×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.6 | 44.2 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Всі курси банку |
Несанкціоновані списання,обережно, ШАХРАЇ
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Коментарі (2)
Це не банк
Маленька ремарка, половина відділення не спілкується українською.
Наш співробітник прачюючи згідно внутрішніх розборяджень банку, може попросити клієнта заповнити анкету для подальшого обслуговування
Коментарі (9)
Бизнесмены из 90-х)))))
И скажите мне пожалуста, с какой радости, я должен делиться с вашим банком персональными данными третьих лиц, как это с законодательством коррелирует ???
Коментарі (3)
ПУМБ ШАХРАЇ
Протягом 2 місяців вносила на картку сумму 450 тис грн.Перед тим як вносила, дзвонила до кол центру, щоб дізнатися, чи будуть проблеми, якщо є договір позики, людина яка є позикодавцем має задекларований дохід в рази більше ніж 450 тис грн (хрещений мого сина, мій кум), в кол центрі сказали ніяких проблем не буде.Рахунок заблокували без поясненнь, на балансі -99999999999. В відділенні надали перелік документів, які вам підходять, я їх не маю, маю лише договір позики, але він вам не підходить! ПУМБ після блокування вже каже, що договір позики підходив до війскового стану, зараз не підходить, хоча в кол центрі сказали що все ОК! Тепер ви кажете, що ви вивчаєте кожен випадок індивідуально і для кожного випадку різний перелік документік! ОК я з цим ознайомлена.Далі що? Я хочу розірвати з вами відносини, пишу заяву у відділенні та надую реквізити іншого банку щоб розірвали зі мною відносини, та перевели кошти. У відділені сказали, що протягом певного часу, банк розірве зі мною відносини, я буду ризиковим клієнтом, СБУ перевірить походження коштів, причетність до відмивання бла бла бла.Чекаємо на закриття рахунку вже майже місяць і у відділенні сказали, що керівництво не погодило закриття рахунку.ПУМБ ви можете публічно дати відповідь, що якщо документи походження коштів вас не влаштовують ви забираєте кошти тупо собі??
Згідно статті 1075 цивільного кодексу Укнаїни я маю право розірвати з вами відносини, чому мені відмовили?
Коментарі (3)
Претензія щодо ненадання відповіді на заяву про закриття рахунків та досудова вимога
цю вимогу направлено до банку у встановленому законом порядку
«25» серпня 2022 року від АТ «ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ БАНК» надійшов лист, в якому повідомлялось про відмову від підтримання ділових відносин з ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» та необхідністю подання заяви на закриття поточних рахунків.
«31» серпня 2022 року, ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» було подано в паперовому вигляді у відділення № 21 АТ «ПУМБ» в м.Києві (вул. Велика Васильківська, 118, м.Київ) Заяву про закриття рахунків UA…, UA… та перерахування залишку коштів за відповідними реквізитами (вхідний № 120/84/07.8 від 31.08.2022р.).
Відповідно до положень ч. 1 ст. 1075 Цивільного кодексу України, Договір банківського рахунка розривається за заявою клієнта у будь-який час.
Згідно ч. 3 ст. 1075 Цивільного кодексу України, залишок грошових коштів на рахунку видається клієнтові або за його вказівкою чи в порядку, встановленому законом, перераховується на інший рахунок в строки і в порядку, встановлені банківськими правилами.
В зв’язку з тим, що умовами Договору банківського обслуговування корпоративних клієнтів, який було укладено між ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» та АТ «ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ БАНК», не встановлено строк виконання зобов’язання щодо перерахування залишку коштів на рахунку, який закривається за заявою Клієнта, таке зобов’язання, відповідно до положень ч.2 ст. 530 Цивільного кодексу України повинно бути виконано Банком протягом 7 (семи) днів від дня пред’явлення вимоги.
Враховуючи, що Заява про закриття рахунків та перерахування залишку коштів була подана ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» 31.08.2022 року, Банк зобов’язаний виконати відповідні зобов’язання до 07.09.2022 року (включно).
