Multi від Мінфін
(8,9K+)
Встановити

Відділення ПУМБ: вул. Пилипа Орлика, 3, Дрогобич

Адреса:
Львівська область, Дрогобич, вул. Пилипа Орлика, 3
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, без перерви, Каса: Пн-Пт: 08:30-17:00, (перерва: 12:00-12:30, 15:30-16:00), Cб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

 

 

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зареєструватися . Реєстрація займає близько 30 секунд.
1
25 січня 2025, 2:01
Столкнулся с крайне огорчающей ситуацией с банком ПУМБ, в целом этот банк мне импонировал и полностью устраивал до момента когда мне пришла оплата за продажу usdt на бирже Bybit, через 2 часа приходит смс о блокировке счета, на гарячей линии шлют в банк, ничего не объяснив
В банке говорят что пришла жалоба и требуют возврат средств, поскольку никого я не обманывал, отдавать СВОИ деньги за СВОЙ актив я не собираюсь, человек сам либо отдал свой лк мошеннику добровольно, либо его взломали, это уже дело безопасности банка, отказались принимать заяву о расторжении договора, сказали просто ждать пока банк в одностороннем порядке закроет счет. На вопрос сколько это займет времени скромно разводили глазами на уровень плеч не назвав даже примерный строк. На сегодняшний день уже 2+ месяца нет никакой информации со стороны банка, он просто присвоил незаконно мои деньги себе не давая никакой обратной связи, документы которые я им предоставил им очевидно не подошли по причине того, что там не совпадает фио, с моей стороны квитанция об оплате со стороны «жертвы» которую она добровольно сделала не знаю под каким предлогом, но в конечном результате я не виновен, т.к попался на мошенника сам. Так же предоставил скриншот ордера с биржи где все сходится и скриншот негативных отзывов контрагента на бирже (мошенника), где четко видно что не я один попал в такую ситуацию и говорит об моей невиновности. На что банку безразлично и они не собираются ничего делать судя по всему. Крайне разочарован позицией банка касательно этого вопроса. Пумб просто бездействует не давая никакой конкретики, заяву в полицию никто не писал, следовательно банк удерживает деньги не законно! Закрывать счет и вывести остаток средств не хотят, вину мою, которой очевидно нет, тоже никто не доказывает
Коментарі (2)
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
25 січня 2025, 10:03
Вітаємо!

Нам прикро, що Ви маєте негативний досвід роботи з нами. Ми перевіримо детальніше інформацію, що вказана у відгуку та за результатами перевірки неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
1
4 квітня 2022, 14:49
Заблокували мою дебетову карту ПУМБ. Почну з того, що доздвониться у цей банк ще та проблема, потрібно поговорити з автовідачем, після чого дзвінок просто обривається і достукатись до оператора це ще той квест. Після того, як вам все-таки вдасться зєднатись, оператор всеодно нічим не можем вам допомогти. Після прохання розблокувати карту, сказали звернутись у відділення. Спробували, піти у відділення до них, але вони виявились закриті, оскільки війна.Сказавши їм про закриті відділення відповіли — тоді нічим не можемо вам допомогти.Тобто, получається у війну, де людям зараз вкрай важко, ми не можемо просто піти в магазин і розплатитись за хліб, чи зняти готівку з банкомату, оскільки відділення не працюють, оператори ігнорують вас, а рахунок і далі заблокований.
НЕ РЕКОМЕНДУЮ ставити власні кошти в цей банк!!! Виберіть більш надійни банк для себе.
Коментарі (1)
Ответ банка
ПУМБ
4 квітня 2022, 16:07
Вітаємо!

Повідомдяємо, що Центр обслуговування клієнтів працює в стандарному режимі.
При дзвінку за номерами гарячої лінії банку автовідповідач повідомляє останню актуальну інформацію і після цього Вас вітає голосовий асистент — Поліна, який пропонує вирішити питання без з'єднання з оператором. Для того, щоб Поліна могла Вас зрозуміти питання потрібно формувати чітко та коротко. Якщо ж ваше озвучене питання не можна вирішити в автоматичному режимі, то Вас з'єднають з оператором.

Щодо робити відділень, то Ви можете ознайомитись на сайті банку: https://about.pumb.ua/map. Перелік працюючих відділень може постійно змінюватись в залежності від ситуації.

Якщо ж у Вас виникали складнощі з додзвоном, наприклад, з'єднання зривалось, будь ласка, просимо уточнити в особисті повідомлення дату дзвінка та номер телефону з якого був дзвінок, щоб ми перевірили інформацію.
1
11 вересня 2021, 14:28
Хотів стати клієнтом цього банку, але мені відмовили в отримані дебетової карточки по закордонному паспорту, хоча за законом України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» визначає перелік документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України, до якого, зокрема, крім паспорта громадянина України, належить паспорт громадянина України для виїзду за кордон. Я пішов і спокійно оформив карточку по закордонному паспорту в іншому банку, який більше цінує клієнтів, а в ПУМБ мінус один клієнт…
Написати коментар
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
11 вересня 2021, 15:05
Вітаємо! Паспорт громадянина України для виїзду за кордон є одним із документів, що дозволяє відкрити в нашому банку дебетний рахунок за умови, що у ньому відсутня відмітка про постійне проживання власника за кордоном, і власник може додатково надати ІПН та довідку про місце реєстрації проживання. Ми бажаємо допомогти Вам розібратися в ситуації, яка склалася, тому просимо надати в особистих повідомленнях Ваші ПІБ, орієнтовні дату та час звернення до відділення і контактний номер для зворотнього зв'язку. Ми розберемося в даному випадку та надамо Вам зворотній зв'язок.
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відділення та банкомати ПУМБ в Дрогобичі 🏦 / Відділення ПУМБ: вул. Пилипа Орлика, 3, Дрогобич