Мінфін - Курси валют України

Встановити

ПУМБ гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
lud0507
lud0507
8 квітня 2022, 14:27
Людмила, Донецкая область, Марьинский р-н, г.Курахово
Здравствуйте.
Я обращалась к вам 05, 07 апреля 2022г с вопросом.
Вы снова ответили, и я благодарю вас за это.
Но вопрос остался открытым. На 24.02.2022г %ы на снятия наличных и переводы -не насчитывались. 21, 22, 23 февраля я переводила деньги через терминал, каждый день по 5тысяч — всего 15000грн. После этого я не снимала деньги и не переводила на др. карты.
Еще раз хочу отметить, что в феврале мне не насчитывались % за пользование наличными. Но с марта вдруг пошли начисления.
С 24.02.2022г я ВООБЩЕ(!) не пользовалась картой.
Прошу объясните на какую сумму(конкретно цифра, а не просто общие фразы) и за какой период вы стали насчитывать дополнительные %
Очень прошу вас разобраться, т.к. здесь явная ошибка.
Спасибо.
ПУМБ
Відповідь банку
8 квітня 2022, 17:45
Надали відповідь у дописі вище.
Olgaolgaolga1
Olgaolgaolga1
8 квітня 2022, 4:11
Подскажите пожалуйста, будут ли сегодня зачисления денег «Епідтримка»… 11 рабочих дней прошло «Рабочих»…
ПУМБ
Відповідь банку
8 квітня 2022, 9:29
Вітаємо!
Зарахування коштів на рахунки клієнтів проводить держава. Банк не володіє інформацією коли будуть зараховані кошти.
lud0507
lud0507
7 квітня 2022, 18:04
Людмила, Донецкая область, Марьинский р-н, г.Курахово
lud0507
И снова здравствуйте.
Я обращалась к вам 05 апреля 2022г с вопросом: «почему так странно насчитываются %» они не соответствуют правильному расчету. Вы ответили, спасибо.
Но ответ привел к новым вопросам. О том, что % начинает насчитываться с первого дня снятия наличных с кредитной карты — это я отлично знаю, поэтому если мне приходилось снимать наличные(что случалось крайне редко) я в ближайшее время возвращала их обратно. Я за этим всегда очень четко следила. Вы пишете, что 542,33грн. это за снятие наличных, а я вам говорю, что этого НИКАК НЕ МОЖЕТ БЫТЬ!!! Я вас очень(!) прошу пересчитайте по правильному. Кроме того банк продолжает ежедневно увеличивать сумму процентов за наличные, которые я не снимала!
Полностью согласна с nadin БЕСЧЕЛОВЕЧНО!!! снимать % в такое сложное время.
Не разумная политика банка приведет к тому, что люди не только перестанут выплачивать %, но и вносить обязательные платежи.
P.S.(это не относиться к простым работникам банка, делающим свою работу)
«Сытый голодного не поймет» Руководство!
— где брать деньги в это время, если их негде взять?! Бог есть, и он все видит.
Извините за эмоции, но я очень прошу- пересмотрите насчитываемые %
Спасибо.
ПУМБ
Відповідь банку
8 квітня 2022, 14:00
Вітаємо, Людмила!

