Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Shvetsov 30 травня 2024, 20:07
Щиро дякую Алле Очиченко!
Вона відмінно відпрацювала по іпотеці зі мною!
І завжди була на зв’язку… і в ранці і в вечори.
Дякую тобі Алла!
Прокредит Банк
Відповідь банку
ProCredit 31 травня 2024, 10:23
Вітаємо!

Дякуємо за позитивний відгук та за високу оцінку роботи Алли!
Ми пишаємось своїми співробітниками.
Будемо вдячні за рекомендацію нашого Банку друзям та знайомим.

З повагою
ПроКредит Банк
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
pomaranch 30 травня 2024, 15:44
Відділення за адресою: Київ, пр-т Берестейський, 67
Спочатку здавалось, що банк з такою малою кількістю відділень — це несподівано. Але виявилось, що кількох відділень на місто — цілком достатньо, бо все можна зробити самотужки, ні від кого не залежати, ніяких черг у каси. Спілкування зі своїм менеджером — і дистанційно, і в разі необхідності очно. Дуже зручно і швидко.
Прокредит Банк
Відповідь банку
ProCredit 31 травня 2024, 11:04
Вітаємо!

Дякуємо, що обрали нас та за високу оцінку банку в цілому. Ми робимо все, щоб ви мали змогу отримувати якісне обслуговування дистанційно.

Залишайтесь з нами, рекомендуйте наші послуги друзям та знайомим, а ми зробимо все, щоб наші клієнти залишались задоволені.

З повагою
ПроКредит Банк
Мінфін
Відповідь адміністратора
3 червня 2024, 15:53
Відгук не зарахований (на 03.06.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ValentinAnt 17 травня 2024, 12:37
Відділення за адресою: Київ, пр-т Берестейський, 67
Європейський рівень обслуговування
Дуже довіряю банку Прокредит. Якісне обслуговування. Менеджер Роберт завжди на зв’язку та допомагає у вирішенні питань, в цілому все подобається.
Прокредит Банк
Відповідь банку
ProCredit 17 травня 2024, 16:25
Вітаємо!

Дякуємо за Ваш відгук.
Завжди раді допомогти у вирішенні Ваших питань.
Будемо вдячні за рекомендації ПроКредит Банку друзям та знайомим.

З повагою
ПроКредит Банк
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Apoddene1205 15 травня 2024, 16:43
Щиро дякуємо Роберту Сімоняну за професійну підтримку та надання консультації. Це дійсно європейський рівень — завжди чітко, зрозуміло, якісно. Я з ProСredit працюю вже більш ніж 10 років. Починав як корпоративний клієнт, потім як фізична особа. Завжди гідний рівень послуг. Повага до клієнта. Дякуємо Вам та сподіваємось на подальшу плідну співпрацю.
Прокредит Банк
Відповідь банку
ProCredit 15 травня 2024, 16:58
Вітаємо!

Дякуємо за позитивний відгук. Нам дуже приємно читати про довгі роки приємної роботи з нами. Завжди раді допомогти у вирішенні Ваших питань.
Будемо вдячні за рекомендації ПроКредит Банку друзям та знайомим.

Обов'язково передамо Роберту вітання!

З повагою
ПроКредит Банк
Мінфін
Відповідь адміністратора
17 травня 2024, 9:07
Відгук не зарахований (на 17.05.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
ted7021 14 травня 2024, 17:19
Відділення за адресою: Київ, пр-т Берестейський, 67
Безмежна вдячніть Роберту, який допоміг мені вирішити непросту ситуацію, в той час коли інші банки відмовлялись допомогти. Я впевнений, що успіху у вирішенні мого питання ми досягли завдяки його клієнтоорієнтованності та професіоналізму.

Вперше отримую досвід такого сервіса, де спілкування із співробітниками банку виходить на якийсь інший рівень, набагато більше ніж очікуєш.

Дякую банку та Роберту особисто!
Прокредит Банк
Відповідь банку
ProCredit 15 травня 2024, 10:08
Вітаємо!

