Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Olga7823 31 березня 2024, 13:55
При погашені кредиту: у мобільному додатку мало того що сума погашення збільшилася так ще, відсоток нараховані на відсоток. + До цього було написано, якщо не хочете сплачувати — певну суму відсотків погасіть кредит (точніше внесіть суму до повного погашення).
Сьогодні з’ясовується, що ту суму відсотків обов’язково вносити + на них ще нарахували відсоток, як за заборгованість…

Нікому НЕ рекомендую цей банк…
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 31 березня 2024, 14:02
Вітаємо!

Нам дуже прикро, що у Вас склалось негативне враження про роботу нашого банку. Хочемо зауважити, що відсотки нараховуються лише на суму використаних кредитних коштів. Ми бажаємо розібратись у ситуації детальніше і написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації. Після проведення детальної перевірки ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
TanyaK8 30 березня 2024, 8:43
Відділення за адресою: Київ, вул. Андріївська, 4
Банк не правомірно та підступно усіма шахрайськими маніпуляціями стягує подвійну і хоче потрійну суму заборгованості (і це вже з урахуванням відсотків і інших платежів), заборгованості, що виникли по 2-ом договорам тільки після введення воєнного стану в країні, вимушеного закриття ФОП, втрати заробітку та вимушеному виїзду з країни. До війни мала ідеальну кредитну історію і жодного простроченого платежу. На жаль все змінилося для мене як і для багатьох українців, і досі не маючи роботи, якось вдалось позичити і оплатити більший по сумі договір № 1001999065901 — 82810 грн., по програмі прощення (з загальної суми без програми — 103,509.49 грн.,) по другому договору № 2001927168101 вже не мала ніде взяти кошти для повного погашення 58,946.18 грн, і погасила зазначену мінімальну суму, спочатку назвали 7000, погасила 7100, потім того ж місяця, ще витребували 3000 грн., заплатила і їх, потім звернулася за обіцяним гарантійним листом по погашеному договору, який мав закритися за 14 днів, але по факту і через місяць ніхто не підтвердив його закриття (як обіцяли в електронній переписці з банком). А по другому кредиту, навіть після спроби оплачувати частково, бо спершу це оператор банку на гарячій лінії повідомив, що хоча б по 2000 грн. мінімум треба вносити щомісяця, потім інший оператор через тиждень почав агресивно змушувати заплатити одразу всю зоставшуся суму, при чому дзвінки й досі йдуть кожного дня моїй мамі, бабусі та на мій номер, що не працює за кордоном. І названі суми операторами були різні, одні називали суму в 80 тисяч, потім, коли сама намагалася звʼязатися інші оператори підтверджували внесені мною суми і вже називали більш реалістичну суму залишку 40−50 тисяч, різні оператори різні суми називали, в додатку навіть інформації по договорам не має, і коли я попросила інформацію про договір і пояснення як нараховуються відсотки, мені відповіли, що інформація була надана з моменту заключення договору, тобто до війни (але всі папери і договори втрачені з початком війни і я їх не маю). Кожного місяця, з січня цього року починаючи я сплачувала ці мінімальні суми.
І зараз я отримала повідомлення по вже проведене скорочене засідання суду і прийняте рішення стягнення суми по вказаним вище договорам в повній сумі 156325 грн 12 коп. та витрати зі сплати судового збору в сумі 2147 грн 20 коп,.
Так, як начебто я і не платила нічого. Банк не правомірно, підло надав брехливу, як виявилось не узгоджену інформацію про програму прощення, стягнув майже 83 тисячі грн. що за даної складної ситуації навіть повернути родичам не можу, спочатку підтвердив, що кошти надійшли і договір буде закрито і що всі умови по конкретно цьому договору № 1001999065901 виконано, але обіцяного листа так і не надав. Також близько 20 тисяч гривень в сумі, відібрав на оплату іншого договору № 2001927168101. І тепер ще насильно через суд вимагає 158,5 тисяч грн,.
А також кожного дня телефонують і погрожують мамі і бабусі та вимагають ще стягнення, і телефонують не колектори, а сам банк.

On Fri, Jan 5, 2024 at 14:20 PUMB info wrote:
Добрий день, Тетяно Вікторівно!

По договору 1001999065901 кошти по пропозиції було зараховано 26.12. Процедура прощення триває 14 днів.

Дякуємо за звернення! Завжди раді допомогти!