Інформація була надана вірно. Пільговий період не розповсюджується на зняття кредитних коштів у банкоматах або касах банків, грошові перекази з картки/рахунку на картку/рахунок. Тобто якщо в додатку Ви оплачуєте комунальні послуги через вкладку «Оплата послуг», то такі операції входять в пільговий період. Якщо ж оплата комунальних послуг здійснюється з допомогою вкладки «шаблон», тобто Ви переказуєте кошти на рахунок. То такі операції не входять в пільговий період.
nadiin
Надежда Єрмола
6 квітня 2022, 17:14
Надежда, Киев
Слава Україні! Доброго дня! Хочу почати свою розповідь із слів пісні: Двічі в одну річку не війдеш! Так і зі мною! Я є постійним клієнтом данного банку! Була у мене уже ситуація з кредитом, та Слава Богу, вирішилась. Та не довго музика грала. Я з тих родин, коли ранок 24 лютого, перевернув моє життя, і усіх наших жителів мирної неньки
України. Війна!… Біль та страх охопив душу. Зібравши діток і саме необхідне, за 7 хвилин, ми покидали привичне життя. В кармані 250 грн і куча думок, успіємо, чи вистачить топлива, чи уціліємо… 10.5 годин дороги, налякані оченята діток. Та Слава Отцю нашому Небесному, доїхали. Користувалась карточкою, так як жити не було як і за що. В надії, що все скінчиться, і всі ми будемо жити в мирі та злагоді. Почався період болячок та хвилювань, пройшли. Мама моєї дитини школярки, скидає мені кошти на харчі дітям, на карту пумб. Першого квітня. Смс Вам нараховано ВІДСОТКИ- у розмірі 1832грн., за користування кредитними коштами! Кошти які чужа людина скинула, зняло у відсотки. І не було за що хліба купити. Дивлюсь, а там мінусовий залишок. Шановні а це як? Кому війна а кому мати рідна!!! Я телефоную на гарячу лінію, мені СПІВРОБІТНИК БАНКУ КАЖЕ: ЦЕ НЕ ВЧАСНО ПОНОВЛЕНА ІНФОРМАЦІЯ, НІЯКИХ ВІДСОТКІВ ТА ПРОЦЕНТІВ БАНК НЕ НАРАХУВАВ. У ПОНЕДІЛОК ІНФОРМАЦІЯ ПОНОВИТЬСЯ, І ВСЕ СТАНЕ НА СВОЇ МІСЦЯ. Чекаю понеділка, мінус не зникає, ну добре можливо іще часу потрібно, вівторок знову те ж саме. В середу 06.04.22 годину по тому звоню. А мені співробітник каже, у Вас проценти нараховуються, 3.99 кожного дня. На усю суму кредитних коштів, так як пільговий період закінчився. ЛЮДИ ДОБРІ, ТО ЩО Ж ЦЕ ТАКЕ КОЇТЬСЯ?????? Напередодні Ви кажете все добре, а зараз знову -відсотки. ТО ЩО Ж ЦЕ ТАКЕ, Я НЕ ПРАЦЮЮ, ЗАЛИШИЛА СВІЙ ДІМ, З ДІТКАМИ НА РУКАХ, БЕЗ ГРОШЕЙ, А ВИ ВІДСОТКИ?????? НАПИСАЛИ КАНІКУЛИ, ТО Ж ЯК ТАК МОЖНА? ЦЕ НЕ ЛЮДЯНІСТЬ, ЦЕ ПРОСТО ЖАХІТТЯ? ПОСТІЙНА ПРОБЛЕМА З НЕ ПРАВИЛЬНО НАДАНОЮ ІНФОРМАЦІЄЮ. ЧОМУ ВИ ТАК РОБИТЕ? АНУЛЮЙТЕ ВІДСОТКИ!!!
ПУМБ
Відповідь банку
8 квітня 2022, 9:49
Вітаємо!

Банк намагається з розумінням відноситися до ситуації, що склалась, саме тому для того, щоб зменшити фінансове навантаження по платежам ми встановили кредитні канікули, які полягають в тому, що в обов’язкові щомісячні платежі включені лише прострочена заборгованість (за наявності) та нараховані відсотки (за наявності).
При цьому обов'якові платежі присутні і рекомендуємо їх сплачувати по можливості.

Штрафів і підвищених відсотків за непогашені заборгованості не нарахуємо за всіма кредитами.

Щоб борг не накопичувався, намагайтесь вносити місячні платежі повністю або частково скільки зможете.

