Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Pixelman95 7 травня 2024, 16:33
Відділення за адресою: Рівне, вул. Міцкевича, 32
Ситуація як з попереднім відгуком — прийшло пуш сповіщення що банк припиняє ділові відносини на підставі статті 15 закону України, протягом 5 днів зверніться у відділення для закриття рахунків.
Я в шоці — карту поповнював тільки з власної карти іншого банку.
Активно користувався кредитним лімітом, розстрочкою і тд, і вважав цей банк надійним.
Але останнім часом з банком відбувається щось дивне.
Першим дзвіночком було блокування рахунків місяць тому (мій відгук від 19 квітня) — теж через поповнення карти з власного банку, але тоді запросили пояснення до конкретної операції, і через 3 тижні розблокували.
А тепер ні запитів, ні пояснень — просто ставлять перед фактом про припинення ділових відносин.
Прошу представників банку розібратися у ситуації і надати зворотний зв’язок.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 7 травня 2024, 17:05
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Бажаємо розібратись, тому після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 13 травня 2024, 18:51

Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали Вам у приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Проблема вирішена
vladyslav1122 3 травня 2024, 15:43
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Троїцька, 10
Доброго дня. Велике прохання представнику банку розібратись в ситуації, бо не на гарячій лінії, не у відділенні мені не допомогли.В тому числі, тому що наразі відкритий депозит.

Давно користуюсь банком, ніколи не було ніяких не криптотранзакцій, не п2п або ризикових платежів, були депозити, звичайне користування картою. Вчора був у банку, все було добре, ніяких питань, сьогодні не з того не з сього приходить повідомленні що банк припиняє відносини по 15 ст. Не було ніяких запросів документів, нічого, просто і все. Може це якась помилка? В чому причина? мені ніколи ні в яких банках не блокували рахунки.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 3 травня 2024, 16:05
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися детальніше та все ретельно перевірити. Після проведення перевірки ми обов'язково надамо Вам вичерпну відповідь.
Ярослав Багрій 2 травня 2024, 19:27
Вчера скачал приложение ПУМБа, зарегистрировался в нём, открыл счёт — стал полноценным клиентом банка. Просмотрел пару разделов приложения, в том числе заинтересовался разделом с депозитами: просмотрел пару предложений.
На следующий день я вижу 2 пропущенных: в 14:21 и в 15:30. То есть 2 звонка за час.
Посмотрел по Гетконтакту номер, на который записано 200 тегов, в которых фигурирует слово ПУМБ. Написал в поддержку с просьбой разъяснения происхождения номера — оказалось, что номер принадлежит банку.
И тут поступает ещё один звонок в 17:16 — третий звонок за день (за 3 часа), я беру трубку и со мной начинает разговаривать фин. консультант ПУМБа, который мне звонит «предоставляя возможную помощь в оформлении депозита», потому что консультант узнал, что я просматривал этот раздел каким-то образом. Начал спрашивать по поводу оформления депозита, спрашивал по поводу того, оформлю ли я депозит до восьмого числа, почему я заинтересовался депозитом и т. д. После моих слов — «я бы сам решал этот вопрос» — он начал рассказывать о том, что я могу стать участником розыгрыша денег, если я оформлю депозит на 10.000+ грн и опять переспрашивал по поводу оформления депозита (когда удобно оформить и тд).
В итоге мы имеем:
1. Мне 3 раза за 3 часа звонят с номера банка
2. Фин. консультант решил, что мне нужна помощь с оформлением депозита без какой-либо на то причины.
3. Он откуда-то знает, какие разделы приложения банка просматривал. (нигде в договоре о сборе этой информации не указано: я уточнял у тех. поддержки. Сказали, только что сбор этой информации идёт, но он направлен на починку возможных неполадок и т. д. Но никак не на использование банком в целях продвижения его услуг. Может теперь камеру заклеить? А то мало ли, услуги так лучше продвигаться будут :))
4. По тех. поддержке тоже пару вопросов есть. Один сотрудник изъяснял мне очевидные вещи, а не отвечал на вопрос. В конце-концов во время того, как я писал ему сообщение <2 минут он решил от меня убежать и завершил чат. Второй сотрудник разъяснил всё же мне пару вопросов более подробно, но всё же завершил чат, не ответив на главный мой вопрос: «То есть информация о просматриваемых отделах приложения собирается, но в договоре не указано о сборе и дальнейшей её реализации в целях, нужных банку? Правильно понимаю?»
5. Первый сотрудник тех. поддержки после того, как я попросил не звонить мне, сказал: «Можу зафіксувати запит на відділ продажів, який міг здійснювати дзвінок». После моего согласия на это ответили: «Добре, запит зафіксувала, але гарантувати не можу, на жаль». Не знаю, каков был смысл того, что мой запрос «зафиксировали». Думал, что поможет, но нет: через 30 минут мне звонит тот же номер (то есть третий звонок).
ПУМБ
Відповідь банку
2 травня 2024, 20:05
Вітаємо!

