×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.6 | 44.2 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Всі курси банку |
Уже даже не смешно
Коментарі (6)
Клиент — всегда ***
Согласно договору ДКБО физических лиц, по кредитной карте «ВсеМожу» льготный период до 62 дней распространяется для любых покупок картой в магазинах или в сети Интернет в Украине или за рубежом, а также на оплату коммуналки, образования, туризма, пополнение мобильного и других услуг в ПУМБ Оnline (в соответствии с имеющимся перечнем шаблонов для оплаты). Для операций снятия наличных средств и P2P переводов льготный период не подключается и оплачивается процент за пользование в размере 3.99% за 30 дней.
Коментарі (2)
Могу ли я снять в банкомате деньги без карты?
Коментарі (1)
Хорошего мало
Кроме того, в отделении банка у Вас есть возможность бесплатно сформировать выписку по всем транзакциям карточного счета.
Написати коментар
Йшов 7-й день, а стати клієнтом не можу
І це ваш вихід із ситуації?
PS: хотів оформити депозит, але банку бачу це не цікаво.
Крім того, дійсно, в якості одного зі способів розв'язання проблеми, Ви можете звернутись у найближче відділення банку або зв'язатися з технічним відділом, відправивши лог. Наші спеціалісти завжди раді допомогти Вам.
Коментарі (7)
Дуже дивна позиція банку
Мова йде про неможливість клієнтами банку вчасно, до 18:00, погасити кредит, оскільки як і не працював сам додаток «ПУМБ Online», так і сама «технічна проблема» просто тупо відхиляла платежі, які в цей час клієнт старався відправити.
Цитую представника банку:
1.
…« Понимаем Ваше беспокойство и приносим свои извинение за временные неудобства. К сожалению, на данный момент наблюдается технический сбой. Наши IT-специалисты делают все возможное, чтобы устранить ошибку как можно скорее.»
Шановний банк!
Якщо ви визнаєте, що причина чи технічний збій — з вашого боку, а не з боку клієнта — тоді на ЯКІЙ ПІДСТАВІ і за ЩО банк нараховує штрафні санкції? Клієнт надсилає вам переказ, хоче погасити кредит, а ви — просто ВІДМОВЛЯЄТЕСЬ його прийняти. І ЧИЯ тут провина?
Я розумію, що програмне забезпечення в цьому випадку «відпрацювало» правильно: все, що до 18:00 — нормально, а все, що після — штрафні санкції.
Але саме тут з боку банку повинен спрацювати ЛЮДСЬКИЙ ФАКТОР.
І ваші кредитні спеціалісти та IT-спеціалісти повинні зробити «…все возможное, чтобы устранить ошибку как можно скорее…» та зняти помилково нараховані штрафні санкції.
Я сам працю у банку (по іронії — у відділ карткових систем) і подібні нештатні ситуації мені дуже добре знайомі.
Але завжди у таких випадках виконавці відповідних підрозділів проводками ПОВЕРТАЛИ клієнтам помилкові нарахування.
2.
«…В связи с подобными обстоятельствами мы всегда рекомендуем нашим клиентам вносить минимальные платежи заранее.»
Шановний банк.
Для прикладу: Monobank дозволяє погасити кредити до 23:59 останнього дня місяця — 30-го чи 31-го, якщо у місяці 30 днів чи 31 день відповідно.
Приватбанк — до 23:59 25 числа.
Можу навести ще ряд банків, кредитки яких у мене є.
Але у ЖОДНОМУ із них немає такого поняття, як «до 18:00 30 числа».
Та, навіть якщо і так, я, будучи вашим клієнтом майже рік, завжди погашав кредит саме 30 числа і майже завжди в інтервалі 17:00 — 18:00.
Але жодного разу тоді у банку в останній розрахунковий день не було «технічних збоїв» типу того, який стався у вас 30 вересня 2021 року.