На підставі вищевикладеного, вимагаємо до 07.09.2022 року (включно), закрити рахунки UA … (залишок коштів 3522602,20 грн.),
UA … (залишок коштів 0,00 грн.) та перерахувати залишок коштів в розмірі 3522602,20 грн за наступними реквізитами:
ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА», ЄДРПОУ 44423140,
IBAN UA… в АТ «ОЩАДБАНК», МФО 313957.
У випадку незадоволення наших вимог, будемо змушені звернутися до господарського суду за захистом наших прав з відповідними позовними вимогами.
Коментарі (6)
Скарга щодо блокування коштів на рахунку, дій конкретних працівників банку та ненадання відповідей на багаточисельні звернення
07.06.2022р. — було забраковано вихідний платіж з причиною: «Відмовлено в проведені операціїї згідно з п.п. 4.4.57 п. 4.4 Договору банківського обслуговування корпоративних клієнтів».
08.06.2022р. — через систему «ПУМБ Digital Business» отримано від банка запит на надання документів із зазначенням терміну відповіді в 1 добу, до 09.06.2022р.
08.06.2022р. — через систему «ПУМБ Digital Business» в банк була направлена відповідь від підприємства з наступним змістом: «У зв’язку з військовими діями, що проходять у місті за місцем знаходження підприємства, а також у зв’язку з неможливістю оперативного надання документів у строк, зазначений у запиті (09.06.2022р.), просимо закрити розрахунковий рахунок у Вашому банку.».
10.06.2022р. — через систему «ПУМБ Digital Business» було подано документи, що запитуються банком в запиті від 08.06.2022р., та які підприємство на той момент мало можливість подати, а саме:
1) Лист-пояснення по суті діяльності підприємства;
2) Договір оренди приміщення;
3) Договір № 0402−2022 від 04.02.2022р. з додатками до нього;
4) Договір 07−02/2022 від 07.02.2022р. з додатками до нього;
5) Договір № 01/02 від 01.02.2022р. з додатками до нього;
6) Інформація щодо фінансової звітності;
7) Виписки з іншого обслуговуючого банку;
8) Лист про зміну юридичної адреси з наказом по підприємству.
Також 10.06.2022р. подано заяву на закриття розрахункового рахунку (Додаток 2. Заява про зміну умов обслуговування)., але на дану заяву, станом на момент складання цього листа, банк не відповів.
15.06.2022р. — була отримана відповідь банку про те, що «Не було надано весь перелік запитуваних документів, тому операції по рахунку будуть обмежені до моменту отримання банком всього пакету документів/інформації».
17.06.2022р. — в відділення банку за адресою м.Київ, Оболонський проспект, 22-В був поданий лист (№ 10/22 від 10.06.2022р.), в якому підприємство просить або розблокувати розрахунковий рахунок або закрити його згідно заяви на закриття, поданої 10.06.2022р.
20.06.2022р. — подана заява (№ 20/22 від 20.06.2022р.) на переведення обслуговування підприємства у відділення АТ ПУМБ у м.Дніпро, але відповідь на цю заяву, станом на момент складання цього листа, банк не надав.
21.06.2022р. — підприємство перереєстровано з м. Маріуполь до м. Дніпро і в зв’язку з цим через систему «ПУМБ Digital Business» в банк був направлений Витяг з ЄДР, підтверджуючий зміну юридичної адреси підприємства.
21.06.2022р. — через систему «ПУМБ Digital Business» до банку направлено лист-запит (№ 21/22 від 21.06.2022р.) про стан та строки виконання заяви про закриття розрахункового рахунку, але на питання, зазначені в цьому запиті, станом на момент складання цього листа, по суті банк не відповів.
23.06.2022р. — через систему «ПУМБ Digital Business» отримано Лист від банку про те, що: «Наданих Товариством документів недостатньо для завершення Банком ПЗНП. Таким чином, будь-які дії за рахунками Товариства можуть бути вжиті Банком лише після залишкового завершення ПЗНП.».