Ми бажаємо розібратися у ситуації і вже передали Ваше звернення на розгляд відповідального спеціаліста. Ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 6 травня 2024, 17:27
Вітаємо! Дякуємо за очікування!

Ми провели перевірку та виявили, що дзвінки від нашого банку надходили Вам задля інформування клієнтів щодо продуктів банку та допомоги у разі зацікавленості їх оформлення. При підписанні договору про комплексне банківське обслуговування клієнт надає згоду на обробку персональних даних.

Консультації від фахівців які обслуговували Вас на Гарячій лінії та у чат-підтримці банку були коректними.

Також маємо зауважити, що Ваше прохання щодо виключення Вашого номеру телефону з бази прозвону було опрацьовано та виконано. Проте, як зазначив фахівець, що після встановлення такого статусу в клієнта, ще деякий час можуть надходити дзвінки поки система не оновиться, про що Вам було повідомленно під час телефонної розмови.

Нам дуже прикро, що в Вас склалось негативне враження по нас, проте, сподіваємось, що в майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.

Бажаємо гарного дня!
Проблема вирішена
2XL 2 травня 2024, 9:43
Вчора після обіду відправив переказ з картки моно на картку ПУМБ. Моно відправив успішно. Переказ не дійшов. Звернувся до підтримки банку, сам теж є його клієнтом (поки що).
Оператор почав розповідати, що платіж в обробці, регламент зарахування три дні.
Знаєте, це дуже тривожний дзвіночок, коли банк посилається на регламент. Враховуючи операцію з миттєвим зарахуванням. Після таких ситуацій регулятор зазвичай виводить фінансову установу з ринку…
Сьогодні при повторному зверненню в чат банку ПУМБ отримав порцію байдужості. Пропонував зарахувати в ручному режимі чи просто відмінити — мене не почули.
Ситуація дуже дивна і неприємна.
Звісно я почекаю з неприємним після смаком від сервісу.
А поки очікував, допоміг клієнту цього банку з історією обслуговування більше 10 років, оформити картку monobank. І повторно відправив переказ шаленою сумою 3800 грн, який зарахувався, як і має бути, миттєво.
Доречно відмітити, що така недолуга поведінка підтримки не характерна для банку. Вірніше сказати ні була такою в минулому.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 2 травня 2024, 10:33
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Міжбанківські операції переказу можуть опрацьовуватись 3 робочі дні, цей термін встановлено Закон України «Про платіжні системи та переказ грошових коштів в Україні», ст. 8. Бажаємо розібратись у ситуації, що обурила Вас. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Metilll 1 травня 2024, 18:02
Знаходжусь в 130 км від відділення банку! Але чорт сіпнув і я завантажив застосунок бо по рібна була картка для виплат. Цілий рік було все добре жодних нарікань не було і ось я прокидаюсь 13того квітня і бачу що вмене не пройшла оплата в інтернеті хоча я впевнений на картці мінімум тисЧ вісім точно є. Перейшовши у додаток бачу що мене викинуло із систему телефоную на гарячу лінію кажуть (увага з оператором звьязатись зі свого фінансового номера не можливо) робот мене відправляє до банку, а я лежачій перебиті ноги і мінімум місяця 2 щє буду лежати через тріщіни на пьятах
Зателефонував з іншого номера дочекався оператора і після того як поспілкувався з трьома працівниками які шаиняли мене один до одного від останньої дівчи почув таку фразу я не знаю чого вас заблокувало ідіть у банк (це я вже розповів що не маю можливості) потім трохи поміркувавши порадила писати на пошту там каже точно дадуть відповідь.
Написано 5 листів з різним формулюванням але відповідь стандартка як під копірку зверніться до Банку
Вмене просто немає слів.
Так я використовував картку і обіг по ній був нормальний але якихось космічних сумм або підозрілих операцій не проводив!!!
Вже майже 3 тижні намагаюсь знайти онлайн підтримку яка хочаб скаже чого заблокували рахунок!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 1 травня 2024, 19:56
Вітаємо!