Приєднуйтесь до нас у Viber та Telegram!
.
З повагою,
Центр обслуговування клієнтів ПУМБ
+38 044 290−7-290 (по Україні та з-за кордону)
+38 050 290−7-290 (для абонентів Vodafone)
+38 096 290−7-290 (для абонентів Киевстар)
+38 093 290−7-290 (для абонентів lifecell)
info@fuib.com | www.pumb.ua | www.facebook.com/pumbua
ПУМБ
Відповідь банку
30 березня 2024, 10:25
Вітаємо!

Нам прикро, що в Вас склалось негативне враження про роботу нашого банку. На жаль, інформації у відгуку недостатньо для проведення детальної перевірки, тому ми написали Вам у приватні повідомлення. Ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 2 квітня 2024, 13:20
Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці, ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
SPrudn 29 березня 2024, 11:09
Поділюся з Вами досвідом користування кредитною картою від ПУМБ. Користуюсь нею не перший рік, завжди погашаю її в пільговий період. Часто вношу на неї особисті кошти для користування.
В березні місяці помітив, що при наявності невикористаного кредитного ліміту в застосунку бачу суму до повного погашення. Дуже дивно якось. Звернувся в чат підтримки, мені повідомили, що це відсотки за переказ Р2Р кредитних коштів 08.03.2024р. на 3000 грн. Але тут є одно «але», переказ був зроблений власними коштами і частина їх ще й залишилась на рахунку. В чат підтримки навіть скрін з додатку скинув, де чітко видно залишок на кредитці власних коштів після переказу. Та і чому ж тоді не було комісії за переказ «кредитними коштами»? Фахівець прийняв звернення.
Через 5 днів отримую цікаву відповідь: «Отримали відповідь по вашому запиту.
Інформуємо вас, що вчора 27.03.2024 21:30 помилка була через недоступність з боку постачальника даного сервісу ГЕРЦ на той момент message:«TOO_MANY_REQUESTS»
Рекомендуємо вам спробувати провести оплату ще раз."
Ну якби це відповідь взагалі не на моє запитання. Знову пишу в чат підтримки. Перевірили, вибачились, сказали, що дійсно випадково відправили, моє питання ще в роботі.
Через день отримую нову відповідь: «Доброго ранку! Моє ім'я Наталія.
Олександре, отримала відповідь від кредитного відділу щодо ситуації з нарахування відсотків. Сторнування нарахованих відсотків наразі неможливо провести, оскільки вони були нараховані правомірно. Операції, які списуються в рамках одного дня розподіляються не за порядком їх здійснення. Тому немає можливості виконати сторно в цьому випадку.»
Ну якби я взагалі нічого не розумію з відповіді. Що я зробив не так? На прохання роз`яснити, мені пишуть, що отримали таку відповідь і просто направляють до персонального менеджера.
Сума нарахованих відсотків невелика, бо Р2Р був на 3000 грн. Але щоб якби сума була не 3000 грн., а 300 000 грн.
Був задоволений роботою Банку, але зараз розчарований…
ПУМБ
Відповідь банку
29 березня 2024, 11:45
Вітаємо!

Нам шкода, що дана ситуація у Вас викликала негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації і вже передали Ваше звернення на розгляд відповідального спеціаліста. Ми обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок після отримання результатів перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 9 квітня 2024, 12:10
Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці, ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
Я являюсь фопом работающим и мать фоп работающий, скидываю ей периодически денег на карточный счёт и в результате без разъяснений причин все заблокировали и адью. Кроме этого мать имеет депозит, его тоже решили почему-то заблокировать, на все попытки узнать причину, ответ один — банк решил разорвать с вами сотрудничество, окей не вижу сложности верните все и пока, обороты фопов нормальные любой банк будет рад видеть новых клиентов, а не эта помойка, ан нет денег мы вам сейчас не отдадим ни с карты, ни с депозита, приходите потом и напрягайтесь. Почитал сколько тут людей с такой же проблемой думаю проще сразу идти в суд, чем ждать у моря погоды.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 28 березня 2024, 11:43
Вітаємо!

Нам дуже прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми розберемось детальніше у даній ситуації та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 28 березня 2024, 14:37
Вітаємо!

