Курс валютв ПУМБ |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.4 | 44.1 |
PLN | 9.85 | 10.35 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Всі курси банку |
Відділення ПУМБ: Львів, вул. Наукова, 96
Адреса:
Львів, вул. Наукова, 96
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, без перерви (каса: 08:30-17:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
nzbreak
21 листопада 2024, 17:49
Відкрив в цьому місяці ФОП рахунок в пумб бізнес, і ось дзвонить мені менеджер і каже що є запит від фінмоніторингу і треба надати до 19.11, я надав документи і розʼяснення і паралельно продовжував свою діяльність, і вже 20 листопада під час робочого дня плажід не обробляється, я дзвоню туди і сюди, кажуть питання в компетентості менеджера, я ледве до менеджера додзвонився, і каже блокування фінмону, сьогодні 21 листопада каже що буже розірвання відносин але ще нема наказу, і каже чекати певний час, орієнтовно тиждень (орієнтовно)). Через ваш банк я підводжу своїх партнерів і постачальників і втрачаю дохід, так само і це є перешкоджання мого бізнесу, бо ви заблокували рахунок із залишком коштів. Я написав на пошту для пришвидшення цього процесу, сказали написати на адресне відділення або з ЕЦП, я написав повторно з ЕЦП, і вже зовсім ні одної відповіді. навіть другий лист надіслав. Банк взагалі не попереджає що в коли буде, я довго ламав собі голову чому платіж не проходить, і взнав лише від менеджера до якого додзвонився через заклинання. Відреагуйте на це хоч тут, і зробіть усе для пришвидшення, я втрачаю репутацію, дохід і кошти через вас
Коментарі (3)
Ответ банка
21 листопада 2024, 18:07
Вітаємо!
Прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми розберемось детальніше у ситуації, що склалася, та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми розберемось детальніше у ситуації, що склалася, та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Всім привіт, хочу розповісти про мій досвід користування послугами банку Пумб. Я людина 30 років, з 16 років користувач послуг приватбанку та монобанку з 2017) тобто в цілому розумію бізнес процеси у різних банках.
На ПУМБ я вийшов через рекламу у різних рітейлерів що можна вигідно оформити розстрочку на техніку Apple. Було не складно оформити анкету через додаток Дія, у інтерфейсі було трохи навʼязливо зроблено оформлення карток, хотів одну, а дозволяло відкрити лише одразу дві (дебетна та кредитна). Маючи один з найкращих та розкручених кредитних рейтингів у країні банк мені видав лише 25000грн ліміту))) Нажаль як є, можливо акція лише для постійних клієнтів банку, з таким лімітом особливо нічого купити і не можливо з техніки Apple))
Ну картка вже є, банк до речі любить доволі агресивно спамити рекламою та усякими пропозиціями (мінімум 2 небажаних повідомлення на день), то я вирішив почати її використовувати, думаю може банк подивиться на мої покупки та трохи додасть кредитного ліміту))) Закинув на картку додаткових грошей, пішов додавати картку у PayPal щоб почати купляти закордоном, і що ви думаєте))) ЦЕ ЗАБОРОНЕНО БАНКОМ)) додаю я картку у PayPal, він намагається списати $1.95 щоб верфікувати картку, а мені приходить пуш що перевищено ліміт НБУ на сплату закордоном (а це був моя перша спроба щось зробити у закордонному мерчанті), думаю ну всяке буває, напишу у підтримку))
Відповідь підтримки просто вбила)) Дана операція проходить під забороненим МСС кодом, тому не може бути успішною, зверніться до отримувача щоб він змінив MCC))) Тобто у світі є такий банк що не знає про існування платіжної системи PayPal та блокує додавання своїх карток туди)) Надаю вам назву банку: Перший Український Міжнародний Банк
Звичайно розумію що на цьому пора закінчувати свою співпрацю з банком, якщо є проблеми на такому рівні, то уявіть які таракани банку прийдеться бачити при подальшому користуванням послугами банку. Само собою закриття карток лише через відділення банку, Дія тут лише на вхід але не на вихід)
Само собою вивів гроші назад до іншого банку (комісія до речі десь 30 грн+ за 1000грн переказу)
Ось такий мій досвід користування банком) Та і ось причина такого заголовку) На мій власний погляд за більш менш адекватним застосунком, залишається старий легасі банк що залишається у своєму 2004 році))
Коментарі (23)