«Стадіон — так стадіон»: до 18:00 — так до 18:00.
Якщо у банку все в порядку із програмними комплексами, а клієнт до 18:00 не погасив кредит — ЖОДНИХ ЗАПИТАНЬ НЕМАЄ.
Але якщо клієнт ХОЧЕ вам заплатити, а ви через власні технічні проблеми не можете прийняти його платіж — ВИНИ КЛІЄНТА ТУТ НЕ ПОВИННО БУТИ!
І це — принципова позиція, це — правило будь-якої фінансової установи, яка працює цивілізовано. А не тієї установи, яка самостійно створює «технічні проблеми» в останній розрахунковий день і тим самим перекладає власну проблему тепер вже на плечі клієнта.
На превеликий жаль у ЖОДНОМУ коментарі представника банку я не почув РОЗУМІННЯ банком проблеми, яка мала місце 30 вересня.
«…Понимаем Ваше беспокойство и приносим свои извинение за временные неудобства…» — це не одне і те саме і цього для клієнта, вибачайте, замало.
А головне — я не почув від представника банку, а, відповідно — і від самого банку — ЗАПЕВНЕННЯ, що проблема буде вирішена для клієнта і нараховані штрафні санкції будуть зняті.
Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження від користування нашими сервісами. Дійсно, для ненарахування відсотків по кредитній карті слід повністю погасити заборгованість на кінець пільгового періоду таким чином, щоб сума платежу була повністю зарахована станом на 18:00 30-го числа. Це можна зробити у нашому мобільному додатку, або у Viber-бот ПУМБ, касах та терміналах самообслуговуваннях, що встановені у відділеннях ПУМБ, а також — за допомогою терміналів наших партнерів IBOX, EasyPay, City24, Sistema, Приват24.
Ми цілком розуміємо Ваші емоції, пов'язані із технічними роботами у системі ПУМБ Online, що вплинули на можливість погашення картки до завершення пільгового періоду 30.09.21, і щиро бажаємо допомогти Вам. Будь ласка, відправте в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН. Ми детально розберемося у ситуації, про яку Ви повідомили, та надамо зворотній зв'язок.
Коментарі (8)
З вини банку нараховано захмарну комісію по кредитній картці
Але 30 вересня 2021 року — ЩО сталось у банку? — це просто загадка.
Передбачаю, що не один я попав у такі «умови» 30 вересня, якщо судити із слів робота при зверненні на гарячу лінію.
Суть така:
У всіх банках, від яких я маю кредитні картки, повернути кредит можна до 23:59 останнього дня місяця. У Приваті — до 23:59 25 числа.
30 вересня до 18:00 (саме такий час «Ч» у ПУМБі) я повинен був погасити кредит за кредитною карткою «ВсеМОЖУ».
Як і у всі попередні місяці 30 числа із картки одного банку робив переказ на картку ПУМБ, навіть коли виконував цю процедуру в останній день за 20−30 хвилин до 18-ї години. НІКОЛИ ЖОДНИХ ПРОБЛЕМ НЕ БУЛО!
30 вересня, починаючи із 17:20, роблю декілька переказів різними сумами, оскільки сума погашення була досить великою, а однією транзакцією можна переказати не більше 15 000 грн.
Декілька транзакціій проходять успішно, а інші — банк відхилює із причиною «Обмежене використання».
Оскільки час «піджимає» — телефоную у підтримку банку, паралельно намагаючись «протиснути» черговий переказ.
Оператор на запит, що таке «Обмежене використання»., надати відповідь не може, а підтверджує: «з боку банку є технічні проблеми, які оперативно вирішуються».
Оператор підтверджує, що бачить мої НЕУСПІШНІ транзакції, але допомогти нічим не може. На моє зауваження, чи будуть мені нараховані штрафні санкції — відповідь: «Не переживайте».
Ага, куди там «не переживайте».