28.06.2022р. — до Подільського управління поліції м.Києва було подано заяву про скоєння кримінального правопорушення.
29.06.2022р. — в відділення банку за адресою м.Київ, вул. Андріївська, 4 подано звернення (№ 301 від 29.06.2022р.) до банку про надання детальної інформації, на підставі чого саме обмежено діяльність та використання рахунку підприємства та з проханням повідомити конкретний термін зняття таких обмежень. Але на питання, зазначені в цьому зверненні, станом на момент складання цього листа, по суті банк не відповів.
30.06.2022р. — отримано відповідь від банку (№КІЕ-54/9 від 30.06.2022р.) про те, що: «Наданих Товариством документів недостатньо для завершення Банком ПЗНП. Таким чином, будь-які дії за рахунками Товариства можуть бути вжиті Банком лише після залишкового завершення ПЗНП.», тобто банк продублював відповідь, яку надавав 23.06.2022, а всі питання підприємства знову проігнорував.
30.06.2022р. — в відділення банку за адресою м.Київ, вул. Андріївська, 4 подано звернення (№ 310 від 30.06.2022р.), в якому підприємство просить надати довідку з зазначенням наступної інформації:
1) Вказати розрахункові рахунки підприємства, відкриті в АТ «ПУМБ»;
2) Вказати стан розрахункових рахунків підприємства;
3) Вказати чи працюють розрахункові рахунки підприємства на вхідні платежі;
4) Вказати чи працюють розрахункові рахунки підприємства на вихідні платежі;
5) Якщо рахунки не працюють на вхідні або вихідні платежі, то вказати причину;
6) Якщо є обмеження щодо розрахункових рахунків, то вказати терміни зняття таких обмежень;
7) Вказати залишки коштів на розрахункових рахунках підприємства станом на поточну дату;
8) Вказати, чи має підприємство заборгованість перед АТ «ПУМБ».
Але ні відповіді на це звернення, ні запитуваної довідки, станом на момент складання цього листа, банк не надав.
01.07.2022 г. — в відділення банку за адресою м.Київ, вул. Андріївська, 4 подано звернення (№ 313 від 01.07.2022р.) до банку з проханням про надання наступної інформації:
1) Зазначити дату, коли саме Видаткові операції за рахунками ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» (ЄДРПОУ 44423140) були обмежені у зв’язку з необхідністю виконання Банком п. 4 та п. 5 ч. 2 ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»;
2) Вказати які саме фінансові операції ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» (ЄДРПОУ 44423140) були визначені Банком як підозрілі та викликали потребу у Банка вжити посилені заходи належної перевірки (далі — ПЗНП);
3) Вказати яких саме документів ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» (ЄДРПОУ 44423140), крім тих що були надані 10.06.2022р. та 16.06.2022р. системою «Клієнт-банк» на Ваш запит №б/н від 08.06.2022р., недостатньо для завершення Банком ПЗНП;
4) Вказати на який максимальний термін Банком можуть бути застосовані посилені заходи належної перевірки (ПЗНП) до ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» (ЄДРПОУ 44423140), згідно діючого законодавства України;
5) Вказати які саме дії необхідно вчинити підприємству ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» (ЄДРПОУ 44423140) для максимального прискорення завершення Банком ПЗНП.
Але відповідей по суті заданих питань, станом на момент складання цього листа, банк на це звернення не надав.
08.07.2022р. — отримано відповідь від банку (№КІЕ-54/11 від 08.07.2022р.) про те, що розрахунковий рахунок підприємства було заблоковано за рішенням ДСФМУ від 29.06.2022р.
Але термін блокування р/р ДСФМУ минув 10.08.2022р. (31-й робочий день), проте, станом на момент складання цього листа, розрахунковий рахунок підприємства заблоковано.
