Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Александр Явдохин 20 лютого 2024, 0:55
Потрібно було оплатити услуги провайдера Фрегат.Я звернувся в банк і мені сказали як і де оплатити в своєму кабінеті, а саме зайти в оплати, вибрати з наявних шаблонів компанію (в моєму випадку Фрегат), написати суму та натиснути «оплатити», шо я і зробив.В підсумку оплата не пройшла по причині невірно вказаним реквізитам банком провайдеру Фрегат.Коли звернувся до оператора з цією причиною, відправили посилання і сказали заповнити щоб відмінити оплату, що я і зробив. Далі приходе на електронний адрес відповідь від банка що для того щоб оформити заявку я повинен написати поштовий адрес того, кому пумб відправив мої кошти замість провайдера Фрегат і без цього повернення коштів не можливо і звісно я не знаю адреси того, кому пумб відправив мої кошти.В підсумку планую уйти з цього банку, хоча поки і через нього получаю зарплатню.Не рекомендую.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 20 лютого 2024, 9:41
Вітаємо!

Нам дуже прикро, що у Вас склалася негативна думка про роботу нашого банку. Ми хочемо детальніше розібратися у даній ситуації і написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей. Після проведення перевірки ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 27 лютого 2024, 8:56
Вітаємо! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
Проблема вирішена
DmytroUKR 19 лютого 2024, 17:12
Відділення за адресою: Запоріжжя, вул. Чарівна, 119
Я інколи займаюсь торгівлею в телеграм боті @wallet. Я торгував на P2P біржі й отримав блок картки за те що на мою картку надходять кошти від різних осіб. Заблокували доступ до застосунку. Я вже ходив до відділення та писав заяку й надав всі необхідні докази моєї діяльності. Всі ордери та інформацію про платежі й аккаунт. Але відповіді від банку все ще немає. Я отримую на цю картку заробітну плату. Якщо мені її не розблокують то мені буде ні на що жити. Також писав на e-mail, але відповіли що потрібно йти до відділення.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 19 лютого 2024, 18:21
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми неодмінно перевіримо всі деталі та повернемось до Вас з вичерпною відповіддю після отримання результатів перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 22 лютого 2024, 12:32
Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
Проблема вирішена
Олег Юрчишин 19 лютого 2024, 15:17
Відділення за адресою: Київ, вул. Княжий Затон, 2/30
Четыре момента:
1). В конце июня 2022 покупал ОВГЗ на сумму 10.000 долларов. Выдали карточку под это. Но не сказали, что чтобы получить доллары без комиссии нужно, чтобы деньги пролежали целый календарный месяц. Мне доллары пришли на карту от государства в конце июне 2023, а получить первую половину, я смог только в начале августа 2023. И только тогда мне сказал менеджер в банке, что такие условия, не до выдачи карты, а уже во время снятия. И также заверил, вот если бы вы у нас размещали депозит, тогда бы банк выдал вам все деньги без комиссии.
2. Разместил трех месячный депозит в евро на 5.000 в ноябре 2023. Пришел забирать в январе 2024. Оказывается, что без комиссии только 5.000 евро, а вот проценты которые набежали уже с комиссией.
3. Когда забирал деньги в январе 2023, заказывал наличку через приложение в телефоне, пообщался с оператором в телеграмме и через оператора заказал на отделение. Когда пришёл в кассу забирать, мне сказал кассир Демченко Мария, что так не нужно делать, нужно заказывать через кассу в отделении, только так клиент может получить наличные, которые заказал. Оказывается, что оператор в телеграм не знал, что через него это делать нельзя.
4. 13 февраля 2024 пришел специально в отделение и сказал, что в пятницу 16 февраля у меня заканчивается очередной депозит в 5.000 евро, и заказал деньги у кассира. Она переписала мои данные с паспорта и взяла мой номер телефона. В пятницу 16 февраля пришёл и получил первые 2.400 евро. Сегодня пришёл в 14:27, уже сидит другой кассир и говорит, денег нет. Ждите когда привезут. Я ей говорю, что Демченко Мария должна была отложить 2.400 для меня ёще в пятницу, но оказывается, что не отложила и скорее всего продала кому-то другому. В результате, придётся ещё раз сегодня идти в отделение.

