Курс валютв Сенс Банк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.5 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.6 |
Всі курси банку |
Відділення Сенс Банку: Тернопіль, вул. Кардинала Сліпого, 7
Адреса:
Тернопіль, вул. Кардинала Сліпого, 7
Телефон:
0 800 502-050
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, каса: 09:00-17:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
25 липня 2024, 18:12
Вітаю! На жаль, склалася прикра ситуація, що бронь дійсно була вам на ранок, проте зранку ще не відбулася інкасація, тому колега не могла видати кошти раніше, хоча запропонувала зачекати на неї.
Вчора, після вашого звернення, нам вдалося вам зробити бронь на сьогодні, і вже сьогодні змогли задовольнити вас видавши готівку.
Стосовно ситуації з паспортом, якщо ви змінювали на закордонний, то маєте його показувати або ж потрібно знову у системі змінювати на український.
Ще раз щиро вибачаюся за незручності, з котрими ви зіштовхнулися. Я впевнений стосовно нашої плідної співпраці й надалі 💙
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Вчора, після вашого звернення, нам вдалося вам зробити бронь на сьогодні, і вже сьогодні змогли задовольнити вас видавши готівку.
Стосовно ситуації з паспортом, якщо ви змінювали на закордонний, то маєте його показувати або ж потрібно знову у системі змінювати на український.
Ще раз щиро вибачаюся за незручності, з котрими ви зіштовхнулися. Я впевнений стосовно нашої плідної співпраці й надалі 💙
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
В кінці травня 2023 року від сенс банку п повідомлення з пропозицією про повне прощення боргу при оплаті 50% суми заборгованості. На гарячій лініі підтвердили пропозицію й скинули інструкцію. Внесення коштів було через касу відділення. А далі почався цирк на дроті. Прийшло повідомлення, що я успішно виконала 1 крок, на гарячій лініі підтвердили спрощення і сказали звернутися по довідку після 10 числа наступного місяця. І от уже три місяці після 10 числа мені розказують про те що прощення відбулося, просто довідка не готова, а сьогодні заявили, що ніякого прощення не відбулося, з приводу довідки — у нас затримка. Я так розумію сенс банк вирішив під видом акціі зідрати грошики з клієнтів собі в кишеню, а потім передати банк державі з даними про боржників, наче ніхто нічого не платив. Моя знайома скористалася такою пропозицією в Іншому банку і ій дійсно списали борг. Шкодую, що звʼязалася з цим банком, нікому не рекомендую.
Коментарі (4)
Ответ банка
23 серпня 2023, 18:55
Написавши вам у приватні повідомлення, спочатку було перевірені умови виконання акції спрощення.
Після підтвердження вдалого виконання, про що вам було повідомлено, взяв на себе питання пришвидшення виготовлення необхідної довідки.
Вчора, 22.08, колеги змогли її виготовити і сьогодні ми вам у Чаті підтримки її надали.
Радий був допомогти вам вирішити питання у ці короткі терміни.
З найкращими побажаннями 💙
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Після підтвердження вдалого виконання, про що вам було повідомлено, взяв на себе питання пришвидшення виготовлення необхідної довідки.
Вчора, 22.08, колеги змогли її виготовити і сьогодні ми вам у Чаті підтримки її надали.
Радий був допомогти вам вирішити питання у ці короткі терміни.
З найкращими побажаннями 💙
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Відповідь адміністратора
18 жовтня 2024, 12:06
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2024/10/18/137928043/
Хочу висловити величезну подяку менеджеру Сергію з м. Хмельницького. Його допомога мені безцінна, як на мене. Надзвичайно терплячий, вихований та грамотний. Мене просто вразило таке шанобливе ставлення до клієнта. Чого не можу сказати про операторів гарячої лінії. Сергій допоміг мені відновити секретний ключ, з яким я ну ніяк не могла справитись.) Якби в нас всі люди так поводились один з одним, то все б у нас було чудово. Ще раз ДЯКУЮ Вам, Сергію!!!
Написати коментар
Ответ банка
12 серпня 2021, 16:53
helena40575, Добрий день. Дякуємо за відгук.
Це мене не зупинило, наступного дня я зв’язався з оператором через моб.додаток і замовив кошти на 22.07.24 та 23.07.24, замовлення підтвердили і вказали, що 22.07. потрібно з’явитись після 14:00 до відділення банку, а 23.07 після 09:00 — це мені здалося підозрілим і я перепитав, оператор ще раз підтвердив. Ніби все ОК!
22.07. були певні нюанси з живою та електронною чергою і непорозуміннями на касі, вимагають підпис через «Дію», хоча надаю фізичний паспорт гр.України. Взагалі ситуація в залі самого банку досить цікава, можна прийти й посидіти за будь-яким робочим місцем, оскільки працівників десь немає, немає в кого щось запитати, тому частина людей в електронній черзі, а частина в живій)))
23.07. все було значно веселіше, я спеціально приїхав за 70 км. в районі 10ї години, а менеджер Надія каже «Ви рано приїхали, в районі обіду в нас інкасація і кошти будуть після 14:00», я показую їй підтвердження в додатку і переписку з оператором, на що вона каже «оператор мабуть помилився, я нічого зробити не можу, грошей немає». Я їй кажу з Вашим банком щось не так останнім часом, мабуть треба виводити кошти і прощатись, а вона каже «Робіть, що хочете, можете прощатись», кажу скасуйте сьогоднішнє замовлення, перепитує «перенести на інший день», кажу ні, не хочу відвідувати більше Ваше відділення, вона каже «ну і не треба, не відвідуйте!»
Далі були скарги, гаряча лінія, відеозв'язок… Чесно кажучи я просто вражений, коли треба гроші на депозит покласти, щоб їм показник зробити, то «найкращий клієнт», а так то треш…
Бажаю, щоб як можна скоріше банк був проданий адекватному інвестору, бо якщо буде державним ще рік-два, то не буде, що продавати!)