Згідно з регламентом правил банку, ми не маємо повноважень вказувати інформацію 3-х осіб. Рекомендуємо Вашій матері звернутись до нас на гарячу лінію або в соціальні мережі (Facebook, Instagram). Після чого ми зможемо надати вичерпну відповідь та подальший план дій. Вдячні за розуміння!

+38 044 290 7 290

+38 096 290 7 290

+38 050 290 7 290

+38 093 290 7 290
Проблема вирішена
andreytkachuk 24 березня 2024, 17:33
Відділення за адресою: Чернівці, вул. Героїв Майдану, 26
Хочу перевести с фоп карты на другой свой счет фоп уже 5 час в обработке платеж почему? вы по выходных не проводите платеджи мне надо поставщику оплату сделать
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 24 березня 2024, 18:12
Вітаємо!

Нам дуже прикро, що сталась дана ситуація. Ми неодмінно розберемось детальніше та повернемось до Вас з вичерпною відповіддю.
Полезный комментарий
PUMB 25 квітня 2024, 16:14
Вітаємо! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
Користувалася онлайн карткою пумб.Все було гаразд.Але у цьому місяці 18.03.2024.Заблокували картковий рахунок на видачу грошей.Прийшла у відділення у місті Павлоград.Мені сказали, що відправник написав на повернення коштів за транзакцією.Це була транзакція через телеграм кошелек.Обмін доларів у гривню.Сказали підтвердити, ФІП і номер телефона людини, хто відправляв.Надала інформацію, ще додала чек, що людина отримала кошти і перевів мені їх.Мені скинули виписку додала.Тепер від мене хочуть орден з кріптобіржі.В мене запитання.Який може бути орден, якщо це не криптобіржа це раз.По друге, людина запивняє, що не подавала оскарження транзакції, а мені розповідають, що я повиння повернути кошти, але ніякого письмового підтверження не дають.Тепер по третє.Людина що в мене купувала кошти 142 долара, сама хотіла з ними вийти на зв’язок, сказали, це не можливо.Як це? Це означає, що співробітники банка Пумб самі блокують рахунки і кажуть повернути кошти, але повернути їм у кармани, так як письмового прлвадженгя чи скарги на мене в них немає.Тепер ще одне, мені забдокували кошти, там буде грн до 800.Але вони заблоковані.Мені як дитині сказати, я тобі не можу купити нічього тому що в банку в мене вкрали кошти і ще кажуть щось повернути і тільки на словах?? Ви взагалі здуріли.Куди треба писати, до суду? Поверніть мені мої кошти,і розблокуйте разунок,і не треба розповідати, за якись кріптобіржі.Онлайн телеграм кошелек, це не кріптобіржа.Гидко, що співробітники ошуковують громадян і усім до одного місця.Тим паче це кошти кредитні з сайту біткапітал.Яки виводяться на карту, через продаж.Чекаю відповідь.Тому що у відділенні банку, несуть чепуху.Відправник, теж з ними хоче зв’язатися, щоб оскаржити що він писав якусь скаргу.Тепер питання, якого біса таке відношення??? Що коїться у вашому банку.Вори і все.Мені потрібна письмове підтверження, з якого дива, ви заблокували мені аккаунт і рахунок.Документи, що я відправила 142 долари в мене я,і що людина отримала їх теж.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 24 березня 2024, 16:55
Вітаємо!

Нам дуже прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми розберемось детальніше у даній ситуації та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 25 березня 2024, 18:09

Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці, ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
Kyabn 24 березня 2024, 12:24
Заблокували мені картку, в додаток зайти не можу, звернувся в відділення, сказали чекати листа від служби безпеки про закриття мого рахунку, самостійно по моїй заяві закрити відмовляються, скільки це ще буде тривати!!!
Не віддать мені мої кошти, терміну закриття не говорять!!!
Скільки мені ще чекати?
ПУМБ
Відповідь банку
24 березня 2024, 15:08
Вітаємо!

