Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Maslivbrid29 14 грудня 2022, 8:22
Грубе відношення до клієнтів. До працівника підходиш і такий вигляд робить «Нащо ти до мене підходиш?».
Приватбанк
Відповідь банку
14 грудня 2022, 10:25
Вітаємо. Звернулись до вас у особисті повідомлення для уточнення деталей ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Maslivbrid29 13 грудня 2022, 20:06
Будьте уважні! Впарюють кредитну карту і не кажуть що це вона. Мова йде про карту універсальну.
Приватбанк
Відповідь банку
14 грудня 2022, 10:25
Вітаємо. Звернулись до вас у особисті повідомлення для уточнення деталей ситуації.
Проблема вирішена
Veselka7 13 грудня 2022, 14:34
До цього тільки читала негативні відгуки, тепер, на жаль, пишу про «Приват» і я.

Раніше часто користувалась кредитними грошима банку, але майже завжди повертала їх до закінчення пільгового строку (дуже зручна опція). Декілька разів не встигала, але обов’язковий платіж вносила без затримок.

Зараз, вже майже рік в мене плюсовий баланс, користуюсь рахунком/карткою для поточних платежів або переказів. Декілька тижнів тому мені зменшили кредитний ліміт з 50000 до 5000, написали, що з поточною ситуацією в країні, ок, я все розумію.

Але з тиждень тому мені взагалі заблокували картку! На моє логічне питання «чому?» була відповідь, цитую: «Ваша картка тимчасово заблокована до погашення простроченої заборгованості. Вам необхідно терміново внести прострочений платіж і з картки буде знято блокування на кредитні кошти протягом 3-х робочих днів (вихідні та святкові дні не враховуються). В іншому випадку картка може бути заблокована назавжди.»

Я відповідаю, що в мене немає боргів дуже давно, перевірте історію руху грошей, але хто мене чує? Кажуть, що інформацію перевірять і через 3 дні знімуть блокування. Ок, чекаю.

Сьогодні пройшло вже 7 днів, нічого не змінилося. На моє питання, оператор чату знаєте, що мені написав? Ні, не вітаю, все з’ясували, доступ до картки відновлено, а ось що:
«Мені шкода, що зараз Вам недоступні кредитні кошти. Це пов´язано з простроченими обов´язковими платежами. При цьому Ви зможете користуватися особистими коштами при відсутності заборгованості.

На даному етапі банк проаналізував поточний стан та історію використання картки, і прийняв рішення встановити подібне обмеження.
При прийнятті банком рішення про його скасування Ви будете додатково сповіщені по SMS."

Тепер мені залишається тільки зняти залишки особистих коштів з рахунку та взагалі закрити його до біса!

Послугами Привату користуюсь вже більше двадцяти років, ніколи не думала, що доведеться таке писати, але… люди, зараз банків дуже багато, вибір величезний, технічна підтримка в них теж на високому рівні, Приват вже не єдиний, навіть не в перших рядах по умовах для вкладників, гірший мабуть тільки «ощад». Тож подумайте, чи варто відкривати в ньому рахунок, бо якщо з давніми клієнтами так обходяться, то яке відношення буде до нових…
Всім добра.
Слава Україні!
Приватбанк
Відповідь банку
13 грудня 2022, 15:19
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності. Наразі по картці тимчасово обмежене користування кредитними коштами для зняття готівки та переказів з картки. При цьому покупки в магазинах, оплата комунальних платежів та поповнення мобільного можуть проводитись за рахунок кредитного ліміту. Дане обмеження встановлюється та знімається банком автоматично беручи до уваги велику кількість факторів. З власними коштами можна проводити всі типи операцій, як і раніше.
Ми перевірили ваші звернення в підтримку та проведемо роботу з фахівцями, щоб покращити якість обслуговування.
Проблема вирішена
DashaQueen 12 грудня 2022, 22:39
Я забула пароль до застосунку. При спробі відновлення паролю видало помилку «Операція відхилена». В іннформаційному центрі повідомили, що це масова проблема і відновлення доступу до Приват24 можливе не раніше 15.12.2022. Сьогодні 12.12.2022. Тобто, Приват пропонує мені чекати три доби для відновлення доступу до онлайн банкінгу. Якщо я намагаюсь ввійти в застосунок, отже, питання термінове і три доби воно чекати не може. Користуюсь послугами більше 10ти років і послуги стаюсь все гірше. Нікому не раджу користуватися банком. Краще перейти в Райффайзен або ж Моно.
