Вирішили взяти з чоловіком іпотеку на придбання нерухомості в Ощадбанку, при подачі заявки виявилось, що кредит не можуть видати, так як маю кредитну карту в Sense bank з кредитним лімітом в 32800 грн. Кредитною картою не користувалася, ці кошти були заблоковані (!) Але sense bank передав до УБКІ як кредит. Крім того, sense bank не дотримується регламенту передачі даних до УБКІ, адже попереднє оновлення було 28.06.2023 при регламенті в 30/31 календарний день.
(Пишу пост 22.08.2023)
Оформила заявку на оновлення інформації, котрий день має статус — в роботі, але зміни до УБКІ так і не надійшли
Паралельно з цим замовила довідку про відсутність кредитних продуктів у банку, на що через декілька днів також отримала відмову. Причина — рахунок закривається протягом 30 робочих днів. Отже видача довідки можлива тільки після цього терміну.
Продавець квартири не збирається чекати такий термін.
Не користуйтеся кредитними продуктами від Sense bank навіть про «запас», як це було в мене, адже може вилізти боком.
Наразі ситуація така, що через кредитний ліміт в 32800 ми втрачаємо можливість придбати квартиру, звучить як абсурд 😱 але це завдяки sense bank. Але я навіть не користувалася цими коштами.
До речі, приват банк закрив кредитну карту, видав довідку і оновив інформацію про кредитні продукти в УБКІ протягом 3 днів. Тож обирайте свій банк з розумом.
Sense bank зв’яжіться зі мною.
Курс валютв Сенс Банк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.5 | 44.25 |
USD | 41.1 | 41.65 |
Всі курси банку |
Відділення Сенс Банку: Київ, вул. Велика Васильківська, 114
Адреса:
Київ, вул. Велика Васильківська, 114
Телефон:
0 800 502-050
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, каса: 09:00-17:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
3 грудня 2023, 22:45
Ми приносимо вибачення за затримку в вирішенні вашого питання. Ця ситуація трапилась через те, що співробітник який оброблював цю заявку був звільнений.
На даний час питання вже вирішено, про що відписали вам в особисті повідомлення.
Була проведена зупинка нарахувань з дати смерті клієнта, штрафних санкцій по кредитним договорам не було нараховано
Також було сторновано суми по іншому кредитному договору.
Ми ще раз щиро вибачаємось перед вами за цю неприємну ситуацію, що склалась(
Анастасія, ваша помічниця
На даний час питання вже вирішено, про що відписали вам в особисті повідомлення.
Була проведена зупинка нарахувань з дати смерті клієнта, штрафних санкцій по кредитним договорам не було нараховано
Також було сторновано суми по іншому кредитному договору.
Ми ще раз щиро вибачаємось перед вами за цю неприємну ситуацію, що склалась(
Анастасія, ваша помічниця
Ответ банка
29 серпня 2023, 9:24
Вдячні за розгорнутий опис ситуації. Переглянувши інформацію, вам було надано довідки, щодо відсутності боргу в УБКІ з нашого боку та про відсутність боргів. Також, кредитний ліміт, який був встановлений ніяк не впливав на це. Додатково в якості індивідуального підходу було погоджено дострокове закриття рахунку.
З нашого боку було повторно подано запит до УБКІ на оновлення інформації, але чому виникло саме так — рекомендуємо звернутися до них з всіма нашими довідками.
Ваш помічник, Микита
З нашого боку було повторно подано запит до УБКІ на оновлення інформації, але чому виникло саме так — рекомендуємо звернутися до них з всіма нашими довідками.
Ваш помічник, Микита
Приветствую.Банк не рекомендую.Ситуация.После начала процесса закрытия карты приземляется запоздалая транзакция на энную сумму.Никто ни слова ни полслова.Я думаю карта в порядке.Через полтора месяца звонки, караул штрафы, проценты, оплатите.Карта как-то закрыта, а счет нет.Ладно.Хоть ваш бордак, но транзакция моя-оплачу.Пришел в отделение Договорился что комфортно будет на две части долг разделить и оплатить.Оплатил половину на месте.Договорились что 15 числа закрою.Написал заяву на руководство банка где всё указал.Пожали руки.Через неделю звонки, супруге в т. ч.Что такое? Оказывается, надо срочно тысячу оплатить до 4 числа иначе «плохая история».Раньше почему молчали? Ладно, пошел оплатил в срок.7−8 числа приходит сообщение«вы не виконали обiцянки до сплати боргу,2 дня на сплату инакше в бюро кред.историй".Хотя со всеми договорился, и с реальными и с виртуальными сотрудниками.Странная контора.Написал заяву в нацбанк.Но там рассмотрение до 30 суток.
