Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
as2013
as2013
4 червня 2013, 0:33
Киев
29,04,2013 я перебувала у Львові і за день до відїзду в рідне місто Київ, я намагалась зняти гроші в розмірі 720 грн в відділені банку Альфа-банк на Пл Ринок о 18-40. Банкомат після мого запиту на видачу готівки відповів. Після того як отримаєте гроші заберіть картку. А в результаті картку видав, а грошей я так і недочекалася!.. Натомість гроші зрахунку списані(((Це побачив охоронець банку і порадив більше не засовувати карточку в банкомат раз він поламався. Тобто я залишилась без грошей в незнайомому місті. Також охоронець порадив подзвонити по гарячій лінії і зареєструвати ситуацію. А нанаступний день я написала заяву про те щоб мої гроші знайшли і повернули мені. Працівниця відділення банку попередила мене про те що гроші будуть шукати і протягом 45 днів повернуть. (непопереджала що за це буде зніматись комісія) 28,05,13, начальник відділу претензійної роботи ПАТ «Альфа-Банк » Пархомцева надіслала лист -повідомлення про те що гроші у разі позитивного результату розгляду будуть повернуті через 45-180 днів. і протягом сроку розгляду Банк нараховує відсотки.!!! Тут питання. 1)Як мені в договорі знайти ту статтю, яка повідомляє що у разі ,,,, буде нараховуватисб комісія. 2) В якому розмірі??3) Чому так довго я повинна чекати свої чесно зароблені гроші, адже я студентка і мені потрібно харчуватися, платити за гуртожиток і так далі. 4) якщо буде негативно розглянуте моє звернення, то що робити в такому випадку? це означатиме що гроші мені вже неповернуть? Тоді що це за систему контролю, моніторингу і безпеки банку, який не відповідає за своє обладнання. Я як клієнт банку є дуже незадоволена!!! Я лише користуюсь послугами банкоматів, а за їх поламки я невідповідаю.

Коментарі - 2

+
0
AlfaBank2001
AlfaBank2001
4 червня 2013, 12:18
#
Шановна as2013!

Для нас важлива будь-яка інформація, яка стосується якості обслуговування Клієнтів! Альфа-Банк готовий провести розслідування за фактами, які Ви повідомили. Для розслідування і надання Вам відповіді нам необхідна більш детальна інформація. Просимо Вас надіслати інформацію (ПІБ, ІПН, номер карткового рахунку, Ваш контактний номер) за електронною адресою: info_client@alfabank.kiev.ua.

Тільки Ваші звернення допоможуть нам запобігти виникненню таких ситуацій. Для нас дуже важливо зберегти Вас серед клієнтів Банку!
На сторінках Інтернет-ресурсів Банк не може розголошувати інформацію про клієнта (ст. 60 ЗУ «Про банки і банківську діяльність»), у зв'язку з чим, відповідь Вам буде надано тільки при особистому зверненні.

З повагою, Альфа-Банк!
+
0
AlfaBank2001
AlfaBank2001
10 червня 2013, 13:25
#
Шановна as2013!

Сьогодні (10.06) грошові кошти були повернуті на Ваш картковий рахунок. Ще раз прийміть наші вибачення за завдані незручності.

З повагою, Альфа-Банк!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.8 45.3
USD 41 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.8 45.3
USD 41 41.5
Всі курси банку