Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
bogdanlantsuta 20 вересня 2022, 12:47
Відділення за адресою: Львів, пр-т Червоної Калини, 36
Останні 5 міс. час від часу знімаю гроші із доларової картки в касах відділенях по курсу, що в касах. Сьогодні коли знімав гроші через касу 3000 грн. на касі писало, що курс 40.60 перепитався по якому курсу відбудеться обмін, мені сказали 40.60. Але мені прийшло повідомлення, що обмін відбувся по курсу 36.56, що кардинально так відрізняється від курсу який заявлений на касі (мінус 331 грн.) Запитався в касирші, вона сказала, що в неї писало курс 40.60.
Написав в технічну підтримку, там мені сказали, що обмін відубувся по курсу 36.56 так як такий курс по картці. А те, що я знімав гроші на касах по курску який написаний на касах, це мені показалося (5 місяців мені здавалося). Не хороші відчуття залишилися. Час міняти банк.
Приватбанк
Відповідь банку
20 вересня 2022, 13:19
Добрий день!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
Cohtpek 19 вересня 2022, 19:38
Виникла проблема в тому, щоб купити телефон в магазині, але вирішив це зробити оплатою частинами. Ніколи неміг подумати, що з цим виникнуть проблеми. Отже, кркдитний ліміт у мене 0. Маю депозит 200 000 грн у цьому банку, також на рахунку в три рази більшу суму ніж прошу щоб надали в ліміт. Вказав що є 2 авто, але мені відмовили. Клієнту, який з приватбанком вже більше 10 років, обідно. Оскільки того року взяв 2 кредити в Альфа банку, небудучи їхнім клієнтом взагалі. Дякую приватбанк, ви пробили дно!
П.С. хотів поговорити з оператором, спитати в чому причина, автовідповідач просто недає це зробити
Приватбанк
Відповідь банку
19 вересня 2022, 20:36
Добрий вечір!
Нам шкода, що ви відчули незручності. Банк бере до уваги велику кількість факторів при розрахунку можливості надання ліміту. Серед них також враховується кредитна історія та рух коштів по рахунках, однак це не єдині критерії на підставі яких банк приймає остаточне рішення, тому виділяти один з них було б некоректно, так як кожен має свою вагу.
Банк може переглянути своє рішення в майбутньому.
Проблема вирішена
Viskaria 19 вересня 2022, 13:10
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 158
Снимала деньги в Испании Деньги со счета списались, а в банкомате не появились и таким образом пропало 230 евро. Когда снимала маленькие суммы по 10 евро проблем никаких не было, а как только хотела снять сумму побольше сразу она пропала.Я позвонила сразу в банк.Оператор сказала что мы видим что произошел сбой и через 10−12 дней проведем инкассацию и вернём деньги.Я обратилась в испанский банк они сказали что вообще ничего не знают об этой ситуации Не было никакого запроса.Теперь говорят что банк не ответил и нужно посылать запрос в платежную систему. Как долго будет длиться это безобразие и когда я получу свои деньги? Самое интересное что когда я оплачивала товар в магазине то произошла ошибка и не списали 1.5 евро. То это быстреньтко обнаружили и на следующий день списали. То есть за своими деньгами банк четко следит, а денег клиента не жалко. Мне интересно узнать что это непрофессионализм или элементарное мошенничество?
Приватбанк
Відповідь банку
19 вересня 2022, 14:47
Вітаємо!
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Ми не можемо знати, по якій причині банкомат іноземного банку не видав вам кошти. ПриватБанк не проводить інкасації в пристроях інших банків. З нашого боку, вже створена заявка на опротестування цієї операції, яка буде розглянута, згідно правил міжнародних платіжних систем. Просимо звернути увагу, що терміни розгляду подібних заявок встановлені не банком, а міжнародною платіжною системою. Ми виступаємо в ролі заявника і зробимо все можливе, щоб ваша заявка була розглянута якомога скоріше, про що ви будете сповіщені додатково.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Володимир Сєнік 18 вересня 2022, 21:49
З 15.09 приват ввів обмеження на переказ грошей на зарубіжні картки в 15000грн на місяць, при цьому жодних повідомлень про це не було. На 3700 вигадують якісь відмовки типу це задля безпеки, проблеми з банком на який ви переводите і так далі. При цьому Нацбанк дозволив банкам робити перекази закорд в розміри 100000грн на місяць. але приват вирішив обмежити своїх клієнтів, і багато інших банків. Таке враження що людей тримають за стадо.
