Курс валютв Сенс Банк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.55 | 44.15 |
USD | 41.2 | 41.65 |
Всі курси банку |
Відділення Сенс Банку: Кропивницький (Кіровоград), вул. Космонавта Попова, 8
Адреса:
Кропивницький (Кіровоград), вул. Космонавта Попова, 8
Телефон:
0 800 502-050
Час роботи:
Пн-Нд: 09:00-18:00, каса: 09:00-17:45
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Skazo4nik
27 квітня 2024, 14:29
Мав глупість оформити доларовий депозит в цьому банку. Обрав цей банк, бо було для мене зручне розташування відділення (Кропивницький, Попова 8), недалеко від мого дому. Коли оформлював депозит дівчата запевняли, що ніяких проблем з отриманням депозиту не буде. Яким було моє здивування коли замовивши готівку в цьому відділенні мені передзвонили і сказали, що мені потрібно перезамовити гроші в другому відділенні бо в них немає менеджерів, які можуть видати мені депозит. Як таке може бути? Тепер мені треба 7 разів їздити в незручне для мене відділення, витрачати зайвий час та гроші на топліво, щоб зняти цей депозит. Вибачте яле такий сервіс нам не потрібен!
Коментарі (2)
Ответ банка
12 травня 2024, 19:53
Ми дуже засмучені, що у вас склались такі враження про нас😢 Зі свого боку повністю розуміємо вас, адже розташування відіграє не останню роль при виборі банку.
Зазвичай жодних проблем із отриманням депозитних коштів немає, адже ця операція здійснюється відповідним менеджером на відділенні. Але відділення в Епіцентрах(до якого ви і звертались), не завжди мають таких менеджерів. Саме тому, коли відділення отримало вашу заявку на зняття готівки, одразу перетелефонували вам та запропонували звернутись до іншого відділення в місті, щоб ви могли 100% отримати ваші кошти.
Повністю розуміємо вас та ваше невдоволення щодо цієї ситуації, і приносимо вибачення за незручності.
З повагою, Андрій
Зазвичай жодних проблем із отриманням депозитних коштів немає, адже ця операція здійснюється відповідним менеджером на відділенні. Але відділення в Епіцентрах(до якого ви і звертались), не завжди мають таких менеджерів. Саме тому, коли відділення отримало вашу заявку на зняття готівки, одразу перетелефонували вам та запропонували звернутись до іншого відділення в місті, щоб ви могли 100% отримати ваші кошти.
Повністю розуміємо вас та ваше невдоволення щодо цієї ситуації, і приносимо вибачення за незручності.
З повагою, Андрій
Приобретал для жены в кредит мобильный телефон. В магазине Алло. Из положительного для меня этот банк отреагировал первым и выдал мне кредит. Остальным отказывал уже я. Не начислялись штрафные санкции в военное время, это тоже плюс. Появилась возможность погасить кредит в полном объёме. Что я и сделал в отделении банка. Уточнил, что хотел бы получить документ подтверждающий отсутствие задолженности перед банком. Мне посоветовали установить приложение банка. И сообщили, что в приложении я смогу получить данную справку бесплатно. Я сказал спасибо и уехал. После наступления даты последнего списания я установил приложение…, но оказалось, что теперь, я не являюсь клиентом банка и не могу авторизоваться в приложении. Позвонил на горячую линию, описал ситуацию мне сообщили, да, я больше не клиент и приложение у меня не заработает. На вопрос что делать сказали — можно зарегистрировать карту или приехать в отделение, которое находится в 50 км от меня, и там, заплатив 150 гривен получить бумажку, или получить данную бумажку на электронную почту, тоже заплатив за это деньги. А в приложении, где бесплатно, никак. Видимо я достал оператора на горячей линии, но у банка «замечательный» подход. Когда ты нужен всё что тебе можно, пожалуйста, как только «не клиент» — свободен. Для подобных случаев можно было бы оставить возможность пользоваться данным сервисом, хотя бы пару месяцев. Ситуации бывают разными, для банка должно быть важно уважение тех, за чей счёт они живут. А кредиторы выполняющие кредитные обязательства Вас кормят. Считаю оценку вполне заслуженной, нисколько не заниженной. По поводу оформления карты. Не вижу смысла тратить время на открытие и закрытие карты, если не собираюсь ею пользоваться. А банку рекомендую доработать приложение, что бы банк был для клиента, а не наоборот. Ещё раз напомню — банк живёт за счёт ответственных кредиторов. Будьте адекватнее. Город и отделение указываю не точно, т.к. покупал телефон в другом городе в магазине Алло. В этом отделении закрывал кредит.
Коментарі (2)
Ответ банка
21 червня 2022, 21:18
Насправді, нас не так просто позбутись. І ми в свою чергу також ніколи не позбуваємось наших клієнтів одразу після закриття кредиту, тим паче таких відповідальних. Напишемо вам в особисті повідомлення, щоб вирішити це непорозуміння.