Вывод. либо некомпетентные менеджеры, которые не знают важные условия о снятии иностранной валюты с карты, либо знают, но просто врут по указанию свыше. А также, некомпетентные кассиры, которые не знают, что можно заказывать деньги через приложение в телефоне, ну и также продают валюту другим клиентам вопреки тому, что я заказывал и деньги должны были меня ждать, а не я должен их ждать и ходить по несколько раз в отделение.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 19 лютого 2024, 16:16
Вітаємо!

Нам дуже прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися детальніше та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів нашої перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 21 лютого 2024, 14:26
Вітаємо! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
Вячеслав Карабиць 15 лютого 2024, 21:41
Звернувся до ПУМБ за послугою про сплату штрафу за порушення ПДР на суму 340 грн. У банку оператор провів цю операцію, однак до сьогоднішнього дня штраф числиться як не сплачений і вже не 340 грн., а 680 грн. Я звернувся до банку де мені відповіли, що платіж проведений повернення не було. Хоча при уточненні у спеціалістів я з’ясував, що у квитанції не вказали код бюджетної класифікації, номера авто і ПІБ порушника як вимагає Держказначейство. Тому штраф залишився несплаченим. Тепер через таких працівників мені штраф обійдеться майже 1000 грн. Не раджу звертатись до цього банку з таким питанням. Штраф обійдеться у тричі дорожче!!!
ПУМБ
Відповідь банку
16 лютого 2024, 9:36
Вітаємо!

Ми бажаємо розібратися у ситуації і вже передали Ваше звернення на розгляд відповідального спеціаліста. Ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 4 березня 2024, 14:15
Вітаємо!
Ми провели детальну перевірку та хочемо повідомити, що касиром квитанція була заповнена коректно разом з кодом бюджетної класифікації. В такому випадку, рекомендуємо звернутись до Державної казначейської служби України для надання квитанції як доказ оплати штрафу, яку можете отримати у відділенні банку, де проводили операцію.
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
YanOstOke 15 лютого 2024, 14:23
Відділення за адресою: Київ, вул. Н. Лаврухіна, 4
Завжди рада звертатися до відділення в трц Район. Співробітники привітно зустрічають та допомагають з вирішенням питань. В касі постійно є валюта для купівлі і продажу, не потрібно замовляти через гарячу лінію та створювати заявку через додаток. Вже кілька років є клієнтом банку жодного разу не розчарувалася в ПУМБ.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 15 лютого 2024, 14:27
Вітаємо!

Щиро дякуємо за довіру! Ми щасливі, що Ви задоволені нашими послугами та обслуговуванням!
Проблема вирішена
Frank553 14 лютого 2024, 17:42
Заблокували рахунок, надіслали смс на вайбер, щоб звернувся в банк.
Пішов в банк, надав всі документи, через добу зателефонував співробітник і сказала, що не вистачає документів і допомогти більше не зможе. Вирішувати потрібно тільки на гарячій лінії, але туди я не можу зателефонувати так як заблокований у банку. Телефоную з другого номера телефону, проходжу 5 операторів, витратив на все це 20 хвилин, щоб почути, що заява в обробці і скинули трубку. Вирішити моє питання ніхто не може: співробітник в банку розводить руками, на гарячій лінії нічого не розуміють, а чат бот не можу написати, тому що заблокований мобільний застосунок.
ПУМБ
Відповідь банку
14 лютого 2024, 20:17
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися детальніше та після проведення перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 16 лютого 2024, 10:31
Вітаємо!

Після надання Вам всіх необхідник документів, що підтверджують джерела надходження коштів, по Вашим картковим рахункам було знято обмеження.

Радимо Вам уникати операцій по Вашим рахункам, які б могли містити ознаки шахрайських дій.
NickUA1983 13 лютого 2024, 19:03
Захотілося мені спробувати сервіс ПУМБ й отримати переказ через застосунок.
Все майже вийшло, тільки в застосунку наперед ніхто не попереджає, що отримання переказу після 18:00 години буде оброблено в наступний день)
Про це з‘являться повідомлення вже після проведення запиту. Те саме Ц відповіли в службі підтримки, якщо після 18:00, то очікуйте на зарахування в наступний день.
Сервіс)
Але вийшло диво, спробував цей переказ отримати через застосунок іншого банку — й все вийшло за 1 хвилину
Писати назву іншого банку не буду, аби не рахувалося як реклама
А для ПУМБ — це як трохи «розводняк»
Попереджайте про зарахування в наступний день не після запиту на виплату, а до нього!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 13 лютого 2024, 20:18
Вітаємо!