З горем пополам до 19:04 я повністю погасив кредит, більше того — навіть всю кредитну лінію за карткою
При цьому я зробив майже 20 транзакцій які банк відхилив із вищеназваною причиною.
В 19:15 телефоную до оператора, яка запевняє, що все в порядку, навіть незважаючи на «просрочку» у годину, оскільки у банку були технічні проблеми.
Сьогодні, відкривши додаток «ПУМБ Online», який до речі 30 вересня був абсолютно недоступний", я був «ПРИЄМНО ВРАЖЕНИЙ» — шановний банку нарахував мені майже 3500 грн відсотків!!!
Залишив скаргу у оператора, номер скарги — № 1143006829.
Звичайно — сплачувати ці відсотки я не буду, так як банк створив собі технічну проблему, яка в результаті лягла на плечі клієнта.
І це при тому, що за 10 місяців у мене не було жодної заборгованості, я порекомендував декільком своїм колегам відкрити таку кредитну картку і вони це зробили.
Якщо питання погашення цієї заборгованості не буде вирішено банком — я закрию всі свої рахунки у цьому банку, рекомендуватиму зробити таке і своїм знайомим, та залишу за собою право коментувати ситуацію у банку ПУМБ на інших фінансових форумах.
Надіюсь на порозуміння відповідних спеціалістів банку.
P. S.
Чомусь я умаю, що 30 вересня не у одного мене були проблеми із погашенням кредиту.
Радий буду почути відгуки від таких «споріднених душ».
Дякуємо, що розповіли про цей випадок. Згідно умов договору для подовження пільгового періоду необхідно погасити заборгованість таким чином, щоб її сума була повністю зарахована та опрацьована на рахунку кредитної картки до 18:00 30-го числа. Для погашення можна використовувати мобільний додаток ПУМБ Online, наш Viber-бот ПУМБ, каси і терміналах самообслуговуваннях у відділеннях ПУМБ, а також — термінали-партнери IBOX, EasyPay, City24, Sistema, Приват24.
Ми шкодуємо про те, що Ви відчули незручності під час використання нашого додатку, повністю розуміємо Ваші емоції, і бажаємо допомогти Вам розібратися в ситуації, що склалася. Для цього, будь ласка, надайте в особистих повідомленнях також ПІБ, ІПН та номер телефону. Ми обов'язково проведемо відповідне розслідування та повідомимо Вам результат.
Коментарі (1)
Опять не работает служба технической поддержки
Нам жаль, что у Вас остались негативные впечатления о работе контакт-центра. В определенные периоды активность на линии действительно может повышаться в связи с биллинговыми датами. Напоминаем, что в качестве альтернативы Вы также можете получить интересующую информацию в чате «Online сервисы» и «Обратная связь» на официальном сайте банка. Пожалуйста, укажите Ваши ФИО, ИНН, номер телефона и время обращения на горячую линию. Мы разберемся в ситуации и обязательно предоставим Вам обратную связь.
Написати коментар
Приложение и работа поддержки — на уровне стартапа из 2,5 человек
Я повторил перевод, но уже из приложения ПУМБа. О, теперь всё ок!
Проверяю баланс — денег вдвое меньше, чем должно быть. Почему так? А в первый раз, — тот, когда ошибка — ошибки не было, и перевод прошёл. Но это ещё не всё — с меня съело комиссии на 45 грн, хотя я переводил свои средства, и во второй раз, что самое смешное, никакой комиссии не было.
Баг? Ну, баг, баг. Я тут же написал в поддержку, пообещав вынести на публику, если вопросик не закроется за 3 дня. Прошла неделя, ответа нет.
Привет, ПУМБ!
Наличие и сумма комиссии за денежные переводы с карты ПУМБ через посторонние Р2Р сервисы зависит от тарифов Вашего карточного счета. Например, переводы со «ВсеКарты» — самой популярной дебетной карты нашего банка — предусматривает комиссию 0,5% на посторонних сервисах и позволяет без комиссии переводить средства на карты всех банков Украины через ПУМБ Online. Тарифы размещены в открытом доступе на официальном сайте банка и доступны в веб-версии Вашего личного кабинета ПУМБ Online.