Приватбанк
Відповідь банку
13 грудня 2022, 10:28
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності. Для вирішення питання ви можете звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти. В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу.
anna010101 12 грудня 2022, 20:34
Відділення за адресою: Одеса, вул. Буніна, 30
Расскажу свою прекрасную историю про Государственный банк ПриватБанк…
Так получилось что застала война меня заграницей и все месяцы войны начиная с 24 февраля я и муж помогали чем могли. Закупали нужные товары заграницей и нет мы их не продавали, мы помогали с закупкой бесплатно на что есть около тысячи скриншотов и сотни свидетелей.
Пользовалась тремя банками Монобанк, Абанк, ПриватБанк. С сентября месяца сначало был финмониторинг от монобанка, потом абанк. Хочу отметить идеальную работу в этом вопросе монобанка, были запрошены налоговые декларации, пояснения, потом связался оператор, попросил ссылки, скриншоты сборов и куда ушел товар. Было отослано около 300 скринов, 3 дня рассмотрения и благодарность что помогаем Украине) абанк рассматривал 9 дней и тоже звонили, так как не могли получить гигантское письмо на емайл тоже успешно и вот наступило время ПриватБанка время…
Сразу скажу скотское отношение…
Отправляю в чат на следущий день декларации и пояснения, ждём неделю, полная тишина. Пишу опять в чат, ой что-то не получилось пришлите ещё раз, были сбои. Опять неделя. Звонок на телефон начальник отделения, где регистрировали карту. У вас финмониторинг почему нет документов…ступор…мы же два раза отправляли и чате нам дали ответ что получили. Ну вы распечатайте и принесите в отделение банка или ещё раз отправьте в чат. С третей попытки отправляем и чудо пришел ответ, документы на проверке, документы успешно прошли проверку, пишем в чат, все ли хорошо, да все ок. Через ДЕНЬ приходит разрыв отношений с банком. При этом НИКТО НЕ ЗВОНИЛ, НЕ ПО ПОЧТЕ, НИЧЕГО НЕ ПОПРОСИВ ПРО ВОЛОНТЕРСТВО. Через день закрылся доступ в Приват24 и по телефону один ответ, явитесь лично в отделение для перевода денег в другой банк. Хорошо что все заскринила и чат, и переписку с начальником. Но понятно это очень Сильно важный банк и никто разбираться не будет. Идти в суд тоже бессмысленно и вообще зачем? Конечно после такого отношения опускаются руки…
Да поимели мои деньги, да были детские на карту, была аж тыща долларов депозита. Ну и вишенка на торте что теперь клиенты ПриватБанка не могут мне оплачивать на мой фоп ну и получают ответ от тех поддержки, что мы там финансируем ТЕРРОРИЗМ…вот так вот помогли своей стране, а получили как всегда…
Приватбанк
Відповідь банку
13 грудня 2022, 10:18
Добрий день!
Банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
ZemlianovaL 12 грудня 2022, 18:13
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Європейська, 5
Поповнювала власну карту у терміналі, вимкнуло світло.планувала закинути 10 тисяч. 4500 внесла, купюру в 500 грн термінал забрав, чорний єкран — до побачення! По збірній транзакції повернули тільки сумму яка була зафіксована на єкрані. Help desk й NPS розказують що надлишку в 500 грн не було, випаровувалися. (Може я теж можу такі інкасації вам робити?)
Вже багато років з моно й нікому не раджу обслуговуватись у приваті.
При тому, що я колишній співробітник банку й віддала цій установі 6 років.
Рівень обслуговування повне дно.
Приватбанк
Відповідь банку
12 грудня 2022, 19:45
Вітаємо.
За вашим зверненням банком була проведена ретельна перевірка, за результатом якої надана відповідь в телефонному режимі.
Budulasha 12 грудня 2022, 16:44
больше 20 лет пользовался приватом, а теперь буду искать другой банк приват теперь засрался плюс постояно подымают проценты
Приватбанк
Відповідь банку
12 грудня 2022, 18:22
Вітаємо.
