×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
- Kaban20202020
- 14 грудня 2024, 7:04
- Лутавий Костянтин Романович, Одесса
Прекратили со мной работать. Заблокировали счет. Позвонил запросил вывод средств, это единственные деньги, идут уже 3 дня, я ждал как и говорили 3 дня, сегодня звоню, уже 7 дней. Как это понимать? Верните деньги раз не хотите со мной сотрудничать. На что есть? Мой ИПН 3852008853
![Сенс Банк](/img/company/63/slogo/s1669830243.png)
Відповідь банку
14 грудня 2024, 9:06
У вашому випадку банк має право відмовити в подальшому обслуговуванні та розірвати ділові відносини з клієнтом відповідно до пункту 4.3 ДКБО банку та Закону України «Про банки й банківську діяльність», а також Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансування розповсюдження зброї масового знищення».Банк має право заблокувати картку та відмовити клієнту в продовженні ділових відносин.Основними причинами такого кроку є:— отримання інформації від МПС про незаконне використання картки— порушення власником картки умов договору— встановлення факту здійснення протиправної діяльності на підставі офіційних документів, повідомлень правоохоронних органів та інших організацій— за наявності обґрунтованих підозр на підставі висновків служб банку про факт здійснення протиправної діяльностіДетальніше із цими причинами можна ознайомитись у статті за посиланням 👉https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554Щодо переказу коштів, то відповідно до внутрішніх нормативних актів — терміни опрацювання таких запитів, а отже і переказів коштів на інший банк становлять 3-5 робочих днів, а у вашій ситуації запит був зафіксований так, що навіть мінімальні терміни в 3 робочі дні не пройшли, тому радимо вам очікувати на перерахування коштів. З повагою, Володимир 💎
Следить за новыми комментариями
Коментарі - 1
- +
- 0
-
- Kaban20202020
- 14 грудня 2024, 9:13
- #
Так сегодня 3 день, звоню на горячую линию, они мне заявляют уже 7 дней, как так быстро все меняется? 3 дня это как мне говорили МАКСИМАЛЬНО
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.8 | 44.4 |
USD | 41.8 | 42.2 |
Всі курси банку |