×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Следить за новыми комментариями
Коментарі
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.7 | 44.35 |
USD | 41.65 | 42.25 |
Всі курси банку |
06.10.2017 мною у відділенні ПАТ «Укрпошта» м. Києва було сплачено кошти у розмірі 500 грн по кредитному договору за допомогою квитанції, роздрукованої на сайті Альфа-Банку ( My Alfa-Bank). Я була впевнена, що кошти надійдуть без проблем. Але сьогодні 31.10.2017 до мене зателефонував менеджер банку, який не тільки не представився, але вів весь час розмову хамовитим тоном, яким не личить розмовляти людям, що працюють в таких закладах. Він повідомив мені, що кошти у жовтні місяці по кредиту не поступили на рахунок та погрозливо вимагав дати відповідь, яким чином я буду вирішувати цю проблему. Я розуміла, що швидко знайти мої «зависші не відомо де» кошти у мене не вийде. Звернувшись в той же день до адміністрації відділення Укрпошти мені повідомили, що потрібно надати копію квитанції та написати заяву на імя керівника закладу, що я і зробила. Це ще не все. Мені доведеться чекати письмову відповідь і потім з нею звернутися до Альфа-банку, щоб знайти свої кошти. Питання: що це за знущання?! Це Альфа-банк так заробляє собі кошти?!
Дякую.