Сенс Банк — неперевершений зразок некомпетентності та безвідповідальності!
Послуги що гарантуються в одному відділенні не надаються в іншому віддіенні банку.
1. У липні 2024 відкрив рахунки, підписав всі документи та отримав платіжні картки — це відбулося у відділенні № 1 м.Тернеопіль.
Всі служби підтвердили, що картки активні і готові до використання.
2. 01 серпня у відділенні «ул. Кирилловская, 127» м. Києва касирка відмовилась надати послугу «поповнення картки у касі банку».
Коректну причину відмови ніхто назвати не спромігся.
3. За моїм зверненням до «підтримки» на протязі 5 днів проводилося розслідування.
Телефоном мені повідомили, що технічна проблема усунута. Принесли вибачення, та запевнили що послуги надаються в повному обсязі.
АЛЕ, як виявилося пізніше, це лише пусті слова.
4. 08.10.2024 у відділенні «ул. Кирилловская, 127» м. Києва касирка відмовилась надати послугу «поповнення картки у касі банку».
Коректну причину відмови ніхто назвати не спромігся.
Я знову звернувся до «підтримкм». Знову триває розслідування. Знову пусті балачки. Хоча при зверннені попереджають, що розмова записується (але не читається).
Прості питанн. Хочу отримати письмову відповідь.
а) Хто в Сенс Банку відповідає за виконання підписаних та скріплених печаткою «Угоди про обслуговування Платіжних карток»
від 14.07.2024 року.
б) Хто несе відповідальність за результати фіктивної перевірки.
Питання риторичні.
Марную свій час лише заради розголосу. Можливо, комусь допоможе ця інформація при обранні банку.
Курс валютв Сенс Банк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.55 | 44.15 |
USD | 41.2 | 41.65 |
Всі курси банку |
Відділення Сенс Банку: Київ, вул. Кирилівська, 127
Адреса:
Київ, вул. Кирилівська, 127
Телефон:
0 800 502-050
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, каса: 09:00-17:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
10 листопада 2024, 15:42
Щиро дякую за такі теплі слова!
Дуже приємно знати, що мої старання зробили ваш досвід користування нашими послугами приємним та корисним. Радий бути поруч і допомагати вам у всіх питаннях! Якщо будуть якісь питання — завжди готовий надати підтримку 😊
З повагою, Володимир 💎
Дуже приємно знати, що мої старання зробили ваш досвід користування нашими послугами приємним та корисним. Радий бути поруч і допомагати вам у всіх питаннях! Якщо будуть якісь питання — завжди готовий надати підтримку 😊
З повагою, Володимир 💎
Ответ банка
10 листопада 2024, 15:38
Насамперед хочу подякувати вам за активну участь та допомогу у розв'язанні цієї проблеми, завдяки вашій залученості вдалось виправити помилку, яка напряму створювала проблеми при поповненні картки як для вас, так і для багатьох інших клієнтів банку 😉
Зауважу, що у касі нашого банку доступно поповнити додаткову картку, яка оформлена на 3 особу, але за умови, що ця картка є в наявності у власника й він знає PIN код до неї, операція поповнення проводиться без комісії. Поповнення ж карткового рахунку оформленого на 3 особу можливе лише за наявності нотаріальної довіреності.
Щодо конкретно вашої ситуації, то варто зупинитись й пояснити все детальніше.
При перших зверненнях власника додаткової картки у відділення «Кирилівське» він не знав PIN код до неї, а отже виконати поповнення картки для касира було неможливо, оскільки поповнення проводиться шляхом прокатки пластику через POS-термінал, тому від касира надійшла відмова, а також уточнення чи має клієнт нотаріальну довіреність на управління рахунком, до якого оформлена ця додаткова картка, аби провести поповнення одразу рахунку, а не самої картки — на жаль, довіреності також не було, й в результаті в касі відмовили у поповненні.
І також варто чесно зазначити, що дійсно ніхто зі співробітників не повідомив про необхідність знати PIN код для поповнення — цей момент ми проговорили зі співробітниками відділення, аби не виникало таких проблем у майбутньому.
Надалі внаслідок особистого спілкування у приватних повідомленнях вдалось порозумітись та знайти причину відмови у поповненні, але вже знаючи PIN код картки, власник додаткової картки знову не зміг поповнити саме цю картку через технічну проблему у процедурі.
На цьому етапі знадобилось втручання відповідальних осіб, і після їх залучення і виправлення проблеми — усі перешкоди для поповнення усунули. Можу констатувати, що станом на 04.11.24 проблема виправлена і власнику додаткової картки можна звертатись у касу для поповнення.