Нам дуже прикро, що у Вас виникло таке враження про роботу нашого банку. Ваше звернення зараз знаходиться у роботі. Ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь після проведення детальної перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 26 березня 2024, 17:13
Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці, ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
PMarjana 24 березня 2024, 10:06
На сайту комфі оформлена розстрочка на придбання товару. Розстрочка була можлива через те, що я є клієнтом цього банку та маю достатній кредитний ліміт по картці. Але після оформлення розстрочки почалися повідомлення: сплатіть на погашення кредиту, сплатіть на погашення розстрочки. Я написала в технічну підтримку для надання роз’яснень, натомість переписка затягнулася більше ніж на півдня і чомусь спілкування щоразу переходило до нового «фахівця», які не могли надати відповідь, кожен із них цитував мені умови договорів, розповідали про різні реквізити сплати, проте так і не відповіли на питання, що мене цікавило, я задала одне, але через некомпетентність фахівців діалог тривав півдня і нічим не завершилася, я зрозуміла, що трачу свій час, бо допомоги/пояснення не отримаю, всі три «фахівці» надавали відповідь як під заздалегідь занотовані відповіді. Тоді навіщо такий сервіс, якщо я вимушена все-таки звернутися до відділення і там виясняти всі ці питання, негативне відчуття. Якби знала, що буде така проблема ніколи б не вступала у відносини з цим банком.
ПУМБ
Відповідь банку
24 березня 2024, 11:10
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації. Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН. Це дозволить нам провести відповідну перевірку та надати Вам зворотній зв'язок після з'ясування необхідної інформації.
Вітаю. Сьогодні 22.03.2024 мала можливість відкрити картку у Камʼянці-Подільському, по вулиці Соборній 27. Що мене найбільше здивувало: у відділенні погано ловить мобільна мережа та співробітники пропонують підключатися до публічного WI-FI сусіднього магазину «Аврора», при цьому потрібно заходити в Дію, щоб дати доступ до своїх даних чи свій електронний підпис. Дайте, будь ласка, відповідь наскільки це безпечно робити з публічної мережі та чому Перший Український Банк не має власної точки WI-FI? Обслуговування трішки повільне, працювало лише два співробітники, але в загальному до цього немає питань.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 22 березня 2024, 13:17
Вітаємо!

Дякуємо за Ваш відгук! Ми неодмінно розберемось у ситуації та повернемось до Вас з вичерпною відповіддю.
Полезный комментарий
PUMB 27 березня 2024, 10:07
Вітаємо!

Дякуємо, що зачекали! Ми провели перевірку та хочемо повідомити, що у нашому відділенні
з 20.03.2024р. спостерігалися проблеми з підключенням до корпоративного wi-fi.

Для усунення проблеми нашими фахівцями було вжито необхідних заходів. Враховуючи відсутність доступу до корпоративного wi-fi на момент Вашого звернення, менеджером відділення було запропоновано альтернативний варіант — підключитись до мережі інтернет магазину, що знаходиться поруч з відділенням. На цей час корпоративний wi-fi ПУМБ вже працює.

Просимо вибачення за дані незручності та будемо вдячні за розуміння!
zemledel 21 березня 2024, 14:32
Пришло пуш уведомление в пумб, что банк по ст 15 приостанавливает деловые отношения и просит явится в отделени пумб для написания заявы.
Живу в Украине донецкая область откуда в самом начале войны все банки пумб выехали, кроме приват и ощада.

Регистрировался в пумб не посещая отделение пумб, через дию, и фото видео вериф в приложении пумб, но оператор в чате пишет что нажаль закрывать счёт могут только при моём личном присутствии в отделении.

Написал заявление всё как пологается в шапке голова правлiння АТ пумб, от кого.
Заява про закриття платіжного рахунку, ну всё как пологается, какой счёт закрыть, на какой перевести, всё это подписать дия подписью и отправить на имейл пумб.

Кто знает ведь это рабочая схема ну если вдруг банк начнёт морозится, мол только в отделение и больше ни как, чтоб просто подать в суд да и не парить мозги, а там уже пусть их юрист обьясняет суду как клиент смог зарег банк без посещения и не может закрыть счёт без посещения…
Интересно мнение людей кто знает, так же ответ представителя пумб.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 21 березня 2024, 15:26
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що у Вас склалось таке враження про роботу нашого банку. Ми хочемо детальніше розібратися у даній ситуації. Після проведення перевірки ми обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 27 березня 2024, 13:42

Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці, ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
alexey27 20 березня 2024, 15:05
Доброго дня!

Банк прислав повідомлення про припинення обслуговування. Почну з того що банк ніяких питань чи запитів від фін моніторингу не надсилав. В підтримці тільки повідомили що можна отримати кошти в будь якому відділені якщо вони МЕНШЕ 5000 грн. тобто 125 дол. А в мене там залишки більші ніж ця незрозуміла сума: в валюті залишок та трішки в грн на картах на невеликий валютний депозит без розірвання. Якщо більше сума (як в мене) повідомляють про можливість тільки переказу на інший банк, валютний залишок в тому числі (запитав про наявність комісій за цей переказ, то відповіді ніхто не знає).