Мы искренне желаем помочь Вам разобраться в ситуации. Отправленные Вами личные данные позволяют начать расследование. Мы непременно разберемся в случившемся и предоставим Вам ответ.
Коментарі (2)
Плохо работает пумб-онлайн
Конечно же банк ответ даст, что можно оплатить в терминалах и т. д…
Но тогда зачем вы навязываете и пропогандируете свой сервис?
Коментарі (7)
Расчетная дата и ПУМБ online умер — не доступен и ведутся технические работы
Напишите регламент проведения операций по списанию и зачислению средств по счету карты с использованием разных каналов (Р2Р, по реквизитам, наличными), а не ссылайтесь на закон о платежных системах в Украине.
Сделайте уточнение в сообщении об обязательном платеже, что до 18−00 30-го числа погасить можно только через сервис ПУМБ online, чтобы люди понимали и платили заранее через другие каналы.
Нет полных тарифов по кредитной карте на сайте — впервые такое встречаю. Это тайна для клиентов или вы не хотите их заранее расстраивать? Не позорьтесь и разместите эту информацию на сайте в свободном доступе, а не на горячей линии у оператора в устной форме в формате вопрос-ответ, когда не понимаешь, а что ты не спросил из того что есть.
К приложению ПУМБ online куча претензий: нет выписки по счету в мобильной версии, операции отображаются на следующий день, операции по карте за последние 30 дней, нет экспорта из приложения выписки в формате Ecxel, а только pdf, повторить платеж из истории нельзя.
По вопросу о сроках пополнения карты желаем подсказать, что зачисление через р2р сервисы других банков занимает до 3 рабочих дней, через р2р-сервисы ПУМБ зачисление производится онлайн (если с карты ПУМБ) или до 3 рабочих дней (если карта другого банка), через терминалы ПриватБанка и IBOХ — в режиме онлайн (платежи в будние дни до 18:00).
Нам, правда, есть над чем работать и мы будем благодарны если отправите нам свои пожелания на электронную почту info@fuib.com, с радостью рассмотрим все Ваши предложения для улучшения качества работы мобильного приложения ПУМБ online.
Коментарі (9)
Кредитная карта… одни проблемы
Столкнулась с ситуацией — оформление кредитной карты… без моего согласия…
Оформляла рассрочку в магазине. И вот акция… Мне утвердили кредитную карту с лимитом 3000 грн. Я четко сказала, что карту мне не нужно открывать. Т. К уже один раз пришлось бегать по городу, искать отделения и закрывать кредитку… Менеджер мило улыбалась, уверяла, что без нее ни как нельзя… Если она ее открыла — значит и может закрыть… меня же, опять мило отправили бегать по городу и закрывать карту в отделение… Ни одного документа связанного с открытием карты я не подписывала, карту я отказалась забирать, был подписан только договор потребительского кредита.
Обращения на коллцентр с жалобами не дали ни какого эффекта. Один сотрудник говорит одно, другой — другое, в результате — смогла только заблокировать операции по карте в интернет приложении, и снизить лимит до 1000 грн.
Не удивлюсь, если за меня подписали договор на карту и отправили документы в офис.
На все мои обращения — жалобы, мне отвечали смс-ками (ваше обращение требует более тщательной проверки), а когда перезванивали — итога решения моей проблемы мне тоже не озвучивали.
Виновных тоже не нашли…
Закрою кредит на технику — обходить данный банк буду десятой дорогой.