Приватбанк
Відповідь банку
19 вересня 2022, 10:06
Добрий день!
Коли ми не проводимо чи обмежуємо в сумі операції, які можуть бути пов'язані з криптовалютою через високий фінансовий ризик, то керуємося Законом «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
Ми регулярно переглядаємо необхідність зміни лімітів та актуальний ліміт вказуємо у приват24, на який можна орієнтуватись.
З повагою, ПриватБанк.
TayaSS 17 вересня 2022, 22:19
Відділення за адресою: Львів, вул. Городоцька, 41
Хотіли зняти гроші з карти в банкоматі (це були останні кошти на прожиття), а банкомат видав помилку, при цьому гроші списав, зателефонували на гарячу лінію, почали нам пред’являти обвинувачення в шахрайстві (при цьому вони підтвердили що кошти не видавалися), сказали протягом 14 днів проведуть розслідування, і якщо вони вирішать що помилки банку не було, вони переведуть кошти на ЗСУ. Я нічого не маю проти в донатах на ЗСУ, але це мої кошти! Тим паче зараз війна і у людей і так фінансові проблеми! А Приватбанк вирішив на 14 днів привласнити кошти! І невідомо чи повернуть! А що мені зараз без грошей робити?!
Приватбанк
Відповідь банку
18 вересня 2022, 9:30
Вітаємо!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути описану вами ситуацію.
Проблема вирішена
sashavqq 16 вересня 2022, 20:36
26.07.2022 в 21:21 банкомат Приватбанка не выдал мне деньги, долго грузился и в итоге ушёл в перезагрузку, после чего как ни в чём не бывало включился, а про мои деньги забыл. Номер банкомата «CAOD9594».

Снимал с карты Монобанка, звонил в оба банка, в Привате послали куда подальше, это не их проблема, хотя банкомат их)

Была составлена заявка с номером «3226396» от 31.07.2022. Прошло почти 2 месяца, деньги так и не вернули. Снимал 10000 грн, которые были очень необходимы и остаются такими по сей день. Когда вернут мои деньги, ведь инкассация была давным давно произведена и в банкомате оказались лишние 10000 грн, которые принадлежат мне! Когда вернутся деньги?
Приватбанк
Відповідь банку
17 вересня 2022, 9:41
Доброго ранку!
Так, інколи техніка може спрацювати некоректно та ми прагнемо, щоб всі наші сервіси завжди працювали на 100% і безперервно проводимо їх модернізацію.
Банк надає можливість користуватись своїми послугами як клієнтам, так і користувачам інших банків, розуміючи, що наша система банкоматів і терміналів доступна майже повсюди.
Що ж стосується звернень до підтримки, то дійсно, саме той банк, що випустив картку має проводити запит щодо коректності проведення операції, якщо клієнт не згоден з нею, адже лише банк емітент може бачити чи дійсно кошти списані.
Ми будемо раді допомогти вам в прискорені розгляду заявки.
Якщо вона вже адресована до нас, то просимо надати в особистих повідомленнях деталі та по можливості підтвердження, що вона дійсно вже була направлена до нашого банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Letyk 16 вересня 2022, 16:48
Відділення за адресою: Полтава, вул. Шевченка, 1
Цілий тиждень відмова у видачі валютного переказу.
Приватбанк
Відповідь банку
16 вересня 2022, 18:18
Добрий вечір!
Сьогодні виникають певні складнощі з логістикою та доставкою готівкової валюти через військові дії. ПриватБанк робить все можливе для вирішення ситуації та задоволення потреб кожного клієнта. Вже в найближчим часом ПриватБанк забезпечить відділення необхідними для задоволення зростаючого попиту обсягами валютної готівки.
Якщо виникають інші труднощі, наприклад, з виплатою переказу на картку, будь ласка, напишіть нам в приватному повідомленні.
