Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
NoName80 1 серпня 2024, 13:17
Ситуация складывается следующим образом, торговал я в один прекрасный день 01.07 на криптовалютой бирже бинанс, поступили мне средства на карту пумб в размере 98 тысяч гривен, 49 тысяч гривен платеж и 49 тысяч грн платеж я отпустил покупателю криптовалюту в размере 2333.33 usdt, через 2 часа мне блокируют карту и просят обратится в отделение банка с паспортом, сотрудница банка говорит такая вот ситуация сложилась что вы мошенник и на вас подали жалобу что якобы человек не получил товар на эту сумму, говорит либо предоставляйте все ордера и т. д. или идите в полицию, предоставил все ордера и выписки что-то не понравилось им, сходил в полицию написал заявление принес вытяг с реестра, не понравилось. На карте лежит 114 тысяч гривен, этот проклятый банк не собирается возвращать мои деньги!!! Прошу помощи!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 1 серпня 2024, 15:10
Вітаємо!

Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратись детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 2 серпня 2024, 16:17
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вам на Вашу електронну пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
BOSSak 31 липня 2024, 4:34
Настав час залишити гнєвний відгук, бо трохи нагібалово, хоча частково і сам винен, мабуть

Відкрив кредитку, користувався. Був в мінусі. В рекламі і усюди вказано до 62 днів пільгового періоду. У мене таких ще мінімум 2 банки (моно та ізі), де 62 дні — прєдєл. Таким чином спланував що 31 липня я погашу мінус за червень в усіх цих банках. Бо тільки ж в такому випадку може ці 62 дні бути фізично. Якщо 2 місяці по 31 день (липень-серпень наприклад), то з 1 липня по 31 серпня — 62 дні.
Коротше, я думав що гасити мінус треба до останнього числа місяця, як у інших банків з 62 днями.
Але виявилося, що у пумба розрахунковий період — до 30 числа. Таким чином навіть фізично 62 дні не може бути, макс 61 день

Коротше, попав на просрочку, і відразу заплатив, бо порчена кредитна історія мені не треба.
Але неприємно.
Вартує зазначити що пуш про те що необхідно погасити я отримував і там дійсно написано до 18 години 30 числа.але я просто сприйняв це як нагадування, і що це буде останній день місяця, не задумуючись. Просто подумав, о, так, треба і тут, і в інших банках в останній день погасити.
Не тут то було

Коротше. Не знаю, трохи сумно. Більше користуватися не буду цим банком. Не цікава така математика. Та і інших попереджу.
62 дні, які фізично неможливі. Втратив десь 1200 грн частково на особистій неуважності, а частково на вірі, що це нормальний банк з канікулами до останнього дня наступного місяця (бо знову реклама щодо максимального пільгового періоду в 62 дня збила)

Наврядчи хтось щось поверне, сам типу винен. Тож ні в чому собі не відмовляйте на мої 1200 грн і ще 60 грн кешбеку, який неможливо вивести бо менше ніж 100. Але більш не хочу мати з вами справу.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 31 липня 2024, 9:47
Вітаємо!

Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Про дату внесення обов'язкового платежу надсилаємо нагадування. Також, це описано у мобільному застосунку, коли натискаєте на Деталі по картці. Хочемо звернути увагу, що пільговий період не «62 дні», а «до 62-х».
Будемо вдячні за розуміння!
Банк ПУМБ в односторонньому порядку змінює умови договору і нараховує комісію за користування (не користування) соціальною (пенсії, пільги, соц.допомога і т.п) картою. При цьому співробітники банка ПУМБ не надають можливості закрити карти банка дистанційно. При зверненні на «гарячі лінії» банка кажуть що вони не закривають картки дистанційно. Таким чином користуючись тим що у багатьох людей немає можливості звернутись особисто бо в країні війна і громадяни захищають країну на фронті та рятуючи своє життя і життя своїх дітей виїхали за кордон співробітники банку в цей час роблять перепони громадянам України з метою заробити на не захищенних верствах населення.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 30 липня 2024, 19:17
Вітаємо!
Нам прикро, що у Вас виникла негативна думка про наш банк. Так, за нормами ДКБО, якщо протягом року не було жодної операції по рахунку, то списується щомісяця комісія до моменту, поки не стане нульовий баланс. З 30.08.24 року комісія за неактивність по рахунках становитиме 20 грн (минулий тариф — 10 грн).Таким чином буде можливість автоматично закрити неактивний рахунок. Тому ми радимо зробити переказ коштів або покупку, щоб списати залишок для подальшого автоматичного закриття та уникнення комісії. Будемо вдячні за розуміння!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
lin145 30 липня 2024, 18:33
5355 2800 1238 8748 займається незаконною діяльністю та не сплачує податки
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 30 липня 2024, 19:20
Вітаємо!
Дякуємо, що попередили про даний випадок. Передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку. Якщо Ви постраждали від шахрайських дій, просимо оперативно повідомити про це, зателефонувавши на гарячу лінію банку. Це дозволить нам швидше вжити необхідних заходів та проконсультувати Вас щодо подальших дій. Номери телефонів:+38 044 290 7 290 +38 096 290 7 290 +38 050 290 7 290 +38 093 290 7 290
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Вадік Дудар 30 липня 2024, 17:02
Сайт elastic.co.ua (зареєстрований в липні 2024) містить на головній сторінці відгуки датовані березнем 2023р.
Ціни нижче ринкових.
Заявлена «онлайн оплата» — по факту інструкція по переказу коштів на дану картку. (В тому числі згадується можливість що переказ заблокують і просять повторити переказ в такому випадку).
По контактній адресі на сайті — якісь гаражі та автомагазини.

