Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Відділення ПУМБ: вул. Богоявленська, 2, Рівне

Адреса:
Рівне, вул. Богоявленська, 2
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, без перерви (каса: 08:30-17:00, перерва: 13:00-14:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зарегистрироваться . Реєстрація займає близько 30 секунд.
1
29 квітня 2025, 20:48
Прийшло пуш повідомлення у додаток, що банк припиняє ділові відносини. До цього жодного запиту стосовно операцій не було, ніхто не телефонував і не запитував щодо моїх операцій. В мене заблокувалася картка на яку я отримую заробітну плату (вона була відрита у рамках зарплатного проекту). По моїх операціях — на неї надходить заробітна плата та можливе надходження дрібних сум (до 200 грн повертали подруги за відвідування кав’ярні). Я звернулася у відділення банку, щоб вияснити причину, адже не можу користуватися картою, бо вона заблокована. Працівниця банку подивившись мої операції сказала що серед них немає незрозумілих або підозрілих операцій і вона не розуміє чому банк припинив зі мною ділові відносини і про причини блокування моєї карти вона мені не може надати, адже вона не знає. При цьому ця ж працівниця банку наполегливо рекомендувала написати заяву на закриття моїх рахунків та мобільного додатку чим добровільно припинити ділові відносини з пумб (за її словами без написання цих заяв тобто без закриття всіх рахунків я не зможу отримати залишок своїх коштів з зарплатної картки які я отримала офіційно без будь яких порушень та за які підприємство по мені відзвітувалося в державні органи). Спробувала зателефонувати на гарячу лінію причин блокування так і не повідомили відправивши знову у відділення
банку. Фінмоніторинг нормальних банків спочатку дізнається у клієнта чи зв’язується з ним, якщо виникають якійсь питання. Пумб тупо розриває відносини та блокує ваші кошти. Це нездорово і так не має бути. Допоможіть розібратися в даній ситуації оскільки якщо не брати до уваги дану ситуацію, банк мене цілком влаштовує, в нього дуже зручний мобільний додаток і я б хотіла продовжити співпрацю з банком.
Коментарі (3)
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
30 квітня 2025, 9:32
Вітаємо!

Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого Банку. Ми бажаємо у всьому розібратися. Невдовзі повернемось до Вас зі зворотним зв'язком.
1
4 лютого 2025, 1:20
Отправили платеж с Канады и не зачислили на как и денег нету
В системе Ria деньги получены получала онлайн через кабинет банка все прошло потом пишет техническая ошибка, но на сайте деньги получены, а физически нету денег на линии говорят ждите и толку 0 деньги нужны на жизнь имейте совесть
Коментарі (7)
Ответ банка
ПУМБ
4 лютого 2025, 9:23
Вітаємо! Ми бажаємо більш детально розібратись в ситуації, саме тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних. Після цього неодмінно надамо зворотний зв'язок.
3
6 лютого 2023, 22:56
Маю неприємний досвід співпраці з банком. У лютому 2021 року був оформлений споживчий кредит на суму більше 60 тис.грн. на 24, з них 20 місяців без %. З початком війни було проінформовано про можливість не здійснювати оплати у зв’язку із ситуацією в країні в продовжено термін дії кредиту на 6 місяців. Розраховуючи на це погашення здійснювалось з урахуванням пільгового періоду (без оплати %). Сума разової комісії за оформлення була додана до загальної вартості придбаної техніки (суми кредиту). Втім, здійснивши два крайні платежі, мною було помічено, що сума кредиту (залишку) не зменшується. Виявляється договір продовжено, а період пільгового платежу — НІ!!! І банк взяв 3% комісії від загальної суми по договору за два місяці, ніде не показавши і не зазначивши. В мобільному додатку, сума комісії збільшує тіло кредиту і ніде не вказано, що вона має враховуватись! Постає питання, для чого потрібно було надавати канікули?! Невже вони не передбачають автоматичне продовження періоду несплати щомісячної комісії?! Тобто банк за два місяці взяв понад 4 тисячі грн.комісії, при тому, що продовжив термін кредиту на 6 місяців?! Де логіка? Це в умовах війни так заробляються кошти на клієнтах?! Жодних роз’яснень чи інформування щодо комісії не було!!! Який сенс з кредитних канікул!!!
Коментарі (1)
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
7 лютого 2023, 10:12
Вітаємо!

Для зменшення фінансового навантаження на клієнтів ми автоматично підключили по всіх кредитних картках, готівкових та товарних кредитах і Сплачуй частинами NEW кредитні канікули, що діяли з лютого по вересень 2022-го року. Кредитні канікули зменшували навантаження за рахунок тіла кредиту, обов'язковий щомісячний платіж по споживчих кредитах складався лише з нарахованих відсотків та комісії. Кредитні канікули не передбачали автоматичного подовження пільгового періоду. В разі його завершення протягом дії кредитних канікул, щомісячна комісія, передбачена кредитним договором, включалася до складу щомісячного платежу.
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відділення та банкомати ПУМБ в Рівному 🏦 / Відділення ПУМБ: вул. Богоявленська, 2, Рівне