Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

ПУМБ гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
80823982
CC CC
10 червня 2022, 11:35
CC, Николаев
В зв'язку з чим, ваше відділеня в м. Миколаєві, за адресою пр-т Центральный (Ленина), 71/2 відмовляє в обслуговуванні без наявності паспорту, хоча у мене є «ДіЯ» в якій є паспорт національний та закордоний, у т.ч є індефікаційний код?
Це єдинний банк такий!
Самарець В.І.
ПУМБ
Відповідь банку
10 червня 2022, 11:59
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення детальніше про цю ситуацію, щоб ми вирішили дане питання: в якій операції Вам відмовили, коли це відбулося? Також, прохання надати Ваш ІПН або номер телефону.
kolvah61
kolvah61
9 червня 2022, 11:23
При покупке военных облигаций по 1000 $ за 1 на 13000 $ приобрёл только 12 облигаций, а списали со счёта 12042.36 $
Обясните пожалуйста причину. Списание произошло 31.05.2022
ПУМБ
Відповідь банку
9 червня 2022, 11:38
Вітаємо!
Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та фінансовий номер телефону, щоб ми перевірили інформацію.
goodbadugly
goodbadugly
6 червня 2022, 19:09
Василий, Харьков
С началом войны переехали с семьей в Испанию. У жены позавчера украли карточки и телефон, она позвонила заблокировать карточки, ей предложили заблокировать ПУМБ онлайн, она согласилась и ей заблокировали онлайн банк. Полиция поймала вора и вернула телефон и банковские карточки. Сегодня супруга позвонила в поддержку ПУМБа, чтобы разблокировать онлайн банкинг, на что ей сказали, что нужно прийти в отделение в Украине. Это шутка такая? Во-первых, никто не предупредил перед блокировкой, что его нельзя будет удаленно разблокировать, во-вторых почему можно удаленно перепривязать телефонный номер водафона к новой eSim, но нельзя удаленно разблокировать онлайн банк в Пумбе?

Я молчу про то, что поддержка ПУМБа сказала, что чтобы оспорить транзакции по украденной карте, нужно опять таки прийти в отделение ПУМБа. Почему-то Revolut достаточно фотокопий police report из испанской полиции
ПУМБ
Відповідь банку
7 червня 2022, 11:51
Вітаємо!
Будь ласка, щоб розібратися в ситуації напишіть нам в особисті повідомлення ПІБ, ІПН та фінансовий номер телефону. Також уточніть дату коли та з якого номеру телефонували до банку.
Dasha905
Dasha905
2 червня 2022, 22:17
Дарья, Одесса
Сегодня 2.06.22 была заблокирована моя карта с приличной суммой денег. Вижу не я одна обращаюсь с этим, в отделении банка сказали что был привышен лимит, операторы гарячей линии а так же операторы отделения не компетентны. Каждый разглашаете разную информацию, ввели меня в Оману, кому верить неизвестно. По поводу блокировки карты никто не предупредил. Прошу расмотреть мой вопрос, так как из за некомпетенции сотрудников я пострадала. Хочу снять свои личные деньги с карты.
ПУМБ
Відповідь банку
3 червня 2022, 11:23
Вітаємо!

Згідно закону від 17.03.22 рахунок блокується у разі досягнення та/чи перевищення накопичувального ліміту 400 000 грн при готівкового поповненні рахунку всіма можливими способами.

Окрім того, рахунок може бути тимчасово заблокований у разі, якщо вказана сума ліміту не досягнута, проте банк має підозру, що зараховані кошти є активами, пов'язаними з територизмом або його фінансуванням, чи розповсюдженням зброї масового знищення чи його фінансуванням.
Ihor300
Ihor300
2 червня 2022, 21:05
Ihor
Добрий день. Хочу стати клієнтом Вашого банку (цікавить продукт всеКАРТА), проте прочитавши останні відгуки на цьому сайті, зрозумів про часті випадки блокування рахунків банком. У відділені банку пояснили, що блокування можливе тільки після здійснення підозрілих операцій, або при перевищенні ліміту поповнення карти більше ніж на 400000грн. від моменту відкриття рахунку. Велике прохання надати вичерпну відповідь, а саме: ліміт поповнення в 400000грн. стосується виключно готівкового поповнення згідно постанови НБУ, чи у цей ліміт також включаються і безготівкові поповнення з власних рахунків в інших банках (наприклад перерахування доходу ФОП). Буду вдячний за Вашу відповідь.
ПУМБ
Відповідь банку
3 червня 2022, 11:18
Вітаємо!

З 17.03.22 рахунок блокується у разі досягнення/перевищення накопичувального ліміту 400 000 грн на готівкове поповнення рахунку.

Також рахунок може бути тимчасово заблокований у випадку підозри, що зараховані кошти пов'язанимі з територизмом або його фінансуванням, чи розповсюдженням зброї масового знищення чи його фінансуванням.
Kibalen
Роман Кібаленко
2 червня 2022, 10:43
Роман, Бахмут (Артёмовск)
Можливо поцікавитися усі вже получили 6500 з єпідтримка або знову є ті на кого не хватило фінансування?
ПУМБ
Відповідь банку
3 червня 2022, 11:21
Вітаємо!