Оскільки картка вашого банку — лише вам відомо повні дані її власника, які необхідні для повноти звернення в кіберполіцію.

До речі замовлення — фікція. (просто сторінка яка виводить цифри котрі в посиланні)
https://pay.elastic.co.ua/widget/?amount=5821&orderid=902777&site=elastic&method=iban
https://pay.elastic.co.ua/widget/?amount=5821&orderid=902777&site=elastic&method=mono
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 30 липня 2024, 17:33
Вітаємо!
Дякуємо, що сповістили нас про цей випадок. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку для перевірки даного клієнта на шахрайські дії.
Проблема вирішена
iaroslav2 30 липня 2024, 15:58
Заблокована карта. Йдіть до відділення з паспортом. Йду до відділення з паспортом. Треба звонити в службу безпеки, можуть відповідати до пів-години. Наберемо, коли позвонять. Перезвонили. Питання по вхідному платежу в 1000 грн. Підозрюємо вас в шахрайстві. Потрібно надати документи. Надав документи. Пишіть заяву в кіберполіцію про шахрайство — тепер вже на відправника коштів. На питання чому я маю звинувачити відправника коштів в шахрайстві відповідь не надають. Але при цьому в їх телеграм-боті на кредитній карті вже показує в борг в кілька десятків мільйонів (!) гривень. Застосунок при цьому заблокували для чогось разом з карткою. Такий собі банк. Дивний.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 30 липня 2024, 16:53
Вітаємо!

Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратись детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 5 серпня 2024, 9:32
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації Вам було надіслано на Вашу електронну пошту. Для зняття обмежень необхідно виконати рекомендації зазначені в листі. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Nighthawk 30 липня 2024, 15:46
Бачу, у ПУМБа вже традиція-в кінці місяця відключати зручний сервіс погашення кредитів онлайн! Таке вже було в кінці грудня 2023 року, і про це вже скаржилися на Мінфіні, і банк оперативно відновив сервіс! А тепер ось знову! 30 травня 2924, як звично, гасив кредитку ПУМБ через сервіс Payhub. Це надзвичайно зручно-миттєво, і без прихованих комісій зі сторони банків-емітентів (де за р2р-переказ дере кошти кожен другий).Сьогодні прийшов час загасити 50000 боргу по кредитці за Екофлоу Дельту 2, куплену на початку червня. Заходжу зранку в Пейхаб-і НЕМА сервісу «Погашення кредитів ПУМБ»! А у мене кошти на картці для виплат Привату, дебетній ОТП банку і «Хамелеоні» Сенсу. Як останній ідіот, біжу по банкоматах по усьому місту, в нервах знімаю ті гроші, і з торбою гривень валю у відділення ПУМБ! У відділенні кілометрова черга з клієнтів, проводжу у цій черзі півгодини, щоб загасити кредитку, хоча онлайн раніше тратив на це 5 хвилин! Дякую, ПУМБ, за Ваше чудове «покращення»! І не витикайте, пліз, можливістю гасити кредит (ку) у застосунку! Тоді б з мене і ОТП, і Приват здерли б 1% комісії за р2р-переказ власних (!!!) коштів з дебетних карт. А через Пейхаб все раніше йшло без комісії… Я не знаю, який це менеджер середньої ланки у ПУМБі вирішив вислужитися перед начальством і «пАкрАщив» функціонал сервісу погашення кредиток, але щиро бажаю, щоб він так само бігав під тривогами по всьому місту з торбами готівки і відчув на своїй власній тупій шкурі, до чого призвели його «оптимізації». Банку-жирний мінус!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 30 липня 2024, 16:49
Вітаємо!
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. На жаль, у зв'язку з відключенням сервісу «Сплата за реквізитами» на сайті Payhub, провести дану операцію неможливо, як альтернативу пропонуємо вам скористатись оплатою через застосунок ПУМБ Online. Сподіваємось, на якнайшвидше відновлення даного функціоналу.
Dotaaa01 30 липня 2024, 11:27
Відділення за адресою: Київ, пр-т Григоренка, 28
Долго был клиентом банка, нареканий небыло
И вот настал момент когда банк всем видом дал понять что он гадил на своих клиентов
Суть проблемы не вижу смысла описывать, но коротко говоря ошибка отделения банка, а точнее кассира, вот банк звонит, шлёт смс
Кошмарит по полной и в теории вроде даже понимают суть проблемы и понимают что ошибка произошла в отделении банка в кассе и на просьбы как-то дать связь, соединить или найди другое решения проблемы, ответ что нам всеравно, бросай все и едь туда, отделения банка наше, но связи или содействия мы давать не будем, при этом напоминая что я банку обязан., что ишибка их отделения то это мои проблемы …
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 30 липня 2024, 12:36
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас склалось негативне враження від роботи нашого банку. Ми бажаємо розібратися у ситуації, Тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Olenkakolchenko 27 липня 2024, 21:39
За допомогою шахрайського сайту, прикрившись платформами пром та розетка шахраї під виглядом заробітку виманюють кошти власні у людей після чого не можливо їх отримати назад у мене є два номери карт цих осіб
Прохання банку звʼязатися зі мною щоб я надала вам всю інформацію
ПУМБ
Відповідь банку
28 липня 2024, 11:31
Вітаємо!

Шкодуємо, що склалась така ситуація. Ми вже написали Вам в особисті повідомлення для уточнення інформації. Рекомендуємо Вам сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.