Шкодуємо, що сталась дана ситуація. Ми бажаємо розібратись детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 3 травня 2024, 15:12

Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали Вам у приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Проблема вирішена
Олександр Шикало 30 квітня 2024, 19:51
21−04−2024 року, зайшовши у онлайн додаток банкінгу, я виявив, що у мене не має можливості перказати власні кошти. Перезайшовши у додаток, я побачив, що у мене вийшло з власного кабінету «онлайн-банкінгу». Я спробував отрмати код — для входу у додаток, але після декількох, невдалих, спроб, я зрозумів, що без допомоги спеціалістів «банку» — я увійти не зможу. Наступного дня, я вирішив звернутися до спеціалістів, щоб вияснити, що — це за проблема і чому вона виникла. Я подзвонив онлайн-спеціалісту, який доволі швидко менід відповів і попросив спробувати ще декілька разів. Спроби і далі були невдалими, після цих спроб, мені надійшло «sms», сприводу входу у додаток. Там було вказано, цитую: «Шановний клієнте, по Вашим рахункам встановлені обмеження на здійснення операцій у зв’язку з підозрілими діями. Для вирішення питання зверніться до відділення Банку з паспортом». Після чого, наступного дня я звернувся до «онлайн-спеціаліста» і повідомив його, що у мене не має модливості звернутися до відділення, так як, я знаходжуся у Німеччині, після мого звернення, спеціаліст сказав: «Напишіть листа на пошту нашого банку (info@fuib.com)» Я написав листа, що не маю можливості приїхати до відділення банку і попросив вирішити це питання, за межами банку. На що мені прийшла відповідь, «Олександре Олександровичу! Консультація можлива тільки при звернені до відділення Банку. З графіком і адресами відділень Банку Ви можете ознайомтися на сайті. Дякуємо за звернення! Завжди раді допомогти!» Після чого, я знов здійснив дзвінок до онлайн-спеціаліста, надав йому всі свої данні та попросив допомогти, він сказав, що переключає мене до іншого спеціаліста і я став очікувати. Після чого мені відповіла жінка, я їй вічливо пояснив всю ситуацію та просив, щоб було знайдено рішення. Вона почала мені грубити так просто поклала слухавку. Що можу розповісти, мої гроші знаходяться у банку, розірвати договір онлайн і так-само забрати кошти мені не дають можливості. «Хоча банк може спокійно відкрити рахунок онлайн, може самостійно закрити рахунок по власному рішенню банку, але клієнт може розірвати договір — лише, тільки у відділенні Банку. Сподіваюсь на допомогу і вирішення ситуації.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 30 квітня 2024, 20:54
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися детальніше. Після проведення перевірки ми обов'язково надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 1 травня 2024, 18:41
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали Вам у приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Мінфін
Відповідь адміністратора
16 травня 2024, 8:58
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/currency/articles/narodnyy-reyting-bankiv-kviten-24/
Fighter76 30 квітня 2024, 8:03
Шахраї вкрали гроші з карток. Миттєво звернувся до банку і попросив відмінити шахрайські транзакції. Зробив все згідно алгоритму дій, наданому як банком, так і Нацбанком. Написав дві заяви до банку. Отримав відмову. Заява в кіберполіцію, дві заяви в Нацбанк — також ніякої допомоги. Тоді склав міцну позовну заяву до суду з посиланнями на закони, моральну шкоду і пеню. Самі подзвонили і запропонували мирову угоду, щоб не платити пеню за кожен день неповернення коштів і моральну шкоду. Вірно складена позовна заява дорогого коштує! Як в прямому, так і в переносному сенсі.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 30 квітня 2024, 9:31
Вітаємо!