Якщо підсумувати, то ситуація є не стільки зразком некомпетентності, скільки зразком непорозуміння клієнта і співробітника, внаслідок чого спілкування між ними йде про абсолютно різні речі 😔
Зі свого боку намагався максимально детально розібратись у цій ситуації й надати допомогу як вам з власником додаткової картки, так і колегам з відділення та інших підрозділів, аби разом ми змогли виправити проблему, що виникла та надати послугу в повному обсязі 😊
Щиро перепрошую у вас, а також у власника додаткової картки за завдані незручності, а також згаяний час 🙌🏻
Зараз жодних перешкод у поповненні картки не буде, тому чекаємо на вас у відділенні, й залюбки допоможемо виконати поповнення картки, без відмов чи обмежень💙
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Зауважу, що у касі нашого банку доступно поповнити додаткову картку, яка оформлена на 3 особу, але за умови, що ця картка є в наявності у власника й він знає PIN код до неї, операція поповнення проводиться без комісії. Поповнення ж карткового рахунку оформленого на 3 особу можливе лише за наявності нотаріальної довіреності.
Щодо конкретно вашої ситуації, то варто зупинитись й пояснити все детальніше.
При перших зверненнях власника додаткової картки у відділення «Кирилівське» він не знав PIN код до неї, а отже виконати поповнення картки для касира було неможливо, оскільки поповнення проводиться шляхом прокатки пластику через POS-термінал, тому від касира надійшла відмова, а також уточнення чи має клієнт нотаріальну довіреність на управління рахунком, до якого оформлена ця додаткова картка, аби провести поповнення одразу рахунку, а не самої картки — на жаль, довіреності також не було, й в результаті в касі відмовили у поповненні.
І також варто чесно зазначити, що дійсно ніхто зі співробітників не повідомив про необхідність знати PIN код для поповнення — цей момент ми проговорили зі співробітниками відділення, аби не виникало таких проблем у майбутньому.
Надалі внаслідок особистого спілкування у приватних повідомленнях вдалось порозумітись та знайти причину відмови у поповненні, але вже знаючи PIN код картки, власник додаткової картки знову не зміг поповнити саме цю картку через технічну проблему у процедурі.
На цьому етапі знадобилось втручання відповідальних осіб, і після їх залучення і виправлення проблеми — усі перешкоди для поповнення усунули. Можу констатувати, що станом на 04.11.24 проблема виправлена і власнику додаткової картки можна звертатись у касу для поповнення.
Якщо підсумувати, то ситуація є не стільки зразком некомпетентності, скільки зразком непорозуміння клієнта і співробітника, внаслідок чого спілкування між ними йде про абсолютно різні речі 😔
Зі свого боку намагався максимально детально розібратись у цій ситуації й надати допомогу як вам з власником додаткової картки, так і колегам з відділення та інших підрозділів, аби разом ми змогли виправити проблему, що виникла та надати послугу в повному обсязі 😊
Щиро перепрошую у вас, а також у власника додаткової картки за завдані незручності, а також згаяний час 🙌🏻
Зараз жодних перешкод у поповненні картки не буде, тому чекаємо на вас у відділенні, й залюбки допоможемо виконати поповнення картки, без відмов чи обмежень💙
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Долго пользуюсь услугами банка, но всё больше отворачивает от него, печально конечно, всё раньше было вроде как и ничего. Но! в 2022 году из-за войны не имели возможности платить по кредитке, на момент начала войны там был минус 85 тыс. грн. В результате того что я пол года просто был не в состоянии платить банк весело накинул мне ещё 40 тыс. долга. Ситуация дошла до критической. Но тут вроде как добрый банк пошёл на такой добрый шаг, предложили оформить рассрочку на сумму долга, тем самым уменьшив сумму ежемесячного пополнения, и это конечно было хорошо что хоть так решаем этот вопрос. Ну да ладно, вроде как год всё исправно платил, всё устраивало и сумма платежей и всё остальное, несмотря на те 40 тыс что мне впаяли. Но тут случилась небольшая неприятность. Из-за судебного исполнения мне блоканули счета, всего то за один день всё решилось, счета разблокировали, и какое было моё удивление когда я уже не обнаружил в личном кабинете этой рассрочки. На мой вопрос ответили что погашение рассрочки произошло автоматически при блокировке счета, и что уже назад вернуть ничего нельзя. Странно что не произошло автоматического закрытия кредитной карты?! А жаль. Теперь естественно платежи увеличатся в разы чему ОЧЧЕНЬ рад!!! :(Спасибо!