Нам шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми постійно покращуємо наш застосунок ПУМБ Online, роблячи його більш зручним для користування. Дякуємо за Ваш відгук, ми неодмінно врахуємо Вашу пропозицію щодо інформування про термін зарахування коштів та сподіваємося, що у майбутньому Ваша думка про роботу нашого банку зміниться на краще.
Полезный комментарий
PUMB 14 лютого 2024, 12:06
Вітаємо! Ми розглянули Вашу пропозицію та прийняли її до нашої уваги. Хочемо зазначити, що ми працюємо над можливістю прямої інтеграції з системою Western Union для можливості клієнтам здійснювати отримання переказу самостійно у застосунку ПУМБ Online. На даний момент, обробка заявки та виплата переказу здійснюється власноруч у робочі дні з 9:00 до 18:00.
Проблема вирішена
Natalia11100000 10 лютого 2024, 15:46
10.02.24, при знятті готівки у відділенні банку Пумб, стався тех збій, готівка не видалась, гроші з карти списані, баланс без цієї суми. Сума 10 т гривень. На гарячій лінії мені запропонували зробити заявку на оскарження, в своїй системі вони повідомили що дійсно в них показує тех збій, гроші не видані, але чекати треба від 40 до 90 днів. Це якими регламентами прописано? Робіть інкасацію і повертайте кошти які списали!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 10 лютого 2024, 17:08
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми неодмінно проведемо детальну перевірку та надамо Вам вичерпну відповідь.
krujik1990 9 лютого 2024, 11:19
Я являлся клиентом ПУМБ банка с 2019 г, все устраивало!
Позавчера прилетело сообщение, мы в одностороннем порядке разрываем с вами договор, приезжайте в отделении пишите заявление. Я им говорю у меня нет возможности приехать в Украину…Они ответили не наши проблемы…В итоге потерял 50000грн…
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 9 лютого 2024, 13:28
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас виникла така думка про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися детальніше у ситуації та після детальної перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 12 лютого 2024, 20:28
Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
Dobrod 9 лютого 2024, 11:05
Відділення за адресою: Київ, бул. Воскресенський, 32
Дякую відділенню К40 за гарне обслуговування, менеджер Ріпа Тетяна якісно та професійно допомогла налаштувати пумб онлайн та розповіла про умови дебетової карти.
Менеджер доброзичлива, чітко і зрозуміло розповіла про умови.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 9 лютого 2024, 13:34
Вітаємо!

Дякуємо за щирі слова! Ми щасливі, що наше обслуговування залишило у Вас лише позитивні емоції!
Проблема вирішена
AleksandrKos 8 лютого 2024, 12:41
Подав документи що віцськовий, працівники і оператори колл центру хамлять. В той час коли я перебуваю у зоні бойових дій, а вони в теплих кабінетах. Відмовляються ставити статус військового по кредиту.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 8 лютого 2024, 13:45
Вітаємо!

Нам шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо перевірити всі деталі та неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь після отримання результатів перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 15 лютого 2024, 13:09
Вітаємо! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
Проблема вирішена
Вадим Кирильчук 7 лютого 2024, 22:36
Вітаю.
Прийшло мені в додаток сповіщення — привведи друга (по твоєму посиланню), він активує картку, зробить покупку від 100 грн і кожен отримає по 300 грн.
привів я згідно правил (з додатку відправив посилання), активували картку, зробили покупку — і все, ніякого кешбеку.
Зробив заявку 4 лютого — 202402−937 — прийшла смс про розгляд 3 банк дні. і оператор клятвенно обіцяли, що до кінця робочої середи мене наберуть.
Ніхто не набрав…
Друг сказав нафіга мені такий банк, який надурив з самого початку — буде закривати картку.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 8 лютого 2024, 9:17
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися детальніше та після отримання результатів перевірки, неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 16 лютого 2024, 12:51
Вітаємо! Дякуємо за очікування!

Перевірка виявила, що виплата винагороди була нарахована 16.02.2024 р. Цю інформацію Ви можете перевірити в історії операцій в мобільному застосунку ПУМБ Online.

Сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Andrew Is 6 лютого 2024, 18:25
Хочу подякувати працівникам банку ПУМБ Броварського відділення на бульварі Незалежності 2.
Дружина виїхала за кордон і там виникли проблеми з використанням застосунку. Зв’язок в тій країні дуже поганий, а дзвінки в роумінгу взагалі недоступні.
Мої звернення в кол-центр банка не допомогли. Тоді я звернуся до працівників броварського відділення, вони змогли зв’язатись з дружиною і крок за кроком допомогли їй вирішити проблему.
Дуже вам дякую, Таміла, і всі працівники банку!!! Добре, що в нас є небайдужі люди!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 6 лютого 2024, 18:50
Вітаємо!

Дякуємо за щирі слова! Ми щасливі, що наше обслуговування залишило у Вас лише позитивні емоції!
lelia555 1 лютого 2024, 21:59
Після того як відкрила депозит в банку на суму 399000грн мені заблокували всі картки. Я з 2020 кліент банку. Банк запросив підтвердження походження коштів з 2020р, я надали ті, що були в наявності, а також сума вкладу- це виплати Міністерства оборони, на що банк дав відповідь що я не можу більше відкривати депозити (ок, піду в інші) але остаюсь кліентом. Цікаво, що це значить? Відсотки мені по договору виплачуються кожен місяць, то як я їх повинна отримати з заблокованої карти? А як я повинна зняти суму вкладу? Я це розцінювати як крадіжку. Написала листи куди тільки можна було- тиша. Буду розривати договір і закривати рахунки.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 2 лютого 2024, 9:28
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися детальніше та після проведення перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 3 лютого 2024, 9:57
Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці, ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
Adr24 1 лютого 2024, 13:52
Пумб заблокировал без обьяснений все мои счета и обвенил в мошеничестве, в том что была жадоба человека по транзакции 9050 грн. 25.01.2024 года в 11:49. В какой форме именно выражалась жалоба и на что жаловался отправитель не обьяснили и не предоставили информацию. Потому что все мои обезательства выполнены и ни каких мошенических действий не было. На гарячей линии ничего ответить не могут по электронной почте тоже не могут ответить все ссылаются на одтеление банка ну там тоже ничего ответить не могут ссылабтся на стати и что им не предоставлчют данную информацию. Так же отказываются все это подвержать писменно. Получается банк меня обвиняет в мошеничестве тем самым помагая мошеникам завледеть моими средствами
Для разблокировки Банк предлагает вернуть сумму человеку который пожаловся для меня не понятно.
Или доказать что эти деньги деньги зашли по назначению. Что я и сделал предоставил соотведствующие документы. Но они все равно не разблокировали счета и каждый раз что-то хотят от меня. Вместо того чтоб провериь заявителя жалобы так как он и является мошенииком и банк ему способствует. Данный банк ни кому не рекомендую в нем вме сделано, чтоб с Вас мошенники вытянули деньги. Данный фак я зафиксировал в киберполиции.
ПУМБ
Відповідь банку
1 лютого 2024, 14:47
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас виникло таке враження про роботу нашого банку. Просимо надіслати у приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону аби у нас була можливість розібратися детальніше у ситуації та надати Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 2 лютого 2024, 9:42
Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці, ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
Tanya19782 31 січня 2024, 12:37
Банк пропонує послугу, але не може надати її. В додатку виконала усі дії, але мені вкотре відмовлено. Причина: не збігаються дані в банку з наданим свідоцтвом про народження. Звичайно, я ж одружена! А додати свідоцтво про одруження неможливо. Тобто, практично, усім жінкам ця послуга недоступна.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 31 січня 2024, 13:30
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації. Для цього просимо Вас написати нам в особисті повідомлення час та дату Вашої спроби встановити родинні зв'язки. Це дозволить нам розібратися в ситуації детальніше та повернутися до Вас зі зворотнім зв'язком.
Полезный комментарий
PUMB 31 січня 2024, 16:55
Вітаємо! На даний момент, процес додавання декількох документів для встановлення родинного зв’язку ще у розробці нашим банком та буде доданий у найближчих оновленнях нашого застосунку ПУМБ Online. Дякуємо Вам, що звернули нашу увагу на технічні негаразди та допомагаєте нам ставати кращими!
Проблема вирішена
dutton 31 січня 2024, 1:26
Еще в начале декабря месяца ПУМБ без обьяснения причин заблокировал мой счет и запретил мне вход в приложение. Написал в этот банк уже 100500 имейлов, ответа нет ни на один! Звоню со своего финансового номера, робот говорит лично явится в банк и бросает трубку. Я нахожусь за границей, в банк прийти не могу, никакой информации что происходит с моей картой я получить не могу! При этом на карту каждый месяц продолжает приходить моя зарплата, я не могу изменить реквизиты удаленно, находясь вне страны. Это просто полный абсурд, банк продолжает принимать мои деньги, пользуется ими в собственных интересах, при этом закрыл мне доступ к приложению и просто меня игнорирует! При этом прошло уже почти два месяца, а с их стороны абсолютная тишина. Я требую сотрудников банка срочно выйти со мной на связь и объяснить что происходит.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 31 січня 2024, 10:09
Вітаємо!