Нам шкода, що сталася дана ситуація. Ми бажаємо розібратися детальніше та все перевірити. Просимо надати в приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону, аби у нас була можливість ідентифікувати Вас, як клієнта Банку. Після проведення перевірки, ми неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Мінфін
Відповідь адміністратора
16 травня 2024, 11:53
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/currency/articles/narodnyy-reyting-bankiv-kviten-24/
Andriy251 29 квітня 2024, 21:01
Відділення за адресою: Луцьк, пр-т Волі, 41
25.04.2024 Банк ПУМБ заблокував мій рахунок за надходження 20000 грн на мій рахунок. Гроші отримав за продаж криптовалюти. Клієнт оплатив від третої особи.
Надав мені квитанцію від тієї особи, думаю цього має бути достатньо якщо я отримав гроші на свій рахунок та і щей отримав квитнцію про оплату. Це означає що покупець цю ж квитанціє десь узяв. А потім платник, та третя особа заявив про шахрайство з моєї сторони і банк попросив надати докази. Я це все надав, і квитанцію з свого єкаунту і що це мій укаунт і переписку і скріни що я переказав валюту, але банка це не цікавить він вимає повернення коштів. Я стільки часу є лояльним клієнтом банка, через мій рахунок проходять значні суми, але ні береться до уваги заява очевидного шахрая. Прямого звязку з служюою по моніторингу таких транзакцій не має, вся переписка іде через працівника у відділені банка, який не компетентний в таких питаннях і каже ще не розуміє цих всіх нюансів, а просто передає те що йому кажуть. На прохання дати контакти техпідтримки по цих питаннях у них так не можна. Чому?
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 29 квітня 2024, 21:52
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Бажаємо розібратись у ситуації, що склалась. Просимо надіслати у приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону аби у нас була можливість ідентифікувати Вас як клієнта та провести детальну перевірку. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 30 квітня 2024, 22:09

Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали Вам у приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Cubcetup 27 квітня 2024, 19:05
Відділення за адресою: Суми, вул. Соборна, 32
ПУМБ заблокував мій рахунок після того як мені прийшла сумма 2100гривень. Вже більше двох місяців з мене знущається банк ПУМБ. Я їздила вже до відділення разів десять так як найближче відділення знаходиться 100 кілометрів від мого міста. Після того як я на біржі Binance продала криптовалюту на 2100 гривень покупець звернувся до банку де обізвав мене шахрайкою і почав вимагати повернення коштів. Я була у відділенні не один раз написала вже купу заяв, подала їм всі документи які підтверджують за що мені перевели цих 2100гривень, але мене наче ніхто не чує. Відповідь банку одна поверніть гроші і ми вас розблокуємо. Це як так можна? Тобто я віддала криптовалюту, а тепер ще й гроші повинна повернути. Хто стикався з даною ситуацією прошу допоможіть мені. Що мені далі робити? Куди звертатися? Знущання тривають вже більше трьох місяців, а в мене на рахунку заблоковані ще й мої гроші. Буду вдячна за кожну пораду
ПУМБ
Відповідь банку
28 квітня 2024, 10:47
Вітаємо!