11.07.22 г. — через систему «ПУМБ Digital Business» до банку подано заяву (№ 11/07 від 11.07.2022р.) про отримання інформації з проханням:
1) Надати детальну відповідь на підставі яких нормативно-правових актів, які є чинні в Україні та процесуальних документів, рішень було здійснено зупинення фінансової діяльності рахунків ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА», які відкриті у Вашому банку, зокрема в період часу з 07.06.2022р. по 30.06.2022р. та у відношенні рахунку ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА»;
2) Надати копію рішення ДСФМ України від 29.06.2022р. або зазначити детальне обґрунтування причин фінансового зупинення діяльності рахунку нашого підприємства згідно з вказаним вище рішенням;
3) Відповідь на дане звернення, прошу надати письмове, сканкопію відповіді правити на електронну адресу ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА»;
4) У разі неможливості надати копію вказаного вище рішення та (або) інформації щодо нього, зазначити підстави, які унеможливлюють надання такої інформації з посиланням на діюче в Україні законодавство.
Але відповіді на це звернення, станом на момент складання цього листа, по суті заданих питань банк не надав.
13.07.2022р. — направлена скарга до НБУ (відповіді наразі немає).
19.07.2022р. — отримано відповідь (№КІЕ-54/12 від 19.07.2022р.) від банку про те, що: «На аналогічні запити, що надходили від ТОВ „Комфорт-Оптіма“, Банком вже надавалися відповіді». Але відповіді по суті поставлених питань банком не надавалися.
21.07.2022р. — Укрпоштою направлено до банку адвокатський запит, у якому адвокат просить: «Повідомити причину відмови у закритті р/р; повідомити термін закриття р/р; надати копію рішення ДСФМУ».
22.07.2022р. — в відділення банку за адресою м.Київ, вул. Андріївська, 4 подано заяву про надання інформації, в якій підприємство просить: «Надати чітку інформацію, з якого саме часу (число, місяць, рік) обчислюється строк зупинення діяльності рахунків ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА».
29.07.2022 було подано адвокатський запит до ДФМУ, у якому адвокат просить: «Провести перевірку законності дій банку; надати копію рішення ДФМУ № 1691-РЗ/2022 від 29.06.2022р.; повідомити термін, коли буде розблоковано р/с».
05.08.2022р. — отримано відповідь (№КІЕ-54/15 від 05.08.2022р.) від банку на заяву про надання інформації від 22.07.2022р.: «Рахунок заблокований 06.06.2022р.; банк проводить ПЗНП, відповідно до чинного законодавства; обмеження буде знято після завершення ПЗНП».
08.08.2022р. — отримано відповідь від ДФМУ на адвокатський запит: «Інформація щодо зупинення фінансових операцій є таємницею фінансового моніторингу».
10.08.2022р. — знову направлено до банку «Додаток2_Заява_про_зміну_умов_обслуговування», але на дану заяву, станом на момент складання цього листа, банк не відповів.
15.08.2022р. — отримано відповідь від банка на адвокатський запит про те, що: «Запитувана інформація є банківською таємницею», але питання від адвоката не мали на увазі розкриття жодних банківських таємниць.
17.08.2022р. — повторно подано через систему «ПУМБ Digital Business» заяву на переведення обслуговування підприємства до м.Дніпро, але на дану заяву, станом на момент складання цього листа, банк не відповів.
19.08.2022р. — в відділенні за адресою: м. Дніпро, вул. Троїцька, 10 вдруге подано заяву (№ 43/08 від 18.08.2022р.) на переведення обслуговування у м. Дніпро, але на дану заяву, станом на момент складання цього листа, банк не відповів.
19.08.2022р. — в відділенні за адресою: м. Дніпро, вул. Троїцька, 10 подано запит (№ 44/08 від 18.08.2022р.) з питаннями: «Чому обслуговування не переведено, коли воно буде переведено та чому немає відповіді на заяву про переведення обслуговування від 20.06.2022р.?», але на дану заяву, станом на момент складання цього листа, банк не відповів.
19.08.2022р. — надіслано звернення до банку через систему «ПУМБ Digital Business» з повідомленням про зміну юридичної адреси підприємства та проханням перевести обслуговування у Дніпро, але це звернення з невідомих причин було забраковано.