Коментарі (2)
Ответ банка
16 лютого 2022, 16:52
У вас відбулося списання коштів по вже замороженому рахунку (сама покупка була проведена набагато раніше), продавець не подав запит на списання коштів одразу і ми зняли блокування з суми. Але більше ніж за місяць операція продавцем була підтверджена і кошти списані, через це і виник борг. Розуміємо, що для вас це може бути максимально неочікувано, тому до кінця лютого вас не турбуваємо з боргом (тільки співробітник може зателефонувати після 16/02 і пере уточнити всі деталі з вами).
Відсотки і інші комісії вам не нараховували
Відсотки і інші комісії вам не нараховували
В августе месяце моя мать, Зинина Нина Ивановна, пожелала сменить финансовый номер, но оказалось, что на этом номере уже привязана карточка этого же банка, ну она и подумала, что все вернётся на круги своя и смс вернутся на её телефон и в личный кабинет зайдет. Ан нет. Когда позвонили оператору, он назвал начало номера 099 и конец номера 67 этого просто не могло быть! Данных телефонов у неё нет. И как это называется? Банк привязал карточку к какому то левому номеру Потом она узнала, что карточку забрал клиент. И когда это она успела? Это мошенничество чистой воды! Карточку она аннулировала, да вот только смс о готовности придёт на другой телефон. Как вас после этого обозвать?
Написати коментар
Ответ банка
29 листопада 2021, 20:34
Схоже на ситуацію, коли по картці не підключені смс-повідомлення, а в системі відображається технічний номер, котрий по суті не є номером для смс.
Це лише особливості системи.
Щоб перевірити детально, напишіть нам в приватні повідомлення.
Це лише особливості системи.
Щоб перевірити детально, напишіть нам в приватні повідомлення.
Обслуговуюсь в Альфа банку з 2017 року (маю декілька кредитних карт).
З 2020 року в мене з‘явився персональний менеджер Савенко Катерина, що значно полегшило комунікацію з банком і розширило можливості користування сервісами банку. Особливо вдячний Катерині за професіоналізм у вирішенні проблемних ситуацій, а також за підбір банківських карт для подорожей та супутнє супроводження.
Всім рекомендую.
Коментарі (3)
З 2020 року в мене з‘явився персональний менеджер Савенко Катерина, що значно полегшило комунікацію з банком і розширило можливості користування сервісами банку. Особливо вдячний Катерині за професіоналізм у вирішенні проблемних ситуацій, а також за підбір банківських карт для подорожей та супутнє супроводження.
Всім рекомендую.
Ответ банка
30 квітня 2021, 9:44
Andr35, дякуємо за ваш відгук
Всегда преветливый, компетентный специалист меня обслуживает. Медведенко Валерия на Большой Васильковской 114. Прихожу только в это отделение за качественным обслуживанием
Написати коментар
Ответ банка
18 грудня 2020, 10:22
IvanBurchak, спасибо, что поделились вашими впечатлениями о работе сотрудника отделения :)
Не можуть поміняти мої ім'я прізвище англійською мовою на правильне написання. Намагаюся добитися цього протягом вже двох днів. Мені кажуть для ідентифікації потрібно підійти з документами в відділення. Я пояснюю, що у мене немає можливості туди прийти, я не в Україні. І це в той час, коли відбитки пальців і фото навіть посольства приймають онлайн — тут не можуть відкрити мої документи і звірити інфу. Огидно.
Коментарі (2)
Ответ банка
26 серпня 2020, 13:00
lmo10, перевірили документи, вибачте за помилку. Все виправили :) Зі співробітниками проведемо роботу.
07.10, через три місяці, я приїхав у відділення на Великій Васильківській 114 м.Київ, щоб переконатися, що відсотки з моменту смерті до дати написання заяви сторновані і загальна сума заборгованості перерахована.
На питання, чи розглянута заява і сторновані відсотки, менеджер відповіла:«так, здається, сторновані" і направила мене оплачувати кредит. Я кажу, невже у вас не відображає рішення по заяві? Вона відповіла, що скоріш за все повна сума уже підрахована з урахуванням сторно. Мені пощастило, що я зробив скрін заборгованості на момент написання заяви. Згідно нього було видно, що все залишилося як і було. На мої зауваження менеджер вирішила чекати керівника, який зміг би знайти рішення по заяві. Чекали ми її 40 хв, але і вона згодом теж не могла знайти мою заяву, ще й запитала у мене чи дійсно я її писав (як менеджер могла сказати, що сума погашення уже з урахуванням сторно!, якщо начальник говорить, що по заяві немає рішення, та й не відомо, чи взагалі вона є). Як може не бути рішення, якщо пройшло три місяці?
Як результат, більше години проведено у відділені, обіцянка, що зі мною колись зв’яжуться, але які гарантії, якщо так само мені обіцяли, що заяву розглянуть і зі мною зв’яжуться, за три місяці ніхто так мене і не набрав. Я клієнт багатьох банків, такого жахливого сервісу і відношення ще ніколи не зустрічав.