабочих дней деньги вернутся на карту. Прошло 4 дня, денег нет, задаю вопрос в чате приложения Альфа-банк, мне отвечают что деньги были выданы. Я поехал в отделение, там написал заявку 1-34374910306 чтобы посмотрели записи с видеокамер и как-то решили вопрос если банкомат действительно выдал деньги когда я уже ушел. 16.12.2020 пришел ответ: «… от момента как банкомат выдал карту до выдачи денег прошло 19 сек. на экране была информация что надо подождать, запрос обрабатывается… »(это не правда, на экране было написано операция завешена), и рекомендовали обратится в полицию т.к. возможно деньги забрал другой человек, а информацию о нем банк может предоставить только по запросу полиции. Заявление в полиции написал. Такая же ситуация была у знакомого, но в другом банке, он сам забыл забрать деньги (заговорился по телефону), так там разобрались быстро и без полиции, нашли человека который забрал деньги и вернули их хозяину, а здесь или службы безопасности нет или она занимается чем то не тем.
Сенс Банк
Відповідь банку
22 грудня 2020, 13:40
marc, вы покинули зону обслуживания внешнего банкомата, не дождавшись завершения операции выдачи. Поэтому денежными средствами смог завладеть другой человек.
На данный момент вопросом занимаются сотрудники Региональной безопасности. Ожидайте, пожалуйста, решение.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Angelina270 21 грудня 2020, 16:38
На жаль, довелося мати справу із даним банком. Враження тільки негативні, сподіваюся, що ніколи в майбутньому недоведеться стикатися із Альфа Банком.

Кредитну картку повністю закрили та погасили кредитний ліміт в липні місяці. Працівник гарячої лінії повідомив що все ок, картку ми вам закрили. І ось проходить 4 місяці нам телефонують із досудового відділу і повідомляють про те, що по рахунку існує заборгованість на круглу суму і так як клієнт не оплачує борг ми передаємо справу до суду. За цей період не прийшло і одної смс про якийсь борг, ні одного дзвінка чи повідомлення. Чому спеціалісти гарячої лінії не повідомляють, що якщо картка закрита вам всеодно нараховується комісія за її обслуговування, та безглузді страхові платежі про які до речі ні слова не було сказано при відкритті картки ( і ця комісія на хвилинку знімається із кредитних коштів, які вже повернені). І виходить, що комісія знімалася 4 місяці, відповідно від цієї комісії сума за користування кредитними коштами. От ми звернулися у відділення, щоб закинути кошти і закрити рахунок, і о чудо нам повідомляють що рахунок закривається через гарячу лінію?!?!!! Що за брєд!!? Чому тоді працівником не було закрито рахунок коли ми звернулися? Як ваші працівники виконують свої посадові обов'язки? Щей + комісія за те що поповнюємо рахунок, і комісія 13 відсотків на хвилинку!!!.. Ні в одному банку я ще не бачили такої клієнтоорієнтованості та «відмінного» професіоналізму як тут. Дякуємо Альфа банку за чудовий подарунок під ялинку!
Сенс Банк
Відповідь банку
22 грудня 2020, 12:18
Angelina270, надійшліть, будь ласка, в особистих повідомленнях ваш ІПН або номер договору. Допоможемо вирішити питання.
Мінфін
Відповідь адміністратора
3 січня 2021, 18:31
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 03.01.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
MaksimMakcim 21 грудня 2020, 0:02
Здравствуйте специалисты банка. Почему с каждым годом связь с колл центром становится всё более затруднительная.Предыдущая версия приложения предполагала хотя бы по Скайпу общение, а новая только писульки как в 1 классе.
Следующие, когда перезванивают мне, то это обычный мобильный номер такого же оператора как и у меня.Почему я звонить буду на стационарный номер за дорого, а мне 0.Зделай перезвон как в привате.
Сенс Банк
Відповідь банку
21 грудня 2020, 15:15
MaksimMakcim, в цифровом банке Sense SuperApp есть контакты банка в Skype (alfabank_ua), сам звонок осуществляется через приложение Skype. Зайдите в «Мой профиль» и нажмите «Связь с банком».
Также вы можете позвонить на короткий номер 3344, стоимость за весь звонок — 2 грн.
Проблема вирішена
Volodymyr Dozirtsiv 18 грудня 2020, 22:41
сьогодні в вайбер прийшло повідомлення що сплатіть кредит біля 700 грн отут на сайті. також вказали номер договору кредитного та айбан.
перевірив за посиланням з повідомлення по номеру кредиту — кредит виданий на якусь Тк***а Ельміра Рафеткизи.
я не є клієнтом банку з 2018 року. підтримка в фейсбуці спочатку вимагала авторизуватись через додаток, хоча я їм кинув всі скріншоти, номер мобільного та свій іпн до цього і попередив що не є клієнтом банку.
сказали шо зафіксували заявку але ніякого номера не дали.