На жаль, життя кожного з нас сьогодні змінилось. Часткове повернення комісій зараз необхідне для підтримки та стабільності економіки і банківської системи України, яка забезпечує життєдіяльність бізнесу та країни.
Проблема вирішена
04630203 12 грудня 2022, 11:35
Уважаемый приват банк, раньше можно было переслать деньги с приложения с помощью приглашаемого пинкода теперь только звонок и смс, но вот задача в роуминге они не приходят!!! В онлайн чате эту проблему решить бесполезно.
Приватбанк
Відповідь банку
12 грудня 2022, 12:56
Вітаємо.
На жаль, за залишеними даними не бачимо ваших звернень до чату.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти розібратись.
Проблема вирішена
vanavano 11 грудня 2022, 18:03
Доброго дня! Я зняв кошти зі своєї картки приват, так як при частому вимкнені світла,
бажано мати готівку, при тому що була хвора донька і могли знадобитись раптово ліки. Через два дні (приблизно), ситуація зі світлом трохи вирівнялась і я вирішив назад через термінал приватбанку закинути 12000грн на свій рахунок. Робив поповнення і терміналі, який розміщений по середині торгового центру, де є безліч камер відеоспостереження. Після снесення всієї суми, раптово вимкнулось світло і знову ввімкнулось. Операція була розірвана і я не встиг натиснути кнопку зарахування, після внесення банкнот в термінал. Досить довго я намагався зв’язатись з приватбанком, де на очікуванні розмови, після початку діалогу, мене постійно вимикав робот. На протязі 1.5 години я все-таки оформив заявку на сайті приватбанку в особистому кабенеті, за допомогою чату з співробітником приватбанку. Цікаво, що адресу терміналу, його номер, де це сталось — нічого цього не потрібно, сказав працівник банку. Мені прийшло повідомлення, що термін вирішення проблеми 1день (в крайніх випадках до 3-х днів). Вже минуло три дні, і вже була створена нова заявка, по якій потрібно чекати безкінечність. Нефаховий підхід до роботи всіх працівників банку. Якщо є лишня сума, яка була внесена в термінал, то це має бути 100% впевненість в позитивному результаті повернення коштів, бо для чого тоді українцям такі банки, що кидають людей. При тому державні. При моїй пропозиції звертатись у поліцію, працівник банку запевнив, що поки цього робити не потрібно — напевно спеціально затягують строки, щоб потім не було можливості, або цілковито ускладнити процедуру повернення. Якщо стоїть ваша залізяка і забирає гроші в людей, то це справжній лохотрон. Розумію, про вимкнення світла, але має бути зчитування кількості банкнот та їх номіналу і напевно відразу потрібно офіційно заспокоїти свого клієнта, що так, суму внесення ми обов’язково бачимо, і якщо у вас щосб там не получається, то нехай банк списує свої зберігання, а не заробляє на клієнтах. Ніхто нікого не заспокоює, ніхто завчасно не скаже, що все «ок» з цими грошами, які для когось важко зароблені. Сервіс, що попало, одні роботи, дозвонитись важко, довго спілкуватись і занотувати повну інформацію ніхто не бачить сенсу. Одна халатність, при тому, що це банківська установа, монополіст. Буду звертатить в НБУ (вже консультувався) зі скаргою. Скільки можна ці гроші рахувати. Потрібно було визвати наряд поліції, зафіксувати вилучення коштів, а ще краще при клієнтові. А то клієнт має сам ще доказати, що він туди вносив гроші. Для чого давати ліцензію, при такому контролі зарахування коштів.
Приватбанк
Відповідь банку
12 грудня 2022, 10:26
Вітаємо.
Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Зробимо все можливе для якнайшвидшого вирішення питання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
abcd13 11 грудня 2022, 14:46
Доповнюю свій відгук по темі «Поповнення карти в терміналі SMART PLAZA (пр. Перемоги, 24) 07.12.2022»
09.12.22 кошти у розмірі 10 000 грн (D заяви 25936658) було поверненно, але це ще не кінець історії.
Далі буде.
Також, на другу мою карту (для виплат), якою я зовісм не користуюсь 09.12.22 надійшли кошти у розмірі 6000 грн і теж після перевріки цього терміналу по заявці, яку я не надавала.
