×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Следить за новыми комментариями
Коментарі
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
При підписанні договору менеджер мені чітко повідомила, що кожного місяця необхідно оплачувати 1206 грн (хоча цієї суми ніяк не вистачає щоб оплатити 2 місяці якщо брати до уваги договір а не тільки сумму кредиту зі страховкою) і також дуже чітко повідомила, що першу проплату необхідно внести до 29 вересня (хоча на вулиці було 10 серпня). Цю всю інформацію ваш менеджер також написала на моєму екземплярі додатку 1 ручкою.
В договорі ж вказано зовсім інше: оплата розбита на 6 платежів, є касовий збір 35 грн(який менеджер в суму щомісячного платежу для дострокового закриття не враховував) і перший платіж до 8 вересня. На питання, чому інформація відрізняється з названою мені менеджер відповіла, що умови кредиту від розетки -«просто немного другие».
У мене на той момент (10 серпня) була предоплата і я повідомив, що хочу її внести, на що менеджер відповіла — «Нет, сейчас платить слишком рано, делать этого не стоит. Оплатите в сентябре и дальше каждый месяц до 29 числа, так вы закроете кредит в три платежа, а не 6». Я погодився, подякував і пішов з відділення, використав предоплату на інші потреби і чекав 20 вересня — дня зп щоб виплатити перший внесок.
12 вересня мені надійшло смс про якусь заборгованісь і невчасну проплату кредиту. 13 вересня зателефонував на службу підтримки, де дівчинка, взагалі не розуміючи, про який кредит з розетки йдеться, повідомила що платити мені потрібно значно більше, і це не враховуючи заборгованість — 1328 грн міс, а тепер ще й борг 50 грн, а якщо не проплачу зараз то птім додасться ще 150грн. Грошей у мене звичайно не було і довелось чекати до дня зп і оплачувати з подвійним боргом.
Поясніть, будь ласка, яким чином отримати компенсацію за повністю невірну консультацію вашим менеджером по кредитах у відділенні і як мені тепер виправляти свою зіпсовану по вині альфа банку кредитну історію