19.08.2022р. — знову надіслано звернення до банку через систему «ПУМБ Digital Business» з повідомленням про зміну юридичної адреси підприємства та проханням перевести обслуговування у Дніпро, але на дане звернення, станом на момент складання цього листа, банк не відповів.
25.08.2022р. — через систему «ПУМБ Digital Business» від банку отримано лист «Щодо відмови від підтримання ділових відносин».
26.08.2022р. — за рішенням менеджера банку АТ ПУМБ Хмельницького Олександра нашому підприємству була відключена система «ПУМБ Digital Business».
29.08.2022р. — на офіційну електронну пошту банку АТ ПУМБ (info@fuib.com) було направлено в електронному вигляді та в головний офіс банку АТ ПУМБ (вул. Андріївська, 4, м. Київ, Україна, 04070) було передано в паперовому вигляді Заяву про закриття розрахункового рахунку, але на дану заяву, станом на момент складання цього листа, банк не відповів.
29.08.2022р. — було подано в паперовому вигляді Заяву про закриття розрахункового рахунку у відділення АТ ПУМБ за адресою вул. Велика Васильківська, 118, м. Київ.
31.08.2022р. — директору подзвонили з відділення за адресою вул. Велика Васильківська, 118, м. Київ (менеджер Жилюк Марина, вн. № 8223) та повідомили те, що форма Заяви на закриття рахунку (Додаток2_Заява_про_зміну_умов_обслуговування) не відповідає поточній редакції.
31.08.2022р. — було подано нову Заяву на закриття рахунку (в редакції, яку отримали від Жилюк М. В. по електронній пошті) в відділення за адресою вул. Велика Васильківська, 118, м. Київ (вх. № 120/84/07.7 від 31.08.2022р.), але на дану заяву, станом на момент складання цього листа, банк не відповів.
Окрім вищенаведеної переписки, представники підприємства багаторазово звертались до банку з усними питаннями щодо блокування коштів на розрахунковому рахунку, з приводу зміни обслуговуючого відділення та з приводу закриття рахунку. Все спілкування нашого підприємства з банком відбувається через обслуговуючого менеджера Хмельницького Олександра. Хмельницький Олександр часто посилається на велику зайнятість, на брак часу для спілкування з нашим підприємством, а коли в нього все-таки знаходиться час поспілкуватися, то пояснити будь-що по суті або дати конкретні відповіді на запитання даний фахівець не в змозі, на що нашим підприємством постійно подаються скарги через гарячу лінію банку. Але ці скарги потрапляють на розгляд знову до того ж фахівця, Хмельницького Олександра і відповідно подання таких скарг перетворюється на марну трату часу. Також замість того, щоб конструктивно відповісти на поставлені запитання, Хмельницький Олександр пропонує звертатися зі скаргами до НБУ або з позовом до суду.
Також 26.08.2022р. Хмельницький Олександр усно у телефонній розмові наполягав на особистій зустрічі та запитував додаткові документи, без яких нібито неможливо закрити розрахунковий рахунок. У відповідь на це, Хмельницькому Олександру було запропоновано надіслати через систему «ПУМБ Digital Business» офіційний запит нашому підприємству на надання цих документів, проте він відповів, що такий запит направити він не може. Після цієї розмови Хмельницький Олександр за своїм рішенням відключив нашому підприємству систему «ПУМБ Digital Business».
Станом на 05.09.2022р. розрахунковий рахунок підприємства, незважаючи на отриманий від банку лист «Щодо відмови від підтримання ділових відносин», не закритий, заяви про закриття рахунку не розглянуті, система «ПУМБ Digital Business» відключена.
Банк не надає конкретної інформації про терміни розгляду заяв щодо закриття розрахункового рахунку.