Щиро вдячні за позитивний відгук. Команда ПроКредит Банку пишається своїми співробітниками.
Залишайтеся з нами й рекомендуйте наші послуги друзям і знайомим, а ми зробимо все, щоб наші клієнти були задоволеними.
Роберту вітання передали!

З повагою
ПроКредит Банк
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Xto555 14 травня 2024, 12:44
Відділення за адресою: Одеса, вул. Разумовська, 10/12
Дякую свому персональному менеджеру Михайлу Шляхта за вирішення усіх моїх питань та своєчасну допомогу!
Прокредит Банк
Відповідь банку
ProCredit 14 травня 2024, 13:20
Вітаємо!

Дякуємо за Ваш відгук та за високу оцінку роботи Михайла.
Були раді допомогти у вирішенні Ваших питань.
Будемо вдячні за рекомендації ПроКредит Банку друзям та знайомим.

З повагою
ПроКредит Банк
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Hihi 12 травня 2024, 5:43
Дуже вдячний Аллі Очіченко, яка дуже швидко та ефективно допомогла мені відчинити рахунок у ProCredit банк.
Прокредит Банк
Відповідь банку
ProCredit 13 травня 2024, 13:08
Вітаємо!

Дякуємо, що Ви з нами і за високу оцінку роботи Алли.
Будемо вдячні за рекомендації ПроКредит Банку друзям та знайомим.

З повагою
ПроКредит Банк
Проблема вирішена
yanovskyo 9 травня 2024, 13:50
Дуже довго і дуже повільно!
Це мабуть все про «німецький» сервіс.
Його величність бюрократія.
Співпрацюю з банком понад 14 років, надійний, зрозумілий, все гаразд, але доти, поки тобі не доведеться щось змінити. А останнім часом комунікація з клієнтами і компетентність співробітників ще й погіршилася, м’яко кажучи.
Ситуація.
Вирішили в березні 2024 дистанційно (через електронні сервіси) змінити розпорядників рахунків по 3-х компаніях, оскільки уповноважені люди перебувають в різних містах країни і дуже складно з’явитися у відділення всім одночасно в одному місці. Банк декларував, що така можливість є. Ми ініціювали цю процедуру 13 березня 2024, то заледве завершили по одній з трьох компаній аж 08 травня 2024.Це без малого 2 місяці!!! А по двох інших компаніях епопея ще триває. Зрозуміло, що перелік документів не з одного пункту, але вичерпний і усі ж засоби перевірки і доступу є: і установчі, і ЄДР, і протоколи, накази, паспорти, і ЄЦП та КЕП, і бенефіціари, і анкети фінмоніторингу, і зв’язків з країною агресором, і всі особи раніше ідентифіковані в банку.
Та диявол криється в деталях, компетенції у фахівців НЕМАЄ, працюють шаблонно і прямолінійно, не вникають, немає швидкої комунікації, зворотній зв’язок на наші листи відсутній, буває, тижнями. Ні листів, ні дзвінків. Декілька разів дали неправильні/неточні інструкції, що і як підписати та завірити. Для чогось вимагали документи про звільнення попередніх уповноважених осіб, хоч як на мене достатньо лише про призначення нових осіб і витяг з ЄДР.
Робіть щось з цим! Це не рівноцінний обмін і не той рівень сервісу за який ми платимо «німецькому» банку.
Прокредит Банк
Відповідь банку
ProCredit 13 травня 2024, 13:03
Вітаємо, Олексію!

Висока якість обслуговування в роботі з клієнтами для нас пріоритет, тому дякуємо, що сповістили про цю ситуацію.

Погоджуємось, що опрацювання Вашого запиту, зайняло більше часу, ніж мало б бути. У зв’язку з чим, для врегулювання ситуації, що склалась, ми встановили по трьом Вашим компаніям індивідуальний тариф: комісія за обслуговування рахунків у розмірі 1 (одна) гривня до 01.08.2024 року.

З повагою
ПроКредит Банк
Ivanchenko456 7 травня 2024, 16:34
Кассир обманула меня. Принципиально не захотела второй раз пересчитывать деньги.
Прокредит Банк
Відповідь банку
ProCredit 8 травня 2024, 12:13
Вітаємо!

