Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Відділення Сенс Банку: Київ, пр-т Берестейський, 20

Адреса:
Київ, пр-т Берестейський, 20
Телефон:
0 800 502-050
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, каса: 09:00-17:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зарегистрироваться . Реєстрація займає близько 30 секунд.
1
8 травня 2025, 11:13
Виникла проблема зі сплатою мита через додаток Сенс банку. Вперше вирішив звернутися до свого персонального менеджера Баранець Наталії за допомогою. Описавши ситуацію з не можливістю оплатити платіж Наталя взялась допомогти. Суть в тому що в призначенні платежу були спеціальні символи «;» як того вимагають платежі в бюджет (в 2020 році вже робив такий платіж через додаток і проблем не було). Персональний менеджер Наталя також наголосила, що я маю дотримуватись всіх відступів та спеціальних символів. Коли й надалі не вдалося здійснити оплату через мобільний додаток Сенс банку менеджер порекомендувала звернутися у найближче відділення. Прийшовши у відділення я пояснив ситуацію та повідомив, що персональний менеджер наголошувала, що треба дотримуватись всіх знаків. З допомогою менеджерів відділення також не вийшло здійснити платіж через додаток. Тоді я був змушений знімати кошти з рахунку, щоб здійснити платіж через касу, оскільки оплатити рахунок необхідно було в той же день, а коли б вирішилась ця проблема в додатку я не розумів. За цю операцію я сплатив чималу комісію (більше 1000 грн).
Згодом я звернувся в чат підтримки, щоб все-таки розібратись чому не вдавалось провести платіж. Де мені пояснили, що спеціальні символи з 2023 року потрібно видаляти і за їхньої наявності платежі проходити не будуть, а також зауважили, що мій персональний менеджер мене дезінформував.
Потім я самостійно повідомив менеджеру, щоб вона теж володіла цією інформацією.
Питання в тому чому співробітники в чаті та персональний менеджер володіють різною інформацією? Чому персональний менеджер «не дотягує» в знаннях до співробітників чату? Чому через некомпетентність персонального менеджера я поніс додаткові фінансові витрати? Клієнт має довіряти своєму персональному менеджеру. Як після цієї ситуації я можу бути впевнений у компетентності менеджера?
Не побачив сильного бажання допомогти мені від персонального менеджера. Думав це привілей, а виявилось що ні.
Коментарі (5)
Ответ банка
Сенс Банк
22 травня 2025, 12:22
Ми завжди цінуємо відкритий діалог з нашими клієнтами, тому дякуємо що поділились цією ситуацією з нами. Для нас це дуже важливо 🙌

Повністю розуміємо вас та ваші емоції щодо цього випадку, адже персональний менеджер перш за все має допомагати, а не створювати додаткові перепони для клієнта. Приносимо вибачення, що через дезінформацію зі сторони менеджера вам довелось звертатись до відділення та сплачувати додаткову комісію за операцію, котру можна було провести у застосунку банку. Зі свого боку ми додатково провели роботу з працівником, щоб уникнути подібних ситуацій в майбутньому.
Нам дуже прикро, що через недостовірну інформацію ви понесли фінансові втрати, тому банком було прийнято рішення компенсувати вам ці витрати.

Ще раз приносимо вибачення та сподіваємось на ваше розуміння🙏 Хочеться вірити, що подальша співпраця з банком буде позитивною та залишить після себе тільки приємні враження 🤗

З повагою, Андрій 💙
1
20 листопада 2023, 10:29
1. 23 листопада закінчується депозит (валюта грн)
2. 20 листопада звернулись до банку замовити гроши готвікою в касі банку. Банк відмовив аргументуючи це проблемою з готівкою після націоналізації
3. Пропозиція банку — переоформити депозит або чекати 8 днів і потім ходити до банку якщо готівка будє зняти якщо ні то ні.
PS Депозит оформлений на дружину (не зареестрована на сайті) Всю інформацію можемо надати за вимогою. Листування та переписку з банком.
Коментарі (11)
Ответ банка
Сенс Банк
AlfaBank
28 листопада 2023, 13:21
Бронювання коштів дуже цікава процедура, яка має багато нюансів😉
Зараз бронювання коштів відбувається на 5 календарний день від дати звернення, якщо кошти є на рахунку.
Якщо ж ви бажаєте забронювати кошти з діючого депозиту, то це можна зробити, але запит буде подано на 5 календарний день від дати закриття договору.
Раніше терміни бронювання були 10 роб.днів, але логістика покращилась і ми змогли скоротити ці терміни)
Звичайно, якщо сума у вас не велика, ви можете звернутись у відділення для зняття коштів без бронювання, але кошти вам зможуть видати тільки якщо в касі буде вільна валюта.