Вважаємо, що вирішення питань з розблокуванням розрахункового рахунку, зміною обслуговуючого відділення, а на даний момент з закриттям розрахункового рахунку затягуються саме через некомпетентність, недбалість, упереджене ставлення до нашого підприємства та корупційні наміри обслуговуючого менеджера Хмельницького Олександра. У зв’язку з цим просимо Вас провести службове розслідування, що стосується співробітника банку Хмельницького Олександра та повідомити про результати такого розслідування.
Також вимагаємо якнайшвидше розглянути Заяву про закриття розрахункового рахунку, закрити розрахунковий рахунок та перевести залишки коштів за реквізитами, вказаними в Заяві.
Відповідь на дане звернення, просимо надати письмово, сканкопію відповіді направити на електронну адресу ТОВ «КОМФОРТ-ОПТИМА» (e-mail: smartfin@i.ua).
Коментарі (22)
Не видають готівковий долар з карток, але вільно продають всім бажаючим
Заявки постійно переносять. У касі кажуть «немає підкріплення валютою, знімайте у гривні».
Проходячи чергове відділення банку Пумб зайшов, запитав, чи можу купити 3000 доларів?
Так, відповів касир. А більше можна запитую? І знов ствердна відповідь
Я зрадів, що нарешті долари привезли, дістаю валютну картку — «ось з неї мені видайте долари», кажу
І тут виявилося, щоб зняти гроші з картки, треба вже робити замовлення на колись.
Керівник відділення почав вже добре відому мені пісню про тяжкий військовий стан, відсутність підкріплення валютою.
А продажа готівки то інше і зняття з валютної картки це різні несумісні операції, навіть за наявності доларів у касі вдосталь.
Зателефонував до гарячої лінії банку. Вони відповіли, що на такі питання не впливають, потрібно «домовлятися» з керівником. Керівник зі мною домовлятися не схотів.
Гаряча лінія НБУ сказала писати скаргу.
Написав. #120/127 від 05.09.2022
Гидко.
Також нагадуємо, що Ви можете розрахуватися карткою до рахунку в іноземній валюті в торгівельній мережі, отримати валюту в АТМ за кордоном або зняти кошти в гривневому еквіваленті у разі відсутності іноземної валюти в касі відділення.
Коментарі (13)
Причина не видачі готівкової валюти.
Хочу зазначити що в інших банках такої проблеми немає.
Замовив в четвер (25го серпня) валюту на понеділок, прийшовши в понеділок мені повідомили що надійшло розпорядження не видавати валюту готівкою і якщо я хочу то можу зняти в гривні. Звісно що при таких курсах мене не влаштовувало зняття в гривні. Головний менеджер почала розказувати про запобігання махінацій і видала бланк заяви де потрібно вказувати походження грошей та прикріпляти документи що свідчать про їх легальність і сказала що ситуація можливо покращиться з 15го вересня. Зауважу що при надходженні грошей на рахунок ніяких доказів не потрібно, а тільки тоді коли вже хочеш ці гроші зняти =) На гарячій лінії сказали що нічого такого не знають і ніяких розпоряджень не було ні від головного офіса ні від НБУ і порадили ще раз замовити валюту вже на наступний четвер і що якщо не видадуть то знову телефонувати їм. Прийняли скаргу (яку так і не розглянули в обіцяні 5 днів) і побажали успіху. Зрозуміло що в наступний четвер гроші не видали, а головний менеджер на пропозицію поспілкуватися з гарячою лінійою сказала що ні з ким говорити не збирається.
І вже на наступний день, в п’ятницю (2го вересня), всім приходить повідомлення що з 10го вересня буде зніматися комісія у розмірі 1% від суми при знятті валюти готівкою.
Так що всі ці ніби то проблеми з валютою через агресію росії, зараз виглядають огидно.
Комісія — це нормально але не таким ось чином. Багато в кого були плани на ці кошти в певний час і багато хто зняв в гривні від безвиході і втратив ~1000грн на тисячі доларах на конвертації. Дуже розлючений ось такою поведінкою і таким ставленням до своїх клієнтів. Закриваю всі рахунки і переходжу до більш адекватного банку.
