×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Следить за новыми комментариями
Коментарі - 1
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 17 березня 2020, 13:24
- #
Доброго дня, And31. Взяли до роботи, перевіряємо.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.6 | 44.35 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Всі курси банку |
В неділю я написала на цьому сайті чому заблокували вхід в мій альфабанк.
В понеділок зранку подзвонили мені працівники вашого банку з питанням допомогти розблокувати вхід.Кодове слово я не пам'ятаю. Карток біля себе не мав.Дзвонили з двох номерів.Сказав подзвонити коли буду вдома
Після 18.00 набрав знову.Чоловік сказав, що допоможе розблокувати вхід в мій а льфабанк.Я назвав дані картки після чого на телефон прийшов код який мав продиктувати йому.Добре що я вибив.Сума під кодом підтвердження була 8500.Гроші мали піти на якесь PORTMONE.Телефонували зразу після того, як ви написали що моє питання розглядаєте.
Після цього з кредитної картки стягнуло 190грн.на тож PORTMONE.
Після цього я подзвонив на ваш платний номер (ще і тут заробляєте на дзвінках) і ваш співробітник сказав що 190 грн.це оплата боргу.Сказав що на картці є 8800.
Чому ви не повідомляєте про заборгованість смс.Чому заблокували вхід в мій кабінет, де можна відслідковувати витрати.Оскільки я не памятаю кодового слова, то вхід сказав розблокують коли прийду у відділення.В нашому місті нема вашого супербанку.Я працюю кожен день.Коли їхати?І який борг?????? Можливо я або дружина випадково розплатилися або зняли гроші з кредитної картки замість зарплатної і не внесли за місяць.Самі впихаєте тоті чортові кредитки.А потім видзвонюєте щоб ті гроші вкрасти.
Я вашому співробітнику назвав всі свої дані і місце роботи і картки мав щоб підтвердити свою особу.Ні кодове слово їм подавай.Правильно, нащо розблоковувати, краще самим афери крутити
Самий жахливий банк.Завтра ж піду писати щоб зарплату перевели в інший
банк.
Чому ваш співробітник нічого не пояснив
Що за борг. Чудо банк і чудо працівники, які і самі придумають схеми по крадіжці грошей.
На жаль, зараз кібершахрайство швидко розповсюджується по всьому світу. Тому скрізь існують попередження про не розголошення особистих даних.
Шахраї, для отримання інформацію про клієнтів банків або електронних платіжних систем, використовують розсилку листів на електронні адреси, онлайн-оголошення, результати пошукових систем, імітацію спливаючих вікон з системними повідомленнями, розповсюдження інформації у соціальних мережах.
Ні в якому разі не вказувати мобільний номер телефону в загальному доступі – тільки в особистому повідомленні Банку.
Стосовно консультації оператора – робота була проведена. Приносимо вибачення за дану ситуацію.