Проблема вирішена
pipal 16 вересня 2022, 16:09
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Європейська, 5
Который раз заказываю валют в банке с депозита, каждый раз приходит отказ. Что самое интересное, отказ обычно приходит в 00:01 даты на которую заказана наличка! Пробывала разные суммы на разные даты не помогает. В других банках такой проблемы нет, мало того в других банках даже можно валюту покупать. Приватбанк все говорит что война и проблемы с поставками. Но например кредитные каникулы они уже давно убрали, видимо в этом плане у них война закончилась.
Прошу повлиять на наличие валюты в банках!
Приватбанк
Відповідь банку
16 вересня 2022, 18:16
Добрий вечір!
Сьогодні виникають певні складнощі з логістикою та доставкою готівкової валюти через військові дії. ПриватБанк робить все можливе для вирішення ситуації та задоволення потреб кожного клієнта. Вже в найближчим часом ПриватБанк забезпечить відділення необхідними для задоволення зростаючого попиту обсягами валютної готівки.
Проблема вирішена
Evgenia Dnipro 16 вересня 2022, 14:59
Я перебуваю в Туреччині у зв’язку із ситуацією в Україні. Вчора 15.09 я знімала в турецькому банкоматі 2400 $ з моєї картки приват банку, комісія банкомату складала 120 $. Тобто банкомат мав зняти з моєї картки 2520+ комісія з боку приват банку 2% за зняття за кордоном 50$. Разом сума 2570 $ до списання. Але в банкоматі стався збій, гроші банкомат не видав і тієї ж хвилини зарахував мені на картку 2400 $ + 120 $ комісії банкомату. Тобто сума 2520 повернулася мені на картку. Але комісія 2% (50$) за зняття за кордоном з боку привату банку мені не повернулася. У чат дописатися я не можу, підтримка завжди зайнята для мене. Я витратила багато грошей у роумінг щоб додзвонитися до підтримки привату банку, на що мені відповідали що всі оператори в укритті. Я натиснула кнопку «1» щоб мені передзвонили, коли оператори будуть вільні. мені передзвонили за годину, і автовідповідач каже «пробачте, всі оператори зайняті». Повторююсь, дзвінки відбуваються за мій рахунок! Роумінг дорогий. Прошу вплинути на приват-банк. Це не магазин, це банк! як таке може бути, що їх клієнти не можуть до них додзвонитися і дописатися у разі проблеми? особливо коли банк забирає гроші у клієнта! Прошу повернути мої 50$!
Мій номер телефону +380980712973
Приватбанк
Відповідь банку
16 вересня 2022, 16:16
Добрий день!
Радимо ознайомитись з випискою по картці в своєму Приват24 і переглянути, яка саме сума повернулась на картку.
З початком повномасштабного вторгнення навантаження на службу підтримки виросло в рази. Наші колеги намагаються допомогти усім. Вибачте за ці незручності.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
VadymvV 16 вересня 2022, 8:05
Отправили мне swift перевод. Деньги не зачисляются на мой баланс. Пишут, что это санкционная политика банка. Деньги отправил главный офис Греции. А мне Приват банк пишет, что деньги не могут быть зачислены, так как это связано с РФ!!! Что за бред. Эти деньги никак не связаны с РФ. Теперь я не могу получить свои законные деньги.
Приватбанк
Відповідь банку
16 вересня 2022, 9:51
Доброго ранку!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити деталі платежу та перевірити інформацію.
Мінфін
Відповідь адміністратора
17 вересня 2022, 11:00
Отзыв не засчитан (на 17.09.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Проблема вирішена
vi090381ksa 15 вересня 2022, 14:25
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Театральна, 7
05.09.22р. подав заявку на замовлення готівки для зняття готівки з валютної картки на 06.09.22. Заявку банк переніс на 07.09.22р., пізніше банк її скасував. Я подав нову заявку її також спочатку перенесли, а потім скасували. Звернувся на гарячу лінію 3700, такої байдужості я ще не чув і не бачив. В черговий раз подав нову заявку на замовлення коштів для видачі з картки, вже закінчується друга неділя, а ситуація не міняється.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
zxcvb98 14 вересня 2022, 13:04
Только что при внесении 1750гр в терминал самообслуживания украли деньги.