Ми бажаємо розібратися у ситуації і вже передали Ваше звернення на розгляд відповідального спеціаліста. Ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 9 лютого 2024, 15:11
Вітаємо! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
Проблема вирішена
Mosiura0595 30 січня 2024, 19:01
17.01 заблокували фізичні картки, ок були кошти. Фінмониторинг попросили надати документи походження коштів. Всі документи надані 18.01 у відділення банку. 21.01 прийшов лист на пошту знов з проханням надати документи (ми їх надали). 24.01 передзвонив співробітник банку з питанням чому він не бачить документи і при розмові знайшов їх в себе на пошті. Обіцяли розблокувати протягом тижня, але досі немає ніякого результату. Ми співпрацюємо як ФОП і як фіз особа, але після такого відношення добре подумаємо чи варто залишатися та співпрацювати з цим банком.
Питання залишається чи взагалі розблокують рахунки і коли???
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 30 січня 2024, 19:49
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження про наш сервіс. Ми б хотіли розібратися в описаній ситуації детальніше. Для цього просимо Вас надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН чи фінансовий номер телефону, по можливості — вказати електронну адресу, з якої Ви надсилали листи. Це дозволить нам ідентифікувати Вас та надати зворотній зв'язок за регультатами розгляду звернення.
Полезный комментарий
PUMB 31 січня 2024, 13:53
Вітаємо! Для збереження банківської таємниці ми надали Вам відповідь з результатами розгляду Вашого звернення у особистих повідомленнях.
Проблема вирішена
Сергій Т 30 січня 2024, 12:02
Добрий день.
Я є клієнтом банку майже 10 років.
29 січня 2024 року близько 17.15 у відділенні № 5 ПУМБ у м. КРИВІЙ РІГ
(50063, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, Покровський р-н, вул. Едуарда Фукса, 51)
мені відмовили в обміні валюти. Касир мотивувала відмову через відсутність у мене оригіналу паспорта громадянина України. На мою пропозицію підтвердити мою особу через карту ПУМБ, та (або) у додатку «Дія», касир відповіла відмовою.
Хоча на державних сайтах значиться:
«Електронний паспорт у Дії має таку ж юридичну силу, як і ID-картка чи паспорт „книжечкою“. Це нормовано на рівні закону, а тому будь-які установи та організації в Україні зобов’язані приймати такий паспорт як посвідчення особи.»
Прошу пояснити.
ПУМБ
Відповідь банку
30 січня 2024, 16:04
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися детальніше у ситуації та обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 30 січня 2024, 16:46
Вітаємо! Дякуємо за очікування!

Ми провели перевірку та дізналися, що консультація нашим касиром була коректною, адже під час проведення операції касир повідомила Вам, що виконати валютообмін не є можливим, так як Вам необхідно провести процедуру актуалізації особистих даних в системі банку. За для цього, касиром було запропоновано Вам звернутись до фахівця відділення для проведення процедури актуалізації та ще раз звернутись до каси для проведення валютообміну.

Також, маємо зауважити, що Ви маєте можливість проводити операції в касі за допомогою документів в застосунку «Дія».

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ysolovyov 30 січня 2024, 6:41
Банки корреспонденты JP Morgan и The Bank of New York Mellon больше месяца блокируют переводы на мой ФОП счет за IT услуги, проводят какие-то расследования, при этом вся информация им и украинскому банку предоставлялась стороной отправителя. Невозможно получить деньги от заказчика за выполненную работу.
ПУМБ
Відповідь банку
30 січня 2024, 9:06
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації. Для цього просимо Вас надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН чи фінансовий номер телефону. Ми розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком
Полезный комментарий
PUMB 6 лютого 2024, 17:24
Вітаємо! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.4 45
PLN 10 10.5
USD 40.8 41.3
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.4 45
PLN 10 10.5
USD 40.8 41.3
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