Ми бажаємо розібратися у ситуації і вже передали Ваше звернення на розгляд відповідального спеціаліста. Ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 29 квітня 2024, 18:37
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали Вам у приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємося всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
dimonqrz 27 квітня 2024, 12:16
5355 2800 1812 9351 (ПУМБ)
текст від шахраїв міняється Здрастуйте Шановні Українці!!! Дуже вибачаюсь за незручності, але я прошу трохи вашої уваги. Моє ім'я Дзюба Сергій, я переселенець з міста Харкова. Прийшлося уїхати з міста тому що зараз там мені ніде жити, бо коли почалася війна у місті були «прильоти» майже кожного дня і нажаль моє житло стало непридатне для життя, там був «прильот». Зараз там немає вікон, опалення, сусіди з'їхали, є обвали споруди. Не знаю коли і хто це все буде відбудовувати щоб жити як раніше. Та й зараз у Харкові досі небезпечно знаходитися. Роботу там знайти дуже складно, житло орендувати менi не по кишені. Та й уїхав оскільки у Харкові в мене більше нікого немає, ні сім'ї, ні родини, нi дiтей. Жінка вмерла у грудні 2020 році від Covid-19. Тому благаю Вас люди добрi будь ласка допоможіть хоч якою небудь копійкою. Реально зараз мені нема за що купити звичайної їжі та засобів гігієни.Також зі мною мої два кота, їм теж щось треба купити поїсти. ВПО щомісячну виплату тепер я вже не отримаю, бо з першого березня 2024 її відмінили!!! Тільки для інвалідів першої та другої групи, пенсіонерів та у кого є діти до 14 років залишили виплати. Роботи де я зараз знаходжусь просто немає. Її немає навіть у сусідніх містах областi. В ЗСУ мене не беруть тому що я знятий з обліку ще з 2015 року за станом здоров’я. Якщо треба я покажу довідки в приватнiй розмовi, хвороб у мене по яким не беруть навіть у військовий час багато, але з 18 травня 2024 по новому закону побачимо що буде далі, бо всім чоловікам треба з’явитися до воєнкомату (18−60 р.н.). Пробачте мені за моє прохання, але виходу іншого на жаль зараз в мене просто немає. Благаю Вас допоможіть!!! Буду вдячний будь-якій допомозі від Вас, хоч гривні!!! Нехай кожен з Вас вирішує сам чим мені допомогти. Тільки є одне велике прохання для деяких людей, прошу якщо Ви не в змозі допомогти або просто не бажаєте, то будь ласка пройдіть повз моє повідомлення, непотрібно писати усяку маячню про мене або звинувачувати мене що я шахрай і т.п. Я лише прошу допомогу на їжу собі та моїм котам, а не на якісь там «забубони». Усі докази тим хто допоможе я звісно покажу в приватнiй розмовi!!! Велике спасибі за розуміння!!! Це номер банку для тих хто може та хоче мені чимось допомогти № 5355 2800 1812 9351 (ПУМБ). З Повагою до всіх Вас та величезне від щирого серця спасибі, усім тим хто відгукнувся на моє прохання хоч невеликою допомогою в цю скрутну хвилину. Бажаю всього Вам самого найкращого та мирного неба!!! Слава Україні!!!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 27 квітня 2024, 14:48
Вітаємо!
Дякуємо, що сповістили нас про цей випадок. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого
банку. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче,
це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Innesskin 25 квітня 2024, 15:54
Відділення за адресою: Київ, вул. Васильківська, 34
Подяка співробітникам даного відділення. Дуже компетентні, привітливі, уважні.
Якість бслуговування касирами Іриною та Ларисою на вищому рівні.
Особлива подяка керівнику Вікторіїї за оперативне вирішення питань, витримку та професіоналізм!!!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 25 квітня 2024, 16:49
Вітаємо!