Про це у той же день я розповіла оператору, що це помилка і я заявки на поверення такої суми не подавала.
Мені відповіли, що ця заява сформована автоматично (!!!)
І «вішенка на торті "
Сьогодні мені у додаток приходить повідомлення про те, що з моєї картки Універсальніʼа, на яку було повернуто 10 000 здійснена трансакція по списанню на суму 4000 грн і мені на ровному місті банк робить мінус.
Усе це ми виясняли з оператором банку, тому що ще на вчора в мене ніякого мінусу не булу і на карті бул залишок грошей зі знаком +!!!
Оператор перевірила і знайшла 07.12 .12 трансакцію «інші операції» на суму списання 4000 грн з поміткою про невдале проведення операції у терміналі SMART PLAZA (пр. Перемоги, 24) і сказала, що дійсно до проведення цієї операції у мене було мінусу на карті.
З оператором ми знову погодинно буквально відновлювали події по внесенню коштів в банкомат 07.12.2022
Що я повинна була внести 14 000 грн, але внесліа тільки 10 000 і погасле світло.
4000 грн залишились. в мене на руках і внесені не були!
Якщо ця операція пройшла технічно в банку як списання 14000 -це проблема багів ваших терміналів і некомпетентності вашого технічного відділу!
Тим більше, що це було поповнення карти не Привату, а Моно і ніяким чином банк не має права зписувати ніякі суми!

Ваш банк займається шахрайством.
Спочатку ви надсилаєте гроші по заяві, яку я навіть не формувала, (6 000 грн), потім -ви таки повертаєте мені мої гроші по моїй зяві (10 000 грн), а на прикінці ви заднім числом списуєте в мене з карти 4000 грн заднім числом.
Висновок- ви шахраї, ваш технічний відділ шахраї, котрі з карт списуюсть або зараховують гроші і тобі, клієнту, ще доказують, що це ти іх потратив і просто це не відобразилося одразу.
Усе описане можна відслідкувати по всім моїм дзвінкам на 3700 з 7.12 .22 по 11.12.22
Сьогодні оператором сформовано ще одну заявку № 17602642 і передано в технічний відділ.
Якщо у понеділок на мою карту не повернуться ці списані неправомірно 4000 грн, я буду вимушена зняти іх з цієї суми 6000 грн, тому шо ви забрали МОЇ гроші!
Також, якщо ваш банк 12.12.22 не вирішить цю проблему з неправомріним списанням, я піду, як і писала раніше у поліцію фіксувати заяву з вилученням відеспостереження з терміналу та буду подавати заяву до суду і вимагати компенсації за завдання мені моральної шкоди.
Усі витрати на правничу допомогу та судовий збір покладу на банк, щоб суд зобов‘язав банк відшколувати мені ці витрати!
Приватбанк
Відповідь банку
11 грудня 2022, 16:16
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема вирішена
Viach75 10 грудня 2022, 9:09
В последнее время банк ведёт непредсказуемый действия.
То он обзванивает клиентов, лишая их «бонусных» карт с завтрашнего дня, после чего через день возвращает все назад.
То не понятно из-за чего уменьшает кредитный лимит, причём от сейчас с 16.15 вгоняя счёт в минус. Добиться почему-не представляется возможным. Просрочек по платежу небыло, все договорённости соблюдаются… Вот просто так решила машина и я так подозреваю, что поход в отделение, где огромные очереди даст такой же результат.
Приватбанк
Відповідь банку
10 грудня 2022, 10:35
Доброго ранку!
Справа у тому, що кредитний ліміт по кожній картці переглядається системою автоматично та регулярно. Банк бере до уваги велику кількість факторів при розрахунку можливості надання ліміту. Продовжуйте активно користуватись послугами ПриватБанку та зберігайте гарну кредитну історію вашої картки. Це врахує алгоритм в подальшому.
Проблема вирішена
Zmeya 9 грудня 2022, 21:09
С кожним днем цей банк все частіше радує в кавичках. Ви якщо без попереджень зняли кошти з картки, ви хоть дайте її закрити то зняли по заборгованості але закрити її не даєте хоч би мали повагу у такий час. Аби знав що таке краще б відав на армію.