Ознайомитись з актуальною інформацією можна на нашому сайті за посиланням: https://www.pumb.ua/info
lud0507
lud0507
5 квітня 2022, 16:22
Людмила, Донецкая область, Марьинский р-н, г.Курахово
Здравствуйте.
Моя ситуация: я оформляла кредит на 50000грн.(карта 5167.....7157)
Постепенно его выплачивала.
На 24.02.2022г общая сумма до полного погашения составляла 16300грн(округляю в сторону увеличения до 100грн) и сумма процентов 1083,05грн. 22,02.2022г с моей карточки списали сумму процентов. Теперь получается, что сумма долга должна составлять 17383грн. На сегодняшний день насчитали 1542,33грн процентов. Не могу понять это на какую сумму. Ведь даже в оставшейся сумме кредита, находится сумма льготного периода, на которую не насчитывается %. В феврале это было около 11000грн.
Так от куда такой %=1542,33грн?
На 05.04.2022г сумма моей задолженности составила 19574,64грн.
ПОЖАЛУЙСТА!!! пересмотрите начисления % по моей кредитной карте. т.к. ничего не сходится.
ОЧЕНЬ!!! тяжело выплачивать % в такое время(проблемы с работой), особенно если они так насчитываются.
Я понимаю вы тоже люди, вам тоже тяжело и человеческий фактор" никто не отменял, но я Вас очень прошу- разберитесь пожалуйста.
Жду вашего ответа. 095)124-89-19
Спасибо.
ПУМБ
Відповідь банку
5 квітня 2022, 17:40
Людмила, вітаємо!

Переглянули інформацію за Вашою кредитною картою.

Сума нарахованих відсотків 1542.33 = 547.46+997,87( складається з відсотків які були нарахованні за операції зняття готівки (на такі операції з першого дня відбувається нарахування відсотків, тобто ці операції не входять в пільговий період) — 547.46 грн.
997.87 грн — нараховані відсотки за покупки які вже вийшли з пільгового періоду.

Банк намагається з розумінням відноситися до ситуації, що склалась, саме тому для того, щоб зменшити фінансове навантаження по платежам ми встановили кредитні канікули, які полягають в тому, що в обов’язкові щомісячні платежі включені лише прострочена заборгованість (за наявності) та нараховані відсотки (за наявності).

Штрафів і підвищених відсотків за непогашені заборгованості не нарахуємо за всіма кредитами.

Щоб борг не накопичувався, намагайтесь вносити місячні платежі повністю або частково скільки зможете.
Ознайомитись з актуальною інформацією можна на нашому сайті за посиланням: https://www.pumb.ua/info
gkononov
Геннадий Кононов
5 квітня 2022, 13:47
Геннадий
Добрый день!

Подскажите пожалуйста — какие лимиты установлены в мобильном приложении без подтверждения по СМС, чтобы не заблокировали карту:
1. При переводе на карту ПУМБ-ПУМБ — сумма и количество переводов в день
2. При переводе на карту другого банка — сумма и количество переводов в день
То есть — сколько я могу переводить и куда без риска для своего счета (карты)
ПУМБ
Відповідь банку
5 квітня 2022, 16:38
Вітаємо, Генадій!

Стандартний ліміт банку ПУМБ на операції в додатку ПУМБ онлайн — 50 000 грн, 20 операцій на добу.
Ліміт діє протягом доби з 00:00 до 23:59.

В ліміт включаються операції:
— на рахунки і карти банку ПУМБ;
— на рахунки і карти інших банків;
— всі операції оплати послуг.
Vaaddiimm
Вадим Федоров
4 квітня 2022, 12:11
И как разблокировать Пумб онлайн если горячая линия не отвечает
ПУМБ
Відповідь банку
4 квітня 2022, 14:08
Вадим, вітаємо!
Для розблокування облікового запису Ви можете натиснути на кнопку «Забули пароль?» під рядком вводу паролю в мобільному додатку.
Або звернутися на гарячу лінію банку за номерами: +38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Звернувшись до контак-центру, Ви можете з допомогою нашого голосового помічника Поліни, розблокувати обліковий запис не очікуючи відповіді оператора. Озвучте Поліні своє питання та слідуйте її підказкам.
Vaaddiimm
Вадим Федоров
4 квітня 2022, 12:05
Добрый день как разблокировать карту Пумб если горячая линия не отвечает
Marusja2308
Marusja2308
24 березня 2022, 10:14
Почему не возможно зайти в пумб онлайн??
ПУМБ
Відповідь банку
24 березня 2022, 16:33
Вітаємо!
Якщо у Вас виникають проблеми в роботі мобільного додатку, для детального вивчення Вашого питання просимо Вас надіслати логи з самого додатку, на етапі, коли виникає помилка.
Зробити це можна наступним чином: якщо у Вас на пристрої операційна система Андроїд – 5 разів швидко «тапнути» (здійснити торкання екрана), якщо iOS – Потрясти телефон > Надіслати повідомлення до служби підтримки.
0682180662
0682180662
22 березня 2022, 22:37
Вікторія, смт Гуйва
Підкажіть, чи можливо заплатити кредит онлайн, якщо є тільки номер кредитного договору…
ПУМБ
Відповідь банку
23 березня 2022, 18:06
Вітаємо!
Повідомляємо, що погашення заборгованості здійснюється за реквізитами рахунку.