На ПУМБ я вийшов через рекламу у різних рітейлерів що можна вигідно оформити розстрочку на техніку Apple. Було не складно оформити анкету через додаток Дія, у інтерфейсі було трохи навʼязливо зроблено оформлення карток, хотів одну, а дозволяло відкрити лише одразу дві (дебетна та кредитна). Маючи один з найкращих та розкручених кредитних рейтингів у країні банк мені видав лише 25000грн ліміту))) Нажаль як є, можливо акція лише для постійних клієнтів банку, з таким лімітом особливо нічого купити і не можливо з техніки Apple))
Ну картка вже є, банк до речі любить доволі агресивно спамити рекламою та усякими пропозиціями (мінімум 2 небажаних повідомлення на день), то я вирішив почати її використовувати, думаю може банк подивиться на мої покупки та трохи додасть кредитного ліміту))) Закинув на картку додаткових грошей, пішов додавати картку у PayPal щоб почати купляти закордоном, і що ви думаєте))) ЦЕ ЗАБОРОНЕНО БАНКОМ)) додаю я картку у PayPal, він намагається списати $1.95 щоб верфікувати картку, а мені приходить пуш що перевищено ліміт НБУ на сплату закордоном (а це був моя перша спроба щось зробити у закордонному мерчанті), думаю ну всяке буває, напишу у підтримку))
Відповідь підтримки просто вбила)) Дана операція проходить під забороненим МСС кодом, тому не може бути успішною, зверніться до отримувача щоб він змінив MCC))) Тобто у світі є такий банк що не знає про існування платіжної системи PayPal та блокує додавання своїх карток туди)) Надаю вам назву банку: Перший Український Міжнародний Банк
Звичайно розумію що на цьому пора закінчувати свою співпрацю з банком, якщо є проблеми на такому рівні, то уявіть які таракани банку прийдеться бачити при подальшому користуванням послугами банку. Само собою закриття карток лише через відділення банку, Дія тут лише на вхід але не на вихід)
Само собою вивів гроші назад до іншого банку (комісія до речі десь 30 грн+ за 1000грн переказу)
Ось такий мій досвід користування банком) Та і ось причина такого заголовку) На мій власний погляд за більш менш адекватним застосунком, залишається старий легасі банк що залишається у своєму 2004 році))
Ответ банка
21 жовтня 2023, 9:10
Вітаємо!
Нам прикро, що у Вас залишилося негативна враження про наші сервіси. Ми зафіксували Ваше звернення та передали його на розгляд відповідальних фахівців. Після перевірки інформацію ми повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Нам прикро, що у Вас залишилося негативна враження про наші сервіси. Ми зафіксували Ваше звернення та передали його на розгляд відповідальних фахівців. Після перевірки інформацію ми повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Хочу поделиться собственной историей. В июне 2022 г ПУМБ заблокировал доступ в PUMB Digital (ФОП) без объяснения причин. После долгих поисков моего менеджера (ни у кого из Мариуполя не было связи и интернета несколько месяцев), мне дали контакт нового менеджера, который при первом же звонке потребовал явиться в отделение в г. Запорожье для очной идентификации. На замечание, что я пожилая женщина, у меня больной муж и мне тяжело передвигаться, не то что доехать в Запорожья, тем более через линию фронта он сказал, что все уже озвучил. 1 января 2023 г был заблокирован мой личный счет и карта, на которую я получаю пенсию. Месяцы звонков в банк, написания обращений на info@fuib.com о предоставлении официальной причины блокировки доступа к счету ни к чему не привели и ответ на сегодняшний день я так и не получила. В апреле 2023 г я в течении недели посетила 3 отделения ПУМБа в г. Львов, прошла идентификацию, написала собственноручно новое заявление на получение информации о причине блокировки счетов (ФОП и личного), но месяц спустя так и не получила ответ. Счета остаются заблокированными и мой менеджер возлагает вину на меня потому, что Львовские отделения с ним не связались и нужно было проходить другой вид идентификации. В данный момент я выехала на лечение за границу и смогу приехать во Львов только через несколько месяцев. Средств к существованию практически не осталось, деньгами в данный момент помогает сын. Написала заявление в банк с требованием закрыть счета и перечислить остатки на мой счет в другом банке, но уже месяц нет ответа по данному заявлению, а менеджер, который заблокировал счета половине Мариуполя (у кого были остатки свыше 100 тыс грн на счету) ухмыляется и продолжает выдвигать новые требования.