Дійсно, з З 10 вересня ПУМБ змінює тарифи на зняття в касі банку готівки у валюті (USD/EUR/GBP/PLN) з дебетних карток всеКАРТА. Відтепер, власники дебетових карток всеКАРТА під час зняття в касі банку готівки у валюті USD/EUR/PLN/GBP сплачуватимуть 1% комісії. Банк був змушений ввести комісію за зняття готівки у валюті в касі банку через збільшення вартості обслуговування готівкової валюти. Водночас, для клієнтів, які стабільно зберігають гроші в ПУМБ діятимуть пільгові умови. Якщо протягом календарного місяця сумарно на поточних та депозитних рахунках клієнта в валюті рахунку щоденно знаходилось не менше 500 USD/EUR/PLN/GBP, то наступного календарного місяця зняття валюти в касі буде для власників карток всеКАРТА — безкоштовне 2 рази на місяць на загальну суму меншу за 500 000, 01 грн.
Однак, Ви все ще можете зняти кошти без комісії, до 10 вересня.
Коментарі (12)
Ніколи не працюйте з ПУМБ
Уточнити інформацію по запиту, або надіслати додаткові документи можна на пошту Банку info@fuib.com.
Коментарі (4)
Некогда любимый банк
Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, яку Ви описали. Ваша заявка містить дані, необхідні для початку розслідування. Ми неодмінно все перевіримо та надамо Вам зворотній зв'язок
Коментарі (2)
Банк-мошенник , не выдаёт валюту с карты
Ах да, ещё один подарок от этого недобанка — снятие валюты с карты с 10.09. -1%.
В вашому випадку ми не змогли вчасно доставити валюту в відділення, тому що насамперед ми задовольняємо потреби наших клієнтів, які розміщують валютні депозити в нашому банку. Як правило, вони мають персональних менеджерів і в рамках чинних обмежень проблем з отриманням валютної готівки у них немає.
Ви можете розрахуватися карткою до рахунку в іноземній валюті в торгівельній мережі, отримати валюту в АТМ за кордоном або зняти кошти в гривневому еквіваленті у разі відсутності іноземної валюти в касі відділення.
Коментарі (3)
Пумб онлайн
Напишіть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону
Написати коментар
Не хочуть віддавати валюту з валютних рахунків по вказівки Косенко
Наразі значно ускладнилася логістика поставок готівкової валюти. У той же час різко зріс попит на готівкову валюту. І це спричинило необхідність попереднього замовлення клієнтами валюти. В вашому випадку ми не змогли вчасно доставити валюту в відділення, тому що насамперед ми задовольняємо потреби наших клієнтів, які розміщують валютні депозити в нашому банку. Як правило, вони мають персональних менеджерів і в рамках чинних обмежень проблем з отриманням валютної готівки у них немає.
Також нагадуємо, що Ви можете розрахуватися карткою до рахунку в іноземній валюті в торгівельній мережі, отримати валюту в АТМ за кордоном або зняти кошти в гривневому еквіваленті у разі відсутності іноземної валюти в касі відділення.
Коментарі (1)
Не выдают валюту в отделении
Заведующая отделения ссылается на то, что было распоряжение не выдавать валюту хотя на горячей линии говорят, что такого распоряжения не было и если валюта заказана то должны выдать.
Через військову агресію Росії проти України, значно ускладнилася логістика поставок готівкової валюти. У той же час різко зріс попит на готівкову валюту. І це спричинило необхідність попереднього замовлення клієнтами валюти. В вашому випадку ми не змогли вчасно доставити валюту в відділення, тому що насамперед ми задовольняємо потреби наших клієнтів, які розміщують валютні депозити в нашому банку. Як правило, вони мають персональних менеджерів і в рамках чинних обмежень проблем з отриманням валютної готівки у них немає.
Також нагадуємо, що Ви можете розрахуватися карткою до рахунку в іноземній валюті в торгівельній мережі, отримати валюту в АТМ за кордоном або зняти кошти в гривневому еквіваленті у разі відсутності іноземної валюти в касі відділення.