не розумію як можна було при видачі кредиту не перевірити номер мобільного телефону по коду з смс.

Перевірив дані в УБКІ — там хоч того кредиту немає
Сенс Банк
Відповідь банку
21 грудня 2020, 14:54
Volodymyr Dozirtsiv, вибачте, що потурбували, номер телефону видалили.
PlatusiukT 18 грудня 2020, 21:25
Відділення за адресою: Одеса, вул. Академіка Корольова, 72
Итог — месячный марафон по отделениям, заявления, звонки и сомнения по поводу того увижу ли я свои деньги, ведь обработка моего запроса занимает....45 дней!!! Возможности бизнес-клиента ограничены, нет опции перевода средств, а за каждое снятие налички изымается нескромный процент.
Сенс Банк
Відповідь банку
22 грудня 2020, 13:18
PlatusiukT, ваше заявление принято и находится в работе. Решение будет принято по итогам рассмотрения обращения Ощадбанком.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vg00 17 грудня 2020, 23:00
На початку 2020 року рахунок був заблокований виконавчою службою. Після вирішення питань з виконавчою службою, рахунок розблоковувався більше ніж 3 місяці (в виконавчій службі не було фінансування щоб повідомити банк для розблокування рахунку). Для здійснення фінансових операцій був відкритий рахунок в іншому банку і після розблокування рахунка в Альфа-банку, потреба в ньому відпала.
Після довготривалого процесу розблокування рахунку прийшов у відділення для закриття рахунку, однак менеджер сказав, що це процедура довга і потрібно рахунок залишити відкритим, оскільки при відсутності руху коштів нічого сплачувати не буде потрібно, а рахунок в майбутньому може ще знадобиться.
Сьогодні 17 грудня вирішив перевірити стан рахунка, зайшов в систему Ок-Альфа і побачив, що банк справно знімає комісію за відсутність руху коштів. Сума невелика, але развод на гроші має місце.
Сенс Банк
Відповідь банку
18 грудня 2020, 12:30
Vg00, надійшліть будь ласка, в особистих повідомленнях дані рахунку, перевіримо інформацію.
Мінфін
Відповідь адміністратора
3 січня 2021, 18:32
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 03.01.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
IvanBurchak 17 грудня 2020, 17:54
Всегда преветливый, компетентный специалист меня обслуживает. Медведенко Валерия на Большой Васильковской 114. Прихожу только в это отделение за качественным обслуживанием
Сенс Банк
Відповідь банку
18 грудня 2020, 10:22
IvanBurchak, спасибо, что поделились вашими впечатлениями о работе сотрудника отделения :)
Проблема вирішена
Iren Apalkina 17 грудня 2020, 15:26
Обращаюсь на сайт не первый раз с жалобой на Альфа банк. С сотрудниками в чате беседа не удалась.
Суть проблемы. Мне прислали бракованную карту (пакет Платинум), которая не читалась терминалом. Я пришла в отделение для перевыпуска. Мне сообщили, что могут поменять пакет на White. Я согласилась, после чего мне заблокировали карту Платинум. Новые карты шли почти месяц (доллар и гривна). Ок. Пришла, я их активировала 20 ноября. Менеджер сказал, что по условиям пакета мне достаточно иметь эквивалент 50 000 в банке (условие выполнено), чтобы не платить за месячное обслуживание.
04.12.2020 с меня сняли 100 грн за обслуживание (как за Платинум пакет). Я написала в чат 15.12.2020. Сказали, что ответ будет в течение 24 часов, когда вопрос рассмотрит внутреннее подразделение. Жду до сих пор. На мои сообщения больше не реагируют.
Была в отделении. Девочки – умницы, выслушали. Но, вернуть мне неправильно удержанную сумму – не в их компетенции. К сотрудникам отделения претензий нет, приятно работать. Если бы не это, давно бы попрощалась с банком.
Прошу руководство разобраться с бездействием работников внутреннего подразделения и теми, кто не принимает жалобу в чате. И, естественно, вернуть неправомерно удержанные деньги.
Сенс Банк
Відповідь банку
18 грудня 2020, 14:28
Iren Apalkina, вопрос решили, смена пакета проведена. Комиссия будет возвращена в ближайшие дни. Извините за эту ситуацию, работу с сотрудниками провели.
Полезный комментарий
Iren Apalkina 19 грудня 2020, 12:44
Благодарю за оперативное решение вопроса сотрудинков банка и сайт Минфина.

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44
USD 41.3 41.75
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44
USD 41.3 41.75
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк / Відгуки про Сенс Банк 📝