Коментарі (7)
Ответ банка
4 травня 2023, 13:25
Вітаємо!
Нам прикро, що Ви стикнулись с такою ситуацією, саме тому ми бажаємо у всьому розібратися. Ми проведемо внутрішнє розслідування та обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок про результати перевірки.
Нам прикро, що Ви стикнулись с такою ситуацією, саме тому ми бажаємо у всьому розібратися. Ми проведемо внутрішнє розслідування та обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок про результати перевірки.
Отже історія співпраці з ПУМБ. Мій чоловік є військовослужбовцем-добровольцем ЗСУ. Від початку повномаштабного вторгнення перебуває в зоні бойових дій. Будучи в короткотерміновій відпустці в рідному місті дав мені, дружині, нотаріально завірену довіреність для представлення його інтересів в будь-яких установах, організаціях, в усіх банках з будь-яких питань та правом підпису. І от вирішили вкласти кошти на депозитний рахунок на його ім«я в ПУМБ. Для контролю за коштами та користування ними встановлюємо додаток ПУМБ- онлайн. І бінго! Ні я, як довірена особа, ні чоловік, як власник рахунку, доступу не маємо! Ба більше, власник рахунку взагалі не зареєстрований клієнтом банку. 24.12.2022 звертаюсь у відділення ПУМБ за адресою м. Львів, вул. Наукова 96. Чекаю в черзі 1,5 години. Окремо зазначу, що жоден мій візит в це відділення не був швидким. Кожен раз доводиться чекати не менше години. Так от. Обслуговує мене працівниця Дар»я Перелигіна. Питаю- чому власник рахунку не має доступу до свого ж рахунку і не є зареєстрований клієнтом банку? На що отримую відповідь: власник рахунку повинен сам звернутись у відділення банку. На що я поцікавилась, яким чином військовий має звернутись у відділення, якщо на даний момент він перебуває в зоні бойових дій, і отримала отримала відпровідь, цитую «треба було думати перед тим, як туди їхати»!!! Тобто, виходячи зі слів Дар«ї Перелигіної, війсьовослужбовці ЗСУ є не зовсім розумними людьми, оскільки дозволяють собі сидіти в окопах замість того, щоб спілкуватись з Перелигіною Дар»єю у відділенні банку. Хочу зазначити, що на моє прохання дозволити мені написати заяву з вимогою надати хоч комусь з нас доступ до нашого! рахунку або дати письмову відмову в задоволенні такої вимоги, менеджер мені відмовила. Тоді я вимагала покликати керуючу відділенням Поліщук Г. В., якої не виявилось на робочому місці. Але зв«язались по телефону, і керуюча дала вказівку, щоб прийняли заяву. Далі більше. Вказана Дар»я Перелигіна сказала, що я мала відкривати депозит на себе, а не на чоловіка. Тобто, як розпоряджатись коштами вирішує не клієнт банку, а Дар«я Перелигіна. В той же день я написала скаргу на сайті ПУМБ з вимогою розібратись у ситуації. І от 28.12.2022 отримала відповідь на електронну пошту, в якій зазначено, цитую «В процесі спілкування спеціаліст дотримувалась ділового стилю спілкування, зі сторони спеціаліста порушень не виявлено.» Отже, банк не просто толерує негідні висловлювання своїх працівників, приниження гідності військовослужбовців ЗСУ, а й визнає такі висловлювання еталоном дотримання ділового стилю спілкування, чим декларує ОФІЦІЙНУ позицію банку!
Крім того, станом на 31.12.2022 відповіді на заяву, написану у відділенні банку нема, доступ до рахунку власнику рахунку не надано!
Коментарі (3)
Крім того, станом на 31.12.2022 відповіді на заяву, написану у відділенні банку нема, доступ до рахунку власнику рахунку не надано!
Ответ банка
2 січня 2023, 10:09
Вітаємо!
