Курс валютв Сенс Банк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.5 | 44.25 |
USD | 41.1 | 41.65 |
Всі курси банку |
Відділення Сенс Банку: Рівне, вул. Княгині Ольги, 1
Адреса:
Рівне, вул. Княгині Ольги, 1
Телефон:
0 800 502-050
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, каса: 09:00-17:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
velogears velogears
23 жовтня 2022, 13:50
Нещодавно закінчився кредит в Альфа -Банку. Всі платежі сплачені вчасно. Внаслідок прихованої комісії в розмірі 1грн 40 коп — нараховано сплатити ще 870грн.Ніяких повідомлень, попереджень від банку не отримував. При зверненні в Альфа -Банк пояснення надаються в грубій формі.
Коментарі (4)
Ответ банка
27 жовтня 2022, 16:04
Дякуємо, що звернулися до нас. Ми завжди йдемо на зустріч нашим клієнтам. На жаль, там де ви оформлювали кредит, не підрахували/не повідомили про комісію пільгового періоду в 0.01%, тому за ці місяці вона була нарахована у розмірі 1.04 грн, й наприкінці вона була несплачена. Тому на цю суму вже утворився платіж з комісією, але як вже не в пільговий період. Перевіривши усі дані, ми повернули кошти, котрі ви заплатили за вже не пільговий період у розмірі 867.50 грн. Сподіваємося, що надалі ми продовжимо співпрацю і таких неприємних ситуацій не буде.
В пятницу получал в этом отделении зарплатную карту. Впервые стал клиентом банка. Хочу отметить, что в банке реализован очень удобный сервис, когда при входе регестрируешься возле терминала, вводишь номер телефона, на терминале показывает номер в очереди, а также сразу приходит смс на телефон с номером в очереди. Пару минут ожидания и на табло сразу видно к какому консультанту подходить. Чесно, я из маленького города, и такую систему вижу впервые. Атмосфера и интерьер комфортные, персонал учтив и помогает каждому клиенту, даже вредным бабулькам)) Особенная благодарность специалисту Юлии (по-моему Островская), которая выдавала мне карту и очень детально расказала о условиях договора с банком также возможностях кредитной карты и приложения альфабанк юкрейн. Я могу сравнивать только с ощадом и приватом, и я Вам скажу Альфабанк — сегодня мой фаворит!!!
Коментарі (3)
Ответ банка
27 серпня 2020, 12:51
voleer54, спасибо за ваш отзыв, обязательно передадим сотрудникам отделения :)
Мене звати Пилипець Тарас і я є клієнтом Альфа банку. Дружина незаплановано переконала їхати-летіти на море… Скористався кредиткою «Максимум готівка» повністю використав кредит урозмірі 55 000. До цього часу рідко користувався… Поновлював карту… Через місяць погасив усю суму, відповідно на наступний місяць погасив і відсотки, був навіть надлишок власних коштів на рахунку. Пройшло більше 2 місяців — прийшло повідомлення — я винен 10,98грн. Сума маленька, але ця несподіванка псує мені довіру до банку. Затефонував… Пояснили — автоматично включилась послуга вартістю 15грн про смс інформування. Питання — нафіга мені послуги на яку я не давав згоди? Ці дрібниці ДУЖЕ псують думку про відношення банку до клієнта. Я і так Вам заплачу, що стали у нагоді. Навіщо так дріб'язковоми і скупими бути-адже банк присилає повідомлення про позитивний залишок щомісяця і здирає гроші, і раптом вже вмінусі. Фу… Мене розсердили і я образився
5355.....5863
Коментарі (8)
5355.....5863
Ответ банка
11 листопада 2019, 13:26
taraskinrivne, найдійшліть, будь ласка, в особисті повідомлення ваш ІПН, допоможу вирішити питання.
Альфа банк помог мне с выгодным оформлением кредита. Я обратилась в банк за помощью. Так как я и без того являлась пользователем банка, мне предложили условия как для пользователей. Но для людей которые не являются клиентами банка, в банке есть более выгодные условия. Таким образом мы с мужем оформили кредит на него. Получились очень выгодные условия.
Коментарі (1)
Ответ банка
13 серпня 2019, 10:01
voropaeva05, добрый день. Спасибо за отзыв :)
Відповідь адміністратора
15 серпня 2019, 9:51
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 15.08.2019).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Пришел перевод с Испании.Руководство банка посчитало, что назначение перевода указано не совсем корректно.В результате деньги просто пропали.В начале они «где-то» зависли, а потом просто «испарились».Или в банке дела совсем плохи или руководству не хватало на новый «Мерседес», для нас это осталось загадкой.
