Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Відділення Сенс Банку: Київ, вул. Бориспільська, 4

Адреса:
Київ, вул. Бориспільська, 4
Телефон:
0 800 502-050
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, каса: 09:00-17:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зарегистрироваться . Реєстрація займає близько 30 секунд.
1 не зарахована
17 січня 2025, 12:56
Хотів поповнити свій рахунок ФОП через термінал. Але, як і два тижня тому, у відділенні № 8 м. Київ (Бажана 36) термінал поломаний, не працює (скрагу вже писав два тут, відповідь була — питання вирішено). У відділенні на Бориспільскьой вулиці термінал також не працювал. Менеджер Анна (прізвище не запам ятав) люб язно запропонувала поповнити рахунок через касу, стверджуя, що ця операція БЕЗ КОМІСІЇ для ФОП. Я надав свій номер РНОКПП, вона перевірила, казала «Усьо Ок!» Але, як завжди, обдурила. За внесення готівкі списали комісію. Що це за рівень обслуговування??? Де набрали цих працівників?
Коментарі (1)
Ответ банка
Сенс Банк
3 березня 2025, 18:22
Добрий день!
Нам дуже шкода, що вам довелось мати такий досвід 😔 Ми розуміємо, наскільки важливо мати змогу швидко та безперешкодно поповнювати рахунок, тому інформацію щодо несправностей терміналів у відділеннях на Бажана та Бориспільській повторно перевірили та виправили проблеми в їх роботі🛠️
Щодо комісії за внесення готівки через касу – згідно з тарифами вашого рахунку, така операція дійсно передбачала комісію 0.2% min 50 грн. 📜 Нам дуже прикро, що сталося непорозуміння, внаслідок чого було списано комісію, і ми вже провели роботу з працівником. Додатково відправили вам подаруночок від банку як знак нашої вдячності за вашу довіру 🎁 Сподіваємось він вам сподобався 🙂

Також я дізнався, що під час вашого візиту у відділення виникли технічні складнощі з проведенням операцій, що було пов'язано з переведенням вас в інший портфель обслуговування. Радий повідомити, що це питання було оперативно вирішено, і на даний момент ви можете безперешкодно звертатися до відділень для подальшого проведення операцій 🏦

Дякуємо, що залишаєтесь з нами! Ми цінуємо ваш зворотний зв’язок і завжди будемо раді допомогти у разі виникнення додаткових запитань 😊

Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
5
3 червня 2023, 16:38
То була проблема зі входом в додаток Sense, бо мала від‘ємний баланс рахунку Водафон на 60 гривень, то sim картка була заблокована, а я знаходжуся за кордоном, бо війна. То хлопець з чату з банком у додатку поповнив мені рахунок на 100 гривень з особистого рахунку, бо розумів, що я була в безвиході, Такі люди, як Володимир Яресько, окраса та професіонал банку! Хочу зазначити, що я клієнт банку багато років, маю там пенсійний рахунок і дуже задоволена, завжди професійні і ввічливі працівники різних ланок в реальному спілкуванні та онлайн також! Так тримати!
Коментарі (3)
Ответ банка
Сенс Банк
3 червня 2023, 17:17
Так буває 😊 Адже наші працівники завжди готові йди на зустріч клієнтам та допомогати їм в будь-якій ситуації, навіть таким простим способом, як звичайне поповнення мобільного. Ми раді, що ви залишились задоволені роботою нашого Володимира, і ми обов'язково передамо ваші слова вдячності йому.
Дякуємо, що залишаєтесь з нами всі ці роки 💕