Реквізити рахунку для погашення Ви можете отримати через такий дистанційний канал як наприклад: автоматичне голосове меню банку, зателефонувавши за номером телефону Гарячої лінії або при з'єднані з оператором. Також через паблік акаунт ПУМБ у Viber.
Ви також можете здійснити погашення кредиту в мобільному додатку ПУМБ online з гривневої карти будь- якого українського банку або через Viber.
Lulka34
Lulka34
15 березня 2022, 11:36
Виктория
Вы серьезно ???? В военное положение в минуса загоняете людей ??? Вы серьезно???? То есть кредит можно вам вообще не возвращать если вы в такой ситуации с людей деньги тянете. Работы у меня уже нет и жилья тоже и вы мне начисляете ещё проценты и с минусом на карте я в шоке! Вы как мародеры! А за мародерство в военное время Зеленский ясно сказал что делать!
ПУМБ
Відповідь банку
15 березня 2022, 16:26
Доброго дня!
Для перевірки, будь ласка, напишіть в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН або фінансовий номер телефону.
vdo185
vdo185
14 березня 2022, 9:54
Клиент 2021
Какие отделения банка в Днепре работают? Нужно изменить номер телефона
ПУМБ
Відповідь банку
14 березня 2022, 15:26
Вітаємо!
Перелік працюючих відділень може постійно змінюватись в залежності від ситуації.
Рекомендуємо певірити графік роботи відділення безпосередньо перед візитом.
Ознамитись з актуальною інформацією можна за посиланням: https://about.pumb.ua/map
Natalia20222022
Natalia20222022
11 березня 2022, 17:58
Первомайский
Банкоматы выдают денежные средства только клиентам Пумб, а клиентам банков-партнеров?
ПУМБ
Відповідь банку
12 березня 2022, 15:48
Вітаємо!
Повідомляємо, що добовий ліміт на зняття в АТМ ПУМБ з карт Банків-партнерів — 3000 грн. (в АТМ м. Києва згідно зі списком – 30 тис. грн. з 03.03.2022 ).
Перелік банкоматів, які працюють на поточну дату, розташований за посиланням: https://about.pumb.ua/map
ysolovyov
ysolovyov
10 березня 2022, 20:46
Юрий, Киев (Київ р-н)
Здравствуйте, из-за того что мой фоп зарегистрирован в луганске, мне не приходят на него свифт платежи, скажите что мне делать?
ПУМБ
Відповідь банку
12 березня 2022, 15:15
Вітаємо!
Інформація щодо Вашого питання — статусу Swift платежів, відправлена в особисті повідомлення.
Maxx10
Maxx10
10 березня 2022, 7:23
Maxx10, Donetsk
Здравствуйте.
У меня такой вопрос:
Я когда расплачиваюсь в интернете, то транзакции успешно проходят, но суммы этих транзакций остаются «висеть» в приложении ПУМБ с пометкой «заблокированная сумма». Как от этого избавиться и почему так происходит?
Спасибо.
ПУМБ
Відповідь банку
10 березня 2022, 16:47
Доброго дня!
Повідомляємо, що у разі, коли Ви отримуєте повідомлення зі словом «Заблоковано» і вказана сума Вашої операції або в ПУМБ online відобрається платіж як заблокований і при цьому суми списані — це є успішні платежі. Дане відображення інформації пов'язане з особливістю проведення розрахунків, сума платежу спочатку блокується, що по факту є успішним його виконанням і до 3 робочих днів ми очікуємо підтвердження повного списання від сервісу/отримувача платежу. Після повного списання платежів сервісом суми цих платежів не будуть відображатись блокованими.
Maxx10
Maxx10
8 березня 2022, 17:16
Maxx10, Donetsk
Здравствуйте.