Дякуємо за Ваш відгук! Ми щасливі, що Вам подобається наше обслуговування! Вдячні, що так високо оцінили нашу роботу, це надзвичайно важливо для нас!
Проблема вирішена
andron05 25 квітня 2024, 1:46
Решил первый раз и в жизни, поработать с банком пумп и очень разочаровался, закинул утром на виртуальную карту банка пумп деньги, с надеждой что вечером мне нужно будет провести денежную операцию очень важную для меня, вечером когда пришло время для денежной операции задуманной и очень важной для меня, Я попытался зайти в приложения пума, но вдруг как меня система безопасности не узнала и не пускала в приложения, Я стал водить пароль тоже самое не пускает, у меня паника так как Денег там было не мало, и мне очень нужно было перевести их, в общем Я стал звонить на горячую линию заняло времени 1:30 часа меня просто фудболели от одного оператора к другому, все в один голас вас заблокировал наша система банка, но причину не говорили, в итоге оборотился в отделения банка, сотрудник банка отказалось мне помогать матевируя что отделения банка через пять минут уже закрывается, Я считаю что банк у меня просто украл деньги, так же сотруднике банка мне сказали что вы не сможете разблокировать в телефонном режими, а тем более вы не увидите свои деньги в приложения, приходите только в отделения банка Будем разбирается, это рассчитано на то что много мужчин за границей и если вы не прийдете в отделения банка То плакали ваши деньги, но Я благо на месте и буду добиваться справедливости, так как Я понес большие финансовые потери за не состоявшую сделку, банк решил просто украсть мои 30 к, не поставив меня даже в известность за что была блокировка карты с моими средствами, Хочу подчеркнуть что у меня нет задолженностей не перед одним банком нет кредитов и т. д., с остальными банками Я работаю очень хорошо и Я лично НЕ КОМУ НЕ РЕКОМЕНДУЮ БАНК ПУМП!!!
ПУМБ
Відповідь банку
25 квітня 2024, 9:56
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми хотіли б розібратися в ситуації, що склалася, і вже направили Ваш запит до відповідного підрозділу банку. Ми надамо зворотній зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
Полезный комментарий
PUMB 25 квітня 2024, 12:28
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали Вам у приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
annet24 24 квітня 2024, 17:23
Шахраї використовують карту вашого банку 5355 0860 2496 9171

Іншим користувачам, будьте обережні та не перераховуйте кошти на цю карту.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 24 квітня 2024, 18:45
Вітаємо!

Дана картка не належить банку ПУМБ. Рекомендуємо звернутись на підтримку відповідного банку власника картки.

Вдячні за розуміння!
Проблема вирішена
mirone1964 23 квітня 2024, 16:44
23.04.2024 покупав євро в Броварах, з п’яти купюр одну дали фальшиву, як так можна, ви ж банк, гарант, а мене питають, а що будемо робити…
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 23 квітня 2024, 17:21
Вітаємо!

Нам шкода, що сталась така ситуація. Ми бажаємо розібратись детальніше у ситуації та після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній звʼязок.
Полезный комментарий
PUMB 24 квітня 2024, 17:17
Вітаємо!

Ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг, в тому числі при проведенні касових операцій. Задля збереження банківської таємниці, ми надали детальну відповідь у приватні повідомлення.
Проблема вирішена
Pixelman95 19 квітня 2024, 11:54
Відділення за адресою: Рівне, вул. Міцкевича, 32
Завжди вважав ПУМБ одним з найкращих банків, і рекомендував рідним/знайомим.
Активно користувався кредитним лімітом, бо хороші кешбеки на потрібні мені категорії і від магазинів — партнерів.
Ще й у відділенні консультант запропонувала акцію — 5000 грн у розстрочку на 3 місяці без відсотків, одразу ж і оформив.
Але тепер не можу рекомендувати цей банк, точніше ні в якому разі не заводьте сюди власні кошти.
9 квітня зайшов в кабінет — на всіх картках пише «використання обмежено». Зразу написав в чат — сказали дзвонити на гарячу лінію. На гарячій лінії робот каже що витратні операції обмежено в зв’язку з підозрілими діями, зверніться у відділення.
В той же день поїхав у відділення, але нічого добитись не зміг, бо не працювала система.
Консультант вислухала мою проблему, взяла номер телефону і сказала що передзвонить коли запрацює система і їй дадуть відповідь з профільного відділу.
Наступного дня подзвонила і сказала що просять надати пояснення до операції — поповнення карти на 26000 грн.
Це було поповнення в додатку ПУМБ з своєї власної карти іншого банку, про що сказав консультанту.
Вона сказала щоб приїхав у відділення і написав пояснення на листку А4.
У відділенні підказала як написати пояснення — що це було поповнення з власної карти, з власних заощаджень, адже працюю офіційно з 2018 року і можу надати підтверджуючі документи. Консультант сфотографувала це пояснення, скинула «вище» і сказала що я можу йти, набере мене як буде відповідь.
Наступного дня подзвонила і сказала що просять довідку ОК-7, щоб скинув їй на вайбер (це було 12 квітня).
Минув тиждень як скинув довідку, і 10 днів з моменту обмеження — питання досі не вирішене, і немає зворотного зв’язку від банку.
Писав консультанту 16 квітня, відповіла що «як тільки рішення буде, я вас повідомлю».
Прошу представників банку допомогти якнайшвидше вирішити дану ситуацію, адже я навіть комуналку не можу оплатити!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 19 квітня 2024, 12:12
Вітаємо!