З повагою, ваш помічник Андрій 💙
Відповідь адміністратора
Мінфін
4 червня 2023, 11:42
Відгук зарахований (на 04.06.2023).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
2
8 квітня 2022, 19:44
В воскресенье утром 03/04/22 обнаружил, что с моего карточного счета было списано 14555 грн за услуги, к-ми никогда не пользовался (в час ночи, при том чтобы оплатить коммунальные в 200 грн мне нужно ввести код подтверждения из смс, а тут списали 14.5 тыс и нормально). Обратился в чат, сказали что откроют запит и заблокировали карту, скинули форму что нужно обратиться в киберполицию и предоставить выписку из единого реестра досудебных расследований в банк, чтобы вернуть деньги… предоставить в банк ее нужно в течении 5 рабочих дней. подал заявление в полицию в тот же день, 05/04/22 получил выписку и пришел в банк, заполнил форму звернення и предоставил выписку, сказали что в течении 3 дней будет решение по моему зверненню #26414, решения до сих пор нет… В чате сегодня уже написали что ждите решения в течении 30 дней …
Прошу дать мне ответ на вопросы:
1) Когда мне вернут мои деньги?
2) Как возможно без подтверждения смс списать с счета такую сумму денег и как банк такие транзакции пропускает?
3) Почему так долго решаются вопросы и почему сотрудники банка дают разные сроки по их решению?

Жду ответы
Коментарі (2)
Ответ банка
Сенс Банк
8 квітня 2022, 20:28
Строг розгляду таких запитів до 30 днів, якщо знадобиться більше часу, то обов'язково попередимо про це. По незалежним від нас причинам строк розгляду може сягати до 180 днів у рідких випадках :(

Зі свого боку робимо все можливе, щоб розібратися у ситуації і надати вам зворотній зв'язок максимально швидко. Але в таких випадках потрібні дії МПС, банку продавця та безпосередньо продавця 😓.

Операція може пройти без додаткового підтвердження, якщо картка раніше була авторизована на цьому сайті/так налаштоване проведення операцій. Більш детально повідомимо після розгляду вашої справи
1
27 березня 2022, 14:21
Отримую регулярно SWIFT переках за виконані роботи як ФОП, іноземний банк підтвердив відправку коштів ще 17.03. В банку відповіли що переказ не отримали, рекомендували звернутся в банк відправник. Вияснити інформацію через гарячу лінію не можливо, відділення не працюють, вияснити будь що НЕ можливо… навіщо декларувати що банківстка система працює якщо один з найбільших банків роботу практично заблокував.
Коментарі (2)
Ответ банка
Сенс Банк
27 березня 2022, 16:23
На тривале очікування Swift може впливати безліч факторів. Але в будь-якому випадку хочемо вам допомогти вирішити ваше питання. Ми вже написали вам у приватні повідомлення. Будемо прикладати всі зусилля, щоб допомогти вам якнайшвидше.
3
15 квітня 2021, 13:14
Отключили кабинет Альфа мобайл без объяснения причин. На горячей линии тоже не смогли назвать причину. Для подключения надо идти в банк. При этом предпринимательский кабинет работает. Т. е. все как и надо в карантин, не меньше контактов, а наоборот. Схожу, повторится, уйду как ФОП из банка.
Написати коментар
Ответ банка
Сенс Банк
15 квітня 2021, 16:54
daragaman, відповідь надали в приватному повідомленні.
3
20 червня 2020, 9:44
Вечером пополнил деньги на карту, проверил деньги пришли, все ОК.
Утром проверяю сумма на остатке меньше вчерашней.
Сотрудники банка несут бред про технический минус и т.д.
Почему сумма 50-90 грн на счету для вас это технический минус? и банк ее списывает?
Данная ситуация возникает не первый раз?
У меня 5 карт разных банков и только Альфа ворует деньги!
А менеджера таких как Зелинская В.О. нужно в коровнике держать а не с людьми работать!
Коментарі (2)
Ответ банка
Сенс Банк
22 червня 2020, 18:22
Добрый вечер, serega0909. Для решения вопроса с Вами связалась начальница отделения. Надеемся на Ваше понимание и дальнейшее сотрудничество!
На сторінці зібрана вся інформація про відділення Сенс Банку за адресою Київ, вул. Бориспільська, 4. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в Сенс Банк - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  Сенс Банку розташованому за адресою  Київ, вул. Бориспільська, 4- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.