Приватбанк
Відповідь банку
10 грудня 2022, 10:33
Доброго ранку!
Списання проведене відповідно до умов договору. Щоб уникнути подібних списань ми радимо клієнтам своєчасно вносити платежі на картку і погашати кредит. Закриття картки і рахунку можливе за умови відсутності заборгованості.
Noname1 9 грудня 2022, 16:01
Знімала кошти в закордоном. Кошти були списані з карти, але не видані. Після очікування відповіді продовж майже 2х місяців, сьогодні була повідомлена що кошти не можуть бути поверненні. В день звернення, оператор запевняла що бачить що кошти були не видані, а сьогодні говорили зовсім інше. При запитанні як вирішити цю ситуацію оператор сказала що вони більше нічим не можуть допомогти, порекомендувала звертатись в банк в якому знімала кошти. Дуже цікаво як я не будучи громадянинкою Словачинни маю звертатись та проводити з ними переговори. Приватбанк шахраї, спочатку запевняли що бачуть помилку, а сьогодні запевняли в іншому. Нікому не рекомендую цей банк!
Приватбанк
Відповідь банку
9 грудня 2022, 17:14
Вітаємо. Ми звернулись до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі ситуації, яка виникла.
merzkobot 9 грудня 2022, 15:13
відмовлявся від страхування
за номером 3700 перемикався по меню і скористався сабжем
це дуже круто, навіть вражає: сабж мене зрозумів і легко в дві відповіді відключив цю опцію
воно працює і працює добре
Приватбанк
Відповідь банку
9 грудня 2022, 15:52
Вітаємо. Дякуємо, що знайшли час та залишили відгук! :)
Проживаю в м. Старокостянтинові, у нас одне відділення привату на наше місто і тут твориться жах, завідувачка відділення веде себе як хабалка, людей виганяють з відділення щоб не створювалась черга (люди змушені стояти на вулиці і мерзнути чекаючи на свою чергу, відношення до людей дуже погане. Але останньою краплею стали слухи про те які у клієнтів відкриті вклади і на які суми в даному відділенні… всі знайомі перемістили свої гроші в Ощад банк там таких проблем нема. Прошу застосуйте важелі впливу на дану особу, я зараз про завідувачку відділенням, тому що людина мабуть не зовсім розуміє що все що вона робить має свої наслідки, і репутаційні і кримінальні.
Приватбанк
Відповідь банку
9 грудня 2022, 15:30
Вітаємо. Звернулись до вас у приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контактні дані та допомогти у вирішенні питання.
abcd13 9 грудня 2022, 14:07
07.12.22 були проведени три трансакції в терміналі за адресою пр. Перемоги, 24 (ТРЦ SMART PLAZA)
2 трансакці було виконано успішно та решту коштів після залишку було перераховано на мою картку Приватбанку, а при проведенні 3- ї операції (поповнення кредитної карти Монобанку) вимкнули світло.
Мені треба було повповнити карту на 14 тис. грн і це повинно відображатися в операції, тим більш я вказувала дані отримувача, тобто мої.
Коли світло вимкнули і термінал виключився було внесено 10 т. грн.
Кошти було внесено купюрами по 500 грн
Я терміново здійснила дзвінок на 3700, пояснила оператору всю сітуацію і в якому я стрессі знаходжуся, тому що сума немаленька. і що гроші мені потрібні до 09.12.22 Заяву прийняли і пообіцяли впродовж дня усе вирішити, якщо не в середу, то в четверг 08.12.22 точно, бо я ж наголосила на тому, що в мене дедлайн.
Оператор відповіла, що все розуміє і банк буде якнайшвидше вирішувати це питання и поверне мені гроші на мою карту Привата якомога швидше.
На сьогодні гроші на карту не зараховані і статус заяви так і не мінявся з 07.12.22 о 15:18
ID заяви 25936658
Сьогодні я вже дзвонила декілька раз знову на 3700 і ще раз наголосила, що мені терміново потрібні гроші і що статус ніяк не змінюється (вказано, що чекають інкасації з 07.12.22) і що сьогодні вже п‘ятниця і будуть вихідні дні.
Банк ніяк не поспішає вирішувати моє питання.