Ми розуміємо Ваші емоції та бажаємо краще розібратися в ситуації. Наданої Вами інформації достатньо для початку розслідування, тому ми вже зафіксували та передали Ваше звернення у роботу. Ми обов'язково в усьому розберемося та повернемося зі зворотнім зв'язком пізніше.
Ми розуміємо Ваші емоції та бажаємо краще розібратися в ситуації. Наданої Вами інформації достатньо для початку розслідування, тому ми вже зафіксували та передали Ваше звернення у роботу. Ми обов'язково в усьому розберемося та повернемося зі зворотнім зв'язком пізніше.
Прошу повідомити результат розгляду звернення до банку № 1191257216 від 20.06.2022р. Наразі потрапити до оператора на гарячій лінію нереально. А у відділенні № 4 у Львові співробітники не мають доступу до скарг і звернеть: вони тільки надсилають інформацію, але нічого не вирішують і не мають доступу до надання клієнтам інформації. Прошу повідомити мені на якому етапі вирішення моєї проблеми. Дякую.
Написати коментар
17.06.2022 року в мене було заблоковано картку ПУМБ. Надав звернення до 4го відділення банку у Львові (вх. № 120/95/02−2) та підтверджуючі документи походження коштів на ім'я начальника віділення. Сказали, що для обігу більше 400000 гривень за весь час воєнного стану необхідні підтверджуючі документи. 20.06.2022року надав в відділення ще одне звернення вже на ім'я Голови Правління банку. Прошу банк оперетивно розглянути звернення та підтвержуючи документи і не затягувати час.
Картка № 5355***2492.
p. s. чесно поставлю гарний відгук, якщо проблему буде оперативно вирішено.
Дякую.
Коментарі (5)
Картка № 5355***2492.
p. s. чесно поставлю гарний відгук, якщо проблему буде оперативно вирішено.
Дякую.
Ответ банка
20 червня 2022, 14:59
Вітаємо! З 17.03.2022 вступив в силу Закон «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України, щодо дії норм на період дії воєнного стану». Згідно нього з 17.03.2022 року діє накопичувальний ліміт на внесення коштів на рахунок. При досягненні 400 000 тис.грн.(екв.) клієнту необхідно надати в банк документи, що підтверджують джерела походження коштів.
Якщо Ви вже надали необхідні документи, блокування з Вашого рахунку зніметься не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від Служби Безпеки України інформації про те, що підозра Банку не підтвердилася.
Якщо Ви вже надали необхідні документи, блокування з Вашого рахунку зніметься не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від Служби Безпеки України інформації про те, що підозра Банку не підтвердилася.
Банк запропонував отримати кредитну картку… Перший раз прийшов-не змогли оформити документи, бо нема терміналу для Id паспортів… Вдруге прийшов, почалось-а дайте таку довідку,і т.д.
Коментарі (2)
Ответ банка
14 листопада 2019, 14:50
Доброго дня!
ПУМБ оформлює кредитні продукти навіть і держателям ID паспортів, інформація щодо «не змогли оформити документи, бо нема терміналу для Id паспортів» не коректна. Кредитні продукти оформлюютсья без довідки про доходи, наприклад, але й для видачі продукти довідка може вимагатись.
ПУМБ оформлює кредитні продукти навіть і держателям ID паспортів, інформація щодо «не змогли оформити документи, бо нема терміналу для Id паспортів» не коректна. Кредитні продукти оформлюютсья без довідки про доходи, наприклад, але й для видачі продукти довідка може вимагатись.
Отримав через ПУМБ-онлайн повідомлення про зміну тарифів з 01.11.19. За це дякую банку, що завчасно інформує клієнтів про зміну умов обслуговування, таким чином запобігаючи різним «сюрпризам», з якими може стикнутися клієнт. У новій редакції тарифів прописана можливість оформлення «всеКарти» у злотих. Хороші умови, вирішив цим скористатись.Про всяк випадок передзвонив на гарячу лінію, щоб переконатись, чи дійсно ця можливість є — відповіли «так, для оформлення потрібно підійти з документами у своє відділення». Попутно вирішив також оформити карту у фунтах — так, про всяк випадок, хоч нечасто, але вона могла би згодитись. Ця можливість була прописана ще у попередній редакції тарифів, є також і у новій. Приїхав у відділення, прочекав у черзі хвилин 20. Коли ж підійшла моя черга, то мені відповіли що карти у фунтах не відкриваються взагалі, а у злотих — це лише пілотний проект і напевне така можливість з`явиться через якийсь час, але коли це буде — невідомо. Питається — навіщо «гнати рекламу попереду паровоза» і видавати бажане за дійсне? Просто щоб у людини час забрати? Не чекав такого від банку, послугами якого користуюсь вже близько півтора десятка років і ніколи не мав з ним якихось значних проблем.