Ми забезпечуємо лише технічний аспект, проводячи нараховану державою виплату на Ваш рахунок після того, як кошти відправлені міністерством на Ваше ім'я.

Для перевірки факту надходження коштів до банку просимо відправити нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН.
kia1955
kia1955
30 травня 2022, 14:22
Олексій, Київ
25.05.2022 року на вашу електронну адресу info@fuib.com мною було відправлено звернення від kia-96@ukr.net
Чому на сьогодні, 30.05.2022 р. воно не зареєстровано і мені не надано вхідний номер?
І чому ви постійно порушуєте Закон України «Про звернення громадян»?
ПУМБ
Відповідь банку
30 травня 2022, 17:38
Вітаємо!

Ми перевіримо статус Вашого запиту та надамо відповідь в особистих повідомленнях.
Marta1901
Marta1901
25 травня 2022, 22:30
Прошу повідомити, чому перш ніж блокувати картку банк не надає інформації щодо підозрілості, на його думку, операції та не просить надати підтвердження походження коштів на проведення операцій на суму більше 400 тис.
Без жодного інформування було заблоковано картку та відібрано можливість вчасного погашення кредиту в вашому ж банку!
ПУМБ
Відповідь банку
26 травня 2022, 11:14
Вітаємо!

Рахунки клієнта блокуються у разі виникнення підозри, що внесені або отримані ним кошти є активами, пов'язаними з тероризмом та його фінансуванням, розповсюдженням зброї масового знищення та його фінансування.

Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, що склалася. Для цього просимо надіслати в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та назву або номер рахунку, який Вас цікавить.
pasechniked
pasechniked
19 травня 2022, 17:49
Екатерина
Доброго дня. Прошу допомоги в розблокуванні не законно заблокованого рахунку?
ПУМБ
Відповідь банку
21 травня 2022, 16:22
Вітаємо!

Будь ласка, відправте в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону, ми перевіримо інформацію.

Дякуємо.
pase4nikraa
pase4nikraa
19 травня 2022, 17:23
Ruslan
Доброго дня! Прошу допомоги в розблокуванні рахунку, який незаконно заблоковано 16.05.

Підстав для блокування не має, обороти 20000грн?
ПУМБ
Відповідь банку
21 травня 2022, 16:22
Вітаємо!

Будь ласка, відправте в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону, ми перевіримо інформацію.

Дякуємо.
pase4niked
pase4niked
18 травня 2022, 15:45
Доброго дня, допоможіть вирішити питання!

Не можу в додатку відправити кошти і поповнити рахунок телефону?
ПУМБ
Відповідь банку
18 травня 2022, 16:14
Вітаємо!

Будь ласка, відправте в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону, та скріншот з помилкою для перевірки.
Rmbodnar
Rmbodnar
12 травня 2022, 15:20
Roman
Добрый день.

В пресс-релизе от 05.05.2022 Фонда гарантирования вкладов указано, что АТ «ПУМБ» предоставляет возможность получения гарантированных выплат удалено, без посещения банка, через систему «Інтернет-банкінг».

12.05.2022 была подана заявка на дистанционную выплату гарантированного возмещения по вкладам клиентов банков, которые ликвидируются, через систему «Інтернет-банкінг» — ПУМБ online. В ответ получено сообщение от банка о невозможности выплаты онлайн и необходимости обращения в отделение ПУМБ.
Просьба прокомментировать ситуацию, т. к. посещение отделений ПУМБ не представляется возможным.
ПУМБ
Відповідь банку
13 травня 2022, 12:19
Вітаємо!

Банк дійсно надає дану послугу, щоб розібратися в ситуації чому Ви отримали дане повідомлення і не змогли здійснити виплату напишіть нам в особисті повідомлення Ваш ІПН та ПІБ.

Дякуємо.
dearcj
dearcj
11 травня 2022, 19:40
Дорогий Юрій Миколайович, Киев
Не пришли SWIFT переводы на сумму $20,000

после войны перестали приходить SWIFT переводы, содействия от ПУМБа 0. по всей видимости какой-то из банков посредников (по всей видимости Barclay US) стал блочить переводы. ПУМБ трейс нормальный сделать не могут, который обычно длится несколько дней. Вместо этого отзваниваются через 10 минут и шаблонно говорят, проблема не на нашей стороне, никаких переводов мы не видели.
ПУМБ
Відповідь банку
13 травня 2022, 15:21
Вітаємо!

Щоб ми могли розібратися в ситуації з платежами, будь ласка напишіть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та дані по платежам які не надійшли сума, дата, банк відправник.

Дякуємо.
Enova1975
Enova1975
11 травня 2022, 13:28
Доброго дня. Зараз перебуваю за кордоном. Термін карти спливає 11/22. Чи є можливість продовжити термін дії карти? Чи потрібно приїжджати до відділення банку в Україні?
ПУМБ
Відповідь банку
13 травня 2022, 13:48
Вітаємо!