Коментарі (12)
Рівень «підтримки» на гарячій лінії - нульовий
Вирішити проблему я спробував за допомогою онлайн-чату в додатку. Тут на мене чекало друге здивування — в банку немає цілодобової підтримки! Тобто мені натякнули — друже, тут немає питань, що горять, зачекай до раночку. Питання моє, звісно, не горіло, але чому не виділити трохи коштів на операторів, що працюватимуть в нічну зміну, для мене загадка. Відповідь на цю загадку я отримав наступного дня, йдемо далі.
Отже, наступного дня я написав в чат у робочий час, і мені повідомили, що в чаті оператор змінити ліміт можливості не має, але, о чудо, це можна зробити за телефоном. Для цього потрібно чітко повідомити своє бажання голосовому боту, який магічним чином його виконає. Оператор також зазначив, що зменшити ліміт можна мінімум до тисячі гривень, обнулити можна тільки через відділення. Пандемія? Дистанційне обслуговування? Ні, не чули, але й тут я проковтнув (а що було робити?).
Телефоную голосовому боту «Поліні»: є підозра, що насправді звати його не Поліна, а ПолінО, бо сенсу від спілкування з ним приблизно стільки ж, скільки від спілкування з дверима. Разів п’ятнадцять я намагався донести, що хочу знизити кредитний ліміт до двох тисяч гривень, але хрін там. Робот настирливо повторював мені, що може знизити ліміт до попередньо схваленої суми — 47000 грн. При цьому, зауважу, після кожної другої спроби він переключав мене на оператора-людину. І тут починається найцікавіше.
Я майже все життя працюю з клієнтами — як зовнішніми, так і внутрішніми. І для мене customer care — це не пустий звук, а філософія роботи. Можливо, саме з цієї причини мене дико вкурвлює, коли оператор, замість того, щоб запропонувати якісь шляхи вирішення проблеми, завуальовано шле мене нахій! І отут я зрозумів, чому в «ПУМБ"і немає цілодобової підтримки — в ній просто немає сенсу, адже навіщо платити людям, щоб вони слали клієнтів нахій цілодобово, якщо це можна робити тільки у робочий час! Врешті решт я з надцятої спроби змусив у оператора прийняти у мене скаргу на некоректну роботу сервісу, але оператор прямим текстом дала зрозуміти, що зиску від цього не буде, адже коли розглянуть скаргу — невідомо, будуть щось змінювати на підставі цієї скарги в роботі бота — невідомо, як я дізнаюся, що скаргу розглянуто — невідомо (під моїм тиском оператор додала до тексту звернення прохання повідомити про результат розгляду скарги, але чи це дійсно так — побачимо).
В сухому залишку будь-які шляхи дистанційного вирішення проблеми, які я запропонував, оператор відкинула — зменшити ліміт може лише бот (який не працює) або менеджер у відділенні. Оскільки другий варіант мене не влаштовує, то поки що раунд завершился нічим. Але все йде до того, що я все ж таки завітаю до відділення банку — аби закрити в ньому рахунки. Тому що волати про «клієнтоорієнтірованнасть» і при цьому надавати подібний рівень сервісу — це просто нонсенс, який не налазить на голову.
Коментарі (1)
Нет доверия к этому банку
Действительно, некоторые банковские операции в отделении требуют наличие паспорта и ИНН. Кроме того, Вы можете самостоятельно узнать остаток по кредиту, по одному из способов:
— в мобильном приложении ПУМБ online в разделе «Кредиты» есть строка «Сумма до полного погашения». После выбора на экране будет актуальная информация по кредиту;
— с помощью Viber-банка по ссылке https://chats.viber.com/pumb. Необходимо перейти в личные сообщения и выбрать раздел «Мои продукты»;
— через Telegram-бот: @pumb_bank_bot;
— колл-центр, по одному из номеров: +380442907290; +380962907290; +380502907290; +380932907290.
Письменные обращения обрабатываются до 30 календарных дней. Оставленные Вами личные данные в заявке дают нам возможность проверить статус Вашего обращения. После полной проверки мы ответим Вам в личных сообщениях.