В майбутньому, радимо Вам одразу зателефонувати за номерами нижче, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Проблема вирішена
Rostyslav203 27 липня 2024, 12:20
Я зберігаю свої кошти в акціях, облігаціях (такий собій особистий пенсійний фонд) та в USDT (це дуже зручно адже курс змінюється так сама як і курс готівкового долара, та можна купити 10,20,50 доларів, а не виключно від 100 як в пунктах обміну).
На початку червня 2024 року мені знадобилась певна сума коштів та я продав свої USDT в сумі близько 1000 USDT (отримав кошти від покупців на карти, приват, моно та пумб) після чого 13.06.2024 року від пумб мені надходить повідомлення, що всі мої операції та мобільний додаток заблоковані і необхідно звернутись до банку, після відвідування банку мені повідомили, що операцію на 3000, 2000, 2000 грн. оскаржили та вимагають повернути кошти після чого я надав всі документи з біржі Binance про те, звідки ті кошти, та яку суму USDT я за них переказав, також поцікавився чи є заява до поліції чи інших правоохоронних органів, оскільки банк прямо мене звинувачує в шахрайстві, на що банк відповів, що про звернення до правоохороних органів нічого не знає та я зобов’язаний повернути 3000,2000,2000 грн. я повідомив, що нічого і нікому не буду повертати, оскільки це мої кошти, якщо хтось має до мене притензії надайте мої персональні данні та нехай ці люди ідуть до поліції та суду і тільки в межах кримінального провадження чи судового розгляду я буду далі спілкуватись на цю тему, на що банк мені повідомив, що йому байдуже та кошти він мені не поверне поки я не поверну вище названі суми.
Після цього я звернувася до банку з заявою про закриття всіх, рахунків та повернення всіх моїх коштів на рахунках. Оскільки я маю 2 відкриті рострочики та ознайомившись з умовами договору між банком та клієнтом та статтею 1075 Цивілького кодексу України, я погасив ці 2 кредити, на що банк 25.07.2024 року надіслав мені повідомлення на мобільний телефон «ПУМБ припиняє ділові відносини за результатами аналізу діяльності по рахунку в банку» та кошти мені до сих пір не повернув.
1. З яких пір язик не повертається назвати цю установу банком, має права національної поліції/сбу, Державної виконавчої служби, що блокує всі рахунки, а не суму оскарження, чому заблоковано більше 25 000, тисяч грн., а не 7000 грн.
2. Якщо ви посилаєтесь на Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» ДЕ ЗВЕРНЕННЯ ДО ФІН МОНІТОРИНГУ ТА СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ? ЧИ ДВА МІСЯЦІ ВАМ МАЛО ДЛЯ ЗВЕРНЕННЯ ДО ВІДПОВІДНИХ ПРО МІЙ ТЕРОРИЗМ ТА СТВОРЕННЯ ЗБРОЇ МАСОВОГО ЗНИЩЕННЯ? ЧИ ВСЕ ЦЕ ЗРОБЛЕНО ЩОБ КОРИСТУВАТИСЬ МОЇМИ 25 тис. грн та нічого мені за це не платити???
3. Якщо Н Е МАЄ кримінального провадження, арешту рахунків слідчим суддею, арешту ДВС, а є лише якесь не зрозуміле оскарження, на підставі чого ВСІ МОЇ кошти арештовані?
Якщо хочете щоб Вас ОБІКРАЛИ, НЕСІТЬ СВОЇ КОШТИ В ПУМБ. Я краще свої кошти залишу на зупинці громадського транспорту, ніж віднесу до пумбу, там у них більше шансів зберегтись та повернутись до мене.
Дуже цікавить відповідь на мої три питання, надавайте відповідь тут, не потрібно ховатись за ЗУ про персональні данні, мені нічого приховувати, хоч кошти і арештовані за фінансуання тероризму і створеня зброх масового знищення просто сміх…
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 27 липня 2024, 13:57
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас склалась така думка про наш банк. Ми бажаємо детальніше перевірити інформацію. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 2 серпня 2024, 10:03
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вам на Вашу електронну пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
hopex 26 липня 2024, 11:48
Два месяца назад пришло уведомление в банк, что нужно подтвердить доходы за все время. Отправил документы, через 3 недели ответили и просят ок5/ок7, дрфо всех родственников и пенсию бабушки. Отправил. Ждал опять 3 недели и говорят банк отказывает в сотрудничестве. На счету уже два месяца лежат МОИ ДЕНЬГИ.(100$). Я пишу в поддержку и говорю ну так давайте закроем счет и все, в ответ получаю что банк сам должен закрыть, и это будет в течении месяца. Очень долго все делают. Раньше по любому вопросу отвечали быстро и четко и сотрудники банка начали отвечать на пофиг.
Хочу быстрее решить эту проблему и закрыть счет.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 26 липня 2024, 12:14
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас склалась така думка про наш банк. Ми бажаємо детальніше розібратись. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 26 липня 2024, 16:09

Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
DmytroMoltas 26 липня 2024, 9:27
Довелося відвідати відділення банку 25.07.2024 за адресою проспект Соборності, 1, думав буде швидко. Прийшов о 14:57 обидві каси зариті співробітники сказали, що о 15:00 перерва закінчиться, минуло 30 хвилин у відділенні натовпу на людей чекає відкриття кас, більшість плюнула і пішла в сусідні банки. Чути, як касири сперечаються про правильність додавання якихось сум та клацання кнопок на калькуляторі. Як і більшість не витримав і пішов, не знаю, коли закінчилася перерва в касах. Висновок, клієнти для банку нічого не означають, головне, щоб у касира зійшлися якісь суми, це просто САВОК.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 26 липня 2024, 10:53
Вітаємо!
Нам прикро, що виникло негативне враження про відвідування нашого відділення. Ми перевіримо цю ситуацію та надамо зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 30 липня 2024, 16:41
Вітаємо!
Ми детально перевірили ситуацію, що описали у відгуку. 25 липня 2024 року з особистих і термінових причин працював один касир. Також, в касі тривала перерва з 14:24 по 14:44. Об 14:57 в момент Вашого звернення до відділення касовий працівник знаходився на робочому місці та здійснював перерахунок готівки для підготовки обслуговування попереднього клієнта. Дана процедура зайняла досить тривалий час, через об'єм вирішених завдань. Після чого о 15:40 касовий працівник відкрила касове вікно для обслуговування клієнтів з черги. Розуміємо, що це завдало для Вас незручності, але діє жива черга в не залежності від кількості людей та об'єму завдань по одному клієнту. Ми будемо намагатись покращувати якість обслуговування аби справляти лише позитивні емоції. Вдячні за розуміння!
Главное, не идите к оператору за первым столом Светлане. Блондинка лет 40. Грубовато общается, как будто она там директор. Если прийдет условный дедушка, то будет грубить, что видел не один раз. Если прийдет мужчина средних лет и хорошо одет, который может подрассказать, то будет искусственно натягивать улыбку и разговаривать через зубы. Выбор за вами товарищи. Пока за другими операторами такого замечено не было. Я почитал на этом сайте отзывы и смотрю, что много кто на эту Светлану жалуется. А так в целом банк неплохой (пока). По сравнению с другими банками выгодно без комиссии снимать, переводить суммы. По поводу снятия валюты проблем не обнаружил, главное заказать заранее через тех поддержку. А впаривать услуги по типу страховки, их всех заставляют
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 25 липня 2024, 9:15
Вітаємо!
Вдячні, що поділились враженнями від користування нашими послугами. З фахівцем у відділенні ми будемо уважніше, щоб побачити, чи дійсно вона була грубою до клієнтів. В разі чого, обов'язково проведемо розмову зі співробітником банку. Сподіваємось, надалі Ви будете отримувати лише позитивні емоції від обслуговування у відділенні.
На жаль, мав гіркий досвід розміщення депозиту в цьому банку т.я. був клієнтом майже 10 років.
Коли потрібно було терміново отримати кошти, виявилося, що є ліміт на зняття готівки у 600 тис. гривень на місяць зі всіх рахунків. Ліміт встановлений банком, але консультанти та оператор кол-центру посилаються на постанову НБУ, в якій нічого про це не сказано.
Будьте уважні можливо завтра цей ліміт змінять на 100 тис.
По іншим продуктам питань нема.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 23 липня 2024, 18:30
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас склалась така думка про наш банк. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 25 липня 2024, 19:27
Вітаємо!
Ми перевірили ситуацію, описану Вами у відгуку. Перепрошуємо, у відповіді консультант опирався на вимоги НБУ в яких зазначено, що банк може встановлювати власні ліміти згідно діючих обмежень.
Вдячні за розуміння! Сподіваємось, що в майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
RuslanHI 22 липня 2024, 18:19
Доброго дня,

Я хотів би повідомити про випадок прострочення платежу за кредитом у банку ПУМБ. Прострочення сталося через те, що банк не зарахував платіж, здійснений у попередньому місяці, який покривав два місяці.

Після цього до мене почали надходити телефонні дзвінки з вимогами сплатити прострочений платіж. Я пояснював, що платіж уже був здійснений у попередньому місяці, але банк не приймав це до уваги.

Одного разу мені зателефонувала жінка (на жаль, я не записав розмову) і в грубій формі вимагала сплатити прострочений платіж, після чого кинула трубку.

У зв’язку з цим я хотів би застерегти потенційних позичальників від співпраці з банком ПУМБ, оскільки їхні методи роботи викликають сумніви щодо надійності та професіоналізму цієї фінансової установи.

Дякую за увагу.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 22 липня 2024, 18:56
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас склалась така ситуація. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 25 липня 2024, 14:00
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Роман Коренчук 22 липня 2024, 13:09
Прийшов запит — треба підтвердити походження коштів на сумму Х за період приблизно пів року. Надсилаю звіт зі свого ФОП (я працюю в айті і отримую гроші на ФОП, правда в іншому банку) за перший квартал цього року. Там сумма із запасом перекриває ту, яку треба підтвердити.

Через деякий час блокують рахунки. Майже три тижні намагався звʼязатися, отримати відповідь — мені обіцяли і «сьогодні передзвонити» і надіслати на пошту через «2−3 робочі дні». Відповідей ніяких не було.

В результаті все ж відписали на пошту:
За результатами розгляду наданих вами документів отримали таку відповідь: зняття обмеження по рахунку не погоджено, джерела походження коштів не підтверджені в повній мірі.

Вони самі написали, які документи надати для підтвердження, я надав, сумма перекривається більше ніж у 2 рази за цими документами. І оце «джерела походження коштів не підтверджені» у мене просто в голові не вкладається і жоден представник банку теж не може пояснити.

Найцікавіше те, що мені за кілька днів до блокування дзвонив представник банку і навʼязував перейти на якийсь преміальний пакет обслуговування, я відмовився. Через пару днів блокують рахунки… Цікаве співпадіння… Чи не співпадіння?
ПУМБ
Відповідь банку
22 липня 2024, 14:27
Вітаємо!