От якби це була заборгованість хоча б на копійку з моєї сторони, то усе б працювало дуже швидко-і нарахування пені, і нарахування штрафів і т.д.
Якщо сьогодні мені до кінця дня не повернуть МОЇ гроші я піду у поліцію фіксувати заяву з вилученням відеспостереження з терміналу та буду подавати заяву до суду і вимагати компенсації за завдання мені моральної шкоди.
Усі витрати на правничу допомогу та судовий збір покладу на банк, щоб суд зобов‘язав їх відшколувати мені ці витрати!
Приватбанк
Відповідь банку
9 грудня 2022, 15:34
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою терміналу самообслуговування. На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам визначити суму внесених коштів. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sergiy987 9 грудня 2022, 14:07
5375411503484516 це номер картки шахрая якому я скинув гроші з аваль картки, а він їх вкрав не виконавши замовлення, тобто обдуривши мене! Як можно його покарати?
Приватбанк
Відповідь банку
9 грудня 2022, 14:46
Вітаємо. В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію. Також варто зазначити, що вказана вами картка видана не ПриватБанком.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
sr20det 8 грудня 2022, 15:22
Банкомат готівку не видав, але списав кошти з картки.
Через місяць заявку розглянули та відмовили в поверненні коштів. Відео з камер не надали!
Приватбанк
Відповідь банку
8 грудня 2022, 19:41
Вітаємо. На жаль, не отримали від вас зворотнього зв'язку з моменту попереднього звернення. Радимо перевірити повідомлення від нас у приватних, та надати дані для більш детальної перевірки.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Олександр Пішта 8 грудня 2022, 14:57
У зв’язку з війною я втратив домівку, та роботу та все ж із введенням кредитних канікул справно сплачував кредит. Коли кредитні канікули закінчились я відповідно до умов договору з банком, повідомив що не можу виконувати умови договору у зв’язку з форсмажорними обставинами (засвідчене торгівельно-промисловою палатою) та просив про реструктуризацію. В реструктуризації мені було відмовлення, а в телефонному режимі повідомили, що війни не визнають, а тому і відсутні форсмажорів обставини. Тому просив їх чекати краших часів, бо між померти від голоду та сплатою кредиту вибрав перше.
Сьогодні щ моєї картки на яку отримую кошти для переселенців від держави та міжнародних організацій, в мене були списані кошти. Невже ці кошти дають людям щоб банк їх за кредити забирав?
Ні стида ні совісті у банку
Приватбанк
Відповідь банку
8 грудня 2022, 16:51
Вітаємо.
Бачимо, що за вашим запитом реструктуризації було проведено розгляд та надана відповідь.
Відповідно до Умов та Правил надання банківських послуг списання коштів пройшло у зв´язку з тим, що на вашій кредитній картці є прострочена заборгованість.
У такому випадку, кожен раз, коли на вашу картку будуть надходити кошти, з неї буде списуватися 50% від суми простроченої заборгованості по вашій кредитній картці, в рахунок погашення заборгованості. У разі наявності у банку пропозиції реструктуризації для вас, ми додатково з вами зв`яжемось.
Найкращий Курс 8 грудня 2022, 9:54
Відділення за адресою: Івано-Франківськ, площа Ринок, 14
В Приват банку проходить акція де можна отримати 1 000 грн за перші платежі від Payoneer у Приват24
з 10 серпня 2022 до 10 лютого 2023.
Я виконав всі умови які були зазначені, але кошти так і не надійшли…
Звернувшись в підтримку мені сказали що вони забули мене включити в список переможців і що на наступний етап кошти надійдуть, я чекав наступний етап теж буз змін нічого не надійшло свернувся в друге з даною ситуацією сказали чекати до 30.11.22року
Сьогодні вже 8.12.22року відповіді немає обіцяних коштів немає…Висновок лише один Приват банк недотримується своїх обіцянок за переказ з Payoner на карту бере
високу комісію за переказ і просто обманює людей які взяли в ції акції участь…
Приватбанк
Відповідь банку
8 грудня 2022, 10:28
Вітаємо. Звернулись до вас у приватні повідомлення для уточнення даних та допомоги у вирішенні питання.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44.1
USD 41.15 41.75
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44.1
USD 41.15 41.75
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк / Відгуки про Приватбанк 📝