Курс валютв Сенс Банк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.5 | 44.25 |
USD | 41.1 | 41.65 |
Всі курси банку |
Відділення Сенс Банку: Дрогобич, пл. Ринок, 27
Адреса:
Львівська область, Дрогобич, пл. Ринок, 27
Телефон:
0 800 502-050
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, каса: 09:00-17:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
31 січня 2023, 11:30
В даній ситуації розблокування не відбувалось, та згідно з договору у разі підорзілих дій з боку клієнта або скарг на нього банк має право на блокування карток та облікового запису згідно п.п. 4.3.5, 4.3.6 договору, розблокування не можливе, тому видача коштів можлива виключно у відділенні з окремим погодженням
Нема слів я навіть незнаю як охарактеризувати цей банк, в місті Дрогобич це повна біда честно проще за це время сікі потратила щоб забрати свої гроші краще я більше заробила, три тижня ходила до банку, вони заблокували мені кошти не могла зняти, закрити рахунок, не змогли їїїїїїїфїпояснити, в чому річ потраченно багато часу, кожнього дня якась нова причина, фу нема слів таке відношення, особливо фахівець Марія Ряполова вона не розуміе що роботи
Коментарі (2)
Ответ банка
28 грудня 2020, 8:57
Vitalina858585, надійшлть, будь ласка, в особистих повідомленнях деталі ситуації та ваш контактний номер телефону.
Відповідь адміністратора
3 січня 2021, 18:29
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 03.01.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Планував в майбутньому користуватись карткою цього банку. Відкрив зазделегідь. Побачив цікаву акцію — запроси друга — отримай 200 грн бонусом на карту. Я запросив, друг відкрив картку, почав нею користуватись, абосолютно всі умови акції були виконані, але ніякого бонуса мені не прийшло. Писав в підтримку(в додатку для смартфона), мені відповідали постійно що склали запит для уточнення, час обробки 3-5 днів, проходив цей час, ніякої відповіді не було, писав знову в чат, відповідь та сама, і так кілька разів. Дрібниця, але принципово якщо питання не вирішиться відмовлюсь від послуг цього банку. Адже обмануть на дрібниці — обмануть і у більшому.
Коментарі (2)
Ответ банка
21 грудня 2019, 14:02
vasyliyhrobak, бонус буде зарахований до кінця поточного місяця. Вибачте, будь ласка, за довге очікування.
И так, на минуточку ближайшее отделение банка от меня за 40−50 км, машины нет, я бедный студент, интересуюсь, решится ли это за один подход, сказали да, моя цель была снять деньги, закрыть счёт и нечего более не имеет с этим банком, приезжаю я в отделение, специалист подала заявку на разблокировку лк, и после чего отправляем меня на час где-то прогулять это время в неизвестном мне городе, через час звонит и говорит что ак разблокироли, я проверять и вправду, но не успела я зайти на главную страницу как сразу меня выбило, снова попробовала и мне показало заблокировано, я снова в отделение, она сказала что сможет выдать деньги без ожидания на одобрение разблокировки, а в кассе так выдадут сумму, попросила паспорт, села подумала и сказала скорее всего что вам вообще не разблокируют ак и не факт что вернут деньги,.
Я не поняла, скажите пожалуйста теперь вы, что я такого сделала? И мне вещь не банк выплачивать ВПО собирается в государство, по какой причине мне не дают мои же деньги
? Писать к другим специалистам, говорят что очень странная ситуация и что не зависит от того заблокировали или нет личный кабинет, я имею право прийти в банк и в кассе мне обязаны выдать деньги по балансу карты
Скажите, у меня нет возможности ездить к ним постоянном, могу ли я так сделать, или как вообще правильно нужно поступить?