Я не являюсь клиентом банка. Карты привата никогда не было. При внесении на расчетный счет наличных средств, написали что произошел сбой, обратитесь на горячую линию 3700. Но так как мой номер не зарегистрирован в привате, с оператором соединять не хочет. Вот такое мошенничество. Бежать на другой конец города и стоять в очереди, доказывать что это мои деньги, я не могу физически, так как болею.
Приватбанк
Відповідь банку
14 вересня 2022, 13:30
Добрий день!
Нам шкода, що трапилась така прикра ситуація. Якщо ви не являєтесь нашим клієнтом — то для вирішення даного питання радимо звернутися в підтримку чата на сайті: pb.ua/chat, де наші фахівці зможуть сформувати заявку на повернення коштів. Також, вам потрібно оформити картку банку, щоб ми могли повернути гроші ідентифікованій особі, яка проводила операцію.
Після повернення суми, вам не обов’язково бути нашим клієнтом. Ви відразу можете зняти кошти та закрити картку.
З повагою, ПриватБанк.
vpbionic 14 вересня 2022, 12:37
Банк останнім часом постійно затримують надходження валюти на рахунки юр осіб. Працюю давно, і раніше платежі заходілі за 1−2 дні, максимум 3 дні. зараз по 5ть днів, бувє і більше. якщо був би це поодинокий випадок, а то останнім часом кожен платіж заходить 4−6-8 днів. ви взагалі вже… це не припустимо під час війни, ви своїми діями руйнуєте бізнес!
Приватбанк
Відповідь банку
14 вересня 2022, 13:33
Добрий день!
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Nicoletta7 14 вересня 2022, 10:37
Відділення за адресою: Одеса, вул. Космонавтiв, 14-А
на снятие заказанных денег дается 3 часа и только после обеда, утром денег уже нет!!! Почему свои кровно заработанные деньги я должна ждать 2 дня и еще мне даётся только 3 часа на это? Вы что думаете, что люди в это время не могут работать и тратить свое время на очередь, которую Вы создаете? Я ваш клиент и Вы существуете только благодаря клиентам и их вложениям! Отвратительное обслуживание!!!
Приватбанк
Відповідь банку
14 вересня 2022, 11:52
Вітаємо!
Нам шкода, що ви зіткнулися з незручностями. Банк зарання надіслав вам сповіщення про те, що ви можете забрати кошти на замовлену вами дату о другій половині дня, щоб ви змогли розрахувати свій час. Бачимо, що ви вже подали нову заявку на отримання валюти. Просимо очікувати на її підтвердження, про що ви отримаєте відповідне повідомлення.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Natali777nata 13 вересня 2022, 13:59
Я вже раніше писала, що не можу зняти кошти з валютного рахунку, які переведені з закордону і з яких цими ХАПАЧАМИ знято комісію в кругленькій сумі.
Що ви думаєте, після свого звернення я отримала кошти в сумі 2500$, хоча заявки на схвалення коштів я так і не отримала, мабуть маю ловити зв’язок з космосом, тому що співробітники банку так і не додумались, що потрібно повідомити про схвалення заявки, аби я отримала кошти. Хоча, про що я, вони в цьому не зацікавлені.
Після отримання коштів, я взалась оформлювати заявки на наступні дні, аби забрати нарешті свої кошти і назавжди розпрощатися з цими БРЕХУНАМИ! Але при оформленні заявки було написано: «ЧЕРЕЗ ТИМАСОВІ ТРУДНОЩІ З ДОСТАВКОЮ ВАЛЮТИ І ДЛЯ ЗАДОВОЛЕННЯ ПОТРЕБ ВЕЛИКОЇ КІЛЬКОСТІ КЛІЄНТІВ МАКСИМАЛЬНА СУМА ЗАКАЗУ СТАНОВИТЬ 1000$. ВИ СОБІ ЦЕ УЯВЛЯЄТЕ!!! Якого дідька ви тоді приймаєте перекази і списуєте з них комісію в 0,5%, якщо ви не можете їх видати!!!