З приводу роботи співробітників відділення, дійсно відмовляти вам в бронюванні коштів не правильно.
Вся інформація була зафіксована та передана в відповідний підрозділ.
Ми вже пропрацювали з колегами дану ситуацію, щоб в майбутньому такого не траплялось з іншими клієнтами.
З вашою ситуацією ми більш детально розібрались в особистих повідомленнях. Сподіваюсь змогла зробити все, щоб ви залишились задоволеними🙂

Приносимо вибачення за причинені незручності💙
Впевнені, що в майбутньому таких ситуацій не буде.
Дякуємо, що не дивлячись ні на що, ви обираєте нас🤗

Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
3
17 лютого 2023, 8:52
Якась гніда або гніди, видаючи кредити шахраям, системно вбивають мій номер телефона, як телефон довірених осіб або як основний номер. На протязі багатьох років проблему вирішити не можуть, агресивні колектори тероризують майже кожного дня з різних номерів. Повністю прибрали кредитні ліміти, мабуть готуються до тимчасової адміністрації або націоналізації.
Коментарі (9)
Ответ банка
Сенс Банк
AlfaBank
17 лютого 2023, 16:14
Дуже неприємна історія, котра у вас виникла. Але я підхопив ваше питання та пішов до колег із перевіркою, чи дійсно в цьому є вина банку. У нас таких справ немає, додатково зробили запит до КА, котрі підтвердили, що дійсно, є справи, на жаль, де ви були вказані як довірена особа. Але все швидко вирішилося і у колекторських агентствах видалили ваш номер телефону.
Відтепер все має бути добре і я сподіваюся, що більше вас не будуть турбувати по справам, котрі до вас не мають жодного відношення.
/маленький принц, Ярослав 🤴
1
22 серпня 2022, 18:12
знімав кошти з картки за кордоном. Все було наче норм. Наступної доби я переслав залишок коштів з картки цього банка на іншу картку. А от вже наступного дня (коли у мене на рахунку було 0 грн.), банк чомусь списує з мене комісію (приблизно на 80 грн.), при цьому в додатку втавляє це списання заднім числом (тобто у день коли я знімав гроші з банкомату з картки), і не зрозуміло чому на рахунку в мене вже навіть не -80 грн., а -650 грн. Тобто просто так взяли і навісили мені кредит по картці, по якій я НЕ МАВ МОЖЛИВОСТІ отримати кредит, оскільки при відкритті картки це було моєю умовою (мене запевнили в цьому співробітники банку). На запитання про то звідки взявся цей кредит — вони кажуть що нібита я сам взяв кредит, і наполягають щоб я його повернув. … Щодо комісії (яку вони зняли через 2 доби і записали заднім числом) я ще міг би погодитися, але ЗВІДКИ у мене ще додаткові 500 з лишнім гривень боргу взялося ??? І на якій підставі, ви мене втягуєте в кредит, якого я не погоджувався брати ???
Аферисти! Нікому не раджу цей банк. Нічого не можливо нормально в них дізнатися. Тим паче це проросійський терористичний банк в Україні!!!
Коментарі (2)
Ответ банка
Сенс Банк
22 серпня 2022, 20:57
Дуже шкода, що ви опинились у такій ситуації(( Для уточнення деталей, та щоб допомогти — вже пишемо вам у особисті повідомлення♥
5 не зарахована
20 січня 2022, 16:36
Залишаю цей відгук, щоб керівництво звернуло увагу на найкращого менеджера з всіх віділень Альфа Банк яких я відвідував. Професіонал своєї справи, Ірина завжди зробить все можливо, щоб вирішити проблему клієнта. Їзджу через весь Київ в це віділення, а не відвідую найближче, так як знаю, що Ірина мою проблему точно вирішать. Рекомендую!
Коментарі (1)
Ответ банка
Сенс Банк
20 січня 2022, 16:45
Нам дуже приємно, що співробітники банку залишають такі приємні враження від своєї роботи, що клієнти витрачають час на дорогу, щоб вирішити питання саме з ними :) Обов'язково передамо Ірині та її керівництву вашу подяку!
5
13 грудня 2021, 11:43
Хотела поблагодарить за прекрасную работу сотрудников отделения № 13 Альфа банка на проспекте Победы 20.