Шкодуємо, що сталась дана ситуація. Ми бажаємо розібратись детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Проблема вирішена
lemki 18 квітня 2024, 23:23
в банку є умова по кешбеку, що партнерський кешбек має вищій приорітет над кешбеком банку

купив білети на concert.ua і у мене було обрано кешбек партнерський 3% та кешбек від банку в цій категорії 5%

кешбек партнерський нарахували, бо звісно він не за кошт банку покривається. а кешбек банку не нараховують

хоча більш клієнтоорієнтовано застосовувати найвигідніший кешбек для клієнта, а не партнерський

це в цілому не проблема, але може мене банк почує і зробить для людей, а не для своєї кишені
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 19 квітня 2024, 9:43
Вітаємо!

Хочемо звернути Вашу увагу, що, відповідно до офіційних правил акції, у випадку здійснення операції при підключеній категорії кешбеку та пропозиції від партнера через платіжний термінал партнера, нарахування кешбеку буде здійснюватися виключно у розмірі та на умовах обраної пропозиції від партнера.
Мінфін
Відповідь адміністратора
16 травня 2024, 8:59
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/currency/articles/narodnyy-reyting-bankiv-kviten-24/
Alexandr Karpov 18 квітня 2024, 17:03
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Воскресенська, 1-Б
Сколько должно быть на карте евро чтобы отправить 100 евро в другой банк при условии что комса 1%?
Как же я был удивлен что правильный ответ вовсе не 101!!!
p. s. мелочь конечно, но очень неприятно!!!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 18 квітня 2024, 18:33
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Бажаємо розібратись у ситуації, що склалась. Просимо надіслати у приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону аби у нас була можливість ідентифікувати Вас як клієнта та провести детальну перевірку. Нагадуємо, що комісія складає лише 1%. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 18 квітня 2024, 21:50
Вітаємо!

