×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
- M Sem
- 12 серпня 2018, 18:01
- M
Якщо у клієнта немає доступу до основного номера, але йому терміново потрібен доступ до інтернет-банкінгу, то він приречений? Невже не можна продумати альтернативні способи верифікації і вирішення проблем для клієнтів, які тимчасово за кордоном??? З вашої ж вини не працює ні мобільний додаток (ідентифікація за відбитком пальця), ні інтернет-банкінг. Доступ заблоковано, хоч і пароль і логін вірні, пароль відновити неможливо, тому що система видає повідомлення «клієнт відсутній». Відсутній? Ви розумієте, в якому стані і що вже подумав про свої кошти той клієнт? Буду шукати альтернативний банк, навіть сумнівів немає. Бо до сьогодні, я думала, що хамство в відділеннях — це ваша найбільша проблема. Е ні, ви — суцільна проблема.
Відповідь банку
13 серпня 2018, 9:50
M Sem, добрий ранок. Для підвищення безпеки проведення інтернет платежів та запобігання шахрайству банк прийняв рішення змінити процедуру відновлення паролю і логіна. Якщо немає можливості зателефонувати з основного мобільного номеру, то вирішити питання можливо тільки звернувшись у відділення банку з паспортом та ІПН.
Следить за новыми комментариями
Коментарі
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.7 | 44.3 |
USD | 41.8 | 42.25 |
Всі курси банку |