Руководитель отделения Олег Андрейчук — человек, который прекрасно организовал работу подчиненных и откликается на нужды клиентов.
Персональный менеджер Тесленко Ирина — профессионал, который быстро и эффективно закрывает все вопросы клиентов, решает возникающие проблемы.
Заведующая кассой Татьяна — прекрасная работа в любое время: быстрота, внимательность, внимание к клиенту.
Спасибо за работу!
Написати коментар
Ответ банка
Сенс Банк
13 грудня 2021, 12:16
Дякуємо за такий розгорнутий коментар про роботу відділення) Нам дуже приємно, що вам сподобалось обслуговування у нас. Обов'язково передамо ваші слова подяки нашим спеціалістам. Будемо раді знову бачити вас 😊
3
12 жовтня 2021, 17:10
Ограничили карту (не могу пользоваться совершенно), в банке говорят одно, по телефону другое, сначала говорят вы можете разблокировать карту в телефонном режиме, после говорят только отделение и то что карта была заблокированная в целях безопасности, в отделении разводят руками и говорят, что мы не знаем причины блокировки «возможно за это, возможно за это»
Написати коментар
Ответ банка
Сенс Банк
13 жовтня 2021, 18:27
Карту можна було розблокувати тільки після ідентифікації у відділенні. Після вашого звернення зв'язались з відділенням та вирішили питання. Додатково проведемо роботу зі спеціалістами, щоб в майбутньому питання вирішувались швидше
4
1 жовтня 2021, 16:56
В моей жизни такой случай впервые. Обычно обслуживанием в этом отделении всегда была довольна, поэтому пришла сюда поменять 3000 у.е. В этот раз кассир потребовала 2 грн., иначе мы «не разойдемся». Я предложила 1,80 грн., всё что смогла найти у себя из мелочи. В итоге мне вернули 100 у.е. и мне пришлось бежать искать другой пункт обмена. А общий тон общения с клиентом вообще оставляет желать лучшего, хамство зашкаливает, не хочется даже комментировать, как будто на базаре побывала.
Написати коментар
Ответ банка
Сенс Банк
1 жовтня 2021, 17:39
Добрий день! Якщо співробітник каси не може зробити обмін валюти через відстуність валюти або потрібного номіналу, то він може відмовити. В даному випадку співробітник зробив максимально можливий валютобмін щоб реалізувати ваш запит. Додатково написали вам в приватні повідомлення для уточення деталей.
1
22 травня 2021, 11:30
Была когда-то кредитка в этом банке, пользовалась без единой просрочки и закрыла одним платежом, а это 100000 сразу, сейчас хотела оформить, пол часа оформляла заявку и сразу отказ. Не рекомендую, не тратьте время!
Коментарі (3)
Ответ банка
Сенс Банк
28 травня 2021, 13:22
Juliya1979, Ваш запито розглянуто. Заявка на кредитну карту схвалена Банком. Деталі вирішення оговорені в приватних повідомленнях.
5 не зарахована
17 березня 2021, 18:17
Прохання до відповідних співробітників банку: в моїй теперішній картці моє ім«я Ольга латинськими зображене як Olha, що не відповідає сучасному українському (тобто вже реформованому) правопису. Український знак «г» у власних іменах перетворюється на «h» як правило на початку слова, напр. в імені «Ганна» дійсно буде «Hanna». А у моєму випадку потрібно писати «Olga», як і в закордонному паспорті. Таке різночитання, між іншим, робить неможливим використання карти за кордоном.
Коментарі (2)
Ответ банка
Сенс Банк
18 березня 2021, 9:59
oriella2002, ви можете звернутись до КЦ або чату АБ і вказати яку саме транслітерацію хочете бачити на своїй карті. Співробітники вкажуть ваші дані відповідно до вашого прохання.
Сторінки: 1234
На сторінці зібрана вся інформація про відділення Сенс Банку за адресою Київ, пр-т Берестейський, 20. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в Сенс Банк - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  Сенс Банку розташованому за адресою  Київ, пр-т Берестейський, 20- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.