Касир завжди перераховує кошти на спеціальному лічильнику банкнот, а суму клієнт може бачити на екрані. Також після видачі коштів, ми просимо додатково перерахувати їх біля каси. За запитом клієнта, погоджуємося на повторний перерахунок.

Усі приміщення кас знаходяться під постійним відеоспостереженням, яке фіксує усі проведені операції, тому за Вашим запитом ми легко зможемо перевірити цей інцидент.

З повагою
ПроКредит Банк
Проблема вирішена
Антон Бец 20 квітня 2024, 11:37
Внесено на рахунок суму в доларах дещо більше 400000, відразу повідомлення про блокування. Потім дзвінок менеджера, який починає вимагати довідки ок5, чи ок7. Менеджеру пояснюю, що банк є основним для отримання зарплати та всі дані є у них у виписці за декілька років, тому немає сенсу ніяких довідок, а достатньо просто переглянути дані, що в них є — зарахування, обмін валют, депозити, тощо.
За декілька годин результатів немає, передзвонюючи по номеру з якого телефонував менеджер — відповідає якась жінка та на фоні галас та дитячий гомін, питання не в темі, каже щось про адміністратора незрозуміле.
У вечері окремо дзвоню на гарячу лінію — знову вимоги довідок, на пояснення ніякої реакції.
Наразі ніякої реакції немає. Банк порушує конституційні права щодо розпоряджання власністю і вимагає довідки, дані яких вичерпно має в своєму розпорядженні у виписках.
Прокредит Банк
Відповідь банку
ProCredit 24 квітня 2024, 13:17
Вітаємо, Антоне!

Згідно з ч. 7 ст. 11, ст. 20 та п. 9 р. Х Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» банку заборонено здійснення видаткових операцій за рахунком клієнта з коштами, внесеними готівкою на такий рахунок у розмірі, що еквівалентний або перевищує 400 тис. грн., у разі ненадання клієнтом документів про джерела походження внесених коштів.

Отримання клієнтом заробітної плати на рахунок не є підставою для звільнення його від надання банку документів про джерела походження коштів, внесених на такий рахунок, якщо розмір внесення є більшим за розмір отриманої клієнтом заробітної плати або, якщо у банку наявні сумніви щодо джерел походження внесених коштів.

Тому, з Вами зв'язався наш менеджер для отримання відповідних документів.

Перепрошуємо за можливе спричинення незручностей та наголошуємо на тому, що дії Банку були вчинені суворо в межах законодавства України, оскільки Банк несе відповідальність за забезпечення прозорості платіжних операцій та дотримання вимог вищевказаного Закону.

Якщо у Вас виникнуть питання, звертайтесь, будь ласка, до нашого контакт-центру за номерами 0 800 50 09 90 (безкоштовно в межах України) або +38 044 590 1000 (згідно з тарифами Вашого оператора) або за допомогою Viber Call (в бізнес-чаті ProCredit Bank у застосунку Rakuten Viber).

З повагою
ПроКредит Банк
MiroslavaG0lyb 17 квітня 2024, 12:29
Доброго дня. відкрила рахунок у вашому банку, щоб у подальшому відкрити депозит, але після місяця користування банк розірвав зі мною договір щось дивне відбулося, але хоч добре мої гроші швидко перерахували на іншу мою картку.
Прокредит Банк
Відповідь банку
ProCredit 17 квітня 2024, 15:27
Вітаємо!

Для отримання коментарів щодо ситуації, що склалася, просимо вас зателефонувати до нашої клієнтської підтримки за номерами 0 800 50 09 90 або +38 044 590 10 00 щодня з 09:00 до 21:00.