Коментарі (2)
Ответ банка
14 лютого 2024, 11:42
Вітаю! Дякую, що поділилися з нами вашою історією. Бо для нас важлива підтримка клієнтів і можливість їм допомогти.
Але спочатку я б хотів уточнити, чому так сталося, що розстрочка анулювалася. Якщо до моменту арешту на картці була оформлена розстрочка, то вона автоматично достроково погашається та обслуговується як звичайна заборгованість на картці.
Тому ваше питання я взяв під особистий контроль. Звернувся до колег, і вже сьогодні бачу, що пропозицію вам відновлено. Можете перевірити її у Sense SuperApp.
«Реструктуризувати борг на кредитній картці шляхом оформлення розстрочки в Sense SuperApp»: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/7095824370194
Я сподіваюся, що відтепер наша з вами співпраця буде лише на 10/10. Але якщо вам буде потрібна наша допомога, ви знаєте до кого можете звернутися 😉
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Але спочатку я б хотів уточнити, чому так сталося, що розстрочка анулювалася. Якщо до моменту арешту на картці була оформлена розстрочка, то вона автоматично достроково погашається та обслуговується як звичайна заборгованість на картці.
Тому ваше питання я взяв під особистий контроль. Звернувся до колег, і вже сьогодні бачу, що пропозицію вам відновлено. Можете перевірити її у Sense SuperApp.
«Реструктуризувати борг на кредитній картці шляхом оформлення розстрочки в Sense SuperApp»: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/7095824370194
Я сподіваюся, що відтепер наша з вами співпраця буде лише на 10/10. Але якщо вам буде потрібна наша допомога, ви знаєте до кого можете звернутися 😉
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Мною оформлена нотариальная доверенность на получение валюты ($) по окончании срока действия депозита моему сыну, т.к. я не смогу лично получить деньги и буду находиться за пределами страны.
Нотариальная доверенность внесена в гос реестр, однако сотрудники в отделении банка, и операторы на горячей линии утверждают, что данную нотариальную доверенность надо мне подтверждать в телефонном режиме каждый раз, как доверенное лицо будет обращаться в отделение банка за получением денежных средств. Возникает вопрос, правомерны ли такие действия банка и на каком основании требуется многократное подтверждение доверенности
Коментарі (2)
Нотариальная доверенность внесена в гос реестр, однако сотрудники в отделении банка, и операторы на горячей линии утверждают, что данную нотариальную доверенность надо мне подтверждать в телефонном режиме каждый раз, как доверенное лицо будет обращаться в отделение банка за получением денежных средств. Возникает вопрос, правомерны ли такие действия банка и на каком основании требуется многократное подтверждение доверенности
Ответ банка
3 листопада 2023, 15:17
При оформленні довіреності на третю особу для керування рахунком, при першому зверненні довірителя/довіреної особи здійснюється перевірка цієї довіреності.
Дана перевірка відбувається одноразово.
Якщо ви плануєте здійснювати видаткові операції, потрібно отримати погодження для видаткових операцій за нотаріальною довіреністю.
Якщо дане погодження отримане, то при кожному наступному знятті коштів погоджувати додатково нічого не потрібно, якщо довірена особа не змінюється або ж термін дії довіреності не минув.
У вашій ситуації, дійсно не потрібно було підтверджувати довіреність кожен раз.
Дуже вибачаємось, що так сталось 💙
Ми впевнені, що в майбутньому більше таких проблем не буде😔
Адже вже пропрацювали з колегами даний момент та передали інформацію на всі відділення для уникнення подібних ситуацій з іншими клієнтами.
Дякуємо, що залишили свій відгук, адже завдяки вам ми стаємо краще❣
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Дана перевірка відбувається одноразово.
Якщо ви плануєте здійснювати видаткові операції, потрібно отримати погодження для видаткових операцій за нотаріальною довіреністю.
Якщо дане погодження отримане, то при кожному наступному знятті коштів погоджувати додатково нічого не потрібно, якщо довірена особа не змінюється або ж термін дії довіреності не минув.
У вашій ситуації, дійсно не потрібно було підтверджувати довіреність кожен раз.
Дуже вибачаємось, що так сталось 💙
Ми впевнені, що в майбутньому більше таких проблем не буде😔
Адже вже пропрацювали з колегами даний момент та передали інформацію на всі відділення для уникнення подібних ситуацій з іншими клієнтами.