Тобто, баланс в валюті та грн заморожено, видача через касу відмовлена, тарифи також незрозумілі, як і підстави.

На пошту також написав звернення. (пока що без відповіді)

Чекаю відповіді та оперативного вирішення ситуації що склалася. Взагалі-то надалі панував користуватися послугами банку, раніше ніяких нарікань не було.

Дякую.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 20 березня 2024, 15:08
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону у приватні повідомлення аби у нас була можливість провести детальну перевірку. Після проведення перевірки ми неодмінно повернемось до Вас з вичерпною відповіддю.
Полезный комментарий
PUMB 26 березня 2024, 10:20
Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці, ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
Проблема вирішена
Богдан Романчук 16 березня 2024, 21:04
Не рекомендую цей банк, хотів надалі користуватись, тут прийшла смс, що не можна (
Не рекомендую тоді, ви втрачаєте клієнтів!
ПУМБ
Відповідь банку
17 березня 2024, 10:57
Вітаємо!

Ми бажаємо розібратися у ситуації і вже передали Ваше звернення на розгляд відповідального спеціаліста. Ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 20 березня 2024, 12:25
Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці, ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
Елизавета Волкова 16 березня 2024, 18:16
Банк заблокировал мне счет уже более 180 дней говорят что ожидайте ваша заявка на расмотрении. Как вы можете расматривать ее если я отказалас давать вам какие либо документы более того прошли 180 дней который согласно закону вы моджете ограничевать счет до 180 дней, но не более вы нарушаветет действующее законадательство и всем плевать ужастный банк и персонал
При этом отказуют в закрытие счета не понятно на каком основание так же заблокирован доступ в личный кабинет. Где мои деньги не известно возможно вы их просто украли
ПУМБ
Відповідь банку
17 березня 2024, 10:59
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас виникла така думка про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися детальніше у ситуації та після детальної перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 20 березня 2024, 17:22
Вітаємо! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
Був в відділенні банку в другій половині дня, що можу сказати дівчата привітні ніби тільки що почали роботу. Попав до спеціаліста Марія Буга. Дівчина з приємною посмішкою швидко і локанічно все розяснила по моєму питанню. Дякую вам Пані Марія Буга за швидкий і бездоганний сервіс. По більше би таких працівників.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 14 березня 2024, 19:50
Вітаємо!

Дякуємо за Ваш відгук! Ми щасливі, що Вам подобається наше обслуговування! Вдячні, що так високо оцінили нашу роботу, це надзвичайно важливо для нас!
Проблема вирішена
Didovets 14 березня 2024, 15:49
Заблокували рахунки, витрапили всі нерми під ноль, для розблокування не хватило певної суми, тепер у відділенні кажуть донесіть документи, а в самому банку просто відмовили в обслуговавувані, грошей нема і як так зрозумів і не буде, 5 місяців не можемо вирішити якесь дурне питання. В додатку пишуть одне у віділенні кажуть зовсім інше, гроші перевели невідомо куди і кажуть ви почекайте ваша срава деесь в архіві і т.д. КОРОЧЕ НЕ ЗВЯЗУЙТЕСЬ І ОБХОДІТЬ СТОРОНОЮ ПУМБ!!!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 14 березня 2024, 16:03
Вітаємо!

Нам шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися детальніше та неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь після отримання результатів перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 15 березня 2024, 15:56