Подскажите, пожалуйста, какое количество транзакций с карты в интернете можно осуществлять, если лимит на оплату в интернете снят?
Заранее спасибо.
ПУМБ
Відповідь банку
8 березня 2022, 17:53
Доброго дня!
Повідомляємо, що по картах діє стандартний добовий ліміт на операції оплат в Інтернеті та покупки в POS-терміналах — 20 000 USD, 100 операцій.
7670443ill
7670443ill
8 березня 2022, 13:54
Добрый день, нахожусь в другой стране, на кредитной карте деньги есть, а воспользоваться ими я не могу, в чем дело?
ПУМБ
Відповідь банку
8 березня 2022, 17:11
Вітаємо! Інформуємо, що кредитні кошти доступні для розрахунків в магазинах, інтернет-операцій та оплат послуг у додатку ПУМБ Online. Перекази на інші картки та зняття готівки можливі лише за рахунок особистих коштів на кредитній карті. Просимо Вас відправити в особисті повідомлення дату, час і суму операції та додаткові дані для ідентифікації: фінансовий номер телефону або ІПН для перевірки.
Revod
Revod
8 березня 2022, 13:34
Dmitry
Добрый день. У меня на долларовом счёте в вашем банке имеются сбережения. При попытке снять получил ответ, что заказать сумму снятия в банке заранее невозможно, нужно бегать каждый день и спрашивать есть ли доллар в кассе. Естественно, что его в кассе не бывает. Просто получается, что банк вежливо отказывается возвращать мой вклад. Действительно ли так все безнадёжно или просто мне попались такие специалисты? Мой вопрос: Как можно снять с карты доллар в вашем банке?
ПУМБ
Відповідь банку
8 березня 2022, 17:05
Доброго дня! Повідомляємо, що попередньо здійснити замовлення валюти на даний момент немає можливості. Ви можете зняти долари в касі нашого відділення у разі наявності валюти в касі. У касах видача готівкової валюти з рахунків в іноземній валюті екв. до 30 000грн., в рамках залишку.
Додатково інформуємо, що Ви також можете при наявності карти зняти гривню в банкоматі або здійснити валютообмін в мобільному додатку між своїми рахунками доларів на гривню та здійснити зняття гривні в банкоматі нашого банку.
Ознайомитись з роботою банкоматів та відділень можна за посиланням: https://about.pumb.ua/map
Innamolokova
Innamolokova
5 березня 2022, 18:07
Знаходжусь за кордоном. В додатку блокувала свою кредитну карту. Хотіла розблокувати, та довго не приходила смс. Через декілька спроб заблокувало додаток додаток ПУМБ онлайн. Як розблокувати?
ПУМБ
Відповідь банку
6 березня 2022, 15:52
Доброго дня! Для розблокування облікового запису Ви можете натиснути на кнопку «Забули пароль?» під рядком вводу паролю в мобільному додатку або звернутися на гарячу лінію банку за номерами:

+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
ysolovyov
ysolovyov
3 березня 2022, 14:55
Юрий, Киев (Київ р-н)
Почему не заходят долларовые платежи на счета ФОП? Это не единичный случай судя по комментариям. Что у вас там происходит? Вы воруете мои деньги? Видимо придется искать себе другой банк.
ПУМБ
Відповідь банку
7 березня 2022, 12:19
Вітаємо! Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, про яку Ви повідомили. Ви надали Ваші особисті дані та деталі переказів у заявці до відгуку про нашу роботу. Ми в усьому розберемося та надамо Вам зворотній зв'язок.
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Гаряча лінія ПУМБ