Курс валютв Сенс Банк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.5 | 44.25 |
USD | 41.1 | 41.65 |
Всі курси банку |
Відділення Сенс Банку: Черкаси, вул. О.Дашковича, 20
Адреса:
Черкаси, вул. О.Дашковича, 20
Телефон:
0 800 502-050
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, каса: 09:00-17:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Pavlo74
23 січня 2023, 9:59
Років 5 обходив цей банк стороною, розуміючи що це суто московський банк, та ось наважився відкрити депозит коли змінили назву на Сенс… Досвід відверто кажу негативний. Вас ніхто не по переджає, що по факту вам повернуть кошти не раніше ніж через 2 тижні після його закінчення навідь якщо сума тисяча доларів. Тобто банк не в змозі погасити депозит у 40 тис гривень в день його закінчення… Робіть висновки самі. Рівень обслуговування в касі як був радянсько-московський так і залишився (на мові окупанта у стилі «чево надо»). Зміна назви банку ніяк не змінила його суть і природу походження. Дуже не рекомендую.
Коментарі (8)
Ответ банка
23 січня 2023, 10:18
Ніякого відношення до банків расеї ми не мали, не маємо, не будемо мати. Ребрендинг зробили саме для того, щоб уникати непотрібних асоціацій. До введення військового стану ми встигали привозити необхідну суму валюти для клієнтів. Зараз ситуація змінилася, кожен день можливі непередбачувані обставини, від відключення світла до бомбардувань. Вже зараз з картки ви можете розраховуватися за покупки в магазинах чи зняти готівку в гривні через банкомат або POS-термінали в магазинах у будь-який час.
За цю операцію з валютних карток не буде комісії за конвертацію, а сума спишеться по курсу нашого банку для розрахунків карткою.
Сподіваємося, що цей тяжкий період для нашої країни скоро закінчиться і ми повернемось до звичного ритму як життя, так і надання послуг.
З повагою, Нікіта.
За цю операцію з валютних карток не буде комісії за конвертацію, а сума спишеться по курсу нашого банку для розрахунків карткою.
Сподіваємося, що цей тяжкий період для нашої країни скоро закінчиться і ми повернемось до звичного ритму як життя, так і надання послуг.
З повагою, Нікіта.
Являюсь клиентом Альфа банка с 2018 года. В декабре открыла счет ФОП в этом же банке. И ужаснулася работой менеджеров. Поменялось уже удаленных менеджеров много. Перебрасывают с одного на другого. Правильных ответов не дождешся. Все не договаривают информации. С самого начала мне испортили карту ФОпа менеджеры, ноль информации. Сейчас проблемы возникают при поступлении средств на счет клиента, средства должны заходить на счет до 15−00 этого же дня. В связи с тем, что не указана причина, за какие услуги, средства задерживают на сутки. Менеджеры не связываются с клиентом, и не сообщают о причине задержки средств. Почему??? Мне средства не поступают именно в этом банке, БАНК АЛЬФА, в котором менеджеры даже не удосуживаются набрать клиенту и сообщить, по какой причине средства не поступили на счет.
Коментарі (4)
В липні заблокована моя заробітна карта, дзвінки на гарячу лінію, звернення у відділення банку в м. Черкаси, звернення до банку листом результату не надали. Ніхто не може мені пояснити причину блокування та як виправити ситуацію. Вже більше трьох місяців не можу зняти свої кошти. Це мене просто шокує, як можна так відноситися до своїх клієнтів?
Коментарі (1)
Ответ банка
16 листопада 2021, 11:02
Надавали вам відповідь у письмовій формі на ваше звернення.
Ви можете закрити рахунок в банку і отримати власні кошти.
Ви можете закрити рахунок в банку і отримати власні кошти.
Являюсь клиентом не одного банка в Украине, но такого обслуживания, как в Альфе не встречала нигде. Это уже редкость, но такие кассиры, которые хамят, еще есть. Она нагло смотрит в лицо, просишь ее выдать новые банкноты, она дает старое все и говорит, мне такое сдал человек, я и отдаю. Если человеку не подходят такие банкноты, она должна обменять или вернуть деньги? Данный сотрудник вообще не реагирует на просьбу клиента. Я клиент Альфа банка с 2018 года, такого сотрудника еще не встречала ни в одном банке. Правда. Отделение в городе Черкассы, ул. О.Дашковича 20. Не советую открывать счета.
Коментарі (4)
Ответ банка
6 жовтня 2021, 18:08
Приносимо вибачення за ситуацію, що виникла. Буде вжито всіх необхідних заходів та інформацію буде передана керівнику для роз'яснення.