Шкодуємо, що сталась дана ситуація. Ми бажаємо розібратись детальніше та після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній звʼязок.
Полезный комментарий
PUMB 30 липня 2024, 10:20
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вам на Вашу електронну пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Мне заблокировали карту и говорят на нее пришла жалоба. Я получила деньги на сумму 5700 грн за продажу крипты. Вывела себе деньги что бы снять квартиру, после чего мне банк говорит нужно предоставить доказательства, хорошо, я предоставила. Позже банк заявляет что их не устаивают доказательства и я обязана вернуть деньги покупателю. Напомню я дала банку информацию о ордере, где видно индивидуальный номер, реквизиты для оплаты и мой профиль тоже. Но банк не может мне предоставить доказательства по каким обстоятельствам была подана жалоба, но мои доказательства отвергли, хотя там всё прозрачно и понятно.

И после чего они мне говорят что деньги там пожизненно пока я не верну сумму жалобы, хотя на меня никто не заявлял в полиции или в киберполицию, 0 доказательств, но банк думает обратным путем. Мои личные деньги вернуть отказывается, у меня есть ордера где я на свои деньги покупала эту криптовалюту

Интересно получаеться, деньги мои у банка, заявление на мен никто не писал, покупатель с помощью цифровой валюты хочет себе вернуть средства которые были отправлены за эту же цифровую валюту, а без денег остаюсь крайней я?
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 19 липня 2024, 12:53
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас склалось негативне враження. Вашу ситуацію ми вже розглянули. Діємо згідно чинних законів та відповідно правилам головного регулятора НБУ. З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали на Вашу електронну пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
anaestasse 17 липня 2024, 18:49
Вчора помилилась номером карти та відправила гроші не туди, подзвонила до банку, менеджер проінформував мене що треба зробити, через добу гроші мені повернули 🙏
Дякую цьому відділенню за вирішення проблеми
душе швидке реагування та вирішення питань, приємне ставлення менеджера
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 17 липня 2024, 18:56
Вітаємо!

Дякуємо, що поділились враженнями! Ми щасливі, що Ви задоволені обслуговуванням нашого банку!
Surflong 16 липня 2024, 11:57
Банк несподівано та без пояснення причин закрив рахунок. Цей рахунок використовувався для отримання соціальних виплат та кредитної картки.
ПУМБ
Відповідь банку
16 липня 2024, 13:18
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас склалась така ситуація. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
11.07 мені заблокували картку, 12.07 я прийшла до відділення і мені сказали що перевищено ліміт по карті за минулий місяць, і сказали чекати понеділка і сказали або вони відмовляються зі мною працювати і виводять кошти мені або розблокують рахунок (15.07). Я прийшла до відділення знову, і мені вже кажуть що по переказу скарга. Я отримала ці кошти за продаж криптовалюти. Я показала оператору докази (ордер, квитанція від покупця, скарга на біржі). Мені сказали ще писати заяву до киберполіції, я відмовилась, бо бачу в цьому сенсу, це мої кошти, і на біржі немає жодної верефикації. Це біржа в телеграмі (Гаманець). Після чого оператор сказала що, не розуміє що це і відмовилась використати це як доказ. Мені сказали що відмовлять в співпраці і виведуть кошти, але я це за минулі 5 днів так і не отримала, не розумію чому банку не цікаво вирішити питання. Прошу закрити питання і вивести мої особисті гроші як мені і обіцяв банк.

Банк працює добре, я задоволена банком, але саме в цьому питанні він не зацікавлен в праці. Я розумію що будуть коментарі «крипта це не законно», але в Україні немає жодного закону який забороняв би це робити, всі біржі мають ліцензію на р2р торгівлю з участью нашої валюти

Прошу як найшвидше вирішити питання, бо це на першому місці мої особисті кошти якими я не можу користуватися.
ПУМБ
Відповідь банку
15 липня 2024, 19:36
Вітаємо!

Шкодуємо, що сталась дана ситуація. Ми бажаємо розібратись детальніше та після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній звʼязок.
Полезный комментарий
PUMB 19 липня 2024, 12:54
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали на Вашу електронну пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.4 44.1
PLN 9.85 10.35
USD 41.7 42.3
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.4 44.1
PLN 9.85 10.35
USD 41.7 42.3
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