Написати коментар
Ответ банка
23 травня 2017, 11:51
roman2503, добрый день! Для возможности связаться с Вами для решения Вашего вопроса предоставьте, пожалуйста, в личном сообщении номер Вашего контактного телефона.
Сьогодні (12.30.2016) прийшов погасити кредит у касі, бо лише в касі можна зробити це «до копійки», по дорозі подзвонив на гарячу лінію щоб взнати залишок.
А в них каса непрацює, бо банк вирішив собі зробити неопераційний день.
Важко в таких ситуаціях відчути «клієнтом»…
Коментарі (1)
А в них каса непрацює, бо банк вирішив собі зробити неопераційний день.
Важко в таких ситуаціях відчути «клієнтом»…
Ответ банка
30 грудня 2016, 13:26
02906313, доброго дня! Для здійснення щомісячного платежу, Альфа банк, пропонує Вам великий вибір каналів поповнення кредитних продуктів, серед яких Ви зможете вибрати найбільш зручний саме для Вас, це і інтернет-сервіс Мy AlfaBank, сервіс «Альфа-погашення», платіжні термінали I-box, Qiwi, Easy Soft, фінансові каси та відділення Укрпошти.
Договір № 630302781, кредитна картка «Максимум Готівка». Згідно з договором зняття кредитних коштів без комісії.
З 14.09 по 21.09 на рахунку було 6 грн власних коштів і 8100 грн кредитних.
Таким чином, станом на 21.09 16:50 баланс складав 8106 грн.
21.09 між 16:51 і 16:53 тричі зняв в банкоматі по 2000 грн, на балансі 2106 грн кредитних коштів.
22.09 15:04 поповнення 7000 грн, доступно 9176 грн.
24.09 банком було вкрадено 240 грн ніби-то за зняття власних коштів, хоча без сумніву гроші знімав за рахунок кредитного ліміту, максимум, що могли зняти — це 4% від 6 власних грн. На гарячій лінії вішають лапшу на вуха. Якщо банк вважає, що у мене на момент зняття готівки було власні кошти у розмірі більше 6000 грн, прошу показати мені їх.
Будьте обачні, ніколи не оформляйте продукти в цьому банку, серед білого дня крадуть гроші! Відтепер буду безкінечно залишати в інтернеті на всіх сайтах негативні відгуки, великому колу знайомих рекомендуватиму обходити десятою дорогою. В жодному банку такого не було!
Коментарі (1)
З 14.09 по 21.09 на рахунку було 6 грн власних коштів і 8100 грн кредитних.
Таким чином, станом на 21.09 16:50 баланс складав 8106 грн.
21.09 між 16:51 і 16:53 тричі зняв в банкоматі по 2000 грн, на балансі 2106 грн кредитних коштів.
22.09 15:04 поповнення 7000 грн, доступно 9176 грн.
24.09 банком було вкрадено 240 грн ніби-то за зняття власних коштів, хоча без сумніву гроші знімав за рахунок кредитного ліміту, максимум, що могли зняти — це 4% від 6 власних грн. На гарячій лінії вішають лапшу на вуха. Якщо банк вважає, що у мене на момент зняття готівки було власні кошти у розмірі більше 6000 грн, прошу показати мені їх.
Будьте обачні, ніколи не оформляйте продукти в цьому банку, серед білого дня крадуть гроші! Відтепер буду безкінечно залишати в інтернеті на всіх сайтах негативні відгуки, великому колу знайомих рекомендуватиму обходити десятою дорогою. В жодному банку такого не було!
Ответ банка
28 вересня 2015, 11:29
niisknick, доброго дня! Списання грошових коштів з картки відбувається в два етапи: 1. Блокування суми операції; 2. Списання через 1-3 робочих днів.
Згідно п. 6.9 ДКБО: в першу чергу по Рахунку відображаються операції з поповнення Рахунку, а в другу чергу, операції зняття коштів в банкоматі/касі Банку та/або оплати товарів та/або послуг в торгівельній мережі, внаслідок чого видаткові операції за Рахунком, відображаються по Рахунку як здійснені за рахунок власних коштів Клєінта, якщо такі мали місце та підлягають оплаті Клієнтом відповідно до умов договору та Тарифів Банку.
Згідно п. 6.9 ДКБО: в першу чергу по Рахунку відображаються операції з поповнення Рахунку, а в другу чергу, операції зняття коштів в банкоматі/касі Банку та/або оплати товарів та/або послуг в торгівельній мережі, внаслідок чого видаткові операції за Рахунком, відображаються по Рахунку як здійснені за рахунок власних коштів Клєінта, якщо такі мали місце та підлягають оплаті Клієнтом відповідно до умов договору та Тарифів Банку.