З повагою
ПроКредит Банк
SerhiiVostrikov 12 квітня 2024, 11:16
У серпні 2021 року взяв іпотеку на квартиру, на той час на ринку Прокредит банк мав майже найкращі умови, умовно невисокий відсоток по іпотеці і відносно дешеві супутні комісії, оперативно прийняли рішення і видали гроші.
Протягом майже трьох років, які я виплачував іпотеку, не стикався з якимись проблемами взагалі, в банк їздити не потрібно, вся комунікація відбувалась онлайн. Після початку війни банк комунікував зі мною на предмет того, чи маю я можливість виплачувати кредит і чи можливо при скрутному становищі, ми могли б якось змінити поточні умови виплат. На третьому році суттєво зросла ставка по кредиту (бо вона була плаваюча), але це вже не провина банку, а скоріше загальна ситуація з економікою.
Хотів би окремо подякувати Аллі Очіченко за ввічливе компетентне обслуговування і завжди швидкі відповіді!
Єдиним не дуже зручним нюансом є що інтернет банкінг, що мобільний додаток. Користування ними радості не приносять)
Прокредит Банк
Відповідь банку
ProCredit 12 квітня 2024, 14:16
Вітаємо!

Дякуємо, що Ви з нами і за високу оцінку роботи Алли та нашого банку.
Ми завжди прагнемо забезпечити для наших клієнтів найкращі умови та обслуговування.

Щодо онлайн роботи з нашими банківськими послугами, то зараз ми активно працюємо над оновленням нашого мобільного затосунку, щоб користування ним було максимально зручним для клієнтів.

Будемо вдячні за рекомендації ПроКредит Банку друзям та знайомим.

З повагою
ПроКредит Банк
maximbiy938 11 березня 2024, 19:50
хотів кредит оформити, подав онлайн заявку, попередньо погодили, видали картку у отдєлєнії, сказали через час дадуть ліміт, і ітозі вже два тижні пройшло, а там 0, канешно особо не надіявся, але ж погодили попередньо, тому осадочок лишився
Прокредит Банк
Відповідь банку
ProCredit 12 березня 2024, 11:20
Вітаємо!

Погодження кредитного ліміту на картку у нашому банку відбувається по іншому, ніж Ви описали. А пластикову картку ми відправляємо нашим клієнтам Новою Поштою, без потреби візиту до відділення.>

Зверніться до нашої клієнтської підтримки і ми радо Вам допоможемо розібратися з питанням. Наші контакти: https://procreditbank.com.ua/contacts

З повагою
ПроКредит Банк
Богдан Парфенюк 28 лютого 2024, 11:09
Відділення за адресою: Київ, пр-т Берестейський, 67
Щиро дякую менеджерам Євгенії Ущенко і Христині Мигаль, що знайшли можливість вирішити нестандартну проблему з виплатою дитячого вкладу. Банк іде назустріч клієнту (причому, не надто перспективному щодо оборотів) — це викликає повагу і підтримує бажання співпрацювати і надалі.
Прокредит Банк
Відповідь банку
ProCredit 28 лютого 2024, 15:28
Вітаємо, Богдане!

Дякуємо, що Ви з нами та за позитивний відгук.
Передаємо вітання Євгенії та Христині!
Були раді допомогти у вирішенні Ваших питань.

Рекомендуйте наші послуги друзям і знайомим, а ми зробимо все, щоб наші клієнти були задоволеними.

З повагою
ПроКредит Банк
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Iurchenko1 22 лютого 2024, 13:27
Відділення за адресою: Київ, пр-т Берестейський, 67
Вже досить багато часу співпрацюємо. І завжди Алла Очіченко на висоті, як компетентний працівник, як людина, що готова зрозуміти актуальність питання і допомогти його вирішити. Алла завжди «тримає руку на пульсі», попереджає про зміни, завчасно інформує про важливі речі. Дуже приємно спілкуватися з такою компетентною людиною. Все чітко, зрозуміло, оперативно. Хочу щиро подякувати Аллі за те, що вона є у нас, побажати радості і задоволення від роботи і успіхів у всьому!
Прокредит Банк
Відповідь банку
ProCredit 22 лютого 2024, 16:53
Вітаємо!

Дякуємо за позитивний відгук та за високу оцінку роботи Алли! Ми пишаємось своїми співробітниками.
Якісне обслуговування і безпека Ваших коштів — наш пріоритет.
Будемо вдячні за рекомендацію нашого Банку друзям та знайомим.

