Відділення Сенс Банку: Ужгород, вул. Духновича, 2
Адреса:
Ужгород, вул. Духновича, 2
Телефон:
0 800 502-050
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, каса: 09:00-17:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Gryn1955
25 листопада 2024, 11:07
19.11.2024.Я ВПН. Прийняли швидко. Професійно, терпляче проконсультували по всім фінансовим питанням. Допомогли вирішити і оформити необхідні документи. Персонал привітний, ввічливий. Буду усім рекомендувати. Дякую також керівництву. Кращий банк. Успіху Вам
Написати коментар
Ответ банка
25 листопада 2024, 14:32
Ми безмежно раді, що візит до нашого відділення залишив після себе такі позитивні емоції 🤗 Дякуємо вам, що знайшли час поділитись своїми враженнями про нашу роботу. Для нас це дуже важливо 😊
У разі виникнення додаткових питань, завжди будемо раді бачити вас у нашому відділенні.
Гарного вам дня та бережіть себе 💙
З повагою, Андрій
У разі виникнення додаткових питань, завжди будемо раді бачити вас у нашому відділенні.
Гарного вам дня та бережіть себе 💙
З повагою, Андрій
Я, 18 квітня хотів купити в одній ігрі донат, ввів на сайті номер картки, дата закінчення та cvv, через 1 секунду на сайті пише що операція не прошла, і через пару секунд гроші з картки списуються, і товар я не отримав, після цього я написав в підтримку сайту, но вона не працювала ніяк, тому я написав в банк, оператор Віталій Лютко, написав що для повернення коштів потрібно звернутися в підтримку магазину, я йому написав що ніяк і він написав що потрібно писати у відділенні письмовий запит в банк, коли я напишу запит банк буде зв’язуватись з ресурсом, а дальше як повезе. Через пару днів я прийшов у відділення писати тот самий письмовий запит, дали бумажку і сказали написати що случилось, і при цьому нічого іншого представляти не потрібно було. Вчора, я написав у підтримку і потрапив до оператора «Кобища Надії Олександріївни», я у неї спитався чи мій письмовий запит зареєстровано, вона написала що «запит зафіксовано, для його розгляду будь-ласка напишіть заяву-претезнію держателя картки та надати підтверждуючи документи про не отримання товару у відділення, я у неї спитався опять які потрібно для цього документи, і вона опять написала що для його розгляду будь-ласка напишіть заяву-претезнію держателя картки та надати підтверждуючи документи про не отримання товару, скріна історії платежів у ігрі я не бачу «смысла предоставлять» тому що там пусто.
До питання у мене декілька питаннь: 1. Чому 1 оператор сказав писати претезнію «по картці через некоретктну операцію в чужих терміналах/банкоматів та інтернет-ресурсах» а у відділенні дали мені «бланк для письмового звернення в банк», хоча оператор казав писати по першому. 2. Чому у інших банків наприклад «Приват, А-Банк та моно» достатньо написати в підтримку написати що трапилось, а у Альфа-Банку писати претезнію у відділенні
Коментарі (11)
До питання у мене декілька питаннь: 1. Чому 1 оператор сказав писати претезнію «по картці через некоретктну операцію в чужих терміналах/банкоматів та інтернет-ресурсах» а у відділенні дали мені «бланк для письмового звернення в банк», хоча оператор казав писати по першому. 2. Чому у інших банків наприклад «Приват, А-Банк та моно» достатньо написати в підтримку написати що трапилось, а у Альфа-Банку писати претезнію у відділенні
Мне нравится обслуживание в Альфа-Банке. Это не первый банк, с которым я имею дело, сравнивать вроде есть с чем. На мой взгляд, один из лучших банков, с которыми я вообще когда-то имела дело. Сервис приятный, обслуживание и отношение к клиентам очень хорошее, и это не только в каком-то одном отделе, а в принципе во всех — ни разу никаких проблем с ними не было.
Всегда сотрудники подробно рассказывают о своих услугах, нет такого что тебе приходится выпытывать информацию. Спрашиваешь про услугу, подробно рассказывают все нюансы, не отмахиваются, если вопросы задаешь. Сюда приходишь и нет этого ощущения враждебности, это приятно. Альфа- банк надежный, с отличным сервисом, и нормальными предложениями.
Написати коментар
Всегда сотрудники подробно рассказывают о своих услугах, нет такого что тебе приходится выпытывать информацию. Спрашиваешь про услугу, подробно рассказывают все нюансы, не отмахиваются, если вопросы задаешь. Сюда приходишь и нет этого ощущения враждебности, это приятно. Альфа- банк надежный, с отличным сервисом, и нормальными предложениями.
Ответ банка
20 серпня 2019, 16:49
treshetar, добрый день. Спасибо, что поделились впечатлениями :)
Відповідь адміністратора
20 серпня 2019, 18:05
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 20.08.2019).
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.