Вітаємо! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
Євген Мітт 14 березня 2024, 13:57
Умисно затримують перекази с карти на карту. Провожу багато операцій по переказу з карти на карту. Проводжу перекази з картки Монобанку, на картки всіх інших банків гроші поступають миттєво, але коли це стосується банка ПУМБ, то гроші постійно зависають. 21 століття, а ПУМБ тормоз, мабуть навмисно затримує кошти і користується цими грошима.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 14 березня 2024, 14:43
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас склалось таке враження про роботу нашого банку. На жаль, інформації у відгуку недостатньо для проведення детальної перевірки, тому ми написали Вам у приватні повідомлення. Ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Maria8 13 березня 2024, 21:58
12.03.2024р. З моєї кредитної картки було знято гроші. Шахраї через номер телефону змогли зайти на мою сторінку банку і зробили дану операцію. Жодних даних про картку я нікому не надавала.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 14 березня 2024, 9:21
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що сталась дана ситуація. Ми написали Вам у приватні повідомлення аби ідентифікувати Вас як клієнта та уточнити всі деталі. Після проведення детальної перевірки ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 18 березня 2024, 16:29
Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці, ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
Мінфін
Відповідь адміністратора
16 березня 2024, 8:50
Відгук не зарахований (на 16.03.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Оксана Шеремет 12 березня 2024, 19:19
Будьте обережні, продає в інстаграмі. Взяли гроші,і пропали. 5355 2800 2563 4955
Костюк ірина олександрівна
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 12 березня 2024, 19:56
Вітаємо!

Нам шкода, що Ви зіткнулись зі шахрайськими діями. Ми уже вжили необхідні заходи щодо власника даної картки нашого банку. Радимо Вам зателефонувати на гарячу лінію банку-відправника для фіксації шахрайських дій, а також сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
Я є клієнтом ПУМБ уже не перший рік. Бував у різних містах і відділеннях банку, але найчастіше буваю саме у відділенні кам-под, бо то рідне місто. Не буду стверджувати, що ПУМБ є найкращим банком в Україні, бо кожен банк має якісь свої переваги і фішки. Тому тут для мене визначним фактором стають люди — працівники відділення, рівень сервісу та індивідуального підходу до клієнтів.
На дворі війна, тому я нормально ставлюся, що всі на нервах, трохи злякані. І тому в такий час ще більше ціную людей (не тільки з банку, а й з усіх сфер) які зберігають психічну рівновагу і намагаються професійно виконувати свої обов’язки. Я теж працюю з клієнтами, але в торгівлі. І нажаль усе вищесказане не можу приписати клієнтам. Нерідко клієнти виливають стількох негативу на тебе, що просто дивуєшся, як ті працівники взагалі ще не «з'їхали з котушок».
У відділенніях ПУМБ я теж нерідко спостерігав агресію зі сторони клієнтів, коли чекав у черзі. І можу твердо сказати, що персонал — достойно тримається. Дивлячись на цих милих дівчаток, їх дуже шкода стає в такі моменти, коли хтось, особливо здорові мужики, самостверджуються за їх рахунок.
Зазвичай стараюсь потрапити «на прийом» до дівчинки на ім'я Марія. З нею легко спілкуватися, завжди неквапливо розкладе «все по полках» і спокійно реагує на мої часом недолугі запитання. Недавно сів до неї за стіл після клієнта, що добряче «виїв їй мозок». Було видно, що дитина знервована, але трималася впевнено. Я тихенько запропонував, що принесу їй каву і якогось тістечка, щоб трішки розрадити. Вона чемно відмовила і попросила обговорювати лише нагальні питання бо (і тут я в шоці) у них відеоспостереження. Я навіть не можу уявити, який це стрес бути весь час «під прицілом камери». Я б в таких умовах не працював, скажу чесно! Моє питання було вирішено швидко і професійно. Ставлю відділенню 5зірочок. Так тримати, красуні!
ПУМБ
Відповідь банку
12 березня 2024, 15:46
Вітаємо!

Щиро дякуємо за високу оцінку нашої роботи та обслуговування. Ми щасливі, що Ви задоволені нашими послугами!

Також маємо зауважити, що відеоспостередження у відділеннях нашого банку зроблено з метою безпеки відвідувачів та співробітників відділення.
Artem54324 10 березня 2024, 21:42
В цілому банк чудовий, чудові тарифи, кешбек, а також % по депозитах, питань не має)
Але є великий мінус… Це відсутня можливість самостійно перевипускати/закривати картки/рахунки. По-перше не потрібно ходити до відділення і на це тратити свій час, а по-друге це менше навантаження на працівників відділення. А також у відділенні зі словами «це обов’зяково» нав’язали не потрібне мені страхування.
ПУМБ
Відповідь банку
11 березня 2024, 10:01
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що сталась дана ситуація. Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, яка виникла. Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН для ідентифікації. Це дозволить нам провести перевірку та повернутися до Вас зі зворотнім зв’язком.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.4 44.1
PLN 9.85 10.35
USD 41.7 42.3
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.4 44.1
PLN 9.85 10.35
USD 41.7 42.3
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