На даний момент налаштовані перекази з валютної картки ПУМБ на картки іноземних банків з умовою, що сума переказу з комісією мають бути меншими за суму доступну на рахунку. Таке налаштування зараз через технічні обмеження. Ми взяли в роботу доопрацювання умови, щоб сума переказу з комісією дорівнювали сумі доступній на рахунку. Даний технічний функціонал очікується бути в найближчому оновлені. Вдячні, що Ви звернули на це увагу та поділились враженнями, для нас це важливо!
Проблема вирішена
levchuk2005 16 квітня 2024, 23:30
Добрый день, заблокировали личный кабинет 8 апреля 2024 года, написано обратитесь в ближайшее отделение банка. Я нахожусь за границей, не могу это сделать, ели как нашел способ дозвониться до тех поддержки. Сказали обратиться в отделение либо написать письмо на почту, я написал письмо и указал все данные о себе, все информацию о карте и так далее, спросил как мне разблокировать счет, какая может быть причина блокировки. Да я признаю что торговал USDT, но мой оборот на карте был меньше 30к грн, сумма очень мизерная. В тех поддержке на линии сказали ожидать ответ от дня написания до 7 дней. Но ответа я так и не услышал! на счету было около 1к грн, это сумма не большая, но вы либо оборвите фин договор и дайте вывести средства (принципиально) либо разблокируйте личный кабинет!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 17 квітня 2024, 9:22
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми неодмінно розберемось детальніше у ситуації та надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 18 квітня 2024, 9:17
Вітаємо! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
MaXcvi 16 квітня 2024, 16:41
Я продавав криптовалюту на біржі, так, як вже хотів вивести власні заощадження. Через два дні після мені приходить блокування. Була подібна ситуація у знайомого. Він просто дізнався по якому ордеру прийшла скарга на картку та після надав всі підтвердження, що він нікого не дурив та отримав ці гроші законним шляхом. Його розблокували за два дні. В моїй ситуації інша проблема. Я дізнався суму та дату скарги, знайшов ордер, надав всі докази (такі ж що надавав знайомий) у відділення. А після від мене просять додаткові докази. Я надаю. Питають чому я не поскаржився в підтримку біржі та не писав заяву в кіберполіцію. Біржа в свою чергу не вірить мені, що мій банк заблокований і просить докази від банку, банк не вважає за потребу такі докази надавати, хоча сам наполягає в зверненні в підтримку біржі. Ну це ще ок, але за кіберполіцію. Навіщо мені скаржитись в кіберполіцію, якщо це не допоможе мені вирішити питання з банком швидше, а тільки додасть клопоту зі скаргою. Там залишились мої кошти та рахунки, а банк підозрює мене в тому, що я в зговорі з шахраєм хоча це не логічно, бо ніхто вигоди ніякої з цього не отримає. Шахрай один і я доказав, що це не я. Питання: чому я досі не маю доступу до банку де знаходяться мої гроші та чому я не можу отримати одразу весь перелік потрібних доказів надавши які можу одразу бути розблокованим?
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 16 квітня 2024, 17:15
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Просимо надіслати у приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону аби у нас була можливість ідентифікувати Вас як клієнта та провести детальну перевірку. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 17 квітня 2024, 11:06
Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці, ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
Проблема вирішена
AkkermanChange 16 квітня 2024, 15:43
Банк заблокировал счета из-за жалобы на меня клиент другого банка. Пришел в отделение с паспортом, там указали операции которые нужно подтвердить или согласиться на возврат денег отправителю. С возвратом я естественно не согласен, собрал все что только возможно было и даже больше. Скрины ордеров на бирже с этим человеком, имя отправителя платежа соответсвует имени на бирже, также как и мое, пользовался личной картой, квитанции об оплате которые предоставил отправитель, скрины страницы верификации с биржи, где видно что это мой аккаунт, полную видеозапись, с входом в приложение биржи, где видно открытые мною по этим ордерам операции, видно всю историю чата, ответы поддержки биржи и отсутствие ответов контрагента, также отправил свое обращение в киберполицию по этому делу. Но этих подтверждений все еще мало насколько я понимаю, счет до сих пор заблокирован.
Хочу сказать спасибо местной сотруднице ПУМБ в городе Белгород-Днестровский, за вежливое общение и старание помочь в этой ситуации.
Но сотрудники службы безопасности банка, которым всех предоставленных доказательств все еще мало это что-то с чем-то, я уже даже и незнаю что еще вам предоставить.
Могу дать вам доступ к своей учетной записи биржи, зайдите посмотрите, и наконец то разблокируйте мой счет.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 16 квітня 2024, 16:18
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися детальніше та все ретельно перевірити. Після проведення перевірки ми обов'язково надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 17 квітня 2024, 11:00
Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці, ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
Полезный комментарий
AkkermanChange 17 квітня 2024, 11:07
Спасибо что наконец то разобрались в проблеме, получил доступ к приложению и счетам.
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