Коментарі (2)
Ответ банка
5 листопада 2019, 12:51
Доброго дня, перепрошуємо за цю ситуацію. Будь ласка, повідомте в яке саме відділення ви зверталися? Щодо тарифів, то можливість відкриття рахунків у польських злотих стартує 11.11.2019, а з 01.11 ви можете здіснити обмін цієї валюти.
Вчора на мій фінансовий номер телефону прийшло повідомлення з номера 066 001 0229 наступного змісту: «PUMB.Uvaga! vashu kartku zadlokovano na 62 dni. Detali: 380443606100» Орфографію повідомлення повністю збережено. Метод не новий, але зайвий раз нагадати не зашкодить — такі повідомлення розсилають шахраї з метою вивідати дані картки, тому передзвонювати на вказаний у повідомленні номер не варто.
Правда, залишається відкритим одне питання.Повідомлення прийшло на мій фінансовий номер, який зареєстровано у ПУМБі і який я нікому не даю і спілкуюсь по ньому виключно з банками, у яких обслуговуюсь. Крім фінансового у мене є ще кілька номерів, але повідомлення прийшло тільки на нього. Звідки цей номер у шахраїв і звідки вони знають, що я клієнт ПУМБа — поки що неясно…
Коментарі (1)
Правда, залишається відкритим одне питання.Повідомлення прийшло на мій фінансовий номер, який зареєстровано у ПУМБі і який я нікому не даю і спілкуюсь по ньому виключно з банками, у яких обслуговуюсь. Крім фінансового у мене є ще кілька номерів, але повідомлення прийшло тільки на нього. Звідки цей номер у шахраїв і звідки вони знають, що я клієнт ПУМБа — поки що неясно…
Ответ банка
19 вересня 2019, 10:30
Доброго дня!
ПУМБ не має відношення до такого роду смс. Нікому ніколи не повідомляйте конфіденційну інформацію. Рекомендації є тут https://about.pumb.ua/security/security_payment
Номера передали в профільний відділ. Для повідомлення про ризик шахрайства та для оператвиного реагування, прохання повідомляти про це колегам з контакт центру:
0442907290
0502907290
0962907290
0932907290
цифра 1 — заблокувати картку чи повідомити банк про шахрайство.
ПУМБ не має відношення до такого роду смс. Нікому ніколи не повідомляйте конфіденційну інформацію. Рекомендації є тут https://about.pumb.ua/security/security_payment
Номера передали в профільний відділ. Для повідомлення про ризик шахрайства та для оператвиного реагування, прохання повідомляти про це колегам з контакт центру:
0442907290
0502907290
0962907290
0932907290
цифра 1 — заблокувати картку чи повідомити банк про шахрайство.
Касир банку відмовився продати 100$ без паспорту незважаючи на постанову №364 НБУ, агрументувавши відмову тим, що йому потрібно ідентифікувати мене (не зрозуміло нащо). Водійські права, які я мав при собі для співробітника банка не є посвідченням особи. І це все при тому, що я є клієнтом банку вже 5+ років, маю банківські картки і т.п. тобто інформації для ідентифікації купа, було б бажання надати клієнту послугу, а не шукати приводів цього не робити.
Прошу керівництво розібратися, чому мені не вдалося отримати бажану послугу в відділені банку.
Коментарі (6)
Прошу керівництво розібратися, чому мені не вдалося отримати бажану послугу в відділені банку.
Ответ банка
3 січня 2018, 17:38
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності. Згідно норм, встановлених НБУ одна фізична особа має право купити іноземну валюту в еквіваленті 150 000 грн. Для того, щоб контролювати ліміт продажу банк повинен ідентифікувати особу, що здійснює покупку за допомогою будь-якого документу на розсуд банку. ПУМБ виконує верифікацію за допомогою паспорта. Дякуємо за розуміння!