Блокування рахунку без підстави
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 10
Я випадково натиснув «Проблема вирішена» і стало 3зірки… Була лише 1!
На даний час ваша заявка у статусі відкритої.
Радимо наступного разу натискати на кнопку «Проблема вирішена», коли будете впевнені у вирішенні вашого питання.
Радимо наступного разу натискати на кнопку «Проблема вирішена», коли будете впевнені у вирішенні вашого питання.
потім мені зателефонував консультант і сказав що потрібно йти в поліцію, відкривати кримінальну справу по факту шахрайства, зробити копію, принести в банк і мій рахунок буде розблоковано
Вот же ответ, что ещё надо?
Тобто банк безпідставно блокує мої кошти та порушує чинне законодавство України і нічого не боїться!
Раз банк говорит о мошенической операции то кто-то, скорей всего владелец карточки с которой были украдены деньги, обратился в полицию и счёт заблокирован в порядке предусмотренном уголовным производством.
Вот же ответ, что ещё надо?
Тобто банк безпідставно блокує мої кошти та порушує чинне законодавство України і нічого не боїться!
Раз банк говорит о мошенической операции то кто-то, скорей всего владелец карточки с которой были украдены деньги, обратился в полицию и счёт заблокирован в порядке предусмотренном уголовным производством.
Я вважаю,що потрібно обгрунтовано приймати рішення,спиратись на якість факти чи керуватись якимись правилами! Якщо є офіційне звернення до поліції ,то можливо це зважене рішення,але мені ніхто про це навіть не говорив жодного разу і чому мені про це не говорити !?( Який сенс? ) А якщо ніякого звернення не має і все це ваші догадки? То на підставі чого мені заблокували кошти!?
Банк озвучил основание: мошеническая операция с участием твоей карты. Определил он это не по справочнику стеля, а скорей всего как я и писал - после обращения пострадавшего в полицию, а полиции в банк. Банк не будет выступать посредником между тобой и полицией: есть вопросы по этому делу - обращайся туда.
Судя по рассказу и Вашему яростному отказу идти в полицию. Закрадывается мысль что вы не «свидетель» и не «потерпевший», а соучастник.
Может и не зря таких блокируют или отправляют в отделение.
Ведь сложно верить что добросовестный человек, который нуждается в своих деньгах, будет так категорично настроен против полиции
Судя по вашим яростным сообщениям в защиту банка ПУМБ, вы являетесь соучастником по факту незаконной блокировки денег на счету. Может и не зря у банков аннулируют лицензию на банковскую деятельность))
P.S. Пусть обращается в полицию человек у которого сняли средства и они разберутся. А я ответственности за действия третьих лиц не несу.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.4 | 44.1 |
PLN | 9.85 | 10.35 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Всі курси банку |
Спочатку я зателефонував в колл центр мені відповіли що не відомо в чому справа(!) і що треба відвідати відділення в місті Суми де обгрунтують причину… У відділення консультант зателефонував щоб дізнатися деталі, потім виявилося, що платіж з обміну на p2p сервісі
( працює як дошка оголошень з функцією гаранта, а покупка чи продаж відбувається з іншими людьми) який надійшов 23.09.2020 року на мою особисту картку виявився відправлений шахраями з чужої картки іншого банку без відома власника. Всі підтвердження обміну (інвойс с сервісу, скріншоти ) я надіслав на електронну пошту, написав детальне пояснення в відділенні, потім мені зателефонував консультант і сказав що потрібно йти в поліцію, відкривати кримінальну справу по факту шахрайства, зробити копію, принести в банк і мій рахунок буде розблоковано! Я відразу відповів, що не буду йти в поліцію та надавати неправдиві свідчення, бо по справі я не можу бути потерпілим, а лише свідком! Консультант відповіла що зрозуміла і сказала що зателефонує пізніше. Згодом зателефонувавши мені вже відповіли що писати заяву потрібно на сервіс, тому що це не вперше трапляється на ньому і він є шахрайський(хоча не внесений до списку заблокованих на території України, має ліцензію на надання послуг). Я відповів знову що не буду йти до поліції і додав що йти треба тій людині у якої вкрали гроші, мені відповіли що рахунок не буде розблоковано якщо я цього не зроблю! Тобто банк безпідставно блокує мої кошти та порушує чинне законодавство України і нічого не боїться!
Маю надію, що данний відгук буде розглянуто і банк змінить відносини до клієнтів як в наступному так і у всіх інших випадках. Дякую за увагу.
Для перевірки інформації по Вашому рахунку уточніть, будь ласка, в особисті повідомлення Ваше ПІБ та ІПН.
Дякуємо.