Ок, телефоную на гарячу лінію 3700, запитую чим передбачено зниження ліміту на видачу готівки в валюті, на що недолугий співробітник банку не може дати мені відповідь. Мовить, що «це питання потребує більше часу.» ЩООООО??? Ви там зовсім з глузду з'їхали?! Чи вам запит по АРМА вислати?! Мої дорогенькі, ваше САМОвправство переходить всі межі!!!
Ви хочете хайпу на тому, як в такі тяжкі часи знущаєтесь над українцями і заробляєте на самовільно привласнених коштах!!! Так я принципово доведу цю справу до кінця! Ваша халатність просто немає меж!
Чекаю на реквізити нормативного документу, яким зумовлено зменшення ліміту на видачу валюти.
ГАНЬБА вам, вашому цинічному відношенню і відсутності компетентності ваших співробітників!
Приватбанк
Відповідь банку
13 вересня 2022, 15:57
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності. Сповіщення про успішність минулого замовлення готівки не надійшло з технічних причин. По новим заявкам сповіщення має надходити.
Сьогодні виникають певні складнощі з логістикою та доставкою готівкової валюти через військові дії. ПриватБанк робить все можливе для вирішення ситуації та задоволення потреб кожного клієнта. Вже найближчим часом ПриватБанк забезпечить відділення необхідними для задоволення зростаючого попиту обсягами валютної готівки.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Finrich 13 вересня 2022, 13:35
Для того, чтобы не выдавать личные средства с валютного счета, т.к. у банка проблемы с наличной валютой уже давно, Приватбанк придумал интересный способ. При входе в мобильное приложение появилась надпись, что нужно обновить пин-код на карте. После восстановления пин-кода, предлагается обновить пароль входа в мобильное приложение, а после смены пароля в приложении появилась надпись «для того, чтоб дальше использовать мобильное приложение, нужно рассчитаться валютной картой в торгово-сервисной сети»)) Т. е. надо пойти в магазин и рассчитаться валютной картой, чтоб дальше можно было использовать моб.приложение. Креативно. Это видимо рассчитано на то, что клиент психанет и бросит эту затею и количество клиентов, желающих снять валюту станет меньше. Вместо того, чтобы решать проблему и как-то информировать клиентов о том, что есть сложности и сроках устранения этих сложностей, придумывают всякую х*рню!
Приватбанк
Відповідь банку
13 вересня 2022, 15:49
Добрий день!
Описані вами дії не пов'язані з наявністю чи відсутністю валюти на відділеннях. Замовлення готівки доступне не лише через Приват24, а й за зверненням в підтримку. Банк піклується про безпеку коштів клієнтів і тому могла виникнути необхідність після дистанційної зміни ПІН-коду скористатись карткою з її фізичною присутністю і введенням ПІН-коду. Таким чином ми можемо впевнитись в тому, що картка знаходиться на руках у клієнта і користується нею саме її власник, а не треті особи.
Сьогодні виникають певні складнощі з логістикою та доставкою готівкової валюти через військові дії. ПриватБанк робить все можливе для вирішення ситуації та задоволення потреб кожного клієнта. Вже найближчим часом ПриватБанк забезпечить відділення необхідними для задоволення зростаючого попиту обсягами валютної готівки.
Мінфін
Відповідь адміністратора
15 вересня 2022, 15:39
Отзыв не засчитан (на 15.09.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Татьяна жолоб 12 вересня 2022, 21:33
На наше підприємство відправлені кошти з Казахстану, Литви, Латвії тощо весь цей час кошти знаходяться на рахунку нашого банку-корреспонденту, ПриватБанк, клієнтами якого ми являємося, ані як не сприяє вирішенню цієї проблеми, тільки намагається розвести на платний розшук (розшук вже замовляв наш контрагент), при цьому попереджує, що не факт, що в результаті ми отримаємо причину, по якій затримано кошти. Таким чином, банк безоплатно ганяє наші кошти, заробляє на операціях розшуку, зриває нам контракт, що викликає значні фінансові втрати для підприємства. Менеджери ведуть себе не порядно! Якась магія-на наш ТОВ кошти заходять, на ФОП ні (раніше був зареєстрований в Донецькій обл.М.Добропілля-не зона ДНР), з початку війни зовсім виїхали з області, ФОП переєстрували (рекомендація банку), налоги і тп сплачуємо, а кошти не отримуємо за свою діяльність! Проблема так і не вирішена…
Приватбанк
Відповідь банку
13 вересня 2022, 10:45
Добрий день!