Термін дії всіх карток ПУМБ подовжується автоматично. Бережіть себе!
54087494
54087494
6 травня 2022, 12:47
ОСГК «Мрия», Бердянск
ОСГК «Мрия» клиент банку ПУМБ Мы хотели бы перечислить депозит на Приватбанк у нас не подключена программа клиент-банк. Как ее можно установить
ПУМБ
Відповідь банку
6 травня 2022, 15:05
Вітаємо! Зареєструвати особистий кабінет «ПУМБ Digital» для юридичних осіб можна, звернувшись до персонального менеджера. У випадку, якщо Ви вже зареєстрували кабінет, ним можна скористатися за посиланням: https://www.digital.pumb.ua/home
eldnur
eldnur
29 квітня 2022, 17:35
Блокировка счетовБанк заблокировал мои счета 24.02 со ссылкой на Постановление НБУ 18 от 24.02.22 на основании моего резидентства в РБ как гражданина РБ на момент открытия счетов. Сейчас я проживаю в Польше и являюсь резидентом Польши, 29.04.22 мной были предоставлены подтверждения проживания (прописка) и мой налоговый идентификатор в Польше. Не смотря на это банк отказывает в разблокировке, требуя личного посещения отделения банка и предоставления ПАСПОРТА ГРАЖДАНИНА Польши. Специалисты банка не компентенты и не различают ГРАЖДАНСТВО и РЕЗИДЕНТСТВО, не понимают значения содержания постановления НБУ. На каких основаниях банк продолжает считать меня резидентом РБ? Когда можно будет получить КВАЛИФИЦИРОВАННУЮ помощь по моему вопросу?
ПУМБ
Відповідь банку
30 квітня 2022, 12:00
Вітаємо!

Щоб розібратися в ситуації напишіть нам в особисті повідомленення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону.

Дякуємо.
aleksandra75
aleksandra75
29 квітня 2022, 15:32
Александра, Киев
Добрый день. В данный момент я нахожусь в Норвегии и мне нужно перевести свою пенсионную карту, которая на вашем банке, в онлайн режим чтобы я могла расплачиваться за коммунальные услуги в Украине и делать онлайнпереводы с карты на карту. Подскажите пожалуйста как это сделать?
ПУМБ
Відповідь банку
29 квітня 2022, 17:03
Вітаємо. Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення Ваш ІПН або фінансовий номер телефону та ПІБ, щоб ми могли перевірити чи відкритий у Вас договір ПУМБ онлайн.
asint884
Ihor Rakhubovskyi
27 квітня 2022, 0:18
Ihor, Токмак
Добрый день. Мне ПУМБ заблокировал все счета, на счетах только мои деньги полученные в качестве зарплаты. Позвонил в банк, мне предложили лично обратиться в отделение банка для разблокировки счетов. Но это сделать невозможно, я нахожусь в Польше и пересечь и вернуться обратно нет никакой возможности, меня обратно в Польшу на границе не пустят. У меня семья в Польше, снята квартира. Т.е. банк предлагает мне заведомо невыполнимые условия, по сути лишая меня возможности к существованию. Мой город оккупирован россиянами, вернуться некуда, и ловлю ещё один «подарок»в виде блокировки счетов. Предлагал операторам прислать доверенного человека в Украину с моей нотариально заверенной в Польше доверенностью. Говорят нет, нужно личное присутствие, а это невозможно. Замкнутый круг, просто кошмар какой-то. Зачем вам мое личное присутствие, отпечатки пальцев будете брать или анализ крови ?!!! Как решить проблему?
ПУМБ
Відповідь банку
27 квітня 2022, 9:27
Вітаємо!

Щоб розібратися в ситуації напишіть нам в особисті повідомленення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону.

Дякуємо.
Polez
Polez
25 квітня 2022, 17:16
Как узнать пароль и логин для входа в пумб онлайн, не обращаясь в банк?
ПУМБ
Відповідь банку
25 квітня 2022, 17:39
Вітаємо!

Логін для входу в особистий кабінет — це Ваш фінансовий номер телефону, що вказували у відділенні банку, при відкритті рахунку.

Пароль Ви можете відновити самостійно. Перед входом в особистий кабінет, під полем вводу паролю є напис«Забув пароль», натискаєте на нього і слідуєте підказкам додатку.

Polez
Polez
25 квітня 2022, 17:14
Как выполнить перевод с карты пусть не имея доступа к номеру телефона?
ПУМБ
Відповідь банку
25 квітня 2022, 17:43
Вітаємо!

Переказ коштів, з Вашої карти, можливо здійснити звернувшись до нашого спеціаліста у відділенні банку ПУМБ, з паспортом та ідентифікаційним кодом. Там же є можливість зміни номера телефону на той, до якого у Вас є доступ.
За данним посиланням можете ознайомитись з актуальним списком відділень, які працюють та їх графіком роботи https://about.pumb.ua/ru/map

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.4 50.1
PLN 11.65 11.95
USD 42.1 42.7
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.4 50.1
PLN 11.65 11.95
USD 42.1 42.7
Всі курси банку