Дякуємо, що залишили свій відгук, адже завдяки вам ми стаємо краще❣
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Здравствуйте. Меня зовут Бурка Олег Васильевич. Это уже моя вторая жалоба на работу сотрудников конкретного отделения. 21.12.2021, я обратился в отделение Альфа банка по адресу г. Киев ул. Кирилловская 127, с вопросом о приложении ДИЯ, которое не могу установить на смартфон, хотя подтверждается полная проверка данных. Сотрудник банка ответила, что бы я обратился к разработчикам ДИЯ, а не к ним. После письменного обращения в ДИЮ, пришёл ответ -ошибка банка.24.12.2021 звоню по телефону 3344, где мне опять предлагают подъехать в банк, и обновить свои данные, но в это же посещение я заказывал новую карту, которую уже получил, о каких обновлениях идёт речь! Вы что, издеваетесь!!! Почему во время телефонного разговора, оператор не уточнила, изменилось ли у меня в личных данных что-то. НЕТ.ВСЁ ОСТАЛОСЬ ПО ПРЕЖНЕМУ! Некомпетентные сотрудники. Видимость работы только создают.
Написати коментар
Ответ банка
24 грудня 2021, 19:04
Дуже неприємна ситуація в якій потрібно розібратися більш детальніше. Приносимо вибачення за завданні незручності :( Додатково написали вам в особисті повідомлення для вирішення вашого питання.
Добрий день, хочу написати велику подяку менеджерові Оксані Самойленко, в той час як перебуваючи у відділенні за адресою Кирилівська 127, допомогла мені у вирішенні питання онлайн у чаті (застосунок Sense Super App). У свою чергу, хочу висловити велике незадоволення якістю роботи співробітників банку за адресою Кирилівська 127. Очікуючи у черзі з номером 231, я була вимушена очікувати 21 хвилин, з урахуванням того, що попереду мене було всього 3 особи. Менеджер Мирослава, з якою я спілкувалась, зовсім не дотримувалася елементарної ділової субординації, відповідала та розмовляла зі мною як з подружкою (такою не є),. Хочу особу увагу приділити безпеці: оформлюючи мій запит на видачу кошт, менеджер мені вже виписала квитанцію на отримання коштів у касі, та якщо би я не запропонувала подивитися мій паспорт, з номером карти будь хто міг зняти мої кошти. Також, спілкуючись із менеджером Мирославою українською, відповідала мені виключно російською
Написати коментар
Знаете, со многими банками имел дело, но с альфой наверное плотнее всего. И не жалею. Да банк не идеальный, но только в плане тарифов, ставок. Да, не нравится мне это, но всё равно, когда надо, приходится обращаться в банки, но не рекомендую конечно в принципе. Но это каждому своё. В целом банк на высоте. Обслуживаюсь в отделении на Кирилловской г. Киев. Всегда там всё на высоте, чего не скажешь о других банках. За что отделению на Кирилловской лайк! там есть менеджер Марина, плюс ещё лайк! :) В целом обслуживание норм, мобильный додаток норм, отношение к клиентам! норм!!! Поверьте, это так. Ну может конечно такие мне работники попались. В целом для меня это банк номер 1! Спасибо банку как организации за работу! Ещё бы пониже тарифные ставки — вообще супер!!! :)
Написати коментар
Ответ банка
30 липня 2021, 8:06
daniloffdd, Доброго дня. Щиро дякуємо за відгук.
Я являюсь клиентом Альфа-банка.Заблокирована карточка, звоню в колл-центр, запрашивают кодовое слово, я его не помню, предлагают обратиться в банк.02.12.2020 с паспортом и заблокированой карточкой обращаюсь в отделение Альфа-банка г. Киев ул.Кирилловская 127, где мне сотрудники заявляют, что они не могут разблокировать, только через колл-центр (где нужно кодовое слово).Это издевательство??? Третий день карусель!!! Отвратительный банк
Коментарі (1)
Ответ банка
3 грудня 2020, 14:17
Lorik69, вопрос решили, карта разблокирована. Извините за неудобства.
Сначала предложили кредитные каникулы, с помощью смс информирования. Мои ответы по смс остались без внимания. Потом реструктуризация долга. Попросила распечатать условия, график платежей на 1-3 года, распечатали мои 60000грн на 5 лет. Где первый платёж по телу кредита 360 грн, а проценты банку нужно оплатить 2160 грн, и таких платежей ещё на 2 года. Это вы называете реструктуризация? И досвиданья, хочешь соглашайся, хочешь нет. Теперь звонят и говорит вы ознакомлен с условиями, вы отказались. Так Вы ничего толкового не предложили. Нужно быть дебилом, чтобы дальше сотрудничать с вашим банком.