Ваше питання було розглянуто профільними фахівцями. За результатом з вами було проведено зворотній зв'язок та надано інформацію по питанню.
sogrezo 12 вересня 2022, 19:44
Таке собі, послуга «оплата частинами» не доступна… Хоча я з 2008 клієнт привату, і є працюючий фоп у вас же. Дякую, що підтримуєте своїх клієнтів у важкий час!
Добре що ви не одні, і можна взяти аналогічно в іншому банку, але це не дуже зручно. Ну й нехай буде:)
Приватбанк
Відповідь банку
12 вересня 2022, 19:56
Добрий вечір!
Банк бере до уваги велику кількість факторів при розрахунку можливості надання ліміту за сервісом «Оплата частинами». Серед них також враховується кредитна історія та рух коштів по рахунках, однак це не єдині критерії на підставі яких банк приймає остаточне рішення, тому виділяти один з них було б некоректно, так як кожен має свою вагу.
На даний момент банк займається відновленням кредитуванням клієнтів, тому ліміти з Оплати Частинами повертаються поступово та переглядаються автоматично. Якщо наразі на картці встановлено кредитний ліміт, а за сервісом «Оплата частинами» його немає, то в такому разі ми радимо очікувати. Банк може переглянути своє рішення в майбутньому.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
RichiShiz 12 вересня 2022, 18:44
Відділення за адресою: Луцьк, пр-т Соборности, 4
Мати пішла у відділення, для того щоб відкрити рахунок. На що успішно отримала відмову аргументуючи це тим, що РНОКПП нечіткий і що вони нічим допомогти не можуть. Хоча наприклад той самий monobank все абсолютно влаштовувало.
Зайвий раз переконуюсь, що Приватбанк найгірший банк зі сторони ставлення до клієнтів.
Приватбанк
Відповідь банку
12 вересня 2022, 19:52
Добрий вечір!
Щоб мати можливість оформити картку клієнту банк має його ідентифікувати, як того вимагає чинне законодавство. У разі, якщо ідентифікуючий документ нечитабельний банк не може належним чином ідентифікувати людину. Якщо ж з документом все в порядку, можна спробувати повторно пройти процедуру ідентифікації і заново сфотографувати документ.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Leblen 12 вересня 2022, 15:28
Махинації зі SWIFT платежами
На наше підприємство два місяці тому відправлені кошти з Молдови, весь цей час кошти знаходяться на рахунку нашого банку-корреспонденту, ПриватБанк, клієнтами якого ми являємося, ані як не сприяє вирішенню цієї проблеми, тільки намагається розвести на платний розшук (розшук вже замовляв наш контрагент), при цьому попереджує, що не факт, що в результаті ми отримаємо причину, по якій затримано кошти. Таким чином, банк вже два місяці безоплатно ганяє наші кошти, заробляє на операціях розшуку, зриває нам контракт, що викликає значні фінансові втрати для підприємства. Таким чином, якщо ситуація не буде вирішена в найближчий час, то її доведеться вирішувати в судовому порядку. Проблема так і не вирішена…
Приватбанк
Відповідь банку
12 вересня 2022, 17:31
Добрий день!
Ваше питання було розглянуто профільними фахівцями та надано зворотній зв'язок. За отриманою від вас інформацією банк здійснював пошук платежу, однак такий платіж не було знайдено зарахованим на наші рахунки. Ймовірно, що кошти можуть знаходитись на рахунках банка через який проходив платіж.
Якщо ваше рішення зміниться і ви будете готові надати нам swift-протокол, який допоможе нам розшукати платіж за встановленою процедурою, будь ласка, напишіть нам в приватному повідомленні.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