Коментарі (2)
Поддержка 0
2. Два раза писал на оф имейл info@fuib.com ответа нет, реакции нет, просто видать письма там в мусорку отправляются сразу
Коментарі (1)
Никому не рекомендую
Кредитные карты нашего банка действительно предусматривают возможность подключить оплату частями на покупки в магазинах-партнерах от 500 грн на 24 месяца. На протяжении первых 3 месяцев действия оплаты частями Вам предлагается льготный период, когда на сумму покупки не начисляется процент, что позволяет погасить задолженность без переплат. Оплата частями активируется по инициативе клиента через смс-подтверждение, Viber-бот или обращение на горячую линию. Кроме этой партнерской оплаты частями, Вы также можете самостоятельно создать собственную рассрочку на любую безналичную покупку от 500 грн в личном кабинете ПУМБ Online. Льготный период не распространяется на такой тип рассрочки, процент в сумме 3% от суммы покупки начинает начисляться с первого месяца пользования услугой.
Мы желаем помочь Вам разобраться в ситуации. Для этого, пожалуйста, сообщите нам Ваши ФИО, ИНН, а также дату и канал получения некорректной консультации. Мы проведем расследование и непременно предоставим Вам ответ.
Коментарі (2)
Блокують рахунок одразу після його відкриття, без належних на те підстав
Повна некомпетентність, неповага до клієнта та його часу — можуть бути вашим чесним девізом.
Вам начхати на людей та їх проблеми, які у них виникають саме через ваш некваліфікований персонал.
Вчора, 24.09.2021 я відкрив рахунок у вашому банку та після цього був проінформований вашим співробітником про те, що для його активації необхідно здійснити поповнення від 100 грн.
Оскільки протягом цього ж дня я планував здійснювати оплату карткою, я здійснив її поповнення на 8000 грн з особистої картки, у присутності консультанта, після чого мій рахунок заблокували для перевірки Податковою службою.
Податкова перевірила рахунок, після чого його було заблоковано службою безпеки ПУМБ.
Від вашої підтримки я більше 10 разів отримував відповідь, що мені необхідно звернутись до відділення банку, після чого звертався у відділення за адресами:
Київ, вул Вадима Гетьмана 1 — 4 рази за 24.09
Київ, просп Перемоги 106/2 — 1 раз за 25.09
Жодного разу при цьому мені не змогли розблокувати рахунок. На гарячій лінії сказали, що по моєму рахунку є виконавче провадження: після чого я здійснив з десяток запитів, і жодного провадження не було знайдено.
У відділенні банку повідомили, що по моїй картці були шахрайські операції та дії: єдине, що я встиг зробити — це отримати у вашому відділенні картку, це є шахрайством? Жодних операцій по ній не було.
Протягом 2 днів я телефонував на гарячу лінію, у вас абсолютно НЕкомпетентна служба підтримки, адже відділ безпеки не беруть слухавку по 20 хвилин і більше, інші ж відділи — відправляють до відділення банку (де я був наразі уже 5 разів). У банку відправляють на гарячу лінію та по-хамськи відносяться.
Згідно із законодавством України, ви неправомірно заблокували мій рахунок та користуєтесь моїми грошовими коштами.
Про що я вже залишив скаргу на сайті НБУ та буду вимагати повернення коштів через суд, якщо не отримаю їх протягом 3 робочих днів.
Всі документи можу надати на вимогу.
Коментарі (4)
Слив фин. номера
Честно ни с одним банком не было такого ужаса, устала блокировать номера которые по нескольку раз на день присылают смс и звонят!!!
Коментарі (4)
Відгук
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Этот банк наглеет!!! И мне даже не разрешили закрыть мой счет! Не рекомендую этот банк!
А также, отправленные Вами данные в заявке дают нам возможность проверить корректность обслуживания со стороны наших коллег. Обязательно предоставим Вам обратную связь по окончанию проверки.
Коментарі (9)