Коментарі (6)
Ответ банка
20 серпня 2020, 9:24
Lesys, вы сравнивали предложенные вам условия с тем продуктом, что используете сейчас? По тарифам карты «Red Cash» (ранее Максимум-Готівка) установлена ежемесячная комиссия (п.6.1 тарифов) за расчетно-кассовое обслуживание в размере 3,5%.
Возьмем задолженность в 60 000 грн., ежемесячное РКО составит 2 100 грн. По мере роста задолженности РКО тоже растет. Проценты за использование кредитных средств по карте составляют 26% годовых, по кредиту этот показатель, как правило, меньше. Дополнительно после окончания карантина будет возобновлено начисление штрафов и пени за просрочку.
Реструктуризация кредита/карты не предполагает уменьшение общей задолженности. С ее помощью уменьшается финансовая нагрузка за счет уменьшения размера ежемесячного платежа.
Вам открывается новый кредит, с фиксированным платежом, просрочка обнуляется и приостанавливается начисление штрафов/пени. Задолженность можно погашать постепенно либо вносить суммы больше ежемесячного платежа и погашать быстрее, так переплата будет меньше.
Учитывая вышеперечисленное рекомендуем вам еще раз обдумать наше предложение.
Тарифы карты: https://alfabank.ua/upload/Tariffs-red-cash.pdf
Возьмем задолженность в 60 000 грн., ежемесячное РКО составит 2 100 грн. По мере роста задолженности РКО тоже растет. Проценты за использование кредитных средств по карте составляют 26% годовых, по кредиту этот показатель, как правило, меньше. Дополнительно после окончания карантина будет возобновлено начисление штрафов и пени за просрочку.
Реструктуризация кредита/карты не предполагает уменьшение общей задолженности. С ее помощью уменьшается финансовая нагрузка за счет уменьшения размера ежемесячного платежа.
Вам открывается новый кредит, с фиксированным платежом, просрочка обнуляется и приостанавливается начисление штрафов/пени. Задолженность можно погашать постепенно либо вносить суммы больше ежемесячного платежа и погашать быстрее, так переплата будет меньше.
Учитывая вышеперечисленное рекомендуем вам еще раз обдумать наше предложение.
Тарифы карты: https://alfabank.ua/upload/Tariffs-red-cash.pdf
Являюсь клиентом банка с 2017 года, с 2018 года обслуживаюсь на условиях зарплатного проекта. Срок действия карты заканчивается 03/2020, уже в конце января мне пришло уведомление, что заказан автоматический перевыпуск карты. «Ну ок» — подумала я. Только нужно поменять отделение — офис переехал и отделение, в котором заказывала карту изначально, теперь категорически не удобен для посещения. Где-то около 07.02.20 обратилась в чате приложения с просьбой сменить отделение, мою заявку подтвердили. 11.02.20 получаю смс о том, что карта готова и могу её забрать в самом первом отделении :)) Снова обращаюсь в чат, мне говорят, что перенаправят карту на нужное отделение. 12.02.20 наконец опять получаю подтверждение о фиксировании моей заявки и срок перенаправления 5 рабочих дней. Тогда же менеджер мне подтвердил, что я получу уведомление о готовности карты. 20.02.20 опять обращаюсь в чат с вопросом — где же моя карта? И опять получаю ответ, что карта на первом отделении… Менеджер написала, что в предыдущие разы это был внутренний запрос, поэтому заявку не зафиксировали. В этот раз это номер обращения 1-30721286999. И опять срок обработки запроса 5 рабочих дней и я смогу забрать карту с 28/02/20. Наученная горьким опытом, 27/02.20 опять пишу запрос в чат. Получаю ответ, что карта еще не готова и лучше уточнить у них 28.02.20. Пишу 28.02.20 и опять получаю ответ, что карта ДО СИХ ПОР не готова, потому что там где-то были уточнения нюансов и карту смогу забрать с 05.03.20… Пока жду результатов…
Написати коментар
Ответ банка
28 лютого 2020, 12:56
Norma2020, добрый день. Извините, пожалуйста, за данную ситуацию. Карта действительно еще не доставлена в отделение. Детали и варианты решения напишем в личных сообщениях.
Щира подяка Володимиру! Агенту підтримки Sense Bank на цьому ресурсі!
Є порядні, фахові люди і серед банківських працівників.
Читайте відгук:
«Сенс Банк — неперевершений зразок некомпетентності та безвідповідальності!»
MykolaA 10 октября 2024, 12:32