Щодо виданих вам купюр, то касир діяв згідно свої посадових інструкцій, та надав вам ті, що були в той момент наявні для виконання даної операції обміну валюти.
Щодо виданих вам купюр, то касир діяв згідно свої посадових інструкцій, та надав вам ті, що були в той момент наявні для виконання даної операції обміну валюти.
Звертаюся вже неодноразово про обслуговування Альфа Банку. валютний рахунок в Альфа банку відкритий з березня місяця. Щоб відкрити рахунок, було потрачено місяць часу в них, це не можливо переказати словами, як працюють менеджери банку, потім зарахування коштів відбувалося місяць часу. Добре, умовили, залишилася клієнтом банку. Тепер, зарахування коштів відбувалося за один день, в поточному місяці цього не відбулося, звернулася до них із листом в другій половині дня, чому все так відбувається, сьогодні мені оказується потрібно підтвердити сканами документів зарахування, підтвердити призначення платежу і все інше. На мої запитання, чому не звернулися до мене в день зарахування коштів, чому в попередні місяці не потребували підтверджень? Менеджери на мої питання не відповідають, лише записки, дайте те та інше. Я просто доводжу до відома клієнтів Альфа банку, відношення негативне до людей, говорять зверхньо, не відкривайте рахунки. Це моє останне перерахування через даний банк
Коментарі (3)
Ответ банка
29 липня 2021, 17:31
Nataleenbg, Запит розглянуто. Зарахування коштів відбувалось з дотриманням строків. Детальні роз’яснення надані в телефонному режимі.
Мне пришлось при закрытии счета ФОП сделать перевод 1 коп (!!! ) и получить за это комисию 100 грн (!!! ). Не считая того что кроме этого с меня за закрытие счетов потребовали комисию 600 грн. На большую часть вопросов по процедуре закрытия счета ведущий специалист банка отвечал: «не знаю», «не знаю как это сделать» и «звоните на горячую линию».
Коментарі (1)
Ответ банка
2 грудня 2020, 15:29
VVSCH, комиссии указаны в тарифах банка. Они размещены в открытом доступе по ссылке: https://alfabank.ua/storage/files/msb-rates.pdf
Щомісячна комісія за пакетне обслуговування Digital Start — 100,00 грн.
Закриття поточних рахунків в національній та іноземних валютах за заявою Клієнта — у розмірі залишку по рахунку, мін. 300 грн., макс. 1000 грн.
Щомісячна комісія за пакетне обслуговування Digital Start — 100,00 грн.
Закриття поточних рахунків в національній та іноземних валютах за заявою Клієнта — у розмірі залишку по рахунку, мін. 300 грн., макс. 1000 грн.
У меня валютный кредит Sweden банка, который перекупил Дельта-банк а потом Альфа-банк.15.04.2019 года я заключил с Альфа банком дополнительное соглашение к кредитному договору №2301/0708/88-1044, согласно которому в случае погашения 7300$ в течении года банк освободит меня от дальшейших обязательств по кредиту и выдаст все соответствующие документы и снимет обременение во всех государственных реестров.При подписании дополнительного договора банк мне вручил 2 гарантийных письма, в которых было гарантировано выполнение этих условий.Я полностью выполнил обязательства перед банком, но вместо документа о прекращении кредитного договора банк выдал справку о состоянии кредитерской задолженности в сегменте розничного бизнеса, в которой сказано что я внесением 7300$ согласно дополнительного договора выполнил обязательства перед банком за кредитным договором, вследствии чего на 16.04.2020 у меня осталась задолженность 1139,30$ и банк в течении 12 месяцев меня освободит от возрата этой суммы.В гарантийных письмах об этом не было сказано ни слова.На эту сумму прощения налоговая насчитает налог как уже было в 2015-16 годах и на основании чего я должен его платить… В 2017 году согласно решению суда №711/1828/17 была определена сумма моей задолженности перед банком в размере 7381,37$.Но как сказал юрист банка-решение суда это для меня а они считают свое. Снятие задолженности с реестров тоже поизошло не полностью.Месяц назад Приватбанк снял у меня с карты кредитный лимит на основании задолженности в другом банке.Я зашел на сайт УБКИ и увидел, что у меня висит задолженность перед Альфа-банком в сумме 1139,30$.Я считаю что банк не выполнил своих обязательства и к тому же испортил мою кредитную историю.Из за них я не смог воспользоваться кредитом на покупку бытовой техники… Не рекомендую связываться с этими жуликами.
Написати коментар