Коментарі (1)
Не віддають валюту.
Перед тим як замовити, на гарячій лінії сказали щоб гроші з депозита перевів на картку, я так і зробив, підтвердили доставку на 1 вересня, сказали після 15ї години щоб підійшов до каси, а якщо не доставлять то банк мені зателефонує попередить. Ок. Прийшов, касир каже що долярів НЕ дасть, так як мене нема в списку замовників, отакої, на спробу апелювати тим що я дзвонив через підтримку і робив замовлення, каже нічого не знаю мене в списку нема… І знову так само як і перед цим декілька днів назад пропонують забрати гривнею. Після мене в черзі стояла жіночка, підійшла спитала чи продадуть їй готівковий долар, їй відповіли що без проблем.
Ось такі в банку стандарти роботи зі своїми клієнтами.
Звісно що більше не планую на далі таких відносин, моїх долярів банк в себе НЕ побачить. Добре що є де залишити конструктивний відгук аби інші люди бачили реальну ситуацію.
Наразі значно ускладнилася логістика поставок готівкової валюти, різко зріс попит на готівкову валюту. І це спричинило необхідність попереднього замовлення клієнтами валюти. В вашому випадку ми не змогли вчасно доставити валюту в відділення, тому що насамперед ми задовольняємо потреби наших клієнтів, які розміщують валютні депозити в нашому банку. Як правило, вони мають персональних менеджерів і в рамках чинних обмежень проблем з отриманням валютної готівки у них немає.
Коментарі (1)
Третій раз не надійшла готівка у валюті до каси
Цього разу навіть не телефонували з попередженням. Про те, що банк мене в черговий раз «кинув» дізнався безпосердньо в касі.
Чергова заявка на готівку прийнята аж на 06.09.2022.
«Керівник» відділення «нічого зробити не може».
Пропонують зняти в гривні і для цього курс сьогодні знизився вже до 39 грн за долар.
Залишив скаргу № 120/344/07.8 від 01.09.2022
Через військову агресію Росії проти України, значно ускладнилася логістика поставок готівкової валюти. У той же час різко зріс попит на готівкову валюту. І це спричинило необхідність попереднього замовлення клієнтами валюти. В вашому випадку ми не змогли вчасно доставити валюту в відділення.
Також нагадуємо, що Ви можете розрахуватися карткою до рахунку в іноземній валюті в торгівельній мережі, отримати валюту в АТМ за кордоном або зняти кошти в гривневому еквіваленті у разі відсутності іноземної валюти в касі відділення.
Коментарі (2)
ПУМБ закрыл депозит Вільний и не перечислил остаток денег на расчетный счет
Просто день сюрпризов с этим банком. Но такое откровенное мошенничество не ожидала.
Уточніть будь ласка Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону щоб ми могли розібратися в ситуації.
Написати коментар
ПУМБ что-то напутал с начислением процентов по кредитке и не может объяснить сумму
Ви здійснили платіж вже після того як закінчився пільговий період, тому сума відсотків нарахована за період користання коштами.
Коментарі (1)
Нет кнопки оформить
Стати клієнтом банку та отримати віртуальну карту можна за посланням: https://www.pumb.ua/pumbonline
Якщо Ви хочете отримати пластик то необхідно звертатись до відділення.
Написати коментар
Не надійшла готівка у валюті черговий раз
Якщо попередній раз було тільки не зручно, цього разу банк мене серйозно підвів — я мав розрахуватися за боргами до кінця місяця. Наступну заявку на привезення готівки створили на наступний місяць.
Через військову агресію Росії проти України, значно ускладнилася логістика поставок готівкової валюти. У той же час різко зріс попит на готівкову валюту. І це спричинило необхідність попереднього замовлення клієнтами валюти.
Насамперед ми задовольняємо потреби наших клієнтів, які розміщують валютні депозити в нашому банку. Як правило, вони мають персональних менеджерів і в рамках чинних обмежень проблем з отриманням валютної готівки у них немає.
Коментарі (5)