З повагою
ПроКредит Банк
pilowar 21 лютого 2024, 0:40
Хочу щиро подякувати співробітнику Прокредит банку Михайлу Шляхтi за його допомогу та численні консультації мені та моєму батькові. Михайло виявив себе як досвідчений фахівець, який бажає допомогти клієнту.

З повагою, Володимир Н.
Прокредит Банк
Відповідь банку
ProCredit 21 лютого 2024, 9:01
Вітаємо!

Щиро вдячні за позитивний відгук і за високу оцінку роботи Михайла.
Команда ПроКредит Банку пишається своїми співробітниками.
Будемо вдячні за рекомендації ПроКредит Банку друзям та знайомим.

З повагою
ПроКредит Банк
ИГОРЬ ГУЛЬЦО 15 лютого 2024, 13:35
Відділення за адресою: Київ, пр-т Берестейський, 67
Высоко профессиональная команда помогает разобраться во всех вопросах связанных с работой банка. Достаточно хорошее и простое мобильное приложение. Приятно сотрудничать. РЕКОМЕНДУЮ БАНК ДЛЯ СОТРУДНИЧЕСТВА!
Прокредит Банк
Відповідь банку
ProCredit 15 лютого 2024, 15:39
Вітаємо!

Дякуємо, що Ви з нами і за високу оцінку роботи нашої команди. Завжди раді допомогти у вирішенні Ваших питань.
Рекомендуйте наші послуги друзям і знайомим, а ми зробимо все, щоб наші клієнти були задоволеними.

З повагою
ПроКредит Банк
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
jeyUpol 11 лютого 2024, 13:32
Замовив карту за кордон.
Швидко все пояснили. оформили.
Прокредит Банк
Відповідь банку
ProCredit 12 лютого 2024, 9:19
Вітаємо!

Дякуємо за Ваш відгук. Були раді допомогти у вирішенні Ваших питань.
Будемо вдячні за рекомендації ПроКредит Банку друзям та знайомим.

З повагою
ПроКредит Банк
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
natashaGra 4 лютого 2024, 14:47
Наверное самый неторопливый банк в стране. Отзывы клиентов банк не волнуют нигде — ни в магазине приложений, ни здесь на сайте, ни в чате. Все делается настолько медленно, что уже и надеешься на то, что улучшение моментов в приложении наступит. Разработчик приложения похоже не украинский и из-за этого отсутствует и скорость улучшений и понимание, что надо улучшить. Разработчик приложения отвечает на избранные отзывы о приложении. Понемногу при таком отношении к клиентам пропадает желание пользоваться. В чате отвечают тоже очень медленно- большие паузы. Есть куда улучшаться и к чему стремится
Прокредит Банк
Відповідь банку
ProCredit 8 лютого 2024, 11:41
Вітаємо!

Ми розуміємо, що швидкість та ефективність обслуговування є ключовими аспектами. Тому щоденно працюємо над вдосконаленням процесів, щоб забезпечити максимальний комфорт від послуг для наших клієнтів.

Що стосується розробника застосунку: ми постійно співпрацюємо з ним, консолідуємо і передаємо відгуки клієнтів для вдосконалення мобільного застосунку банку. Для впровадження необхідних оновлень, які, окрім їх наявності, повинні також бути й якісними, потрібен час.

З повагою
ПроКредит Банк
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Alikodessa 2 лютого 2024, 12:07
Відділення за адресою: Одеса, вул. Разумовська, 10/12
Прокредитбанк демонстрирует высокую культуру обслуживания клиентов. Все происходит очень уважительно, легко и понятно. Стандарты работы вызывают большое доверие и желание вести дела с Пркредитбанком.
Прокредит Банк
Відповідь банку
ProCredit 5 лютого 2024, 9:29
Вітаємо!

Ми щиро вдячні за позитивний відгук і за високу оцінку роботи нашої команди. Якісне обслуговування і безпека Ваших коштів — наш пріоритет.
Будемо вдячні за рекомендацію нашого Банку друзям та знайомим.

З повагою
ПроКредит Банк
Головна / Банки України 🏦 / Прокредит Банк 💰 / Відгуки про Прокредит Банк 📝